×


תפריט נגישות

מחירון מצלמות אבטחה

מחפש לדעת כמה עולה מצלמות אבטחה?

כמה עולה מצלמות אבטחה?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון מצלמות אבטחה מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : טיפים עבור מצלמות אבטחה.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות המשווקות מצלמות אבטחה בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה

כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר למצלמות אבטחה מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

סוגי מצלמות אבטחה

מחירון מומלץ

מחירון מצלמות אבטחה עודכן בתאריך 06.06.19

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים


מצלמה בעלת זום X30
סוג מצלמה: ממונעת PTZ
טווחי מחירים - 1,300-3,200

מצלמה בעלת זום X30
סוג מצלמה: לא ממונעת
טווחי מחירים - 500-1,700

מצלמה פנימית בעלת IP קבועה
סוג מצלמה: לא ממונעת
טווחי מחירים - 400-900

מצלמה חיצונית בעלת IP קבועה
סוג מצלמה: לא ממונעת
טווחי מחירים - 550-1,300

מצלמות כיפה
טווחי מחירים - 250-750

מצלמות דמה
טווחי מחירים - 40-120

 

מדריך מצלמות אבטחה


בעידן הטכנולוגיה הנוכחי, הזמינות הגבוהה של מוצרי הטכנולוגיה מאפשרת גם להגביר את הביטחון האישי בבית או בבית העסק על ידי מצלמות אבטחה שבאמצעותן ניתן לפקח בכל עת על הנעשה בבית או בבית העסק בשעות בהן בעלי הנכס לא נמצאים.

בנוסף לפיקוח התמידי, מצלמות האבטחה יכולות לסייע גם בתפיסת מסיגי גבול לאחר מעשה ולכן מבוקשות על ידי בעלי עסקים ובעלי בתים רבים הבוחרים בהעמדת מצלמות אבטחה בבית העסק כחלק מההגנה על הנכס ותכולתו.

אילו סוגים של מצלמות אבטחה קיימים ומה הדרך הנכונה ביותר לבחור מצלמות אבטחה? כל התשובות בהמשך.

 

להלן סוגי מצלמות אבטחה

 

הסוגים של מצלמות אבטחה הזמינות היום בשוק הם מצלמות אבטחה ללא מערכת הקלטה מצלמות אבטחה הכוללות מערכת הקלטה, מצלמות אבטחה לשימוש בשעות הלילה הכוללות תכונות אינפרה אדום לראייה בלילה, מצלמות אבטחה המשמשות לכיסוי רחב ביותר של תצפית בעלות מבנה עגול, מצלמות במעגל סגור המאפשרות לצפות בכל זמן נתון ומכל מקום במתרחב בשטח המצולם ועוד.

בנוסף לסוגים השונים של מצלמות קיימות מצלמות הכוללות שילוב של מספר תכונות כמו מצלמות במעגל סגור המצלמות גם בלילה וגם ביום, מצלמות לתצפית רחבה המצלמות גם בלילה וכדומה.

לאור הפונקציות הרבות של מצלמות האבטחה השונות והתוספות שניתן להכיל במצלמות רצוי להיעזר בייעוץ של בעל מקצוע מתמחה על מנת לבחור את המצלמה הטובה והנכונה ביותר עבור השימושים המבוקשים.

 

בחירת מצלמות אבטחה

 

בתהליך בחירת מצלמות אבטחה חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע מומחה להתאמת מצלמות אבטחה לשימושים ולצרכים המצופים.

בין הקריטריונים שייבחנו על ידי בעל המקצוע בבחירת מצלמות אבטחה ייבחנו המטרה שלשמה מיועדות מצלמות האבטחה, המקום שבו מיועדים התצפיות והצילומים להיערך, הגודל של החלל המצולם והתמחיר המבוקש להשקעה במערך מצלמות האבטחה.

לאחר בחינת כל הקריטריונים יוכל בעל המקצוע להתאים את מערך מצלמות האבטחה המתאים ביותר עבור הלקוח ועבור המקום אותו הוא מבקש לאבטח.

לסיכום, מצלמות אבטחה הן היום כלי מקובל ונפוץ ביותר להגברת האבטחה והבטחת מזעור הנזקים כתוצאה מהסגרת גבול, פריצות וגניבות. מצלמות אבטחה מותאמות היום הן לשימוש פרטי בבתים פרטיים והן לשימוש נרחב יותר בבתי עסק ומפעלים גדולים.