×


תפריט נגישות

מחירון מפיק אירועים

כמה עולה שירות של מפיק אירועים ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון עבור הפקת אירועים מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפיקי אירועים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר ממפיק אירועים מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה שירות של מפיק אירועים?

בהתאם לניסיונו של מפיק אירועים מחיר משל עצמו וכמו בכל ענף – המנוסה והוותיק הוא גם האיכותי והאמין יותר ומכאן גם היקר יותר.

נהוג לסכם על אחוז מסויים מכלל עלות האירוע.

 

מדריך מפיק אירועים

מעולם לא חשבת שלהפיק אירוע זה כזה בלגן. בין ההזמנות, המפות, המפיות, הנעליים לצילומים והשמלה לריקודים- כבר שכחת את הפרחים, האוכל ואין בכלל מה לדבר על עיצוב החופה או סידור הישיבה באירוע. בעיקר אם לא לקחת לעצמך חצי שנה לארגן את האירוע החלומי שלך, ההוא שאת אמורה גם ליהנות ממנו ולא רק להרגיש מותשת במהלכו בגלל כל ההכנות לקראתו: כדאי שתלמדי מונח שיעזור לך לשמור על קור רוח ולהספיק הכל ועוד בחיוך: מפיק אירועים.


הכלה תמיד קובעת

רגע לפני שאת מרגישה שמשתלטים לך על החתונה ולוקחים ממך את השרביט – הביני מיהו מפיק אירועים. מדובר על אדם בעל מקצוע, בעל יכולות ארגון גבוהות- המסוגל לדאוג לכל אותם דברים קטנים וסידורים מיגעים שיחסכו לך זמן. את תצטרכי לדאוג רק להחלטות החשובות, אך אם מתחשק לך להיות מעורבת בכל החלטה והחלטה- אין שום סיבה שזה לא יקרה. מפיק אירועים טוב יעשה בשבילך את כל הריצות, הסידורים, התיאומים והארגונים- בעוד את תחליטי את ההחלטות ותעסקי במה שאת באמת רוצה לעסוק בו טרם החתונה: את. השמלה, השושבינה, האיפור וההרפיה- אלה יהיו מטלותיך העיקריות.


טיפים עבור הפקת חתונות

השאלה הראשונה שאת צריכה לשאול את עצמך, האם את רוצה להיות זו שמתעסקת עם כל הלוליינות הקשורה בחתונה. שלא יהיו לך ספקות שמדובר על לוליינות- ספקים, נותני שירות וקבלני משנה שונים יהיו מעורבים בחתונה שלך- אז אם יש לך את התקציב, קבלי המלצה חמה להשתמש בשירותי  הפקת אירועים מקצועיים. מפיק אירועים פרטי וטוב יהיה אחרי על הכל- על העיצוב, המוזיקה, האוכל ואפילו החופה. את צריכה רק להגיע בשמלה המהממת שתבחרי ולעמוד תחת החופה.

חתונה מוצלחת תלויה מאוד במספר גורמים אשר אמורים לשתף פעולה בסנכרון ותיאום מלא בשלבי הכנת האירוע וכמובן במהלך האירוע עצמו. חברות הפקת חתונות מקצועיות נותנות דגש מאוד גדול בתכנון מפורט של האירוע בשיתוף החתן והכלה על מנת שיהיו שבעי רצון מהיום החשוב ביותר להם.


איזה בעלי מקצוע צריך בחתונה?

צלמי סטילס ווידאו – תיעוד החתונה באמצעות אלבומים מעוצבים וסרטון ווידאו ערוך ומושקע.

בגדי חתן וכלה – חנויות בגדי כלה וחתן.

תכשיטנים – טבעות אירוסין, טבעות נישואין.

DJ – מוזיקה לחתונה שתקפיץ את האורחים מהכיסאות.

צוות רקדנים – רקדנים סמויים, רקדנים גלויים.

עיצוב אירועים – עיצוב האווירה באולם האירועים.


כיצד נקבע המחיר להפקת חתונות?

המחיר נקבע על ידי פרמטרים שונים כגון סוג וגודל האירוע, מיקום האירוע, הספקים השונים ועוד. חשוב לדעת מראש את פרטי האירוע על מנת לקבל את המחיר המתאים ביותר והטוב ביותר להפקת החתונה שלכם.

מומלץ מאוד לשכור שירות מחברת הפקת אירועים אשר תציע לכם את מירב השירותים כך שתיהנו משקט תעשייתי ולא תצטרכו "לשבור את הראש" מול הרבה בעלי מקצוע. חברות הפקות אירועים מקצועיות מכירות היטב את סביבת השוק ויודעות לבחור את הספקים הטובים ביותר לאירוע שלכם.


הפקת שבת חתן - חשבון נפש והחלטה

אחד הדברים החכמים ביותר במסורת היהודית הינה ההבנה כי האדם זקוק למרחב ושקט מעשייה כדי לעשות החלטות חשובות. כך למשל מקדשת התרבות היהודית יום בשבוע המוקדש כולו לאי עשייה, אי יצירה, במהלכה אמור האדם לחדש מצברים, להחליט החלטות ולפרוץ אל השבוע החדש בכוחות מחודשים. השבת הינו יום מיוחד ביהדות, אין ספק. אך יש שבת שהינה מיוחדת יותר מהרגיל: שבת חתן.


מה ואצל מי

אז מהי שבת חתן? במילים פשוטות, שבת בה עושה החתן חשבון נפש מסוג כלשהו, נושא תפילות ובעצם מכין את עצמו רוחנית ונפשית לקראת החיים העתידיים לו עם כלתו לעתיד. אצל חלק מהעדות נהוג להפריד בין שבת חתן לשבת כלה. שבת הכלה מתרחשת לפני החתונה גם אצל האשכנזים וגם אצל הספרדים, אך שבת חתן שונה- אצל יוצאי אשכנז הוא נחגג טרם החתונה ואילו אצל יוצאי ספרד אחריה. בכל מקרה מדובר על חשבון נפש ראוי, חיבור לצד הרוחני- ואחד מאותם טקסים חשובים בבית הכנסת, המקבילים אל בר המצווה, להרבה משפחות.


לעשות את זה נכון

הדרך הטובה ביותר ליהנות משבת חתן היא להזמין את כל המשפחה לסופ"ש קצר או ארוך, ולערוך שבת חתן במלון.

מלונות לשבת חתן מלאים תפנוקים לכל המשפחה, גם (ואולי בעיקר) למשפחה הדתית והמסורתית. כך, תוכלו לחלוק את היום המיוחד בבית הכנסת לא רק עם המשפחה הקרובה שגרה לידכם ומבלי להעמיס על עצמכם רבבות אורחים. חוסר הנוחות של השוהים אצלכם אם תחליטו שלא לעשות שבת חתן בית הארחה עלול להעכיר את האירוע או לכל הפחות לגרום לו להיות מעייף יותר ורוחני פחות ממה שהוא אמור להיות.


כל המסביב

היופי הגדול במלון, הוא לא רק ריכוז כל האנשים שאתם אוהבים תחת קורת גג אחת מפנקת ונוחה ואפילו לא רק התפנוקים המיוחדים שתקבלו במלון עצמו בין התפילות - אלא שמלונות המומחים באירוע שבתי חתנים ידועים בעשיית קייטרינג לשבת חתן, לעיתים אפילו השכרת בגדים לשבת חתן בחנויות בגדים יוקרתיות שנמצאות במתחמם או ממש קרוב אליהם וגם ידאגו לכם עבור שבת חתן בר משקאות עם מבחר מדהים של משקאות מכל הסוגים.

 

לא רק חתונה

גם אם תחשבו על אירוע "קטן" כגון יום הולדת או מסיבת רווקים, ולא חתונה, הרי שיש אינסוף סידורים לעשות - השוואות מחירים והחלטות על הפעלות לימי הולדת ואטרקציות נוסח סקסולוגית ונומרולוגית, קייטרינג לאירועים, מיקום, שזירת פרחים ועוד ועוד. כל ספק כזה יכול להחזיק אתכם שעות בטלפונים על תקלות, בעיות טכניות או תיאומים של הרגע האחרון- שעות שאין לכם בנמצא ויעלו לכם גם בעצבים יקרים מפז. ארגון אירועים מקצועי מתחיל משלב של תכנון אירועים קפדני ומדויק, תוך ניסיון ומקצועיות שיחסכו לכם זמן של ניסוי וטעייה וממשיך תוך פתרונות יצירתיים והתמודדות עם כל כאב הראש של הטלפונים, התיאומים עם הספקים וכל השאר. כך ארגון ימי הולדת או הפקת חתונה בנתניה הופכים להיות מה שהם צריכים להיות ממילא: הנאה צרופה ולא עבודה מפרכת.

 

הפקת אירועי חברות

בגלל שמומחי הפקת אירועים עובדים לעיתים קרובות בסוגים שונים של אירועים, יש לך להם ניסיון רב. הפקת אירוע מכל סוג: הפקת אירועים בטבע, הפקת אירועים עסקיים, הפקת אירועים חברתיים, הפקת כנסים, אירועים גדולים או קטנים - לא צריכה להיות בעיה עבור מפיק חתונות ואירועים מנוסה.

ניסיון זה הוא שיהפוך את העבודה שלו ליעילה ומהירה. אגב, בעת השכרת שירותי מפיק אירוע איכותי ומנוסה, לעיתים מזומנות לא תצטרכי בכלל ליצור קשר עם חברות בת או ספקים משניים - שכן עם הניסיון נצבר בארסנל המפיק מטען רציני של אנשי מקצוע מעולים עמם הוא אוהב לשתף פעולה. שיתוף פעולה זה, בגלל שנעשה לא בפעם הראשונה, יכול להיות מהיר, זול ומקצועי יותר מאשר שיתוף פעולה של פעם ראשונה.

 

טיפים עבור הפקת אירועים בתל אביב

עונת הקיץ היא ללא ספק עונת האירועים. חתונות, ימי הולדת, ומסיבות עם חברים הם סיבה מצוינת להגיע לעיר תל אביב וליהנות מכל מה שיש לה להציע בתחום הפקת האירועים. הפקת אירועים בתל אביב מבוצעת על ידי אנשי המקצוע המיומנים ביותר שהופכים כל אירוע לחגיגה של ממש. רוצים לערוך מסיבת רווקים או רווקות, חושבים לערוך ארגון ימי הולדת בתל אביב? הכתבה הבאה מסכמת לכם את כל האפשרויות של הפקת אירועים בתל אביב לאירוע מושקע ואיכותי.


הפעלות מקוריות בעיר ללא הפסקה

חלק נכבד מתהליך הפקת אירועים בתל אביב הוא ארגון הפעלות מקוריות. תכנון אירועים בתל אביב חייב לקחת בחשבון את ההפעלות שייערכו במהלך האירוע ויסבו לאורחים הנאה ועניין. בין אם מדובר בתכנון הפעלות לימי הולדת בתל אביב ובין אם בתכנון מסיבות רווקות בעיר, להלן הפעלות מיוחדות ומקוריות:

הזמנת סקסולוגית, מתאים במיוחד לעריכת מסיבות רווקות וימי הולדת, הפרחת יונים, אטרקציה ססגונית במיוחד לחתונות ומסיבות, הפרחת פרפרים, אטרקציה יוקרתית ואיכותית בשילוב של יופי והדר, זיקוקים, מתאים לחתונות ומסיבות הנערכים תחת כיפת השמיים, קריוקי, הפעלה מיוחדת ומהנה לכל המשפחה ומתאימה לכל סוג של אירוע ומסיבה.


ומה עם האוכל?

אין אירוע מושקע ומהנה בלי אוכל טוב. כל מפיק אירועים בתל אביב יודע שהחשיבות של האוכל הטוב באירוע היא מהגדולות ביותר ולכן קייטרינג לאירועים בתל אביב הוא הדבר הבא שיש לחשוב עליו אחרי האטרקציות וההפעלות באירוע. את הקייטרינג צריך להזמין מראש ולבחור את התפריט שיתאים לסגנון האירוע ולאורחים של האירוע. חשוב לבחור את הקייטרינג המתאים לתקציב ולמקום ולוודא שהוא ערוך לספק את האוכל לכמות האורחים שעתידים להשתתף באירוע.


הפקת אירועים בתל אביב מחירים

הפקת אירועים מקצועית היא הדרך הטובה ביותר לתכנן אירוע מושלם. למפיק האירועים יש את הידע והניסיון כמו גם את ההיכרות עם אנשי המקצוע השונים והוא יכול במידה רבה להעניק את כל הפתרונות והרעיונות לאטרקציות שיתאימו לאורחים ויעניקו להם בילוי וחוויה מושלמים באירוע בלתי נשכח. הפקת אירועים בתל אביב על ידי צוות מקצועי היא הדרך הטובה ביותר ליהנות מאירוע מושלם גם אם היא קצת יקרה.

 

טיפים עבור מציאת מפיק אירועים בירושלים

היא הולכת איתנו לכל מקום, העיר האחת והיחידה- המיוחדת במינה- לעם היהודי. היא מלווה את החופה שלנו, מוזכרת בכל תפילה ובהחלט מהווה חלק ניכר מהזהות היהודית. למה, אם כן, שלא תחליטו את רגעי הקסם היקרים ביותר שלכם, את הרגעים המיוחדים של טקסי המעבר- לחגוג שם, במקור כל היהדות, היכן שאבותינו דרכו לפנינו והאל שכן בביתו? החגיגה בירושלים יכולה להיות מרהיבה בדיוק כמו בערים אחרות ואולי אפילו יותר, שלא לדבר על הערך המוסף של האתרים ההיסטוריים, תרבות הרחוב הססגונית וכל היופי הססגוני הזה שנקרא עיר הקודש.


לא לבד

בין אם אתם ירושלמים או לא, כדאי מאד שהפקת אירוע תעשה ע"י מפיק אירועים בירושלים. מפיק אירועים ידע לכוון אתכם אל כל המקומות הנכונים ולחסוך לכם כסף, זמן והשקעת אנרגיה בחיפושים. אתם תצטרכו רק לאשר. מפיק אירועים מקומי, מקצועי ואמין- ימצא לכם בקלות רשימה ארוכה של ספקי שירות:  קייטרינג חלבי, קייטרינג בשרי, תקליטן וגם לימוזינה, צילום אירועים ואפילו סלון לכלות כדאי שתוכלו להתארגן בתוך העיר ולא לנסוע לערים שכנות ולפחד מעיכובים של פקקים בדרך חזרה. אגב, לא משנה מה האירוע המתוכנן, תפנימו כבר היום שאת כל מה שאתם מחפשים תוכלו להשיג בעיר עצמה- ולא להסתובב בערים שכנות בחיפושים עקרים. בין אם מדובר על אירוע בזק או כזה המתוכנן מראש- אין ספק ששירותים באותה העיר עדיפים.


מההתחלה ועד הסוף

אם החלטתם לחגוג חתונה בעיר הקודש, הרי שאין מקום ראוי יותר לברית נישואין. הסתובבו ברחבי העיר היפיפייה ומצאו את כל השירותים לחגיגת החתונה, חינה בירושלים ואפילו שבת כלה וטקס שבת חתן לצד האתרים הקדושים. גם חליפת חתן ניתן למצוא במחירים שפויים בהחלט אפשרי. אפילו את כל הדברים המשלימים של האירוע כגון אטרקציות (מעגל מתופפים לדוגמא) מגנטים לאירועים, או ארגון זיקוקים ממש אין בעיה לארגן. הכל תלוי רק בכם ובמפיק האירועים שלכם. התעקשו איתו לעודד את הכלכלה של עיר הקודש התוססת ולהשתדל להזמין מה שיותר שירותים מתוך העיר עצמה- הרווח בסופו של דבר יהיה רק שלכם.
 

מפיק אירועים בנתניה - עבודה או הנאה?

כאשר יש לכם אירוע, אין ספק שאתם מתרגשים. ברגע הראשון כל הריכוז שלכם הוא סביב הסיבה בשלה אתם חוגגים. אולם, לא עובר זמן רב מוקד תשומת הלב שלכם משתנה. לפתע, מה שמעניין אתכם הוא לא הסיבה לאירוע אלא האירוע עצמו. עד כדי כך שבין שלל ארגוני הסידורים סביב האירוע, לעיתים תשכחו את ההתרגשות הראשונית הנעימה. אינספור כלות וחתנים, חוגגי יום הולדת או אירועים עסקיים- מגיעים אל האירוע שלהם סחוטים מארגונים וסידורים רבים מאין ספור, עד כדי כך שלעיתים שוכחים ליהנות מהאירוע עצמו, עבורו עמלו כל כך קשה.


מקצוענים ושוב מקצוענים

הפתרון פשוט, תאמינו או לא. להעביר את המושכות לידי מישהו אחר, מישהו מקצועי ומיומן שיעשה את האירוע שלכם מוצלח כאילו אתם עצמכם ארגנתם אותו, אך בלי הכאב ראש הנלווה לכך: מפיק אירועים בנתניה. נכון, זה עולה כסף- אבל בנינו- הרי כל האירוע שלכם עולה כסף. אז האם שווה להוציא כסף רב כל כך על האירוע עצמו ולא ליהנות ממנו כלל, או שאולי עדיף לשקול להוסיף מעט לתקציב וליהנות מהאירוע בשבילכם, ולא כזה שאתם עמלים עבורו בלי סוף? השכרת שירותי מפיק אירועים בנתניה אגב, זה ממש לא עניין שבשמיים. עבור הפקת אירועים בנתניה מחירים סבירים, המתאימים לכל כיס.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על שירותי מפיק אירועים  ולהבין את טווחי המחירים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.