×


תפריט נגישות

מחירון מערכות טיהור מים

 

 

כמה עולה מערכות טיהור מים?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון מערכות טיהור מים מעודכן לשנת 2021 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : מדריך מערכות טיהור מים.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות המשווקות מערכות טיהור מים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר למערכות טיהור מים, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש מערכות טיהור מים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 חברות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

סוגי מערכות טיהור מים

מחירון מומלץ

 

מחירון מערכות טיהור מים עודכן בתאריך 07.02.21

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים

 


מערכת אוסמוזה הפוכה 3 שלבים
900-1,000 ₪

 

מערכת אוסמוזה הפוכה 4 שלבים
800-900 ₪

 

מערכת אוסמוזה הפוכה 5 שלבים
900-1,000 ₪

 

מערכת אוסמוזה הפוכה 6 שלבים
1,000-1,100 ₪

 

מערכת אוסמוזה הפוכה 7 שלבים
1,400-1,500 ₪

 

מערכת אוסמוזה הפוכה Quick Change
1,600-1,700 ₪

 

אוסמוזה הפוכה עם יחידת מחזור
1,800-1,900 ₪

 

מתקן סינון מים בשיטת אוסמוזה הפוכה
900-950 ₪

 

סט 4 פילטרים למערכת אוסמוזה
350-450 ₪

 

סט 5 פילטרים למערכת אוסמוזה
400-550 ₪

 

סט 6 פילטרים למערכת אוסמוזה
420-600 ₪

 

ברז למערכת אוסמוזה
120-150 ₪

 

מעביר אוסמוזה מים לביוב
60-80 ₪

 

אוסמוזה הפוכה ביתית
900-1,000 ₪

 

מערכת אוסמוזה-תעשייתית
6,700-7,000 ₪

 

אוסמוזה הפוכה לאקווריום
500-600 ₪

 

ממברנה למערכת אוסמוזה
250-300 ₪

 

מגבר לחץ למערכת אוסמוזה הפוכה
450-500 ₪

 

משאבה למערכת אוסמוזה
500-600 ₪

 

אוסמוזה ניידת
500-600 ₪

 
עלות מיני ברים

 

מיני בר אטלנטיס
1,000-1,700 ₪

 

מיני בר קלאסי 3 ברזים
1,900-2,000 ₪

 

מיני בר קלאסי 2 ברזים
1,300-1,400 ₪

 

מיני בר פלטינום
1,700-1,800 ₪

 

מיני בר מטריקס
1,900-2,000 ₪

 

מיני בר אקווא טופ
1,500-1,600 ₪

 

מיני בר אנג'ל
800-900 ₪

 

מיני קומפקט בר
2,700-2,900 ₪

 

קליר בר
2,100-2,200 ₪

 

מיני בר דיגיטלי רצפתי
2,100-2,200 ₪

 

מיני בר דיגיטלי עם מקרר
2,100-2,200 ₪

 
עלות סנני מים

 

סנן דירתי
150-170 ₪

 

ערכת 3 פילטרים
320-350 ₪

 

מסנן מיקרוני משולב פחם
800-850 ₪

 

מסנן פחם אמריקאי
140-160 ₪

 

מסנן למכונות כביסה
100-150 ₪

 

מגנט למכונת כביסה
100-130 ₪

 

ממברנה
550-650 ₪

 
עלות טיפול נגד אבנית

 

מערכת חיצונית להפחתת אבנית
500-550 ₪

 

סיליפוס
60-80 ₪

 

 

מדריך מערכות טיהור מים

 

 

בחלק גדול מהאזורים בארץ קיים חשש לשתיית מים מהברז וחדשות לבקרים אנו שומעים ברדיו התראות ואזהרות בנוגע לאיסור שתיית מים מהברז בגלל זיהומים וסכנות אחרות.

 

הצרכן הישראלי אשר מודע לנושא הבריאות ולחשיבות המים מחפש פתרונות איכותיים יעילים המבטחים לו מים צלולים, טעמים ובריאים. כיום, ניתן למצוא בשוק המים הישראלי מגוון פתרונות לסינון ולטיהור מי השתייה והנתונים מראים כי הציבור הישראלי מעדיף מערכות סינון וטיהור מים על פני קניית בקבוקי מים מינרלים כבדים ומזהמים.

 

אחד הפתרונות היעילים והאיכותיים ביותר לטיהור מי הברז הוא התקנת מערכת טיהור עם טכנולוגיית אוסמוזה הפוכה.

 

מתקנים אלה נחשבים ליעילים ולחסכוניים ביותר לעומת פתרונות אחרים, בהם רכישת מים מינרלים בבקבוקים או בכדי מים גדולים.

 

יש ארבע שיטות עיקריות לטיהור וסינון מים- סנן מכאני, סנן פחם פעיל, מערכת אוסמוזה הפוכה, מערכות לטיהור מיקרוביאלי. בנוסף, יש מערכות המותקנות על הברז הראשי בדירה או מחוץ לדירה, מתחת לכיור במטבח, מערכות עם ברז ייעודי ומערכות שאנן מחוברות למקור המים בבית כלל כמו קנקנים וכדי מים עם פילטר.

 

 

סוגי מערכות טיהור מים

 

 

כאמור, ישנם סוגי מערכות טיהור מים שונים אותם ניתן לרכוש בארץ. אמנם ניתן לרכוש גם מערכות טיהור מים בחו"ל אך יש להעדיף מערכות המשווקות בארץ ומותאמות למשק המים הישראלי ולאיכות מי השתייה בארץ. סוגי המערכות נבדלים זה מזה באופן החיבור או אי החיבור לצנרת המים של הבית.

 

יש מערכות טיהור מים כמו כדי מים וקנקנים אליהם שופכים מים מהברז ויש בהם פילטר מפחם שתפקידו לסנן את המים ולהסיר טעמי לוואי, כלור, אבנית ולכלוכים שונים. מערכות מתקדמות יותר הן מערכות טיהור מים המחוברות מחוץ לדירה, בסמוך לשעון המים, ותפקידן לסנן את המים המגיעים לכל הברזים בבית. כך ניתן למנוע הצטברות אבנית על גופי החימום במכשירי החשמל השונים, לרבות מכונת הכביסה ובקומקום החשמלי.

 

מערכות טיהור מים אחרות מותקנות מתחת לכיור המטבח, חלקן הגדול מסוג אוסמוזה הפוכה, והן מאפשרות ליהנות ממים איכותיים, צלולים, נקיים וטעימים לשתייה ולבישול. בנוסף, יש מערכות טיהור מים המתחברות לברז המים הראשי בדירה וחלקן כוללות ברז מים ייעודי למים המסוננים.

 

 

שיטות לטיהור מים

 

 

יש מספר שיטות לטיהור מים ולכן בבחירת מערכת לסינון ולטיהור המים יש לעמוד על ההבדלים ולבחור בהתאם.

 

ככל שרמת הסינון והטיהור איכותית וטובה יותר כך אם זוכים למי שתייה נקיים ובריאים יותר. לכן, חשוב לדעת כי מערכת טיהור בטכנולוגיית אוסמוזה הפוכה מציעה את טיהור המים היעיל ביותר.

 

במערכת אוסמוזה הפוכה יש ממברנה שתפקידה לסנן את המים כמו שהדבר נעשה בטבע. אמנם בטבע ההליך פועל באמצעות וויסות לחצים והעברת החומרים המסיסים דרך הממברנה בעוד שבשיטת אוסמוזה הפוכה מתבצע למעשה תהליך הפוך.

 

הממברנה חוסמת מעבר חומרים עם מולקולות גדולות ומונעת מזיהומים, מתכות כבדות, זיהומים ולכלוכים לעבור אותה ורק המים הטהורים עוברים ומגיעים לכוס השתייה שלכם.שיטה זו ידועה כיעילה ובאמינה ביותר ולכן רבים בוחרים במערכות מים עם אוסמוזה הפוכה.

 

מערכת מכאנית מורכבת מסנן מיקרוני שתפקידו למנוע מעבר חלקיקים גדולים ולכלוכים שונים כמו חלודה, אבק, חול וכדומה.

 

הסנן אינו משפיע על כמות האבנית במים וחומרים רעילים המומסים במים יכולים לרוב לעבור דרך הסנן ולכן סינון מכאני אינו מספיק לטיהור מי השתייה בישראל.

 

מערכת סינון עם פחם פעיל משפרת את טעם המים ומסירה ריחות וטעמי לוואי האופייניים למים בארץ. בנוסף, הפחם ידוע כחומר הסופח ביעילות כלור וחומרים אורגניים שונים אך לרוב אין די בסנן פחם פעיל כדי למנוע זיהומים וחומרים מסוכנים במי השתייה. אגב, במתקנים מסוג בר מים ובמתקני טיהור אחרים יש מערכת טיהור מיקרוביאלית הכוללת נורת UV שתפקידה להמית חיידקים במי הברז.

 

 

מערכות טיהור מים משולבות

 

 

מערכות טיהור מים משולבות מורכבות לרוב משניים עד חמישה מסננים ובהם מסנן פחם פעיל, סנן רשת מיקרונית, ומערכת סינון עם טכנולוגיית אוסמוזה הפוכה, כלומר סנן עם ממברנה שתפקידו לטהר את המים מכל החומרים המסוכנים לבריאותינו. אגב, כאשר רוכשים מערכת אוסמוזה הפוכה או מערכת משולבת עם אוסמוזה הפוכה כדאי לבדוק האם המערכת כוללת אבן מינרלים (מינרליזטור) שתפקידה להחזיר את המינרלים הנחוצים לגוף מאחר והממברנה מטהרת את המים אך מסירה בתהליך גם את המינרלים הטובים שיש במים.

 

החזרת המינרלים אחרי טיהור המים תורמת להשבחת המים ואנו נהנים ממים איכותיים, טעמים, צלולים, ללא ריחות לוואי ובעיקר בריאים.

 

מינרליזטור במערכת אוסמוזה הפוכה כולל אבנים עשירות במינרלים חשובים כגון מגנזיום, סידון, קלציט וכו'. חשוב לדעת כי למינרליזטור אין תפקיד בטיהור המים אלא נועד רק להחזרת המינרלים החשובים למים והוא משפר את טעם המים. ככל שמערכת המים משוכללת יותר כך המים עוברים במערכת סינון יעיל יותר ואנו זוכים למים מסוננים ומטוהרים איכותיים ובריאים. אמנם, בבחירת מערכת משולבת חשוב לבדוק את עלות התחזוקה של המערכת מאחר ויש להחליף סננים פעם בחצי שנה או יותר, בהתאם להוראות היצרן.

 

אגב, בבחירת מערכת משולבת כדאי לבדוק האם ניתן להחליף את הסננים לבד או שיש להזמין בכל פעם טכנאי.

 

הזמנת טכנאי בכל פעם בו יש להחליף את הססנים מייקרת את עלויות התפעול והתחזוקה ולכן כדאי לוודא נושא זה מראש ולהכניסו למערכת השיקולים בבחירת המערכת לטיהור המים לבית או למשרד.

 

 

תו תקן ישראלי

 

 

אגב, בבחירת מערכות טיהור מים כדאי לבדוק האם יש למערכת או לסננים תו תקן ישראלי.

 

מערכות טיהור מים איכותיות עומדות בתו התקן הישראלי לטיהור מים וכדאי לדעת כי תו התקן הישראלי נחשב לאחד המחמירים והקפדניים בעולם. לכן, מומלץ לבדוק נושא זה כאשר עורכים השוואה בין מערכות טיהור מים שונות.

 

 

לסיכום

 

 

התקנת מערכת טיהור מים בבית או בעסק נחוצה בגלל איכות המים הירודה בארץ. חשוב להתייעץ בנושא ומומלץ לבחור במערכת טיהור מים בטכנולוגיית אוסמוזה הפוכה המבטיחה תהליך סינון איכותי ומתקדם וחסכון כספי בחשבון המים לעומת פתרונות אחרים, לרבות מים מינרלים. לכן, חשוב לפנות לחברות המתמחות בנושא, להשוות מחירים ועלויות תחזוקה ולבחור במערכת טיהור מים איכותית המבטיחה לכם מים צלולים, ללא זיהומים, ללא טעמים או ריחות לוואי ובעיקר מים בריאים ומהנים לשתייה.

 

אנו חיים במדינה חמה וחשוב להרבות בשתייה ולהימנע מצריכת משקאות מתוקים וכדאי לדעת כי התקנת מערכת טיהור מים איכותית לבית גורמת לשינוי מבורך בהרגלי שתיית המים בקרב מבוגרים וילדים.