×


תפריט נגישות

מחירון מסיבת רווקים ורווקות

כמה עולה שירותים עבור מסיבת רווקים ורווקות ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון עבור מסיבת רווקים ורווקות מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילים למסיבת רווקים ורווקות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לשירותי מסיבת רווקים ורווקות מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

סוג שירות עבור רווקים רווקות מחיר

עלות מסיבת רווקים
  
הפקת מסיבת רווקים בים
150-200 ש"ח (מחיר לאדם ליום)
  
הפקת מסיבת רווקים בשטח
150-300 ש"ח (מחיר לאדם ליום)
  
הפקת מסיבת רווקים ביאכטה
150-300 ש"ח (מחיר ליחיד)
  
  
עלות מסיבת רווקות 
  
הפקת מסיבת רווקות בים
150-200 ש"ח (מחיר לאדם ליום)
  
מסיבת רווקות בספא
250-400 ש"ח (מחיר ליחיד)
  
מסיבת רווקות ביאכטה
150-300 ש"ח (מחיר ליחיד)
  
חשפן 500-1,500 ש"ח
  
חשפנית 700-1,500 ש"ח
  
ריקודי בטן 300-700 ש"ח
  
סדנת סושי 150-200 ש"ח
(מחיר ליחיד)
  
סדנת אלכוהול 150-200 ש"ח
(מחיר ליחיד)
  
סדנת מיסטיקה 120-150 ש"ח
(מחיר ליחיד)
  
סדנת איפור 120-150 ש"ח
(מחיר ליחיד)
  
סדנת שוקולד 150-300 ש"ח
(מחיר ליחיד)
  
סטייליסטית למסיבת רווקות
300-700 ש"ח
  
סטנד אפ *
מחיר משתנה על פי כמות משתתפים
  
מתנות ואביזרים למסיבת רווקות
* מחיר משתנה בהתאם לסוג מוצר
  
ריקוד על עמוד
1,000-1,500 ש"ח
  
עמדת עיסוי ורפלקסולוגיה
300-700 ש"ח

עלות אלכוהול למסיבה צפה: מחירון אלכוהול

 

מדריך מסיבת רווקים ורווקות

מזל טוב. החבר הכי טוב שלך מתחתן. אתה נרגש כאילו היה מדובר באח שלך. אתה יודע שעכשיו, שום דבר כבר לא יהיה כמו קודם- וזה גם קצת מדאיג אותך, בוא נודה- אבל ההבטחה לחיים עשירים, טובים ומספקים יותר עבור החבר שלך, שמצא סוף סוף את האחת, ממלאים אותך הרגשה משונה של ציפייה ורוחב לב. עוד לפני שעיכלת את החדשות, פונה אליך החתן המיועד ומוסר לידך את "תיק" מסיבת הרווקים. בהנחה שמעולם קודם לכן לא ארגנת מסיבת רווקים- מדובר על תיק לא פשוט כלל ותצטרך את כל העזרה שרק תוכל לגייס. אז הנה, לבקשתך, מדריך מסיבת רווקים קצר ותמציתי- בדיוק בשבילך.


המשולש הקדוש

כמו בכל מסיבה, מדובר על משולש קדוש אחד עליו נמליץ לך בתוך מדריך מסיבת רווקים זה: אוכל, מקום ובידור. קודם כל תיסגר על מקום. לעשיית הפקת מסיבת רווקים מחירים מושפעים מאד מהמקום שתבחר. כדאי שתבחר מקום שאפשר להתרווח בו ולמצוא זמן פרטי ולא מקום הומה אדם וריקוד כמו פאב. לופט יכול להיות פתרון נפלא, מה גם שחלק גדול מהלופטים מגיעים עם אטרקציות בילד אין כגון שולחן סנוקר או ג'קוזי, שיקלו מאד על מלאכת הבידור. גם מסעדה יוקרתית יכול להיות נחמד- אבל רק כתחנה ראשונה. בכל זאת, אם תרצה לפנק את החתן וחבריו בכמה שעות ביחד- שיחה ואוכל טוב יביאו אותך מחצית הדרך בלבד.


הקלאסי

על אף שארגון קלאסי של מסיבת רווקות וגם מסיבת רווקים ידוע מראש וכולל חשפנית או חשפן – מעטות מסיבות הרווקות והרווקים שאכן עושים כן. תחת זאת, היום כבר אפשר לאומר בכנות שכל סוג של בידור הולך. רב ההצעות פונות אל חברות הכלה באופן טבעי, כך שלמסיבת רווקות אפשר למצוא היום הצעות עבור סדנת מיסטיקה, סדנת איפור, שיחת סקסולוגית או סטייליסטית למסיבת רווקות. ישנם גם כמה דברים מקוריים במיוחד כגון סדנאות ריקודי בטן או ריקוד על עמוד. אבל כל זה מעניין אותך רק מעט. בגרסא הגברית יותר אפשר למצוא הצעות עבור סדנת אלכוהול או סטנד אפ. לא צריך גם להיות מרובע מדי- אם החתן אוהב בישול, תשקול להזמין סדנת סושי או  סדנת שוקולד, גם עמדת עיסוי ורפלקסולוגיה, קריוקי או הרצאה מעניינת על סקס לא צריכה להבהיל אותך בגלל חוסר המאצ'ואיסטיות שלה. רק תתאים משהו שהחתן יאהב.


אוכל

עכשיו משדאגת לבידור, החלק החשוב ביותר של האירוע, עליך לדאוג לעוד חלק שאסור לשכוח. אוכל. אם בחרתם לופט, עליך לדאוג לאוכל באופן נפרד, שכן בדרך כלל אין שירותי קייטרינג בלופטים. אפשר למצוא קייטרינג מקורי או לתת לחברים לבשל, אם אתם נמנים על אלה שיודעים איך ואוהבים. אפשר גם לפצל את האירוע ולהתחיל אותו במסעדה אהובה- הכל כדי למלא את הבטן. בכל מקרה, עליך לדאוג גם לממתקים, חטיפים, בירות ושתייה קלה כדי להנעים את הזמן שלכם בלופט, גם אם אכלתם קודם לכן. מסיבת רווקים הינה מסיבה ארוכה למדי, לכן להסתפק רק בממתקים ובירה אי אפשר- למקרה שחשבת לעשות כן. דאג לאוכל אמיתי וגם לנשנושים- לא האחד על חשבון השני.


כלים ואביזרים

מתנות ואביזרים למסיבת רווקות נהוגים יותר מאשר אלה של מסיבת הרווקים ובכל זאת, ייתכן ותתחבר לדברים מסוימים שיש בחנויות מתמחות להציע. בין אם תחליט שמתחשק לך על הדברים ובין אם לא, אל תפסול אותם טרם התייעצות קצרה עם החתן. יכול מאד להיות שהוא יאהב את הרעיון וחבל להפסיד אותו על לא כלום. אחרי הכל, מדובר על עוד דרך להנעים את זמן האורחים שלכם, כזו שגם הולכת איתם הביתה אחר כך ותזכיר להם את האירוע לזמן רב נוסף. אל תשכח גם לרכוש את כל הכלים הרלוונטיים עבור האירוע- אין דבר מרתיח יותר מאשר להגיע לאירוע ולגלות שאין פותחן בירות בסביבה.


סע לאט

רב הסיכויים כי במסיבה שלכם יהיה אלכוהול והרבה ממנו. חשוב מאד שתדאג אתה לשירותי הסעות או מוניות חזור אל בתי האורחים בערב. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלהיות נהג תורן באירוע הנה בעיה גדולה עבור הנהג התורן- שנהנה פחות מאחרים ומרגיש מופסד בגלל התנזרותו משתייה. כך גם תוודא כי איש לא עולה על הכביש שיכור.


מסיבת רווקים – מגוון אפשרויות לחגיגה ארוכה

ארגון של מסיבת רווקים, היא ייבוא של חוויה תרבותית שהחברה הישראלית הצעירה אימצה לאחר צפייה בסרטים אמריקאים וסדרות טלוויזיה רבות. לפני קבלת ההתחייבות המשמעותית לבת זוג ולחיים משפחתיים, תוך כדי עיסוק בכל מה שקשור להכנות לחתונה, מוציאים את החתן חבריו הטובים לבילוי גדול, ולעיתים גם פרוע במיוחד. אם בעבר יצאה חבורת חוגגים אל מועדון חשפנות לבילוי עד השעות הקטנות של הלילה, הרי שהיום השתנה הכיוון, ופעמים רבות מסיבת רווקים נמשכת יממה, יומיים, ואף סוף שבוע ארוך.

כשאתה עומד להציע לה את הלב שלך לכל החיים, אף אחד לא מספר לך כמה קשה זה יהיה. לא, לא מדובר על אותם רגשות גועשים שבקרבך וחוסר הוודאות אם היא תסכים או תסרב שלפני הצעה, על הטרחה שבלמצוא רעיון מקורי וכובש ועל ההצעה עצמה. אלא על מה שקורה לאחר ההסכמה. הנה היא הסכימה. לכאורה מכאן הכל אמור לזרום על מי מנוחות עד החתונה- אלא שלא כך. כלל לא כך.


עבודת פרך

אחד הדברים הקשים ביותר שתעשה בחייך יהיה הניסיון לארגן חתונה. שלל קבלנים של מוזיקה, פרחים, קייטרינג, צילום ומה לא- הם רק חלק מרשימה ארוכה מאד של סידורים שעליך להיות מעורב בהם טרם החתונה. זו בדיוק הסיבה שטרם החתונה נהוג לעשות מסיבת רווקים, ולנוח מכל המהומה הזו- לפני הדבר האמיתי. גברים שמוותרים על  מסיבת רווקים עלולים להצטער על כך מאד ולמצוא את עצמם עייפים מכדי לחגוג את החתונה שלהם בהנאה אמיתית. לא חבל? אחרי כל עבודת הארגון הזו- המינימום שתוכלו לעשות הוא ליהנות באירוע עצמו.


לא אני

אז מי מארגן מסיבות רווקים? ובכן, אם לא ניחנתם בחבר טוב שידוע גם בארגון אירועים והטלתם עליו את משימת השושבינות- הפקת מסיבת רווקים מקצועית היא אופציה לגיטימית בהחלט. בשום אופן אל תתכנן את מסיבת רווקים שלך בעצמך- אחרת איפה המנוחה פה? חברת ההפקות תמצא עבורך מקום לחגוג ע"פ הסגנון שתבקש- בין אם מדובר על וילה עם בריכה, מסיבות פרטיות בלופטים מאובזרים או מועדון בעל האווירה הנכונה.


איך לבחור מקום?

לאוהבי מסיבות ובעלי חברים רבים- מועדון יכול להיות רעיון לא רע. בד"כ המקום יכול לקלוט אנשים ופרט למוזיקה אפשר לשעשע את האורחים עם בר אקטיבי ואטרקציות בסגנון. לחובבי הבידוד ובעלי חברים מועטים מתאים דווקא וילות למסיבת רווקים. וילה למסיבות בד"כ אינטימית יותר ומציעה אטרקציות שונות כגון בריכה, משחקי שולחן (ביליארד, פינג פונג) ופינוקי ג'קוזי לעיתים. עליכם רק לבחור מסיבת רווקים דרום בטעם שלכם ולבחור.


בחירת מקום למסיבת רווקים

בכדי שאפשר יהיה לחגוג מסיבת רווקים ארוכה צריך למצוא מקום ייחודי אשר מאפשר לשהות זו זמן רב, כולל אפילו לילה אחד או שניים. ניתן למצוא ברחבי הארץ מספר מקומות אשר מתמחים במתן שירותים לבילוי מיוחד זה. אפשר לשכור וילה למסיבת רווקים, יש צימר מסיבת רווקים, ואפילו יש לשם מסיבת רווקים לופט המותאם לסוג זה של בילוי.

כל אותם מקומות מאובזרים בצורה מושלמת לבילוי של מסיבות רווקים. יש בהם ג'קוזי גדול עם מקום למספר אנשים, אפילו מעל עשרה חברה. בנוסף, יש משחקי שונים ומגוונים, ביניהם: סוני פלייסטיישן, משחקי Wii , שולחן סנוקר, שולחנות פוקר, רולטה ועוד. כמו כן, באתר המיועד למסיבת רווקים יש מסכי טלוויזיה LCD גדולים, מערכות הגברה ותאורה מקצועיות, ומקרן לקריוקי או הקרנת סרטים.

מקום המיועד למסיבת רווקים כולל מטבח מאובזר, מנגל גדול, בר אלכוהול, ועוד. אפשר כמובן להזמין אל המקום שירותי קייטרינג, סדנאות כמו סדנת שוקולד לדוגמא, סקסולוגית או חשפנית למסיבת רווקים.

מסיבת רווקים צריכה להיות מותאמת לחתן המיועד, לאופיו, להעדפותיו ולתחביביו. לכן, אפשרויות אחרות לבילוי של מסיבת רווקים היא יציאה לטיולים. טיולים של יום או יומיים בג'יפים, טרקטורונים, או רכיבה על סוסים, כולל לינה בשטח.

אפשרות נוספת היא שכירת יאכטה למסיבת רווקים לשם עריכת מסיבת רווקים בים, למי שהוא חובב ים ביסודו. כמו לצימר, לופט או וילה, גם ליאכטה אפשר להזמין כל אטרקציה, סדנה או מופע, כמו שף פרטי, סדנת אלכוהול, קריוקי ועוד.


אירועי גברים עם חשפנית

מסתבר שזה עדיין מרגש ומבוקש: האפשרות של הזמנת חשפניות למסיבת רווקים עדיין חיה, נושמת ובועטת. וגם רוקדת. ובסופו של דבר – גם מתפשטת. גברים רבים רואים במסיבת הרווקים כקץ סמלי להוללות ובליינות, וכדי לחגוג את הסוף – עושים את זה בגדול. מזמינים חשפנית למסיבת רווקים ונהנים למראה הגוף החטוב שלה מתנועע לנגד עיניהם. גם כשמדובר באנשים מבוגרים ובוגרים בנפשם, עדיין מדובר באטרקציה, ורבים מהחברים של חתן מיועד ירצו, ולו בשביל העיקרון, לבלות ערב של גברים בלבד עם חשפנית שתגיע ותבדר את החבורה העליזה.


איפה אפשר לראות חשפנית?

מי שמארגן מסיבת רווקים או ערב גברים, יעדיף להזמין חשפנית לאירוע שהוא יפיק בבית שלו או בבית של אחד המשתתפים. בדרך זו נשאר עצם קיום המסיבה דיסקרטי וידוע רק למשתתפים באירוע. קיימים לא מעט מקרים בהם יעדיפו גברים רבים שבנות זוגם לא תדענה על השתתפותם באירוע הכולל חשפנית, וכך הם יכולים לוודא שהסוד שלהם יישמר בין החברים הנוספים ואין חשש שמישהו זר יראה אותם.

מלבד זאת, קיימים מועדונים רבים של ריקודי חשפניות למי שכן היה רוצה לצאת מהבית, לשבת עם החברים במועדון, לשתות שתייה חריפה או לאכול ארוחת ערב יוקרתית וליהנות מבילוי גברי משובח. אופציה זו אמנם עלולה לעלות יותר כסף, אך לעיתים עדיף לצאת מהבית (בעיקר כשאין בית גדול דיו שיכול להכיל את מספר המשתתפים ואת החשפנית) וגם זו יכולה להיות יציאה סמלית למועדון שהחתן המיועד או החוגג מגיע בפעם הראשונה (וכנראה גם האחרונה) למועדון חשפנות. הסיכון הוא, כמובן, שאנשים זרים יכולים לראות את החוגגים.


עבודה כחשפנית – מקצוע לכל דבר

חשפנית מקצועית יכולה להרוויח סכומי כסף נאים ביותר עבור העבודה שלה. מדובר במקצוע לכל דבר ועניין ותנאי הקבלה הם גבוהים ומוקפדים. מי שאין לה בעיה לחשוף את גופה ואוהבת לרקוד ולהיחשף יכולה ליהנות. משני העולמות ולהרוויח הרבה כסף עבור עבודתה. בעלי המועדונים והחברות המעסיקות חשפניות דואגות שאלה תהיינה יפות במיוחד, חטובות ובעלות נתוני גופים מושלמים כדי לוודא שביעות רצון בקרב הלקוחות שלהם.


מסיבת רווקות – אופנה מיובאת

בעקבות צפייה בסרטים אמריקאים ובסדרות טלוויזיה רבות, מגיעים לארץ טרנדים חדשים. טרנד חדש ישן הוא קיום וביצוע של מסיבת רווקות (ומסיבת רווקים) לפני החתונה. בדרך כלל הפקתמסיבת רווקות היא מטלה אשר מונחת על כתפיהן של החברות הקרובות של הכלה. יש אפילו כאלה שעורכים מספר אירועים בכדי לציין מסיבת רווקות– מסיבה אחת לחברות הצעירות, ומסיבה שנייה לקרובות המשפחה היותר מבוגרות בדרך כלל בערב, לאחר הטבילה במקווה. כמובן שמדובר בשני אירועים שלכל אחד אופי ותוכן שונים.


מסיבת רווקות הפעלות מגוונות

מסיבת רווקות טובה ואיכותית צריכה לכלול אוכל טעים, אלכוהול משובח ותוכן אשר יתאים לאופייה, טעמה והעדפותיה של הכלה. אין טעם להביא נושא שהיא לא אוהבת או לא מתחברת אליו, גם אם על פניו הוא נשמע אטרקטיבי במיוחד. אפשר להביא חשפן למסיבת רווקות, בתנאי שזה סוג של מופע שאותה כלה תהנה ממנו, אחרת לא כדאי להוציא סתם כסף, אפשרות אחרת היא סקסולוגית למסיבת רווקות, הרצאה / סדנה / אירוע שמתאים מאוד לנשים צעירות בתחילת דרכן.

יש היום רעיונות רבים ביותר לצקת תוכן לאותה מסיבת רווקות אמורה: סדנת ריקודי בטן, סדנת שוקולד, סדנת אלכוהול, סדנת יופי ואיפור, סדנת הומור וצחוק, מופע סטנדאפ, הרצאה בגרפולוגיה ועוד. כל אחד מהתכנים ניתן להתאים כאשר עורכים מסיבת רווקות לדתיות.


היכן לערוך מסיבת רווקות?

האפשרויות של מציאת מקום למסיבת רווקות תלוי במידה מסוימת גם בתוכן, ושוב גם כאן האפשרויות רבות ומגוונות ויש אפשרויות מאוד מיוחדות. אפשר למצוא ברחבי הארץ מקומות מיוחדים אשר מיועדים במיוחד למסיבת רווקות, כמו לדוגמא וילה מסיבת רווקות– וילה המכילה מספיק חדרים לכל החברות ומאובזרת בהתאם, כך שהן יכולות לשהות במקום ולבלות בו אפילו יומיים.

אפשרויות אחרות, לא פחות מעניינות הן מסיבת רווקות בים, בעונה המתאימה כמובן, כולל פעילות מתאימה ורחצה בים, אין ספק שמדובר במסיבה עם אווירה מיוחדת.

אפשרות אחרת היא מסיבת רווקות ספא – המקום הופך להיות התוכן. אפשר להזמין ארוחת בוקר מפנקת, הרצאה מעניינת בנושא גוף ונפש, ולהזמין טיפול אישי לכל משתתפת.


טיפים עבור ספא למסיבת רווקות, רווקים - גם לבנים מותר

נכון, כבר התרגלתם לשמוע הכל על המטרוסקסואל ועל הדרך שעשה בשנים האחרונות. כביכול, הוא כבר לא מפחד ללכת לפדיקוריסטית, מסז'יסטית או קוסמטיקאית, הוא מטפל בעצמו ונראה מטופח ואפילו מזדקן לאט יותר. אבל המציאות היא שגברים רבים עדיין לא מרגישים בנח להופיע בכל המקומות האלה ללא ליווי של אישה. יש מקום אחד, בו נפרץ הסכר זה מכבר: הספא.


בוקר, ערב וצהריים

נכון שלא צריך סיבה מיוחדת כדי לבקר בספא. ספא לארוחת בוקר רומנטית, כחלק מחופשה או דייט לוהט במיוחד. אבל העובדה שהיום אפשר גם לעשות מסיבות בספא, היא שהפכה אותו למקום האולטימטיבי עבור ספא למסיבת רווקים או ספא למסיבת רווקות. ומה בתפריט? כאשר מזמינים ספא למסיבת רווקים או ספא למסיבת רווקות אפשר להתפנק על שלל פינוקים "נשיים" או "נשיים פחות". כך למשל ספא למסיבת רווקים או ספא למסיבת רווקות יכולה להתחיל בארוחת בוקר נהדרת, להמשיך בסאונה, בריכה ושאר הפינוקים של המקום. גם גברים שירגישו כי עיסוי בחברת גברים אחרים במהלך ספא למסיבת רווקים זה יותר מדי בשבילם, עדיין ייהנו מאד מכל שאר המתקנים שיש בספא המודרני. ספא למסיבת רווקות לעומת זאת לא סובל מעכבות כאלה, כמובן.


למה דווקא ספא

ברור שלא כל המחפש מקום למסיבת רווקות או רווקים, חייב לסיים את מסלול חיפושיו בספא ויש גם אלטרנטיבות אחרות. עם זאת מעטים המקומות המציעים כל כך הרבה פינוקים וכיף, במחירים כל כך סבירים. שהרי תודו, מה יכול להיות כיף יותר מאשר ספא למסיבת רווקות עם בריכה? בנוסף, למחפשי מקום למסיבה יש אופציות רבות של ספא למסיבה מבחינת מיקום ומחיר: בין אם תחפשו ספא למסיבת רווקות בתל אביב, ספא למסיבת רווקות ראשון לציון, ספא למסיבת רווקות בחיפה או באשדוד- תוכלו למצוא מספר מקומות המאפשרים את השירות- מה שיוצר תחרות, שתמיד טובה ללקוח. שלא כמו שירותים אחרים, דווקא במכוני ספא יש מחירים די דומים לאורך כל המדינה כך שסגירה עם ספא למסיבת רווקות בצפון לא תעלה לכם משמעותית זול יותר מאשר ספא למסיבת רווקות בראשון.


טיפים להזמנת חשפן / מופע דראג - עדיין לא אבד הקלח על השיגעון

אולי זה כבר לא שיא הביקוש, אבל עדיין מדובר בתופעה רחבה ומהנה. כל מי שחוגג יום הולדת או מסיבת רווקים / רווקות או כל אירוע אחר המתאים למבוגרים בלבד שוקל הזמנת חשפן, הפקת מופע דראג קווין ועוד. אין מדובר בקהל יעד ספציפי שאירועים כאלה מתאימים לו, לכן כל האנשים יכולים לבלות, ליהנות ולצחוק כשיוזמנו לערב בו יזמינו חשפן / מופע דראג. האירועים מתאימים לדברים ונשים כאחד ולמוזמנים מובטח ערב של צחוק, ריקודים וססגוניות.


היכן ניתן להזמין?

חברות רבות בשוק עוסקות בארגון והפקת מסיבות לרגל ימי הולדת, מסיבות רווקים ורווקות או אירועים המיועדים למבוגרים בלבד. המפיקים המקצועיים המועסקים בחברות אלה יוכלו לשבת עם הלקוח ולתפור עבורו את האירוע המושלם שיתאים לו בדיוק. לדוגמא, הזמנת חשפן למסיבת רווקות אפשרית כאשר אין משתתפת דתייה בין המוזמנות וכמובן חשוב לוודא מראש שכלת השמחה לא תהיה במבוכה. גם כששוקלים הזמנת חשפן ליום הולדת צריך לבדוק שזה יתאים לכל המשתתפים ולא יגרום מבוכה ו/או אי נוחות לאף אחד מהמשתתפים במסיבה.


ומה אומרים המשתתפים?

אין ספק שארגון אירוע עם חשפן / מופע דראג צריך להישמר בסוד כדי ליהנות מאפקט ההפתעה. גם מי שעלול להיות במבוכה בהתחלה יירגע לאט לאט ויתחיל ליהנות עם החברים שלו. תמיד יש את התשובה הפופולארית של "בהתחלה היה קצת מוזר, אבל אחר כך היה ממש כיף". נשים צעירות העומדות להינשא בקרוב לעיתים חשות צורך עקרוני לבלות בערב דראג למסיבת רווקות ובזאת להביא באופן רשמי וסמלי לסיומה של תקופת הרווקות שלהן.

דבר נוסף וחשוב שיש לקחת בחשבון הוא העלות הכספית. הזמנת חשפן / מופע דראג עלולה להיות כרוכה בהוצאה כספית לא קטנה, וצריך גם לוודא שיש מספיק מקום לפעילות הזאת איפה שרוצים לארגן את האירוע. ייתכן ויהיה צורך להעביר את הפעילות מבית מגורים לאולם קטן או למקום בו יהיה נוח ומרווח לקיים את הפעילות, מה שגם יוסיף הוצאות נוספות לעלות הכללית של האירוע.


הזמנת סקסולוגית לאירועים חברתיים

מתכננים מסיבת רווקים? מסיבת רווקות אולי? מחפשים הפעלה למבוגרים בלבד, כזאת שתהיה גם הומוריסטית ומשעשעת, גם בחלקה מביכה אך נעימה, וכזאת שתצאו ממנה עם טיפים לשעשועים חדשים בחדר המיטות? ערב עם סקסולוגית, אם כך, הוא פתרון מושלם עבורכם. מדובר אולי בהפעלה המבוקשת והאוטומטית עבור ערבי רווקים ורווקות, עד כדי שלאחרונה פורסם שגם בקרב הציבור הדתי ערבי רווקות כאלה נפוצים מאד, פשוט מאד מזמינים סקסולוגית חרדית המכירה ובקיאה בחוקי הזוגיות בעולם הדתי ומבצעת את ההתאמות הנדרשות.


מה עושים במסיבות רווקים ורווקות?

סקסולוגית שתגיע להנעים את זמנם של חתן או כלה ערב חתונתם תתרכז כמובן בסיפורים משעשעים על ערבי כלולות, היא תגיע מצוידת מראש באביזרים ומשחקים לריגוש מיני והעלאת החשק והמיניות של המשתתפים. סקסולוגית מסיבת רווקים כמו גם סקסולוגית מסיבת רווקות תדע כיצד להגיע לליבם של כל המשתתפים, גם אלה שיתביישו ויהיה להם קשה להיפתח ולשתף פעולה.


אירועים נוספים בנושאי סקס וזוגיות

גם האפשרות של הזמנת סקסולוגית לימי הולדת נפוצה ומקובלת בקרב מבוגרים,, בעיקר בעת שחוגגים ימי הולדת עגולים בהשתתפות חברים ובני משפחה רבים. הרי ככל שהקהל גדול יותר, כך יהיה האירוע מוצלח יותר, מצחיק יותר ומהנה יותר. תמיד יהיה מי שלבסוף יסכים להשתתף, ישבור את הקרח ומה שהכי בטוח – לא מעט אנשים יסתירו את פניהם במבוכה נעימה. מי שמעוניין לבדוק את האופציה הזאת, כדאי לו שיבצע סקר שוק רחב של ויברר היטב פרטים על סקסולוגית מחירים, השוואות והצעות מחיר, מפני שמדובר כאמור בתחום נפוץ ופופולארי ויש הרבה נשות מקצוע בשוק העוסקות בתחום זה.

גם באירועי חברה של מקומות עבודה ניתן להזמין סקסולוגית, ואז כמובן אופי ההרצאה או האירוע משנה כיוון והופך לכללי בלי כניסה לפרטים אישיים של הנוכחים. הרצאה כזאת תהיה יותר בכיוון של ייעוץ מיני, עצות להתנהלות מול בני / בנות הזוג וטיפים כמובן למעשים בחדר המיטות. כך או כך, יהיה מביך ומשעשע. ישנם גם גברים לא מעטים במקצוע של סקסולוג וגם הם יוכלו להעביר אירועי חברה ועסקים נעימים והומוריסטיים.


סדנת ריקודי בטן – ריקוד של כייף

ריקוד בטן הוא אחד מאומנויות הריקוד הטובה ביותר לגוף ולנפש, למרות התדמית המעט נמוכה שלו. בשנים האחרונות יש עדנה לתחום, ונשים רבות לומדות להכיר את אומנות הריקוד היפה הזאת, את יתרונותיה הרבים ופונות אל חוג ריקודי בטן, בדרך כלל לאחר שנחשפו אל אומנות מיוחדת זו דרך שיעור ריקודי בטן בו הן צפו בטלוויזיה, או כזה שהן התנסו בו באחד ממכוני הכושר והספורט.


מהו ריקוד בטן?

לעומת ענפי ספורט אחרים אשר מפעילים בהם, ומתמקדים בהם בכל פעם באיבר אחר בגוף, ובקבוצת שרירים שונה, הרי שכאשר מגיעים אל סדנת ריקודי בטן מפעילים בבת אחת כמעט את כל הגוף, את שריריהידיים, הרגליים, בית החזה, האגן הירכיים ועוד. התנועה המעגלית של ריקודי הבטן עוזרת מאוד בחיטוב הגוף. בנוסף, התנועה מחייבת כל הזמן חשיבה על הגוף והשרירים מה שמעלה את המודעות לגוף ומלמד לתת לו תשומת לב ולהקשיב לו. לכן, ריקוד בטן מתאים כל כך לצעירות, ואכן רבות פונות אל לימוד ריקודי בטן, ויש מכוני ספורט רבים אשר פתחו לאחרונה סדנת ריקודי בטן לנערות, כך שהן תוכלנה להרגיש נוח עם חברותיהן ובנות גילן.


הזמנת סדנת ריקודי בטן לאירועים

אין כמו סדנת ריקודי בטן כמופע והתנסות לאירועים של נשים בלבד, אפשר להזמין סדנת ריקודי בטן לימיהולדת, או סדנת ריקודי בטן למסיבת רווקות. מדובר במסיבה שונה ממסיבות אחרות. בסדנאות אלה נוצרת אווירה שונה, יש בה תחושה של שחרור, חופש, העצמה נשית, הרפייה וכוח במקביל. יש משהו בריקודי הבטן שתורם תרומה גדולה להתפתחות האישית.

במסיבות אלה לומדים את המקור של ריקודי הבטן, את התנועות הייחודיות, והכל באווירה משוחררת וכייפית עם הרבה צחוק ואהבה. חברות אמיצות במיוחד יכולות לצאת מהסדנה עם מופע של ריקוד אחד אותו הן יכולות אפילו לרקוד בחתונה שתבוא אחרי אותה מסיבת רווקות.המדריכה מגיעה בדרך כלל תלבושות מיוחדות עבור המשתתפות, אביזרים מתאימים ומוזיקה סוחפת, כמו שמצופה בכל מסיבה טובה.

אפשר להזמין לאירועים מופע שלם של ריקודי בטן עם רקדנית אחת או יותר, ועם מוזיקה חיה או פלייבק.


סדנת אלכוהול– לא רק לשתות

הרבה לפנינו כבר אמרו כי "משנכנס יין יצא סוד". לכן, אין אירוע משחרר, משמח, מצחיק ומשתף כמו סדנת אלכוהול. מדובר בסדנה שיכולה להתאים לאירועים רבים (למבוגרים!), החל מהזמנת סדנת אלכוהול לימי הולדת כמתנה לחברים טובים או הורים, עבור דרך אירועים חברתיים ועיסקיים, וכלה ברעיון לקיום סדנת אלכוהול למסיבת רווקות.


מה עושים בסדנת אלכוהול?

סדנת אלכוהול היא סדנה בה לומדים להכיר את סוגי המשקאות האלכוהוליים השונים, ואת ההבדלים ביניהם, וכן לומדים לבנות בר ביתי, מבלי לבזבז כסף על משקאות שאף אחד לא ישתה. בהמשך, לומדים להכיר את היינות השונים, את ההבדלים ביניהם. לומדים איך להפעיל את כל החושים בטעימת יינות, לזהות יין איכותי ולמזוג אותו.

בין הדברים החשובים של סדנת אלכוהול נמצאות צורות ההגשה של משקאות חריפים, סוגי כוסות, התאמת הכוסות למשקאות השונים, קישוט ועיצוב כוסות.

כל זה נעשה באווירה טובה ועליזה, במצב רוח טוב, בתוספת של חידונים, בדיחות, טעימות, משחקי אלכוהול, סיפורים ואגדות סביב יין ואלכוהול מהתרבות הישראלית והתרבות העולמית.


סדנאות על פי נושאים

בעצם, סדנת אלכוהול היא לא סדנה אחת, יש סדנאות שונות על פי נושאים של משקאות, ואפשר כמובן גם לשלב ביניהם:

אפשר לבחור, לדוגמא סדנה שהיא סדנת קוקטיילים, כלומר, סדנה המבוססת על הכנה של קוקטיילים שונים מכל העולם, קוקטיילים קלאסיים, מצד אחד, וקוקטיילים מיוחדים מצד שני. יש קוקטיילים אקזוטיים מיוחדים, ויש קוקטיילים המבוססים על משקאות שונים כמו קפה, חלב או שמנת. בסדנה מוזגים, מערבבים ומוזגים משקאות מסוגים שונים.

סדנה מסוג אחר היא סדנת יין סדנה אשר מוקדשת ליינות ישראלים, יינות תוצרת חוץ ויינות בוטיק חדישים. בסדנה טועמים, מגישים, מוזגים וטועמים.

סדנאות נוספות הן סדנאות להכנת שיקיים, תוך שילוב מגוון של פירות עם משקאות אלכוהוליים שונים ומגוונים.


איפה נערכת סדנת אלכוהול?

יש חברות להן מספר מתחמים במקומות שונים בארץ, בהם הן מקיימים את סדנאות האלכוהול השונות. יחד עם זאת, אפשר גם להזמין ולקיים סדנת אלכוהול בבית. סדנה אליה מגיע ברמן מקצועי ומנוסה עם כל הציוד המתאים: כלים, כוסות, משקאות ושאר תוספות.


סדנת סושי – הכל על התרבות היפנית

לפני כחודשיים חגגה צעירה שגרה בשכנותי יום הולדת 14. לחגיגה הזמינו הוריה מספר חברות, והתוכנית הייתה סדנת סושי. למרות שאני לא בדיוק בגיל של החוגגת, לא עמדתי בפיתוי ונכנסתי לראות מהי סדנת סושיליום הולדת. למען הגילוי הנאות אתוודה – הצצתי ונפגעתי. הייתה שם חגיגה אמיתית של צבעים, ריחות, טעמים ומוסיקה. מבירורים שערכתי, הסתבר לי כי זו דרך מאוד אהובה היום לחגוג ולציין אירועים שוני, כמו: מסיבות עיסקיות, אירועים של גיבוש צוות, סדנת סושי למסיבת רווקות ועוד.


מהו סושי?

סושי הוא חלק מהתרבות היפנית. מנת מזון אשר אומצה בחום רב על ידי העולם המערבי והפכה להיות חלק ממנו. בתחילה נהגו יאפים צעירים לפנות אל אותו מזון יפני, שונה ומיוחד, ולאט לאט הוא חדר לכל שכבות האוכלוסייה, בכל גיל. מדובר במזון שקל להכין אותו, הוא צבעוני, טעים מאוד, בריא ביותר, דל שומן, ויחד עם זאת - משביע.


מה כוללת סדנת סושי

אפשר להזמין סדנאות סושי קצרות יותר, ואז מכינים רק שני סוגי סושי, ואפשר להזמין סדנאות ארוכות בהן מכינים יותר סוגים, כמו כן אפשר להזמין סדנת סושי כשר.

כאשר בוחרים לעשות סדנת סושי בבית, מגיע סושי שף מומחה, אשר מביא איתו את כל הציוד הנדרש להכנת הסושי ואת כל חומרי הגלם המסורתיים בהכנת מאכל זה. אפשר כמובן ללכת לסדנאות סושי הנערכות במטבחים המתמחים בכך, סדנה כזאת מתאימה פעמים רבות למי שמחפש סדנת סושי זוגית.
סדנת סושי כוללת מלבד הדרכה מפורטת איך להכין סושי, גם קצת רקע על התרבות היפנית, שהסושי מהווה חלק ממנה.


איך מכינים סושי?

בכדי להכין סושי צריך אורז אשר מבושל בדרך מאוד מסוימת - לומדים ומתנסים בסדנה בבישול האורז. את האורז מגלגלים בתוך אצה שעוטפת אותו, כאשר הוא ממולא במרכיבים פנימיים כמו: דג (נא), אבוקדו, מלפפון ירוק, בטטה, טונה ועוד. הגלגול נעשה בעזרת מחצלות מיוחדות למטרה זו. רול של סושי נחתך לעיגולים, אותם טובלים ברטבים שונים לפני האכילה. יש וארציות נוספות של סושי, כמו: רול הפוך, רול מרובע ועוד.


סדנת מיסטיקה – מגוון גדול של אפשרויות

כאשר נסעה להקת הרוק הגדולה בהיסטוריה "החיפושיות" להודו באמצע שנות השישים של המאה הקודמת, והביאו איתם את המיסטיקה ההודית שמם, הסתכל עליהם העולם המערבי כאל קצת משוגעים וקצת מרחפים.

העולם המערבי, המודרני, המפותח שרואה במדע את חזות הכל, מתקשה לקבל אנשים שמתעסקים בתורות שהוא לא יכול להסביר, ולכן גם פוסל אותן מכל והכל. אלא שמאז חל שינוי גדול ומשמעותי ביחס לאותן תורות מיסטיות שהגיעו מהמזרח, וגם אחרות שהתפתחו במערב או אפילו בדתות במונותאיסטיות הגדולות, כמו הקבלה היהודית.

היום אנחנו חיים בעידן הניו אייג', עידן שמאפשר לקבל בשלום צירוף של המדע והמיסטיקה.סדנת מיסטיקה כבר אינה נחשבת לאמונה תפלה.


סוגים רבים של סדנאות

מקובל מאוד להזמין היום סדנת מיסטיקה לאירועים שונים ומגוונים, החל מאירועים עיסקיים כמו גיבוש צוות, ועד לאירועים משפחתיים ואישיים כמו מסיבת יום הולדת, מסיבת רווקים / רווקות ועוד. יחד עם זאת, גם אם אמרנו סדנת מיסטיקה עוד לא אמרנו כלום. מיסטיקה פירושה תורת הנסתר, תורת הסוד, תורה שמובילה אותנו לעסוק בדברים שהם מעבר לתפיסה על ידי החושים, ויש ענפים רבים אשר מובילים אותנו לשם.

בדרך כלל מדובר בסדנאות אשר המומחה נותן בהן את ראשי הפרקים ועיקרי התורה, תוך תיבול הדברים בהרבה הומור, באווירה כללית, אך לא מזלזלת.


נזכיר על קצה המזלג חלק מהאפשרויות לקיום סדנת מיסטיקה:

סדנאות גרפולוגיה – סדנאות בהן מנתחים חתימות, מכתבים וברכות של אנשים, תוך התייחסות לקווים בולטים בכתב היד.

סדנאות קבלה – סדנה להכרת תורת המיסטיקה היהודית.

סדנת קריאה בכף יד – סדנה בה מתייחסים לקווי האישיות כפי שהם באים לידי ביטוי בכף ידו של האדם.

סדנאות רייקי – סדנאות היכרות עם התורה הטיבטית של פתיחת צ'אקרות ומקומות תקועים בחיים.

סדנת קלפי טארוט – סדנה לשם היכרות עם הקלפים המפורסמים ביותר בחפיסת הקלפים הייחודית שנקראת טארוט.

סדנת נומרולוגיה – סדנה העוסקת בערכן המספרי של האותיות והצירופים של שמות, תאריכים משמעותיים ועוד.

סדנת אסטרולוגיה – סדנה בה יוצרים היכרות עם הבתים על פי המזלות השונים שנקבעים בזמן הלידה.


סדנת איפור– ללמוד ולכייף

אין כמו סדנת איפור כדרך לבלות בהנאה עם קבוצת נשים אהובה במיוחד. לעבור חוויה משותפת, ולצאת עם הרגשה של משהו חדש ביד. יש סיבות רבות ואירועים מגוונים סביבם כדאי לארגן סדנאות איפור, ובנוסף לכך, ההרכבים יכולים להיות שונים בכל פעם: סדנת איפור קבוצתית עם מספר חברות קרובות או בנות משפחה: אחיות, גיסות דודניות ועוד. אפשר לארגן סדנת איפור למסיבת רווקות כדרך מיוחדת לבלות עם הכלה, תוך הדגמת איפור על פניה, סדנתאיפור ליום הולדת ועוד. תמיד נוצרת קירבה בין המשתתפות באותה סדנת איפור.


מה עושים בסדנת איפור?

הנחת היסוד של מאפרות מקצועיות היא שבכל אישה טמון יופי, אלא שלא כולן יודעות איך לזהות אותו ולהדגיש אותו, תוך הסתרת הפגמים ותיקונם.

סדנאות איפור הן המקום ללמוד כיצד ללמוד להתאפר איפור יום קליל ומהיר, כך שאפשר להקדיש לעניין 5 דקות בבוקר (למי יש יותר זמן?) ועדיין להראות נאה ומלאת חיוניות, וכן, ללמוד איך להתאפר בערב, איפור שהוא יותר מודגש וזוהר.

חשובה במיוחד סדנת איפור לנערות. הצעירות שמגיעות לגיל העשרה, בחטיבת הביניים, ומנסות לחקות איפור של שחקניות ודוגמניות ונראות צבועות, אך לא בהכרח מאופרות. חשוב ללמד אותן להתאפר איפור קליל אשר יוסיף לחן הטבעי שלהן בגיל הנעורים.

יש סדנאות איפור לקבוצות מצומצמות 2 – 4 נשים בקבוצה, יש סדנאות איפור לקבוצות גדולות עד 20 נשים, בהן מדגימים על אחת או שתיים את האיפור, אך נותנים טיפים רבים ועצות של עשי / אל תעשי כיצד לבחור מוצרי איפור בצורה מושכלת ועוד, יש כמובן גם סדנת איפור אישית למי שרוצה ללמוד לאפר את עצמה תוך קבלת הדרכה צמודה. הסדנאות יכולות להיות חד פעמיות או כסדרה של מספר מפגשים.


סדנת איפור– מתנה מקורית

נשים רבות רוצות להגיע אל סדנת איפור והדבר לא מסתייע בידן מסיבות אלה ואחרות. להעניק במתנה שובר לסדנת איפור זה רעיון מבורך ביותר, שכל אישה / נערה / צעירה תגיד תודה, ותדע לנצל אותו. גם מי שנוהגת להתאפר באופן קבוע יכולה לשדרג את האיפור בו היא משתמשת.


סדנת שוקולד– סדנה מתוקה

אחד הסדנאות המהנות ביותר שקיימות היא סדנת שוקולד. גם מי שאומר שהוא לא חסיד גדול של מאכל מתוק זה, חשוב שידע כי בסדנאות שוקולד משתמשים בכל סוגי השוקולד: חלב, מריר ולבן, וכן, ממלאים את השוקולד במילויים שונים ומגוונים, לכן, אל תחמיצו את החוויה, ואם עדיין לא השתתפתם בסדנת שוקולד, כדאי לכם למהר ולהגיע לסדנה כזאת בהקדם האפשרי.


סדנת שוקולד – לכל גיל

שוקולד הוא ממתק אהוב במיוחד, וסדנת שוקולד היא סדנה שמתאימה לכל גיל. אנחנו ערכנו סדנת שוקולדלמסיבת רווקות, כאשר התחתנה אחיינית אהובה במשפחה, וגיל המשתתפות באותה סדנה נע בין 5 שנים של הצעירה בבנות המשפחה, עד 70 שנה – גילה של הסבתא שהוזמנה גם היא. ה"ביחד" המשפחתי השאיר אצל כולנו טעם טוב בפה (תרתי משמע), ואנחנו לא מפסיקות להעלות זיכרונות מאותו אירוע.

סדנת שוקולד ליום הולדת, היא עוד דרך מיוחדת להפעיל קבוצת אנשים או קבוצת ילדים אם מזמינים סדנתשוקולד לילדים, במיוחד הילדים של ימינו שכבר קשה לרגש אותם ולעניין אותם, וכן אפשר להזמין גם סדנת שוקולד זוגית לצמד אוהבים.


היכן נערכת סדנת שוקולד?

יש שוקולטיירים אשר מזמינים את משתתפי הסדנה אל המטבח או האטלייה הפרטי שלהם, שבנוי ומותאם לשם ביצוע סדנאות שוקולד לקבוצות. יחד עם זאת, אפשר לערוך סדנת שוקולדבבית, בכל בית או דירה באשר הם. צריך שיהיו זמינים כיריים לחימום השוקולד מצד אחד, ומקרר ומקפיא לקירור השוקולד מצד שני. את כל השאר מביא בעל המקצוע אשר מעביר את הסדנה. הוא מביא איתו בעיקר את חומרי הגלם להכנת השוקולד, קרמים שונים למילוי: קרם פיסטוק, נוגט, קרם חלבה, קרם שקדיםקרם בטעם ליקר ועוד, וכן תבניות מתאימות בצורות שונות: מלבנים, לבבות, דובונים ועוד.


מה כוללת סדנת שוקולד?

מכיוון שהכנת השוקולד כוללת שלבים שונים: חימום, יציקה לתבניות, קירור, מילוי, סגירה וקירור פעם נוספת, הרי שיש זמן בסדנה גם להסברים על מקורו של השוקולד, עיבודו, תכונותיו ועוד, כך שיוצאים מסדנה מיוחדת זו גם עם קופסה של פרלינים של שוקולד וגם עם ידע בתחום.

 

עוד קצת טיפים עבור מסיבת רווקות

גם עם מתחתנים מספר פעמים היום, לא עלינו, לרב- משקיעים באמת רק באותה מסיבת רווקות ראשונה- אז אין ספק שמדובר על מסיבה של פעם בחיים. נכון, לא תהיה שם שמלה לבנה ארוכה או תפילות מורכבות על המעבר מהיחיד לזוג, אבל בהחלט יהיה שם הרבה מאד כיף ושמחה על זה שהנה, סוף סוף, עשית את הצעד הזה.  מסיבת רווקות שתתאים לאופי שלך ולציפיות שלך אפשר לארגן כמעט בכל מקום, אבל מסיבה באמת מושקעת צריך לארגן במקום באמת מרשים.


מה ואיפה

מסיבות רווקות שנערכות בתוך וילה למסיבת רווקות הם כבר דבר שבשגרה ולמה לא בעצם? רבים כבר הבינו את הכיף שבוילה גדולה, מרשימה, מפנקת ומבודדת לערב שלם. אין צורך לדאוג לכלים של מחרת או לנהוג הביתה בסיום הערב- אפשר להאריך גם ללינה. וילה מפנקת באמת תהיה מאובזרת בשלל פינוקים כגון בריכה, ג'קוזי, נוף מדהים ואפילו קריוקי ושולחן סנוקר- שיקלו עליכם להעביר את המסיבה בהנאה מרובה. מה עוד אתם צריכים חוץ מכמה חברות טובות וכלה לעתיד בעלת רצון לחגוג?


לא איזור קיפוח

שלא כמו שהסטיגמה אומרת, גם מי שמתחתן מחוץ לתל אביב בהחלט יודע לחגוג ויש לא מעט  מקומות שמאפשרים זאת- מחוץ למרכז. כאשר מחפשים מקום לחגוג אין כלל סבר כי המתחרים רבים, האירוח ברמה הגבוהה ביותר ואפשרויות הבילוי בלתי נגמרות. בפרט כאשר מדובר על מסיבת רווקות יש לעיר ולחיי הלילה שלה הרבה מה להציע לכם. ארגון מסיבת רווקות לא חייב ליפול עליכם- הפקת מסיבת רווקות  ע"י חברה מקצועית יכול להפוך את האירוע שלכם לאם כל מסיבת רווקות בדרום- למדוברת, המתוקשרת והמענגת ביותר שבין כל המסיבות שנערכו בשנה האחרונה.


כסף יקר

ובכל זאת בואו ונדבר שנייה על כסף- מסיבת רווקות בכל מקום היא עסק לא יקר למדי, ביחס לחתונה או לאירוע משפחתי אחר. עם זאת, כרמת הפינוק כן רמת התשלום. לוילה עם כל הפינוקים, כולל נוף, בריכה וג'קוזי תשלמו הרבה יותר מאשר לאירוע צנוע בלופט קטן. אבל הי, כבר אמרנו שחוגגים רווקות רק פעם בחיים- לא?

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על שירותי מסיבת רווקיםות ולהבין את טווחי המחירים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.