×


תפריט נגישות

מחירון מלונות בישראל

כמה עולה מלונות בישראל ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון מלונות בישראל מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מלונות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר למלון מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

מחירון מלונות בישראל

סוג שירות תיירות וטווחי מחירים

מלונות באילת בתקופות שיא
חודשי הקיץ וחגים
- 1,000-3,000 ש"ח (מחיר ללילה אחד)
    
מלונות באילת בחורף
ימי חול וסופשבוע
- 400-1,500 ש"ח (מחיר ללילה אחד)
    
מלונות בצפון בתקופות שיא
חודשי הקיץ וחגים
- 1,000-2,000 ש"ח (מחיר ללילה אחד)

ט.ל.ח

 

בתי מלון - לנוח מהעולם

כשנמאס לך מהכביסות, הבישולים, שטיפות הכלים הבלתי נגמרות, החלפת הטיטולים, הטיול עם הכלב או הצעקות של הבוס בעבודה- ואולי הכל ביחד- אתה מחליט על חופשה. מבין שלל השאלות שיש לענות עליהם, כדאי שתחליט האם תלונו במלון או בצימר. להלן כמה יתרונות וחסרונות שיעזרו לך בבחירה.


לבד לבד

לאנשים שאוהבים חופש של ירוק, עצים, שיחים וחרקים- כדאי לוותר על המלון וללכת לצימר. היתרונות שלו בולטים: הוא רחוק ומבודד בדרך כלל. כאן תוכלו להתענג על אינטימיות משפחתית או רומנטית ולשכוח מכל העולם, להתעסק רק בעצמכם. החסרונות גם הם בולטים: אתם עצמאים למדי- לרב אפילו את הארוחות אתם מכינים או מביאים לעצמכם (מובן שהפתרון הקל לכך הוא מסעדות) ואת הכלים לא יעשה בעל הצימר אם אתם צריכים אותם לשימוש חוזר.


פינוק צפוף

דרך נוספת היא ללכת לנופש בעונה ולהתארח באחד מאותם בתי מלון מקסימים- הכוללים בריכה, ספא, חדר אוכל מפואר ומה לא. החיסרון הגדול של בילוי כזה הוא כמות האנשים שמגיעים למלונות בד"כ. כך תוכלו למצוא את עצמם בצפיפות גדולה בבריכה או אפילו מוותרים עליה מרב צעקות, השפרצות וילדים מתרוצצים. חבל שתמצאו את עצמכם סגורים בחדר שלכם כל הזמן. אז אם אתם רוצים לנוח מאנשים- זה לא בילוי בשבילכם.


לעשירים בלבד

דרך נוספת לנפוש היא להשקיע המון כסף על הנופש שלכם. כך, לא משנה איפה תהיו: וילה, צימר או בתי מלון, תמיד תוכלו למצוא מקום הכולל הכל- פרטיות מחד ופינוקים מאידך. מקומות יוקרתיים יותר יאפשרו לכם להזמין ארוחות, לשלוח כביסה ואפילו להתפנק במסאג'סט אישי בכל רגע שנוח לכם. אבל- כאמור זה עולה לא זול בכלל. אם כי אולי משתלם לעבוד קשה כל השנה כדי להתפנק פעם אחת כמו שצריך.


סוף דבר

חשוב שתדעו שמקומות כאלה קיימים לא רק בחו"ל. גם בארץ ניתן למצוא בתי מלון איכותיים ברמות בין לאומיות עם יכולות פינוק כאלה. צריך רק לחפש ולמצוא את הכסף עבורם. רק אל תשכחו להשאיר כסף לסידור הילדים- במקום או בבית- כדי שלא תעבירו את החופשה שלכם בדאגות.


המדריך המלא לבחירת המלון עבורכם בתל אביב

נו, הגיע הזמן. חופשה. לא משנה אם אתם רווקים, זוג צעיר או משפחה גדולה- מעת לעת כולנו צריכים את ההתאווררות הזו של החופש. אבל, מה שמתחיל כסוג של צוהר לתקווה של מנוחה, שלווה והתרגעות, יכול במהירות מרבית להפוך לסיוט לא קטן ועוגמת נפש גדולה. בעידן בו את רב ההזמנות של הנופשים שלנו אנו עורכים דרך הרשת האינטרנטית- חובה לתכנן בקפדנות את הבחירה של המלון הנכון לחופשה שלכם, כדי שתדרשו ותקבלו את מה שאתם רוצים ומצפים לו.


צעד לפני

עוד הרבה לפני שאתם מתחילים לעשות צעדים בכיוון בחירת מלון בתל אביב עבור החופשה שלכם, התחילו בהגדרות הפשוטות: איזה סוג של חופשה אתם מתכננים? עירונית- הכוללת חרישה על החלקים המעניינים של העיר, המוזיאונים ופארקי השעשועים. או אולי דווקא בטן גב? ספא כל היום במלון ולקינוח ביקור בחוף הים ובפארקי החיות השונים בעיר? ההבדלים בין החופשות השונות צריכים להוות שיקול גם בעת בחירת מלונות בתל אביב כמובן- הרי עבור חופשה אקטיבית תצטרכו פחות פינוקים מובנים במלון עצמו ותוכלו גם להתפשר על מלון 3 כוכבים צנוע, בעוד שחופשות בטן גב של מלון בלבד מחייבות אתכם להשקיע יותר במלון עצמו ולהתפנק במתקני המלון השונים. מה שידרוש מכם להגביה את הסטנדרטים של הלינה דווקא. עכשיו, משהחלטתם על טיב החופשה ועל סגנון המלון כתוצאה מטיב החופשה שבחרתם- הגיע הזמן לעשות קצת השוואות מחירים ושירותים, ולבדוק את השטח.


תנאים בסיסיים

בד"כ מלונות מנדבים מידע בעניין מחיר ואוכל- לא תתקשו למצוא הסבר על כמה יעלה לכם חצי פנסיון או פנסיון מלא במלון כזה או אחר. לעיתים קרובות תמצאו גם תפריט מפורסם של מסעדת המלון ואפילו תוכלו לאתר את שם השף. בתי מלון בתל אביב שמחזיקים שפים מפורסמים או בעלי שם, הם בד"כ היוקרתיים יותר וכאלה שמומלץ לגשת אליהם אם אתם מחפשים חוויה של מלון מפנק ולא חוויה של חופשה אקטיבית. חבל לשלם אסטרה על אוכל גורמה אם לא תהיו במלון להנות ממנו. מלונות בוטיק בתל אביב לרב מציעים טבחים אנונימיים יותר, אבל כאן תוכלו להיוועץ בתפריט ואולי בהמלצות על המקום. אחרי הכל, לא כל מי שמבשל טעים הוא שף מפורסם ולעיתים דווקא המקומות הקטנים יפתיעו אתכם בשמות הגדולים- המחירים בהתאם כמובן. מלון שלא מציג לכם איזשהו מפרט של מדיניות האוכל וטיבו צריך להעלות אצלכם חשד. ניסיונות התחמקות להשיג תפריט עלולים לרמוז על ארוחות בינוניות ומטה שיעכירו את האווירה.


יחד או לבד

חשוב ביותר שתשקיעו זמן ומחשבה במחקר טיב אוכלוסיית המלון. זוג עם ילדים יהנה מאד במקום שמאפשר בידור לילדים ולא רק למבוגרים. אחרת, תמצאו את עצמכם עם אותם צעקות ויללות מהם ניסיתם לברוח מהבית ואילו זוג צעיר יעדיף מקום שאין בו ילדים- עם כל הכבוד, הרי יש לכם עוד כמה שנים להנות מפרטיות לפני היללות והצעקות הנלוות לזאטוטים. אנשי עסקים יעדיפו מלונות המאפשרים מתקנים וחדרים שיקלו עליהם לשלב עבודות דחופות עם בילוי וכו'- לכן, התאימו לכם את סוג המלון. חשוב שתדעו כי כמעט ולכל האוכלוסיות קיימים מלונות 5 כוכבים כך שלא תצטרכו להתפשר על טיב האירוח רק בגלל שאינכם רוצים למצוא את עצמכם מוקפים בקהל שלא מדבר אליכם. למגוון סוגים של מלונות בתל אביב מבצעים אטרקטיביים, כך שגם המחיר לרב לא צריך להדאיג אתכם- אוכלוסיות שונות נהנות במחירים דומים, אם משווים בין רמות אירוח שוות.


תקציב ומבנה

אולי זה הזמן לחשוב ע תקציב המלון שלכם. מובן שכל אחד מאתנו יחפש לקבל מה שיותר במה שפחות, אבל דילים למלונות עדיין ישמרו על סבירות מחירים ביחס לאיכות האירוח. עם זאת, בין אם החלטתם על מלון זול או מלון יוקרה- שאלו את השאלות הקשות ביחס לתנאים של המקום. האם המבנה ישן או חדש? האם יש מעלית? נגישות לנכים (אם יש במשפחתכם מי שצריך נגישות זו)? חנייה? דברים בסיסיים אלה לרב נראים לנו מובנים מאליו- עד לרגע בו אנו נתקלים בבעיה בגלל חסרונם. מדובר על תנאי בסיס, שחייבים לבוא בשיקול הדברים הכללי בעת הזמנת מקומות במלון- בין אם מדובר על מלון דירות פשוט או מלונות על הים של חמישה כוכבים ומעלה. אל תקבלו התחמקויות ותמצאו את עצמכם בבעיה מאוחר יותר.


במרכז של המרכז

יש מי שאומר כי תל אביב היא התפוח הגדול של ישראל. לא מפליאה איפה כמות אדירה של מלונות יוקרה ואיכות בתוך העיר- מלון הילטון תל אביב, דן תל אביב, קרלטון, קראון פלאזה, שרתון, וגם רנסנס מהווים רק חלק מהרשימה המרשימה. למרות שתל אביב נחשבת לעיר תיירותית מעולה בכל העולם, הישראלים דווקא לא מתים על הבילוי בעיר בה רובם המכריע גם עובד וחבל, ההפסד כולו של הרב. לאלה שכן מבינים את הייחודיות הנפלאה של נופש תל אביבי- כדאי שתשאלו את עצמכם עוד שאלה על המלון שלכם: איפה הוא נמצא? אם את רב זמנכם תבלו במלון, כביכול לא מדובר על שיקול רציני מדי ובכל זאת, תרצו לראות מחלונות מלונות ספא יוקרתיים נוף מגוון ועשיר, המשרה תחושת נופש ולא תחנה מרכזית של אוטובוסים. בעת בחירת המלון הקפידו לשאול באיזה רחוב הוא נמצא ולהביט במפה טרם ההחלטה. משפטים כגון "אנו ממוקמים חמש דקות מנקודות מפתח" שלא יטעו אתכם- מהן נקודות המפתח? האם יש בהם חנייה? האם מדובר על חמש דקות ברכב? תחבורה ציבורית? ברגל? בדיקה עצמית במפה תעשה עבודה טובה יותר עבור מידע מהימן.


החשבון הסופי

לחופשות בתוך מלונות בתל אביב מחירים נעים מהזול, דרך הסביר ועד היוקרתי בהחלט. הכל, כמובן, בהתאם לטיב וסוג המלון והשירותים שתקבלו בו. סוויטה לירח דבש במלון חמישה כוכבים, על הים, תעלה לכם משמעותית יותר מאשר חדר מלון באורחן שלושה כוכבים צנוע, צמוד לאלנבי. חשוב רק שתזכרו כי גם אם אתם מתכננים לבלות את כל זמנכם במלון, אתם עדיין צריכים לקחת בחשבון הוצאות נלוות: ספא, ארוחות משלימות, בילויים חיצוניים ועוד- צריכים כולם להכנס אל התקציב שלכם. אז אל תשרפו את כולו על המלון בלבד.


לסיכומו של עניין

לבית המלון בו תלונו במהלך החופשה שלכם יש משקל גבוה מבחינת ההנאה שלכם מהנופש. אין דבר שיכול לשדרג יותר את חווית הנופש ממלון איכותי או להרוס אותה- ממלון מזוויע. אז בחרו בחכמה.


מבחר מלונות באילת

עיר הנופש של ישראל לא מפסיקה להפתיע ולצמוח- נפתחות בה מסעדות חדשות לעיתים קרובות, מגיעים אליה אלפי תיירים מדי חודש, וגם מלונות הקיימים בה מתפתחים וגדלים ללא הרף. לא פלא שאילת מושכת אליה כל כך הרבה תנועה- מדובר במקום יפהפה עם ים מיוחד והרים קסומים מסביב. אם אתם רוצים להתרחק מעט מהשגרה הלוחצת והצפופה, הגיע הזמן לארוז מזוודה ולצאת לנפוש.


האם אילת היא מקום מתאים לנופש רומנטי?

אילת היא ללא ספק מקום רומנטי לבלות בו יחד. הרוח הטובה, המים הנעימים, והאווירה השמחה ששורה על העיר, יעניקו לכם חוויה משותפת של רוגע ושלווה שלא חוויתם הרבה זמן. מלונות באילת יציעו לכם פינוקים רבים שאתם ודאי מחפשים בצאתכם לחופשה רומנטית- ארוחות טובות, טיפולי גוף בספא, שכשוך בבריכות איכותיות, הרצאות מעניינות ושירות חדרים מפנק. ביום תוכלו לרבוץ חבוקים על החול בים, ובערב תוכלו לצאת להסתובב בעיר השוקקת חיים- לרקוד בהופעות, ללכת למסעדה טובה, או לשכב במיטה הזוגית שלכם במלון ולצפות בסרט טוב...


האם מומלץ לקחת את כל המשפחה לנופש באילת?

מלונות באילת אינם מתאימים רק לזוגות שרוצים רומנטיקה- גם משפחות עם ילדים יוכלו להנות מאוד מנופש בהם. בשנים האחרונות התפתחה מאוד ההשקעה בילדים במלונות, מתוך הבנה שכדי שההורים יוכלו לנוח בראש שקט, הקטנים צריכים להיות מועסקים ומרוצים... תמצאו מקומות רבים שיציעו לילדים פעילויות לאורך כל היום: סדנאות יצירה, משחקים קבוצתיים, ובילויים שונים. ילדיכם יוכלו להכיר חברים חדשים וליהנות מתחושת עצמאות וחופש אמיתי. בנוסף, ישנם שירותי בייביסיטינג שתוכלו להזמין בזמן שאתם יוצאים לבלות בערב.


כיצד לתכנן את החופשה ואת הלינה?

חיפוש מלונות באילת הוא תהליך פשוט- מאחר ויש כל כך הרבה אנשים שמרבים לבקר שם באופן קבוע, ודאי תוכלו למצוא זוג חברים שיסביר לכם בדיוק לאן כדאי ללכת. כמו כן ישנן רמות שונות של מחירים- החל ממלונות יוקרה מפוארים של חמישה כוכבים, וכלה באכסניות פשוטות שלרוב מושכות אליהן צעירים. כמו כן נסו לברר מראש- באילו מסעדות מומלץ לבקר? באיזה מועדון כדאי להתנסות בצלילה? איזה חוף הוא הכי נקי ונעים?


מלונות בצפון - חופשה ירוקה וקסומה

מתוחים מהעבודה? משתגעים מהשגרה? רוצים לצאת קצת מהעיר ולראות ירוק בעיניים? אם אתם רוצים לנשום קצת אוויר נקי ולהתרחק מעט מן ההמולה סביבכם, נראה שהגיע הזמן לצאת לחופשה. מובן שכמה ימים של שקט והנאה יהיו טובים ונעימים, לא משנה היכן תבלו אותם, אך בצפון הארץ ישנה אווירה קסומה ומיוחדת שמתאימה בדיוק למצבים כאלו. תוכלו לקחת אתכם אוהל ושק שינה, או לבדוק מבחר של מלונות בצפון שיהפכו את החופשה שלכם למפנקת עוד יותר.


מסלולי טיולים בצפון

הצפון הוא מקום נהדר למי שאוהבים ללכת ברגל. תוכלו למצוא עשרות מסלולי טיולים שיתאימו לכם ולצרכים שלכם. בדקו מראש- מה היא רמת הקושי הצפויה במסלול? האם אפשר להגיע אליו עם ילדים? האם מדובר במסלול מעגלי, או במסלול של 'הלוך חזור'? תוכלו להגיע לנחלים קסומים ולשכשך בבריכות מים נקיים, או לטפס על פסגת הר גבוהה וירוקה- האפשרויות כולן פתוחות. שהייה בטבע תרגיע אתכם ותמלא את המצברים שלכם בכוחות שאתם כה זקוקים להם.


אילו אטרקציות ישנן בצפון?

אזור הצפון מלא לא רק בטבע מופלא- אלא גם באטרקציות. החל מגן החיות בחיפה וכלה בעיר העתיקה של עכו- תוכלו למצוא מקומות רבים מרתקים שטרם ביקרתם בהם. אם אתם מגיעים יחד עם הילדים, תוכלו לבדוק מראש האם מתקיימים בימי החופשה שלכם פסטיבלים מיוחדים שיכולים להתאים להם. נסו לחפש המלצות על פעילויות מיוחדות שלרוב אינכם מספיקים להתנסות בהן, כדי להרגיש שטעמתם בחופשה שלכם משהו חדש...


אפשרויות של מלונות בצפון

גם מבחינת לינה הצפון מציע מגוון רחב של אפשרויות. כפי שציינו בתחילה, ישנו מנעד רחב, לאלו המפונקים שאוהבים לישון במיטה נקייה ולאלו שדווקא נהנים להתעורר מקרני השמש הקופחות על ראשם... בידקו אופציות שונות של מלונות בצפון, על מנת לבחור את מה שמתאים ומסתדר לכם- הן מבחינת רצונכם והן מבחינה כלכלית. תוכלו ללון בצימר במושב, בבית הארחה קיבוצי, או בבית מלון שנמצא בעיר. למי שרוצים לטעום מכל העולמות אפשר גם לגוון- למשל לישון בלילה הראשון בחניון לילה ויום אחר כך להגיע לצימר יוקרתי עם ג'קוזי ובריכה.


מלונות בים המלח - כיצד לבחור?

המקום הנמוך בעולם ידוע ביופיו, ובסגולות הרפואיות הרבות שמימיו הבריאים מכילים בתוכם. לא פלא שמגיעים אליו תיירים מכל העולם על מנת לנוח ולהחלים, ושישראלים רבים מקפידים לפקוד אותו מדי שנה. אם אתם מתכוונים לצאת בזמן הקרוב לחופשה בים המלח, מומלץ לקרוא מעט על מלונות בים המלח כדי לבחור במקום שיהפוך את השהייה שלכם לנעימה ומפנקת.


מדוע חשוב להשקיע בבחירת מלונות בים המלח?

נופש בים המלח אינו דומה לחופשה במקומות אחרים. ישנם מקומות שיוצאים אליהם במטרה ללכת ברגל מהבוקר עד הערב, והמלון, כשמו כן הוא- משמש ללינה בלבד. חופשה בים המלח היא חופשה בה יש למקום הלינה תפקיד משמעותי- רבים מגיעים על מנת להתפנק ויוצאים מהמלון אך ורק לשפת הים וחזרה. גם אם אתם בעלי מרץ וכן מתכוונים לתור מעט את האיזור, מומלץ לכם להשקיע בבחירת המלון, כדי שתוכלו להנות מכל מה שחופשה בים המלח מציעה לכם.


טיפולי ספא במלונות ים המלח

רבים מגיעים לאיזור במיוחד כדי להחלים מבעיות רפואיות כלשהן שהם סובלים מהן. המינרלים שישנם בים המלח ידועים בסגולותיהם הרפואיות הייחודיות, ועל כן, נפוצים גם בכל העולם דוכנים המוכרים מוצרי קוסמטיקה שיוצרו בו. מומלץ מאוד להתנסות לפחות בטיפול ספא אחד בזמן שהותכם בחופשה. תוכלו לבחור ברפלקסולוגיה- עיסוי כפות רגליים מקצועי, בטיפול פנים נעים, בעיסוי רקמות עמוק משחרר, במאסז' תאילנדי מסורתי ובאופציות נוספות, טובות ורבות.


אוכל טוב

מלונות בים המלח ידועים כמלונות מפנקים במיוחד- היו בטוחים שמישהו חשב מראש על כל הצרכים שלכם. בין שיזוף בשמש הנעימה של שעות הבוקר, לשכשוך בבריכת המלח לפני טיפול העיסוי שהזמנתם, ודאי תהיו רעבים... תוכלו לנחש, בודאי, שחדרי האוכל מלאים במגוון עשיר שיהפוך את החופשה לחוויה קולינרית נדירה. מנות של בשר, ירקות, סלטים וקינוחי איכות- כולם יעמדו לרשותכם. תוכלו לבחור לקבל במלון שלוש ארוחות ביום, או להסתפק אך ורק בארוחת בוקר טובה. עם זאת זיכרו כי רוב המלונות מרוחקים מרחק יחסי ממסעדות וממוקדי בילוי, ועל כן מומלץ להצטייד מראש במעט מזון שתוכלו לשמור במקרר שישנו בחדר.


מלון בוטיק ליום ההולדת

יום ההולדת של בת/בן זוגכם מתקרב. אתם מרגישים כי הגיע הזמן לתכנן הפתעה מיוחדת, שלא תשכח זמן רב. אתם מתלבטים- האם לקנות בגד יפה, תכשיט, תיק חדש? או אולי עדיף לבחור השנה בדבר מה חוויתי, שישאיר זכרון מתוק ונעים למשך זמן רב? מסיבה עם כל החברים ובני המשפחה? ארוחת ערב רומנטית במסעדה טובה? אחרי התלבטות ואולי גם התייעצות עם הקרובים לכם, אתם מחליטים לבחור בחופשה זוגית מרגיעה ונעימה.

היעד המועדף עליכם הוא חו"ל- רומא, פריז, לונדון, או כל עיר אירופאית אחרת שתתן לכם חוויה קסומה של פינוק בסטנדרטים גבוהים במיוחד. אתם בודקים אתרים המציעים חבילות נופש שונות, אלא שמפאת חוסר זמן או כסף אתם נאלצים לוותר על הרעיון. עם זאת אתם עדיין לא רוצים לוותר על רעיון החופשה הזוגית, ועל כן אתם בוחרים לנסות לתכנן דבר מה נעים ומיוחד בגבולות הארץ. אפשרות טובה למי שרוצים לחוות את אירופה מבלי להגיע אליה, היא לצאת לחופשה באחד ממלונות הבוטיק שנפוצו בישראל מאוד בשנים האחרונות.


יתרונות של מלון בוטיק

מלונות בוטיק אינם עוסקים בפנייה למשפחות עם ילדים קטנים, או לקבוצות גדולות שמגיעות לטיולים מחו"ל. הם מיועדים בדיוק עבור זוגות שרוצים לנוח יחד, או לאנשי עסקים שרוצים לעבוד באווירה נעימה ואקסלוסיבית. מלון בוטיק יאפשר לכם לטעום ממגוון איכויות שונות- החל מאוכל גורמה שיוגש לכם בחדר האוכל, דרך שירות חדרים ברמה שלא הכרתם עד כה, וכלה בספא שלא היה מבייש אף מלון אירופאי ידוע...


חוויה זוגות במלון בוטיק

מלון בוטיק יאפשר לכם את השקט והשלווה שאתם כה זקוקים להם. מדובר במלונות קטנים יחסית, ולא במקומות רועשים בהם תצטרכו להתסגר בחדר כדי לקבל קצת שקט. תוכלו לצאת יחד לטייל באיזור, ואחר כך לחזור למנוחה בחדרכם הנקי, או לשבת בלובי הנעים והיוקרתי ולשתות יחד כוס קפה עם עוגה טובה... אם אתם חובבי איכות, יש לכם טעם מעודן, ואתם אוהבים להתפנק- נראה שחופשה כזאת תתאים לכם מאוד. קחו אתכם כמה בגדים, נשמו עמוק והתחילו להרגע- אתם הולכים להנות, ובגדול.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא מלונות בישראל ולהבין את טווחי המחירים עבור לינה במלון.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.

 

מחירון תיירות ונופש