×


תפריט נגישות

מחירון מכוני כושר

כמה עולה להירשם למכון כושר ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון מכוני כושר מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מכוני כושר בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר ממכוני כושר מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה להירשם למכוני כושר?

מנוי בחדר כושר
מחיר - 250-450 ש"ח לחודש

אימון כושר אישי בחדר כושר
מחיר - 50-100 ש"ח

מחירון מאמן כושר אישי
אימון כושר אישי
מחיר - 120-200 ש"ח לאימון

אימון כושר זוגי
מחיר - 70-130 ש"ח לאימון

אימון כושר קבוצתי
מחיר - 50-100 ש"ח לאימון

ט.ל.ח

 

מכוני כושר

רמת הפופולאריות של מכוני הכושר עלתה בעשור האחרון בעשרות מונים. המודעות לספורט, תזונה נכונה ובכלל אורך חיים בריא יותר מביא לכך שיותר ויותר אנשים בכל קצוות הארץ מתאמנים במכוני כושר מסודרים המציעים מגוון רחב של שירותים מתקדמים ומגוונים בתחום הספורט והבריאות בכלל.


סוגי האימונים במכוני כושר

מכונות ריצה, חתירה, אופניים נייחים, הליכונים – מכשירים אלה תורמים לשיפור הסיבולת התפקודית של הלב והריאה וכן לעיצוב וחיטוב הגוף. מסכי טלוויזיה שבדרך כלל צמודים למכשירים אלה תורמות להנאת המתאמן בזמן האימון על אחד המכשירים.

הרמת משקולות חופשיים, אימון במכשירי משקולות מובנים – סוג אימון זה תורם להתפתחות השרירים בכל חלקי הגוף בהתאם לתרגיל המבוצע. מדריכי הכושר מסתובבים בין המתאמנים על מנת לעזור במידה וצריך, לייעץ לתרגול נכון ואף להוות גורם בטיחותי בזמן האימונים.

חוגי ספורט קבוצתיים – יוגה, ספיניניג (אופני ריצה נייחים), פילאטיס, אירובי, זומבה – מכוני כושר רבים מציעים מגוון רחב של חוגי ספורט לקבוצות המתאימים לנשים, גברים וילדים. חוגי הספורט השונים מאופיינים ברמת אינטנסיביות גבוהה לכן הם מועברים על ידי מדריכים מוסמכים המהווים גורם בטיחותי במהלך האימון עצמו.


טיפים לנרשמים חדשים

החלטתם להירשם לאחד ממכוני הכושר, מזל טוב! עכשיו השלב החשוב ביותר, ההתמדה. הרבה מתאמנים מספרים על חווית ההתמכרות לספורט ומתאמנים חדשים בשלבים הראשונים לא תמיד מבינים כיצד זה קורה. ההתמכרות לספורט ולאימון בכלל ניתנת להרגשה כבר מהאימון השני, חשוב להתמיד ולהגיע לפחות 3 פעמים בשבוע בהתחלה על מנת להיכנס לשגרת אימונים קבועה.

לא כל אחד מתאים להתאמן בחדר כושר. ישנם אנשים הסובלים ממחלות שונות, בעיות גב ועוד. במקרים כאלה חשוב להתייעץ עם רופא ולקבל אישור מיוחד להתאמן והוראות מפורשות עד כמה שניתן. מכוני כושר מחויבים להחתים כל נרשם על טופס בריאות טרם התחלת האימונים.


פילאטיס

שיטת האימון "פילאטיס" פותחה בתחילת המאה ה - 20 על ידי ג'וזף פילאטיס מגרמניה ועל שמו נקראה שיטת האימון. המטרה המרכזית של פילאטיס הינה ניסיון ליצור איזון ומיזוג בין הגוף והנפש. הוגה השיטה, ג'וזף פילאטיס, האמין מאוד בנשימה נכונה והשיטה כולה בנויה על כך שהסדרת הנשימה ושילוב התרגילים הם המפתח לבריאות גוף האדם.


אודות השיטה

שיטת הפילאטיס פותחה בעקבות טיפול ושיקום חיילים פצועים שחזרו ממלחמת העולם הראשונה. השיטה פועלת על פי "עקרונות הפילאטיס" הכוללות 34 תרגילי מתיחות שרירים הפועלים על יישור נכון של הגוף, מרכוז, ריכוז, דיוק, שליטה, ותרגילי נשימה. כל זאת מתוך הבנה שעמוד השדרה הוא האיבר החשוב ביותר בתפקוד גוף האדם ויש לאמן ולייצב את השרירים הקשורים לאיבר זה.


תרגול פילאטיס

כאשר מתרגלים פילאטיס חשוב לשמור על יציבות נכונה של מבנה הגוף ונשימה נכונה על מנת להפיק את התוצאות הטובות ביותר בתרגול וגם למנוע פגיעה. מיקום האגן ויישור הראש ביחס זה לזה ישיג התאמה מקסימאלית בעת ביצוע כל אחד מהתרגילים.

את תרגילי הפילאטיס השונים מבצעים או בתרגול קבוצתי או בתרגול פרטני (4-5) אנשים. תרגילי פילאטיס קבוצתיים מבצעים בדרך כל על מזרן גומי בשכיבה או בכריעה. בתרגולים פרטיים יותר נעזרים במכשירי פילאטיס שבנויים מתוך עקרון של מתיחת השרירים באמצעות התנגדות. עם התפתחות השיטה הוכנסו לשימוש מתקני פילאטיס שונים כגון: לוח טרפז, כסאות פילאטיס, מיטות מתיחה ועוד.

 

כמה עולה מכוני כושר?

המחיר נקבע על ידי פרמטרים שונים לכן קשה לקבוע במדויק את המחיר הטוב ביותר. בכל עיר ניתן למצוא מחירים שונים ומגוונים לפי השירותים שהמכון כושר מציעה, כגון: בריכה, סאונה, מקלחות ועוד. ככל שמכון הכושר רחב יותר מבחינת שירותים נוספים כך המחיר משתנה בהתאם. רוב מכוני הכושר עובדים בשיטת המנויים המוגבלים לתקופת זמן שנאה בדרך כלל לשלושה חודשים עד שנת פעילות אחת בא מחויב המנוי לשלם את עד גמר ההתחייבות.

מחיר לילדים – 100- 150 ₪ בחודש.
מחיר לחיילים משוחררים – 150 – 300 ₪ לחודש. (לעיתים יש הטבות נוספות לחיליים משוחררים)
מחיר לסטודנטים – 150 – 300 ₪ לחודש.
מחיר למבוגרים – 170- 450 ₪ בחודש.

** כל טווחי המחירים הנ"ל כוללים מנוי חודשי לשימוש חופשי במכון הכושר ולעיתים גם שימוש במתקנים הנוספים הקיימים במכון. בגלל שהמחיר שונה ממקום למקום, כדאי "להתמקח" ולקבל את המחיר הטוב ביותר עבורכם עד כמה שניתן.


כמה עולה אימון פילאטיס ?

ניתן לבצע אימון פילאטיס במכון כושר מסודר או באמצעות מורים פרטיים ומוסמכים לעסוק בתחום אימון זה. המחיר משתנה מעיר לעיר ונקבע על ידי פרמטרים שונים ולפי שעות, לכן קשה לקבוע במדויק את המחיר הטוב ביותר.

מחיר מומלץ לאימון מזרן (בקבוצה) – 40-60 ₪ לשיעור. (עד 45 דקות)
מחיר מומלץ לאימון מכשירים (פרטני) – 60-80 ₪. (עד 45 דקות)

** כל טווחי המחירים הנ"ל לא כוללים שימוש במתקנים אחרים במכוני כושר ומתבססים על סמך אימון פילאטיס בלבד. מכוני כושר רבים מציעים אימון פילאטיס במסגרת חוג. כדאי לבדוק במכון הכושר הרצוי לכם האם הוא מציע שירותי חוגים הכוללים אימון פילאטיס ואז המחיר משתנה בהתאם למחירון של מכון הספורט.


חיטוב הגוף – ספורט פופולארי וחשוב

חיטוב הגוף הפך בשנים האחרונות לשיעור הפופולארי ביותר במכוני הכושר השונים בכל רחבי הארץ. לכן, עלינו לשאול את עצמנו ראשית, מה פירושו של חיטוב גוף? חיטוב גוף הוא עיצובו של הגוף כך שכל חלק בו יתאים במידתו למראה הכללי של הגוף.


מהו גוף מחוטב?

חיטוב הגוף תלוי במספר גורמים: בגנטיקה - לכל אדם גנטיקה שונה, לכן, כל גוף מעוצב ייראה אחרת, ואין צורה שעליה אפשר לומר שהיא הגוף הנכון, בפעילות הגופנית ובתזונה המתאימה. יש שיטות רבות מאוד שמאפשרות את חיטוב הגוף, בכל מקרה כל אחת מהן צריכה לכלול אימונים ותזונה.

כבר במאה התשע עשרה פותחה נוסחה המשקפת את היחס הנכון בין מידות הגוף, נוסחה העוסקת ביחס בין הגובה למשקל. מידות היחס השונות מופיעות בטבלה המצויה בידי רופאים רבים. בדיקת היחס בטבלה אצל רופא מוסמך, נותנת אינדיקציה לגבי המצב הבריאותי, והדרך להתאים תוכנית עבודה אישית לשם חיטוב הגוף.


פעילות גופנית ואימונים

אימונים במסגרת של חיטוב הגוף אפשר לעשות לבד או בקבוצה, במכון כושר או בבית, בלווי מאמן אישי, ספר הדרכה או קלטת ווידאו - כל האפשרויות פתוחות. חלקי הגוף הנפוצים ביותר לאימונים של חיטוב גוף הם: הבטן, הישבן, הירכיים (בעיקר בחלקן העליון), הרגליים והזרועות.

האימונים בנויים משני סוגים אשר מתחלפים ביניהם בסבבים של כחמש עשרה דקות כל סוג אימון. אורך הזמן בכל סבב תלוי אם מדובר בגברים או בנשים בבני נוער וצעירים או במבוגרים.


סוגי האימונים הם:

1. אימוני כוח - אימונים שצריכים להביא את הגוף למצב של שינוי פיזי משמעותי בשרירים: להעלות את טונוס השרירים ואת מסת השריר.

2. אימונים אירוביים – אימונים העובדים על נפח ודופק, והם תורמים להעלאת חילוף החומרים ולהפחתת אחוזי השומן בגוף.


תזונה מתאימה

השלמת החיטוב נעשית בעזרת תזונה בריאה: צריכת חלבונים, הפחתה בפחמימות פשוטות והחלפתן בפחמימות מורכבות, שימוש בשומנים ללא טראנס, אכילת ירקות רבים, ומעט פירות (כי הם מכילים הרבה סוכר באופן יחסי) ועוד. יש גם הדוגלים בשימוש בתוספי תזונה למיניהם.

 

מדריך התעמלות לנשים בהריון:

נניח שלא היית ספורטאית מעולה במיוחד לפני שגילית שאת בהריון. עכשיו, בעיקר אם זה ההיריון הראשון שלך, בוער בך החשק לעשות הכל בשביל בריאותך ובריאות הילד שלך והאמת, אין ויכוח- פעילות גופנית הכרחית בהריון אולי יותר מאשר בכל תקופה אחרת. אז אם את כמו רובנו את תתחילי ללכת במרץ ותוך שבוע שניים – האמביציה יורדת וכך גם תדירות הפעמים שאת שמה את נעלי הספורט. אפשר להציע לך משהו אחר?


לא מה שחשבתן

התעמלות לנשים בהריון בדיוק כמו התעמלות מכל סוג אחר צריך להתאים לאופי האדם. נכון שאת אינקובטור מהלך למשך 9 חודשים עכשיו, אבל עדיין יש לך אישיות ואופי ואהבות. לא תכריח אדם שאוהב לרקוד להתמכר לשקט של הריצה או להיפך, אז למה דווקא בהיריון לנסות? צריך לתאם בין הפעילות הספורטיבית להנאה וזה יהיה המתכון להתמדה לאורך זמן. אז, שאלי עצמך מה את אוהבת לעשות וזרמי עם זה.


התייעצות ובטיחות

באופן כללי אין הגבלה על רב סוגי פעילות גופנית בהיריון. אם את אוהבת לרוץ, לרקוד, לעשות ספינינג או התעמלות קרקע- אין שום בעיה להתאים את רמת העומס למצבך המיוחד ע"י מומחה התעמלות לנשים בהריון ולהתאמן כאילו כלום לא קרה. סוגי ספורט מסוימים לא מומלצים בעליל, כך למשל אם את חובבת קיקבוקסינג, אגרוף או סוג אחר של אומנות לחיה, רוכבת על סוס או שטה קייקי אקסטרים- ברור שכדאי להפסיק לפחות לתקופת ההריון.


מקום טוב להתחיל

בהנחה ואין לך נטיית לב לשום סוג של פעילות גופנית, הרשי לי להמליץ לך על שניים שהסיכוי שלך להיפצע בהם נמוך עד מאד, התועלת בהם גבוהה עד מאד והם גם מהנים בד"כ לרב האנשים. סוג ראשון של התעמלות לנשים בהריון הנו מפורסם למדי ומדובר על יוגה לנשים בהריון. מי שמתחברת לסגנון היוגה יכולה ליהנות משלל תרגילים שיקלו עליה את הלידה ויתרמו לא מעט לבריאותה. הדבר השני, החביב עלי ביותר אישית, הנו השחייה- ספורט שעובד על כל קבוצות השרירים והסיכוי להיפגע מתנועה לא נכונה בו שואף לאפס וגם, חשוב לא פחות, מים זה כיף בטירוף.


טיפים עבור התעמלות לנשים בהריון

מומלץ להתייעץ ולהתאים באופן אישי אימון בזמן ההיריון.
הליכה זו פעילות מצוינת לנשים בהיריון
שחיה או כל תרגיל אחר במים מומלץ, זאת מכיוון שבמים משקל ההיריון הוא פחות מורגש
אירובי קשה כמו ריצה או רכיבה על אופניים עלולים לסכן את ההיריון ואינם מומלצים


התעמלות לנשים בהריון – כדאי לדעת

קצב לב מהיר יכול לסכן את העובר. חשוב לשמור שלא תתאמצי מעבר למותר.
מומלץ לחזק את שרירי הבטן בזמן ההיריון, הדבר איננו מזיק לעובר, למרות שיש נטייה לחשוב שכן.
במקרה ובזמן ההיריון את חשה בכאבי ראש, יתכן וכמה מתיחות יוכלו לפתור את הבעיה.
התעמלות בזמן ההיריון זה דבר מצוין ובריא, אך אם לפני כן לא עסקת בפעילות גופנית, הריון זה לא הזמן להתחיל.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא מכוני כושר ולהבין את טווחי המחירים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.