×


תפריט נגישות

מחירון מכונות צילום

מחפש לדעת כמה עולה מכונות צילום? 

כמה עולה מכונות צילום?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון מכונות צילום מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : מדריך מכונות צילום.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של ספקי מכונות צילום בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה

חוסכים לך זמן וכסף!

כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר למכונות צילום מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

סוגי מכונות צילום

מחירון מומלץ

מחירון מכונות צילום עודכן בתאריך 04.02.20

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים 

 

מכונת צילום סמסונג
5,900-8,000 ש"ח

מכונת צילום מינולטה
5,900-9,000 ש"ח

HP מכונת צילום
9,900-22,000 ש"ח

 

מדריך מכונות צילום – שהן עוד הרבה יותר


שימוש בציוד מיכון טוב, איכותי ואמין הוא היום בבחינת הכרח במשרדים המודרניים, בעידן התחרות הגוברת, בהם נדרשים פתרונות מהירים, ומידע זמין בלחיצת כפתור, לכל אחד מהדרגים במערכת.

מכונות הצילום היום הן יותר מאשר מכונות המצלמות מסמכים, הן חלק ממרכז צילום הכולל הדפסה, סריקה, שליחה וקבלה של פקסים וכמובן גם מכונות צילום.

 

מכונות צילום – מבחר גדול

 

חברות רבות מציעות מגוון כמעט אין סופי של מכונות צילום: מכונות חדשות ומכונות משומשות, מכונות גדולות ומכונות קטנות, מכונות שרק מצלמות ומכונות שגם מדפיסות, מכונות בקנייה מלאה או מכונות בהשכרה, מכונות לצילום בגודל סטנדרטי או מכונות לצילום בדפי נייר גדולים מ – 4A ועוד.

מכונות הצילום המודרניות והחדשניות משמשות גם כבית דפוס מיניאטורי.

יש מכונות אשר משדכות את הדפים המצולמים באחד הקצוות, לאורך אחת הצלעות ואפילו באמצע, כלומר, אפשר להפיק במשרד, באופן עצמאי –חוברת.

בנוסף, יש בנמצא גם מכונות צילום המצלמות צילומי צבע באיכות טובה מאוד.

 

שיקולים בבחירת מכונת צילום למשרד

 

לפני הכנסת מכונות צילום למשרד חשוב ביותר להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום, בכדי להתאים את המכונה או המכונות לגודל המשרד.

גודל המשרד לא רק מבחינה פיזית, אלא גם מבחינת מספר הנקודות הזקוקות לשירותיה של המכונה: אם המכונה משמשת רק לצורך צילום, זה דבר אחד, ואם המכונה משמת כמדפסת - נשאלת השאלה כמה מחשבים אמורים להיות קשורים אליה.

עלות מכונת צילום מורכב מעלות המכונה, ומעלות של כל צילום: נייר, וטונר. גודל המכונה צריך להתאים למספר הצילומים הצפוי ביום, השבוע ובחודש. מומלץ לעשות סימולציה של מספר צילומים בחודש על פי עלות של השכרה ועל פי עלות של קנייה, ולהחליט בהתאם על הכיוון הרצוי.

אחד הדברים המשמעותיים ביותר שצריך לקחת בחשבון בהקשר של מכונות ציוד הוא השירות הטכני.

מכונת צילום שמפסיקה לעבוד, יכולה לשתק בצורה דרמטית משרד שלם. לכן, לפני התקשרות עם חברה חשוב לבדוק את אופן השירות שהיא נותנת, את זמינות הטכנאים שלה ואת מידת המקצועיות שלהם (את אלה אפשר לדעת מהמלצות עם מי שכבר עובד עם אותה חברה).