×


תפריט נגישות

מחירון מורה פרטי ללשון

מחפש לדעת כמה עולה מורה פרטי ללשון?

כמה עולה מורה פרטי ללשון?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון מורה פרטי ללשון מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : מדריך שיעור פרטי בלשון ועברית נכונה.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מורים פרטיים ללשון בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש מורה פרטי ללשון, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מורים פרטיים ללשון יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

מורים פרטיים ללשון

מחירון מומלץ

מחירון מורה פרטי ללשון עודכן בתאריך 04.07.19

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים

   
שיעור פרטי בלשון עד שעה
50-150 ש"ח

 

 

מדריך שיעור פרטי בלשון ועברית נכונה


"למה הילדים שלי אומרים 'חמש שקל' ולא 'חמישה שקלים'? למה הם אומרים 'אני ילך' במקום 'אני אלך'? שואלים את עצמם הורים רבים, שדיבור בעברית נכונה חשוב להם מאוד. ואכן, דיבור בעברית תקנית הולך ונהייה פופולארי פחות ופחות. לא נדיר למצוא גם מרצים באוניברסיטאות או אפילו מורים שטועים פה ושם.

שיעורי לשון בבתי הספר מנסים לתקן את התופעה ולמנוע אותה, אולם חשוב לנסות להבין למה היא נוצרה והאם היא בהכרח שלילת.

 

תופעה טבעית

 

ישנם מומחי לשון המסבירים את התופעה כהתפתחות טבעית של שפה.

אנו רגילים לעברית תנ"כית, או עברית של תפילות, ולא עברית שנמצאת בשימוש יום יומי, ועל כן כל שינוי בה נראה לנו מזעזע וחמור.

עם זאת, בשפות שהיו פעילות לאורך מאות שנים, אנחנו יכולים למצוא שינויים רבים לאורך השנים.

אותם חוקרים טוענים כי שיעורי לשון בבתי הספר צריכים להצביע על התופעות האלו ולהסביר אותן אך לאו דווקא לטעון שהן שליליות.

 

תופעה שלילית

 

חוקרים ומורים אחרים מתייצבים מנגד וטוענים כי מדובר בתופעה חמורה ומצערת ביותר. אין שום סיבה, הם אומרים, כי ילדים ידברו את שפתם ויעשו בה שגיאות.

לא מדובר בשפה זרה וקשה, אלא בשפת אמם, אותה הם צריכים לדעת בצורה רהוטה וללא רבב. שפה לא תקנית פוגעת בסיכויי הילדים להתקבל לעבודה או ללימודים בעתיד, הם אומרים, ולכן תפקידם של שיעורי לשון פרטיים הוא לשפר את דיבורם של הילדים ולא רק להכין אותם לבגרות.

האם תקבלו את מי שבאה לראיון עבודה ואומרת "שתי שעות" או את מי שאומרת "שעתיים"? האם תעדיפו את זה שמבקש להשתכר "עשר אלף בחודש", או "עשרת אלפים"?

נקודה שרוב החוקרים כן יגיעו בה להסכמה, היא, כפי שנאמר, המודעות.

חשוב להבין איך התגלגלה השפה וכיצד היא התעצבה בצורה מסוימת, וחשוב גם להיות מודעים לעובדה שמדברים בצורה נכונה יותר או פחות. על כן, שיעורי לשון אינם חייבם לחנך את הילדים לעברית נכונה, אך כן לדאוג לכך שתהיה להם מודעות רבה יותר לנושא. את השפה בה ידברו הם יבחרו מתוך ידע ולא מחוסר ברירה.