×


תפריט נגישות

מחירון מורה פרטי לאנגלית

מחפש לדעת כמה עולה מורה פרטי לאנגלית?

כמה עולה מורה פרטי לאנגלית?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון מורה פרטי לאנגלית מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : מדריך שיעור פרטי באנגלית.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מורים פרטיים לאנגלית בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש מורה פרטי לאנגלית, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מורים פרטיים לאנגלית יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

מורים פרטיים לאנגלית

מחירון מומלץ

מחירון מורה פרטי לאנגלית עודכן בתאריך 04.07.19

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים

   
שיעור פרטי באנגלית עד שעה
50-150 ש"ח

 

מדריך שיעור פרטי באנגלית


הילדים שלכם הגיעו לתיכון. הם כבר לא כל כך קטנים כמו שחשבתם, ותכף הם יסיימו את בית הספר ויתחילו את החיים בעולם הגדול. אלא שרגע לפני שהם מקבלים תעודת סיום ואולי גם עוזבים את הקן, עומדת בפניהם מטלה לא פשוטה כלל וכלל- לגשת לבחינות הבגרות של משרד החינוך במקצועות השונים, ולעבור אותן בציון טוב שיאפשר להם להרשם ללימודים גבוהים אחר כך.

 

למה חשוב לדעת אנגלית ?

 

לימוד אנגלית בבתי הספר מתחילים כיום כבר בכיתות הנמוכות של בית הספר היסודי. מערכת החינוך מבינה היטב את הצורך של ילדים להכיר את השפה הזאת לעומק ולשלוט בה כדי להתמצא ולהצליח בעולם שלנו, ומשקיעה בהנחלתה מאמצים רבים. החל מתחום המחשוב והאלקטרוניקה, דרך נסיעות לחו"ל, וכלה בלימודים גבוהים- אנו זקוקים לאנגלית כדי לדעת להסתדר.

כאשר מגיעים לתיכון, שיעור אנגלית הופך לחשוב יותר ויותר. האם ילדיכם ילכו ללמוד בהקבצה הגבוהה ביותר, דרכה יוכלו להגיע מוכנים למבחן של חמש יחידות באנגלית? האם המורה שלהם מקנה להם ידע ברמה גבוהה שמאפשרת להם לשוחח ולקרוא באופן חופשי? שיעור אנגלית הוא שיעור שצריך להיות מועבר בצורה מעולה, אך צריך גם לזכור שכדי לרכוש שפה יש צורך לתרגל ולעבוד לא מעט גם בבית.

 

הכנה לבגרות באנגלית

 

במידה והילדים שלכם מתקרבים לסיום לימודים, וזקוקים לקבל הכנה לבגרות באנגלית, רצוי לפנות למורה פרטי שיעזור להם ויחזק אותם. אם הם שולטים בחומר הוא ייתן להם העשרה וידאג לתת להם טיפים קטנים שימנעו מהם לאבד נקודות יקרות, ואם הם מתקשים מאוד הוא יעזור להם להבין יותר לעומק את המקצוע כדי שיקבלו ציון גבוה יותר.

רצוי לקחת שיעור אנגלית נסיוני עם המורה כדי לבדוק האם יש כימיה בינו לבין הילד/ה, האם הוא מלמד ברמה גבוהה מספיק, והאם אפשר לסמוך עליו שהוא רציני ויודע את עבודתו. חשוב מאוד לבדוק מחירים מראש לפני שמגיעים אל שיעור אנגלית עם מורה שלא מכירים. מחיר גבוה מאוד יכול להרתיע, ובצדק, אך גם מחיר נמוך באופן מיוחד יכול להיות מטריד. אל תפסלו בגלל סכום נמוך מדי, אך נסו לשאול מה הסיבה לכך.