×


תפריט נגישות

מחירון מדבקות לזכוכית

כמה עולה מדבקות לזכוכית ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון מדבקות לזכוכית מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של בתי דפוס בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר למדבקות לזכוכית מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

מדבקות לזכוכית השוואת מחירים

כמה עולה מדבקת זכוכית? ובכן, חיפוש באינטרנט יגלה לכם את התשובה. טווח המחירים רחב ומשתנה בהתאם לפרמטרים כמו איכות המדבקה, סוג המדבקה (מדבקות ויניל, מדבקות חלון, מדבקות חלביות, מדבקות לקרמיקה ועוד), עיצוב, כמות וגודל. ניתן לרכוש מדבקות בכמה עשרות שקלים ועד מדבקות יקרות יותר בעלות של כמה מאות שקלים.


כמה עולה מדבקות לזכוכית?

מחירון מדבקות זכוכית

סוג מדבקה לזכוכית, מידות וטווחי מחירים
      
מדבקה לזכוכית חלבית חלקה
רוחב 45 ס"מ, אורך לפי מטר  
30-50 ש"ח
      
מדבקה לזכוכית חלבית עם עיגולים
רוחב 45 ס"מ,
אורך לפי מטר
30-50 ש"ח
      
מדבקה לזכוכית חלבית עם פסים
רוחב 45 ס"מ, אורך לפי מטר
30-50 ש"ח
      
מדבקות לדלת זכוכית
15X15  
100-200 ש"ח
      
מדבקה טיפוגרפית לדלת זכוכית
התאמה אישית  
500-2,000 ש"ח
      
מדבקה לזכוכית חלבית
התאמה אישית
500-2,000 ש"ח
      
מדבקות זכוכית לחלונות ראווה
התאמה אישית  
500-2,000 ש"ח
      
מדבקות זכוכית לחלונות ראווה
טיפוגרפי (טקסט) 
500-2,000 ש"ח

ט.ל.ח

 

איך לבחור מדבקות זכוכית בעידן האינטרנט

מעוניינים לשדרג את חדר הרחצה באמצעות מדבקות לאריחים במקלחת, מדבקות לקרמיקה או מדבקות זכוכית להדבקה על המקלחון והחלון? מחפשים דרך חדשה ומלהיבה לעיצוב הבית, המשרד או העסק ללא עלויות גבוהות? ובכן, כדאי לכם להכיר את טרנד העיצוב החדש אשר כובש בסערה את השוק בישראל וברחבי העולם- מדבקות לזכוכית.

באמצעות מדבקה לחלון, מדבקות לחלונות ראווה, מדבקות לקרמיקה ומדבקות חלביות ניתן לשדרג את עיצוב החלון או הבית במהירות, בקלות וללא הוצאה כספית גבוהה. יש מגוון רחב של מדבקות לזכוכית ויש להן שימושים רבים ומגוונים כמו פרסום, עיצוב, הצללה והעברת מסרים שיווקיים. אגב, שימוש נוסף למדבקות לזכוכית הוא בתחום הבטיחות.

כך לדוגמה ניתן לראות יותר מדבקות חלון לרכב שנועדו לפרסום מכירת הרכב או למטרות פרסום עסק, מדבקות לחלונות ראווה שנועדות לעיצוב החלון ולהודעות כמו מבצעי סוף עונה, מבצעים מיוחדים או למטרות פרסום מוצרים חדשים ולמיתוג העסק ועוד. גם בתחום עיצוב הבית הפכו המדבקות לטרנד פופולארי וניתן בתוך דקות ספורות בלבד וללא צורך בעלויות שיפוץ גבוהות או באנשי מקצועי לשדרג את מראה החדר וליהנות מתוצאה מרשימה.


עיצוב ודקורציה

מדבקות לזכוכית נועדו למטרות עיצוב ודקורציה וניתן באינטרנט למצוא עסקים רבים המציעים מדבקות בשלל עיצובים, גדלים ואיכויות למטרות עיצוב פנים לעסקים ובתים. באמצעות מדבקת זכוכית המיוצרת לרוב מחומר ויניל ניתן למתג את העסק ולהעביר מסרים שיווקיים ובמקרים רבים נעזרים במדבקות על מנת לעצב חלונות ראווה של חנויות כאשר לפני מבצעי סוף העונה ניתן לשלב גם טקסט כמו 30 40, 50 % הנחה ומידע נוסף.

מעצבי הפנים המובילים עושים שימוש נרחב במדבקות זכוכית למטרות דקורציה הן לעסקים והן בבתים פרטיים או במבנים מסחריים וציבוריים. באמצעות המדבקות ניתן לשדרג את האווירה בחלל החדר וניתן להדביק את המדבקות על חלונות הפונים לרחוב או להדביק מדבקות זכוכית על חלונות ראווה של חנויות במרכז מסחרי ובקניונים, חנויות עם חלונות ראווה הפונים לרחוב וכן לעצב את החלונות של עסקים, פנימיים וחיצוניים.

בנוסף, מעצבי הפנים אוהבים להשתמש במדבקות לזכוכית לשדרוג העיצוב והאווירה בדירות ובבתים וכן הם נעזרים באמצעות מדבקות אריחים לשירותים ומדבקות לקרמיקה כדי לעצב את חדרי הרחצה. בין מדבקות הזכוכית ניתן למצוא גם מדבקות חלביות אותן ניתן להדביק על דלתות משרדים ליצירת אינטימיות ולעיצוב מרשים וכן להדביק על דלתות וזכוכיות המקלחון בבית כדי ליהנות מפרטיות ומעיצוב יוקרתי ויפה.


מדבקות פרסום

מדבקות לזכוכית משמשות לצרכי פרסום מזה הרבה שנים וניתן לרכוש מדבקות מוכנות או להזמין מדבקות פרסום למיתוג העסק ולהעברת מסרים שיווקיים כמו פרסום מותר או שירות חדש של החברה וכדומה. בנוסף, מדבקות לזכוכית זולות יותר מאשר אפשרות של הדפסה על זכוכית וקל להתקין את המדבקות וכאשר מעוניינים להחליף את המסר או לשנות את הקמפיין מסירים בתוך שניות את מדבקות, מנקים את החלון משאריות אבק ולכלוך וניתן להדביק מדבקות פרסום חדשות.

אגב, יש אפשרות לרכוש גם מדבקות חלון לרכב כדי למתג את העסק ולהעביר מסרים שיווקיים וחברות רבות במשק הישראלי עושות שימוש באמצעי יעיל זה. כדי להתרשם ממגוון האפשרויות של אמצעי פרסום איכותי ואפקטיבי זה מומלץ לחפש באינטרנט תמונות של מדבקות לזכוכית למטרות פרסום ומיתוג וכך תוכלו לגבש דעה ולפנות לחברה המתאימה לכם ביותר.


מדבקות חלון לבית

גם על חלונות הבית ניתן להדביק מדבקות זכוכית מיוחדות ויש שלל עיצובים וגדלים של מדבקות מהן ניתן לבחור. כדאי לחפש בגוגל או בכל אחד ממנועי החיפוש את הביטוי מדבקות לזכוכית או מדבקה לחלון וכך תגיעו לאתרים רבים העוסקים בנושא זה. כדי לייעל את החיפוש ניתן להיעזר בשירותיו של האינדקס המקצועי ובקטגוריה של מדבקות זכוכית ניתן למצוא בתי עסק מובילים ואיכותיים עליהם תוכלו לקרוא המלצות, להשוות מחירים בקלות ולבקש הצעת מחיר. כאמור, מדבקת זכוכית משדרגת את עיצוב חלל החדר ותורמת לאווירה ייחודית בה מעוניינים.

ניתן לרכוש מדבקות בשלל גוונים ויש מדבקות שחור לבן אלגנטיות, מדבקות זכוכית בעיצוב רטרו ססגוני, מדבקות זכוכית בסגנון כפרי עם פרחים ועוד. את המדבקה ניתן להדביק לבד ללא צורך באיש מקצוע אך במידה ואתם חוששים תוכלו לקרוא המלצות על מתקיני מדבקות מקצועיים או לפנות להנדימן מנוסה שמתמחה בתחום זה.


מדבקות הצללה לחלונות כהים

מאחר ואנו חיים בישראל הרי במידה והחלון פונה לכיוון השמש אנו סובלים מקרינה ישירה של קרני השמש החמה ובקיץ עלינו להשתמש יותר במזגן. כדי לחסוך בעלויות האנרגיה ניתן לרכוש מדבקות הצללה וכך להכהות את החלון לפי הדרגה הרצויה וכך ימשיך להיכנס אור טבעי מבחוץ אך בעוצמה מופחתת ונוכל לחסוך בעלויות הקירור והחימום.

יש מספר סוגי מדבקות הצללה לחלונות כהים וניתן לרכוש מדבקות חלביות אשר חוסמות את קרני השמש אך האור משתקף דרכן פנימה. מדבקות הצללה פופולאריות גם לרכבים ובמידה וברכב אין חלונות כהים ניתן להדביק מדבקות בגוון כהה וליהנות הן מפרטיות והן מהפחתת קרינת השמש פנימה לרכב.


מדבקות לחדר הרחצה

בתחום עיצוב הבית ניתן לראות כי מדבקות לאריחים באמבטיה, מדבקות אריחים לשירותים ומדבקות חלביות לזכוכית המקלחון או מדבקות חלון מאפשרות לנו לשדרג את חדר הרחצה והשירותים וליהנות ממראה מרשים ויוקרתי או ממראה מודרני וססגוני, הכל בהתאם לטעם האישי.

לפני שאתם ממהרים לרכוש או להזמין מדבקות לקרמיקה או מדבקות זכוכית מומלץ לעיין באינטרנט בקטלוגים של מדבקות זכוכית ובאתרים של חברות מומלצות המופיעות באינדקס המקצועי או שגיליתם במהלך חיפוש במנוע החיפוש. כך תוכלו להתרשם מהמגוון העצום ולהחליט ולגבש דעה לגבי העיצוב המתאים ביותר לאורח החיים שלכם ולטעמכם האישי לגבי עיצוב חדר הרחצה.

יש מדבקות לקרמיקה בשלל עיצובים ובגדלים סטנדרטים בהתאמה למידות אריחי הקרמיקה וכך במקום להחליף את הקרמיקה תוכלו להדביק מדבקה ארוכה בגוונים מיוחדים ובעיצוב של אבני פסיפס, מדבקות פרחים או כל מדבקה אחרת. אגב, הטרנד החדש הוא מדבקה חלבית למקלחת המעניקה מראה יוקרתי לחדר הרחצה בדיוק כפי שאתם רואים במלונות היוקרה, במתחמי ספא וכדומה. מדבקה חלבית למקלחון נועדה לצרכי עיצוב ולצרכי פרטיות וניתן לרכוש מדבקות חלביות למקלחת בדרגות שקיפות שונות.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על מדבקות לזכוכית ולהבין את טווחי המחירים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.

 

מחירון דפוס