×


תפריט נגישות

מחירון לימודי שפות

מחפש לדעת כמה עולה לימודי שפות?

כמה עולה לימודי שפות?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון לימודי שפות מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "מדריך בנושא לימודי שפות".

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי קורסים ללימודי שפות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש קורסים ללימודי שפות, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מפעילי קורסים ללימודי שפות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

טווחי מחירים לימודי שפות

מחירון מומלץ

מחירון לימודי שפות עודכן בתאריך 11.07.19

ט.ל.ח

 

סוג קורס ללימוד שפות

 

אנגלית עסקית בברליץ

מורה פרטי - 6,000 ש"ח
שיעור קבוצתי - 4,000 ש"ח

אנגלית עסקית בדיאלוג

לחיילים משוחררים - במסגרת הפיקדון
קורס 120 שעות - 4,000 - 5,000 ש"ח
קורס 60 שעות - 2,000 - 3,000 ש"ח
קורס 30 שעות בקיץ - 1,150 ש"ח

עלות קורס אנגלית עסקית

שיעור פרטי באנגלית עסקית
מורה פרטי
220-260 ש"ח לשיעור

שיעור פרטי באנגלית עסקית

בכיתה וירטואלית
160-180 ש"ח לשיעור
2,600-2,800 ש"ח ל 16 שיעורים

קורס אנגלית עסקית ללמידה עצמית
160-180 ש"ח לשנה

קורס גרמנית בשגרירות

קורס של 60 יחידות - 1,800 ש"ח
קורס של 120 יחידות - 3,400 ש"ח
קורס של 240 יחידות - 7,000 ש"ח

קורס ספרדית בשגרירות

קורס של 40 שעות - 1,150 ש"ח
קורס של 80 שעות - 2,300 ש"ח

קורס איטלקית בשגרירות

קורס של 40 שעות - 1,250 ש"ח
קורס של 80 שעות - 2,400 ש"ח

 

לימודי שפות


רכישת שפה חדשה יכולה לנבוע מרצון להעשרה עצמית, או מתוך צורך – טיול, עסקים ועוד. תהליך רכישת שפה חדשה ולימוד שפה יכול להיות קל מאוד עבור אחדים, וקשה יותר עבור אחרים, אולם כולם יכולים ללמוד שפה חדשה. אמנם קיימים בינינו בעלי מה שנקרא "כישרון לשפות" הקולטים את השפה ללא כל מאמץ, אך רוב האנשים צריכים תרגול כדי ללמוד שפות ולכן פונים אל לימודי שפות באופן מסודר.

 

קורסי שפות – מה ניתן ללמוד?

 

לימודי אנגלית בכלל ואנגלית עסקית בפרט הם הלימודים הנפוצים ביותר. לימודי ספרדית נפוצים ביותר לקראת נסיעה לדרום אמריקה או בקרב ילדים צעירים המושפעים מסדרות טלוויזיה. לימודי רוסית הופכים להיות כלי חשוב בעבודה ובעסקים בישראל, עקב העלייה מארצות חבר העמים. כמו כן נפוצים ביותר לימודי סינית, לימודי איטלקית, לימודי צרפתית ולימודי גרמנית. לימודי ערבית מוצעים גם הם ברמות מתחילים ומתקדמים.

 

לומדים שפות – כל השיטות

 

קיימות שיטות שונות ללימודי שפות: לימוד שפות עצמאי באמצעות שיחון, לימוד שפות עצמאי באמצעות ספר לימוד, וכמובן - לימודי שפות בקורס שפות. שתי השיטות הראשונות מתאימות למי שניחן במשמעת עצמית גבוהה, וידע להקדיש את הזמן ללימוד שפות. לימוד שפה באופן עצמאי יכול להביא לתוצאות מעולות, בעיקר אם יש עם מי לתרגל את השפה החדשה. לימוד עצמי של שפה, כאשר אין עם מי לתרגל הוא משימה לא קלה.

 

לימוד שפות מקצועי בבית ספר ללימודי שפות


כאשר יש צורך ללמוד שפה לצורכי עסקים, או לרכוש שפה בצורה מהירה, הדרך הטובה ביותר היא לפנות אל מכללה ללימודי שפות, המתמחה בשפה אותה אנו מבקשים ללמוד. בית ספר ללימודי שפות מעניק את מכלול הכלים ללימודי שפה: אוצר מילים, דקדוק ובעיקר תרגול רב, החשוב ביותר לצורך הטמעת השפה החדשה. בתי ספר ללימודי שפות מציעים בדרך כלל רמות שונות של קורסים – מקורסי בסיס עד קורסים למתקדמים והיבטים שונים של השפה (אנגלית עסקית לדוגמה). ניתן לפנות אל קורס ערב ללימוד שפות, לטובת העובדים בשעות הבוקר.

 

איך בוחרים קורס שפות איכותי?


ניתן ללמוד במסגרות של קורסים שפות שונות ורבות. קורס איכותי יימדד במגוון השיטות שבהן הוא משתמש לתרגול: ספרי לימוד וחוברות לתרגול כתיבה נכונה, הקשבה להקלטה ולימודי שפה בשיטה של הבנת הנשמע, קריאת טקסטים ושינון אוצר מילים, תרגול דיבור ודיאלוגים. לימודי שפות איכותיים חייבים לכלול את כל ההיבטים של השפה. קורס שפות המתרכז רק באחד האלמנטים אינו קורס שפות איכותי.

 

לימודי אנגלית


לימוד שפה אנגלית הוא חלק בלתי נפרד מן הלימודים במערכת החינוך הישראלית, ורמת האנגלית בישראל נחשבת לטובה. למרות זאת, רבים פונים אל בית ספר לאנגלית או אל מכללה לאנגלית לצורך שיפור השפה. השפה האנגלית נמנית עם השפות הנפוצות בעולם, ובעלת מעמד של שפה אוניברסאלית. ניתן ללמוד קורס אנגלית בבתי ספר פרטיים לשפות, או באמצעות מורה פרטי לאנגלית. יש לזכור כי כל שיעור אנגלית חייב להקיף את כל חלקי השפה: קריאה, כתיבה, הגייה ודיבור. אנגלית היא שפת האינטרנט והעסקים, ולא ניתן לוותר עליה בחיים המודרניים.

טיפים ללמודי אנגלית

מן השנה הרביעית ללימודים בכל בית ספר ישראלי, שיעור אנגלית הוא חלק בלתי נפרד ממערכת השעות. בגרות באנגלית היא בין מקצועות החובה, ותמידים רבים נעזרים בשירותי מורה פרטי לאנגלית כדי להשיג ציון גבוה ככל האפשר.

לימוד אנגלית נפוץ גם בקרב מבוגרים, מתוך הבנה כי ללא לימוד שפה אנגלית ברמה גבוהה קשה להתקבל לעבודה או ללימודים אקדמיים.

קורס אנגלית למתחילים או מתקדמים ניתן ללמוד ב-בית ספר לאנגלית או בבית ספר לימודי שפות המציעים קורסי אנגלית. גם מכללה ללימוד אנגלית היא אפשרות ללמוד את השפה.

יש לזכור כי אנגלית היא שפת מפתח לתקשורת בכל מקום בעולם, והיא השפה השולטת בעולם העסקים, האינטרנט והמחשבים.

אנגלית עסקית

אנגלית עסקית היא שם כולל ללימודי אנגלית מקצועיים, הנדרשים כיום כמעט מכל עובד, אם במגזר הפרטי ואם במגזר הציבורי. השפה האנגלית השגורה ברמה טובה בפיהם של ישראלים רבים אינה מספיקה, ולעתים קרובות קורס אנגלית עסקית מלטש את השימוש בשפה. אנגלית עסקית חייבת להיות רלוונטית למקצוע הנלמד – אנגלית עסקית של עורכי דין אינה דומה לאנגלית עסקית של רופאים. השפה האנגלית שולטת באינטרנט, ויש ציפייה מעובדים רבים להתמצא בנבכי השפה, ללא כל צורך בתרגום. קורס אנגלית עסקית יכול לשפר תקשורת בינאישית וביטחון עצמי של כל עובד.

למה ללמוד אנגלית עסקית?

השפה האנגלית שבה אנו משתמשים בחיי היומיום לצורכי בידור פנאי ועוד, אינה דומה לאנגלית העסקית. קורס אנגלית עסקית מכיל בתוכו אלמנטים של תרבות עסקים שונה מן התרבות הישראלית, תרגול פניות נימוס ועוד. מונחים עסקיים שאינם ברורים לנו כל צורכם עשויים לקלקל את הרושם ולהרוס פגישת עסקים שלמה. לימודי אנגלית עסקית חייבים להיות מתאימים לתחום העיסוק – אנגלית עסקית של אנשי מחשבים שונה מאנגלית עסקית של עולם הכלכלה. כיום ידיעת אנגלית בכלל ואנגלית עסקית בעיקר היא תנאי מפתח בקבלה למקומות עבודה רבים, ועדיף לקחת קורס באנגלית עסקית מאשר להיכשל בשימוש באנגלית קלוקלת.

מחירון לימודי אנגלית

אנגלית עסקית בברליץ
מורה פרטי - 6,000 ש"ח
שיעור קבוצתי - 4,000 ש"ח

אנגלית עסקית בדיאלוג
לחיילים משוחררים - במסגרת הפיקדון
קורס 120 שעות - 4,000 - 5,000 ש"ח
קורס 60 שעות - 2,000 - 3,000 ש"ח
קורס 30 שעות בקיץ - 1,150 ש"ח

עלות קורס אנגלית עסקית

שיעור פרטי באנגלית עסקית
מורה פרטי
220-260 ש"ח לשיעור

שיעור פרטי באנגלית עסקית
בכיתה וירטואלית
160-180 ש"ח לשיעור
2,600-2,800 ש"ח ל 16 שיעורים

קורס אנגלית עסקית ללמידה עצמית
160-180 ש"ח לשנה

 

לימודי ערבית


לימודי ערבית הם חלק מתכנית הלימודים הישראלית, במתכונת של לימודי בחירה. בחטיבת הביניים בוחרים התלמידים שפה זרה שנייה, ובוחרים בין שיעור ערבית לשיעור צרפתית. לימוד שפה ערבית בזמן התיכון מכוון תלמידים רבים לשרות צבאי מודיעיני, אולם רבים בוחרים ללמוד קורס ערבית דווקא עם תום השירות הצבאי, אם במסגרת פרטית, ב-בבית ספר לערבית ואם במסגרת לימודי מזרחנות אקדמיים. לימוד ערבית רלוונטי ביותר בישראל, אולם לא רבים בוחרים בשפה זו מבין שלל השפות המוצעות. מכללה ללימוד ערבית, או מורה פרטי לערבית גם הן שיטות טובות ללימוד ערבית, המסייעת רבות בעסקים ובהתנהלות במדינת ישראל.

למה ללמוד ערבית?

לימוד ערבית פותח דלתות רבות בתחומים רבים ושונים: בתחום העסקי, לימוד שפה ערבית יכול לפתוח צוהר לקהל יעד גדול ומגוון, בתחום החברתי, קורס ערבית בסיסית יכול לחולל פלאים בתקשורת בינינו לבין שכנינו. כאשר אנו פונים לבירור פרטים על קורס ערבית, אם אצל מורה פרטי לערבית, אם ב-בבית ספר לערבית ואם ב-מכללת לימודי שפות, חשוב שנדע לדרוש שיעור ערבית ספרותית וכן שיעור ערבית מדוברת. הערבית הספרותית היא הערבית המודפסת בעיתונות ומשמשת בשאר כלי התקשורת, והערבית המדוברת היא החשובה לצורך קשר בין אישי. קורס ערבית המשלב בין השניים יביא אותנו לשליטה באחת השפות החשובות לחיים במזרח התיכון.

 

לימודי איטלקית


השפה האיטלקית, הנחשבת לשפה רומנטית ביותר, היא אחת מן השפות הלטיניות. לימוד שפה איטלקית נפוץ בקרב ישראלים הנוסעים ללמוד באיטליה או בקרב מטיילים. קורס איטלקית יתגלה כשימושי ביותר במהלך טיול באיטליה, מכיוון שהאיטלקים אינם מצטיינים במיוחד בשפה האנגלית. ניתן ללמוד עם מורה פרטי לאיטלקית, או בקורס המתקיים ב-בבית ספר לאיטלקית או מכללה ללימוד איטלקית. שיעור איטלקית, כמו כל שפה אחרת, חייב לכלול כתיבה, קריאה ודיבור, לצורך תרגול מקסימאלי ורכישת השפה במהירות. לימודי איטלקית מתקיימים בכמה רמות, וחשוב להתחיל ברמה המתאימה.

למה ללמוד איטלקית?

השפה האיטלקית ממוקמת במקום ה-21 במדרג השפות המדוברות בעולם. למרות זאת, לימוד שפה איטלקית פופולרי בעולם, והאיטלקית היא השפה השלישית במדרג השפות הנלמדות בעולם (אחרי אנגלית וצרפתית). לצורך לימודי איטלקית ניתן לפנות אל בית ספר לאיטלקית או אל מכללת לימודי שפות. ניתן גם ללמוד עם מורה פרטי לאיטלקית, או להתנסות בשיעור איטלקית מקוון באינטרנט. קורס איטלקית לא נחשב לקשה במיוחד, וניתן לרכוש שליטה בשפה תוך כמה חודשים של לימודי איטלקית אינטנסיביים.

 

לימודי סינית


לימוד שפה סינית הופך פופולארי יותר ויותר בעולם. ככל שגוברת הנטייה העולמית לעסקים עם סין, כך מבקשים יותר ויותר מערביים, ובכללם גם ישראלים ללמוד קורס סינית לצורך עסקים. השפה הסינית הנלמדת בישראל היא למעשה מנדרינית, הניב הנפוץ והמדובר יותר של הסינית. כאשר פונים אל בית ספר לסינית או אל מכללה ללימוד סינית, חשוב לוודא כי המורה ממוצא סיני או טיוואני, משום שמורה מערבי לא יצליח להעביר את דקויות השפה. שיעור סינית ראשון עשוי להיות מלחיץ מעט, אולם ככל שמתרגלים יותר, לימוד סינית הופך לחוויה מאתגרת, המקדימה את החוויה האמיתית, שהיא ביקור בסין עצמה – אם לטיול ואם לעסקים. מורה פרטי לסינית יכול להיות אפשרות טובה ללמוד את השפה באינטנסיביות ובאופן אישי ופרטני.

טיפים עבור לימודי סינית

אז כן, הסינים משתלטים על העולם, וככל שנקדים ונפנה אל לימוד שפה סינית נוכל ליהנות משיחה שוטפת עם הכובש מלוכסן העיניים...

וברצינות: בישראל נפתח קורס סינית על כל צעד ושעל, לאנשי עסקים, למטיילים ואפילו לילדים.

שיעור סינית ראשון הוא חוויה מאתגרת, שבמהלכה לומדים את המילים הראשונות. מורה פרטי לסינית, בית ספר לימודי שפות או מכללה ללימוד סינית הן כולן אפשרויות לפתוח דלת אל עולמה המיוחד של השפה.

יש לציין כי לימוד סינית בישראל הוא למעשה לימוד מנדרינית, אחד הניבים המדוברים יותר בסין ובטייוואן. מומלץ מאוד להתחיל את לימוד השפה למשך שנה שנתיים עם מורה ישראלי שיודע את צרכי הסטודנט בהגיעו ללמוד את השפה ורק אז לעבור ללמוד אצל מורה סיני בעל סינית שפת אם.

 

לימודי גרמנית


השפה הגרמנית היא השפה המדוברת יותר בקרב המדינות החברות באיחוד האירופי. הכלכלה הגרמנית הצומחת בשנים האחרונות מושכת משקיעים רבים, המבקשים גם ללמוד את השפה הגרמנית. אמנם, קורס גרמנית יביא לשליטה בסיסית בשפה בלבד, אך המשך התרגול באמצעות מורה פרטי לגרמנית או המשך לימוד גרמנית למתקדמים יביא אתכם לגרמנית מושלמת. לימוד שפה גרמנית מתקיים בישראל ב-בית ספר לגרמנית או במכללה ללימוד גרמנית, המציעים קורסים ברמות שונות, כולל מתקדמים. שיעור גרמנית הוא חלק חובה ממערכת השעות של סטודנטים ללשון, מכיוון שמחקרי השפות רובם ככולם נערכו בגרמנית.

למה ללמוד גרמנית?

הגרמנית היא אחת השפות הנפוצות בעולם, והמדוברת ביותר באיחוד האירופי. הגרמנית, אחרי האנגלית היא השפה נפוצה ביותר ברשת האינטרנט. כמו כן הגרמנית נחשבת לאחת השפות הנלמדות ביותר בעולם – רבים מבקשים לקחת קורס בגרמנית, ולהכיר את השפה העתיקה. בישראל, סטודנטים לשפות וללשון מחויבים בשיעור גרמנית כחלק ממערכת השעות, מכיוון שרוב מחקרי השפות נערכו בשפה הגרמנית. לימוד שפה גרמנית מתקיים כיום בעיקר לצורכי עסקים עם שוקי מזרח אירופה המתעוררים. לימוד גרמנית יכול להיות בעזרת מורה פרטי לגרמנית, אך גם מכללה ללימוד גרמנית או בית ספר לימודי שפות הם אפשרות ראויה.

 

לימודי צרפתית


השפה הצרפתית היא אחת השפות המדוברות בעולם, ונמנית עם השפות הרשמיות של ארגונים בין לאומיים. שיעור צרפתית, ולו הקצר ביותר, יעזור לפני נסיעה לצרפת, משום שהצרפתים קנאים מאוד לשפתם, ונוטים לא להשתמש באנגלית, גם אם השפה שגורה בפיהם. לימוד שפה צרפתית נחשב למשימה לא קלה, אולם יופייה הרב וניגונה הרומנטי גורם לרבים לפנות אל בית ספר לצרפתית או אל מכללה ללימוד צרפתית, ולקחת קורס צרפתית. בישראל יש דוברי צרפתית רבים, אם בקרב יוצאי צפון אפריקה ואם בקרב מי שלמדו צרפתית בבית הספר התיכון. משום כך, מציאת מורה פרטי לצרפתית בישראל היא משימה לא מסובכת. לימוד צרפתית יכול להיות חוויה מהנה, תוך האזנה לשירים בצרפתית – השפה הרומנטית ביותר בעולם.

למה ללמוד צרפתית?

אם אתם חושבים על נסיעה לצרפת – כדאי לקחת קורס קצר בצרפתית, או שיעור צרפתית בסיסית לפחות. העם הצרפתי קנאי מאוד לשפתו, ומעריך את המשתמשים בה במקום באנגלית. לימוד שפה צרפתית יכול להיות במסגרת קורס צרפתית, הנערך ב-בית ספר לצרפתית, או במכללת לימודי שפות. לימוד צרפתית על כל חוקיה והוראותיה אינו משימה פשוטה, אולם זוהי השפה הרומנטית בעולם – שפת האהבה והשנסונים, שפת הרומנטיקה הנצחית. בישראל ניתן למצוא בקלות מורה פרטי לצרפתית, מכיוון ששפה זו שגורה בפיהם של רבים מיוצאי צפון אפריקה. הצרפתית גם נלמדת בבתי הספר בישראל, כמקצוע בחירה. לימוד צרפתית הוא חוויה מהנה, שבסופה תתנגן בפיכם השפה הקסומה ביותר מבין השפות האירופיות.

 

לימודי ספרדית


לימוד ספרדית נפוץ ביותר בישראל. מטיילים רבים נעזרים בשירותי בית ספר לספרדית או מכללה ללימוד ספרדית לפני הנסיעה לטיול הגדול בדרום אמריקה. אולם לא רק מוצ'ילרים מבקשים קורס ספרדית. בני נוער רבים נהנים לקבל שיעור ספרדית, כדי לשפר את השפה שרכשו תוך צפייה בטלנובלות מיוחדות לנוער. לא רק בישראל נהנית השפה הספרדית מפופולאריות: זוהי השפה הרביעית בתפוצתה כשפת דיבור בעולם כולו, ואמריקנים רבים פונים אל לימוד שפה ספרדית כשפה שנייה. ניתן ללמוד ספרדית בישראל גם באמצעות מורה פרטי לספרדית, וגם להתנסות בשיעור חינם באינטרנט. ספרדית נחשבת לשפה קלה, אולם כדי להבין את השפה במלואה רצוי ללמוד קורס ספרדית מסודר.

 

למה ללמוד ספרדית?


השפה הספרדית פרצה אל חיי הישראלים עם תחילת שידורי הטלנובלות. עד אז פנו אל לימוד שפה ספרדית רק משוחררי צבא לפני הטיול הגדול לדרום אמריקה. כיום ניתן למצוא בקלות מורה פרטי ללימודי ספרדית, או למצוא קורס ספרדית ב-מכללה לימוד ספרדית או ב-בית ספר לימודי שפות. לימוד ספרדית בישראל נפוץ מאוד, אך מרבית הישראלים לא יודעים שזוהי השפה הנמצאת במקום רביעי בעולם במדרג השפות המדוברות ביותר. השפה הספרדית נחשבת לשפה קלה במיוחד, אולם אם רוצים ללמוד את השפה לעומק כולל דקדוק והגייה נכונה, שיעור ספרדית במסגרת קורס מקצועי הוא התשובה.

 

לימודי רוסית


כבר מזמן השפה הרוסית אינה שפה זניחה ברחוב הישראלי. למעלה ממיליון דוברי רוסית הצטרפו אל החברה הישראלית, והם חלק בלתי נפרד ממנה. השליטה בשפה הרוסית היא הכרח לצורך מתן שירות וניהול עסקים עם יוצאי חבר העמים, וראייה לכך היא מוסדות ציבור רבים השולחים את עובדיהם אל לימודי שפה רוסית. לימוד רוסית, כולל קריאה וכתיבה הוא חלק אינטרגלי ממערך העסקים הישראלי. קורס רוסית יכול לחולל פלאים בתקשורת הבינאישית עם לקוחות, שכנים וחברים. לימוד רוסית יכול להתבצע עם מורה פרטי לרוסית, במסגרת בית ספר לרוסית או מכללה ללימוד רוסית, בלימוד עצמי או בכל שיטה אחרת. לימוד רוסית יחשוף אתכם לשפה עשירה ומרתקת, שפתם של טולסטוי, נבוקוב ודוסטוייבסקי.

למה ללמוד רוסית?

השפה הרוסית היא השפה המדוברת ביותר באירופה, ונחשבת "שפה שכנה" לאוקראינית ולבלארוסית. גם ברחוב הישראלי נפוצה ביותר השפה הרוסית, עקב העלייה הגדולה מחבר העמים והצטרפותם של למעלה ממיליון דוברי רוסית אל הרחוב הישראלי. הקהל הרוסי שומר על שפתו, ובעל עסק שטורח לקחת קורס רוסית, ולדבר בשפת לקוחותיו ימצא השקעה זאת כמשתלמת ביותר. לימוד שפה רוסית אמנם דורש מאמץ קל, אך בעזרת מורה פרטי לרוסית, או בלימודים ב-מכללה ללימוד רוסית או בבית ספר לימודי שפות ניתן לקבל עזרה רבה. לימוד רוסית הוא פתיחת דלת לשפה אצילית, שבה נכתבו קלאסיקות מערביות רבות, כמו לוליטה, אנה קרנינה ועוד. אמנם, שיעור רוסית אחד לא יביא אתכם לקריאת רוסית שוטפת, אך השקעה בקורס רוסית תתגלה כמשתלמת ביותר.