×


תפריט נגישות

מחירון לופטים לאירועים

כמה עולה לופטים לאירועים ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון לופטים לאירועים מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של בעלי לופטים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר להשכרת לופטים לאירועים מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

טווחי מחירים השכרת לופטים 

השכרת לופט לסוף שבוע
1,500-2,000 ש"ח

השכרת לופט אמצע שבוע
1,200-1,500 ש"ח
  
השכרת מועדון באמצע השבוע
*מחיר משתנה בהתאם לגודל האירוע

*מחירון עודכן בתאריך 27.5.19

ט.ל.ח

 

מדריך השכרת לופטים לאירועים

זהו הגעת לגיל ההוא. נכון, יכולת להיות שעבדת פה ושם בעובדות נוער השונות, אבל עד עכשיו- חוץ מלקום לבית הספר וללמוד לבגרויות לא היה לך יותר מדי מחויבויות. עכשיו, עול השמירה על המדינה יהיה על כתפייך מיד. זה הזמן למסיבה! גם אם את לא מאלה ששמחים במיוחד להתגייס לצה"ל- אין ספק שמסיבת גיוס היא מן הנדרש- ולו רק כדי לאומר שלום לאזרחות באופן מכובד.


בחירת לופט מתאים לאירוע שלך

נראה כי המקום האולטימטיבי למסיבת הגיוס שלך חייב להיות אחד מאותם לופטים מדליקים הפזורים בערי המרכז וערים גדולות אחרות. לופטים יכולים להיות שונים מאד אלה מאלה בעיצובם ומהותם. כך למשל חלק מאותם לופטים מזכירים יותר מועדוני ערב: בר משקאות, רחבת ריקודים ועמדת דיג'יי או מערכת רמקולים משוכללת. בעוד אחרים הם למעשה סוג של מקום זולה הכולל סלון ספות, מטבחון, שטח פתוח שאפשר לנצל לריקודים ועוד שטויות, למשל שולחן סנוקר, ג'קוזי או קריוקי.

ישנם אפילו , לופטים עם בריכה ממש. אותם לופטים לימי הולדת, לופטים למסיבת רווקים או לופטים למסיבות גיוס בדיוק כמו זו שלך נותנים אווירה אחרת לגמרי, ומתאימים יותר למסיבות בעלות אינטראקציה של קבוצה אינטימית ולא מסיבה עם המון מוזמנים שרק רוצים לרקוד.


לופט שדומה למועדון

לופטים לאירועים שנראים כמועדון ריקודים הם חיה מסוג אחר מעט. כאן כדאי לאסוף קבוצה גדולה יותר שלא אנשים ועל אף שאפשר כמובן לכבות מוזיקה ולהעביר טקס או לדבר- אין ספק כי אופציות בילוי אחרות קצת מעטות יותר. עם זאת הם מושלמים לחגיגות של אירועים, כך שהזמנת לופטים לבת מצווה, לופטים לבר מצווה או למסיבת יום הולדת גרנדיוזית עם המון מוזמנים- הוא דווקא דבר מה שבשגרה.


איפה הלופט

למחפשי לופטים יש אפצייה קלה לחפש באמצעות אפליקציות, או אתרי חיפוש ברשת, מאפשרים לנו למצוא את מבוקשנו בנוחות גדולה וללא בעיות- באתרים אפשר למצוא מחירים, פירוט השירותים והמתקנים שבמקום ואפילו תמונות, שיכולים לעזור לכם להעביר את תהליך הסינון הראשוני.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא לופטים לאירועים ולהבין את טווחי המחירים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.