×


תפריט נגישות

מחירון כתרים לשיניים

מחפש לדעת כמה עולה כתרים לשיניים? מרפאות שיניים מומלצות עבור כתר שיניים?

 

כמה עולה כתרים לשיניים?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון כתרים לשיניים מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : כל מה שצריך לדעת לפני ביצוע טיפול כתר בשן.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מרפאות שיניים מומלצות לטיפולי כתרים לשיניים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר לכתרים לשיניים, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש כתרים לשיניים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 רופאי שיניים מומחים לכתרים לשיניים, יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי טיפולי כתרים לשיניים וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון כתרים לשיניים עודכן בתאריך 14.05.23

ט.ל.ח

 

סוג הטיפול והמחיר המומלץ

 

עלויות כתרים מומלצת מחירי השוק בישראל :

 

כתר זמני
200-250 ₪

 

כתר חרסינה ממתכת בסיסי
1,500-1,700 ₪

 

כתר חרסינה ממתכת אצילה
2,200-2,400 ₪

 

כתר ויניר
2,000-2,200 ₪

 

כתר ויניר עשוי מזהב
2,200-2,400 ₪

 

כתרים על שתלים
2,000-2,200 ₪

 

הכנההשחזת שן לכתר קבוע
700-800 ₪

 

מבנה יצוק
900-1,000 ₪

 

כתר מסוג זרקוניה
3,500-4,000 ₪

 

כתר מסוג אינצרם
2,000-2,200 ₪

 

כתר מסוג רנסנס
2,000-2,200 ₪

 

כיפה ממתכת
1,500-1,650 ₪

 

חיתוך כתרים או גשרים
200-250 ₪ לשן

 

מבנה לשתל בעל כיפה כדורית
900-1,000 ₪

 

מבנה לשתל מסוג קולצר
600-700 ₪

 

מבנה מסוג אמלגם
500-600 ₪

 

פליפר
1,000-1,100 ₪

 

מבנה מסוג פייברפוסט
800-1,000 ₪

 


כל מה שצריך לדעת לפני ביצוע טיפול כתר בשן

 

רופא השיניים שלכם הודיע לכם שעליכם לעשות כתר בשן, ואתם לא כל כך מבינים מה זה אומר, או במילים אחרות מה זה כתר שיניים, וכן איך מתבצע טיפול כתרים בשיניים?

 

ובכן, כתר שיניים הוא למעשה דגם של שן עשוי חרסינה או זרקוניה, ומייד נפרט עליהם.

 

הרעיון הוא פשוט: שן טבעית היא בעצם אבר חי לכל דבר ועניין, אך כאשר אנו מבצעים הליך מסויים הפוגע בשורש השן, בדיוק כפי שנעשה בטיפול שורש טיפוסי, השן למעשה מתה, והופכת להיות פיסת עצם דוממת.

 

במקרה כזה, השן מתחילה להשחיר עם הזמן, ולאט לאט מתחילה גם להתפורר ולהתנתק ממקומה בחניכיים.


מעין שן מלאכותית המותקנת כהגנה על השן הטבעית

 

פרט למפגע האסתטי של שן כזאת, השן הופכת להיות מאוד רגישה ויכולה להתפורר או להישבר בקלות, ולכן יש לספק לה הגנה.

 

את ההגנה הזאת מספק לה הכתר שהוא למעשה כיסוי המותקן על גבי השן הקיימת ומוצמד אליה באופן קבוע, מיועד לשמר את התפקוד שלה באכילה ולהגן עליה מפני לחץ וגורמי שחיקה חיצוניים.

 

את השן הטבעית יש לשייף בצורה מסוימת על מנת ליצור תושבת שעליה יותקן הכתר עצמו, ולאחר מכן יש להדביק את הכתר לאותה תושבת בצורה שאוטמת לחלוטין את השן הטבעית, ולא מאפשרת לשיירי מזון להיכנס פנימה, אפילו לא במעט.


כדאי לאתר רופא שיניים מומלץ

 

המתמחה בתחום כתרים לשיניים

 

אם אתם מעוניינים לבצע כתר בשן המלצות מחברים, בני משפחה, מכרים ורופאי שיניים שאתם מכירים הוא שלב הכרחי שאתם רוצים לעבור.

 

כדאי מאוד למצוא רופא שיניים מומלץ המתמחה בביצוע טיפולי כתר, או מרפאת שיניים מומלצת לטיפולי כתרים בשיניים.

 

איכות העבודה בהתקנת הכתר היא מרכיב קריטי שיעשה את ההבדל בין חזרה לרופא השיניים כל שנה עם תקלה חדשה בכתר, ובין כתר שמחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות ואפילו עשורים ללא כל צורך בהתערבות נוספת, ולכן כאשר עושים כתרים בשיניים המלצות וחוות דעת מקצועיות הוא כלי חשוב מאוד שאתם רוצים לנצל היטב.


מתי אתם עשויים להידרש לטיפול כתר בשן?

 

השאלה היא מתי מומלץ לבצע כתר בשן, ומה הם הקווים המנחים סביב השאלה איך לבחור כתרי שיניים?

 

ובכן, כתרים לשיניים עשויים להידרש במגוון מצבים כשהבולט ביניהם הוא לאחר טיפול שורש בשן, והפיכתה למעשה לשן מתה שאינה מתפקדת יותר כאבר.

 

יחד עם זאת, כתר לשן עשוי להידרש בעוד מגוון מצבים כמו כיסוי שן פגומה, איחוד שיניים סדוקות, שיקום שן שנשברה, שמירה על שן חלשה משבירה או ריקבון, השלמת שיניים חסרות באמצעות גשר שהוא למעשה כתר מאוחד העשוי מספר כתרים המחוברים יחד וכדומה.

 

בכל אחד מן המקרים האלה כתר דנטלי הוא פתרון מעולה שיכול לספק לכם את המענה הנדרש ואת ההגנה הנדרשת על השן הטבעית, שאולי נפגמה, אולי נשברה ואולי פשוט הפכה לעצם מתה.


סוגים שונים של כתרים לשיניים,

 

וההבדלים המרכזיים ביניהם

 

נותר עוד לברר מה הם הפרמטרים שעל פיהם יש לבחור כתר לשן. ובכן, בישראל נהוג לעשות שימוש בשני סוגי כתרים מרכזיים והם כתר חרסינה וכן כתר זירקוניה.

 

כתר עשוי חרסינה נחשב לכתר האיכותי יותר, החזק יותר וגם היקר יותר, לעומת הזירקוניה שנחשב לכתר זול יותר, לעיתים מתפקד ככתר זמני, וגם איכותי פחות. בנוסף לכך, ישנם כתרים נוספים כמו כתר קפטק או גלוונו בהם נעשה שימוש בעיקר כתחליף לשיניים קדמיות בתהליך של התקנת שיניים תותבות, טיפול שתלים וכדומה.

 

כתרים אלה מכילים בתוכם שיעור מסויים של זהב והופכים את השן לאסתטית יותר, חזקה יותר ועמידה יותר.

 

בחירת סוג הכתר – שיקולים מקצועיים, כלכליים ואסתטיים

 

בחירת סוג הכתר חייבת להתבצע על פי שיקולים מקצועיים של רופא השיניים המטפל, אך במקרים רבים ישנו מקום לבחירה בין סוגים שונים של כתרים גם על ידי הלקוח, הן על פי שיקולים של מחיר והן על פי שיקולי אסתטיקה ועמידות.

 

ככלל, כתרים לשיניים ממתכת הם כתרים זמניים יותר ונחשבים לכתרים באיכות נמוכה יותר מאשר כתר חרסינה מלא, אלא אם מדובר בדגמי כתרי פורצלן על בסיס מתכת המשלבים מתכות אצילות וחזקות.

 

כתר חרסינה מאוחה למתכת בדרך כלל יהיה בעל גוון כהה יותר מכתר חרסינה מלא, ולא תמיד יוכל לעמוד בעומס של לעיסה, כתישה או טחינה על ידי השיניים.

 

למעשה, סוג הכתר צריך להיקבע גם על פי האזור בלסת בו יש להתקין אותו, וייתכן מאוד שיוחלט על כתר לשיניים קדמיות מסוג מסויים, לעומת כתר לשיניים טוחנות מסוג אחר, וכתר לשיניי הניבים ככתר מסוג אחר, הכל על פי שיקול דעתו המקצועי של רופא השיניים.


בחירת סוג הכתר בהתאם להיקף הטיפול

 

ישנם סוגים נוספים של כתרים כמו כתרים לשיניים משרף, או כתר יצוק, אך אילו הם דגמים בהם נעשה שימוש נדיר למדי, ומתאימים למקרים מאוד מסויימים, שכאמור החלטה לגביהם צריכה להתקבל על ידי הרופא המטפל.

 

בכל תהליך טיפול ישנם שיקולים שונים שצריך לקחת בחשבון, ושיקולים אלה יכולים לקבל דגשים שונים בהתאם לסוג הטיפול.

 

כך למשל, שיקום שן לאחר טיפול שורש, השלמת שן או שיקום שן שנשברה הוא טיפול מאוד נקודתי המאפשר לכם לבחור כתר שיניים איכותי, הכתר המתאים לכם ביותר גם אם מחירו נחשב לגבוה יחסית.

 

יחד עם זאת, אם אתם עוברים תהליך של שיקום הפה בעזרת כתרים, ההוצאה הכספית יכולה להיות מוכפלת פי כמה וכמה, ושיקולים כספיים בהחלט יכולים להשפיע על החלטותיכם.


להתפשר רק כשבאמת באמת חייבים


מן הסתם, אם יש לכם את התקציב הנדרש, מומלץ להקפיד על בחירת כתרים איכותיים, חזקים ועמידים שיכולים לשרת אתכם בצורה חלקה וטובה לאורך שנים ארוכות, אך אם אתם סובלים ממגבלה תקציבית, בהחלט יש לכם את היכולת לתמרן בהתאם למיקום השן ומצבה.

 

שן קדמית היא שן שאתם רוצים להשקיע בה מסיבות אסתטיות, שן טוחנת היא שן שאתם רוצים להשקיע בה מסיבות של פונקציונליות ועמידות בתהליכי לעיסה וטחינת מזון, ושיניים אחרות הן שיניים בהן אתם יכולים להתגמש יותר סביב סוג הכתר ומידת הזמניות שלו.


כתר זמני והשימושים המרכזיים בו


בהקשר זה, ייתכן ושאלתם את עצמכם מה זה כתר זמני וכמה זמן צריך להישאר איתו? ובכן, כתר זמני הוא כתר המיועד למלא תפקיד של הגנה על השן למשך תקופה קצובה בלבד, ולאחר מכן יש להחליפו לכתר קבוע.

 

יישום כתר זמני יכול להיות לאחר טיפול שורש, לאורך פרק הזמן שבמהלכו ייוצר הכתר הקבוע, כשבינתיים צריך לספק לשן הגנה מינימלית. הוא יכול לשרת אתכם לאחר עקירת שן ולפני ביצוע השתלת שיניים, ובעוד מגוון מצבים בהם נדרש פתרון זמני, בין משיקולים כלכליים ובין משיקולים מקצועיים רפואיים, עד להתקנת הכתר הקבוע.


כתר לשיניים – מרכיב חשוב ומרכזי בעולם רפואת השיניים


עמידותו של כתר זמני היא מוגבלת מאוד, אך יכולה בהחלט לעבור את פרק הזמן של שנה שלמה.

 

את הדד ליין לגבי עמידות הכתר יגיד לכם הרופא, וכדאי בהחלט להקשיב להמלצותיו בנושא זה, על מנת להימנע מגרימת נזק נוסף לשן הטבעית.

 

כתר לשן הוא מרכיב חשוב מאוד ושימושי מאוד בעולם רפואת השיניים. הוא משמש כאמצעי יעיל עבור שמירה על השיניים וכן שמירה על היגיינת הפה, הוא מרכיב היסוד בתהליכי שיקום הפה בעזרת כתרים, והוא משרת אותנו בעוד מגוון מצבים כמו שן חסרה, צורך בהתקנה של כתרים קבועים וכדומה.


לקבל את הטיפול הטוב ביותר מהרופא הטוב ביותר


רופא השיניים שלכם יוכל לבצע כל טיפול של התקנת כתר, החלפת כתר סדוק, התקנה מחדש של כתר נופל או כל טיפול אחר נדרש.

 

במידה ורופא השיניים שלכם יחליט שכך נכון יותר, הוא יוכל להפנות אתכם לרופא המתמחה בתחום הכתרים לשיניים על מנת שתוכלו לקבל את הטיפול הטוב ביותר סביב הליך שאמור ללוות אתכם לאורך שנים ארוכות, ולהיות מותאם לפה שלכם בצורה מושלמת.