×


תפריט נגישות

מחירון ייבוש תת רצפתי

מחפשים חברת ייבוש תת רצפתי? רוצים לדעת כמה זמן לוקח ייבוש תת רצפתי? וכמובן מחירים!

 

מה זה ייבוש תת רצפתי?

 

 

רטיבות מתחת לרצפה עלולה לגרום לנזקים קשים, וללא טיפול מתאים אשר מתבצע במהירות המצב רק ידרדר. במילים אחרות - המים לא יתייבשו מעצמם והמצב לא יחזור לשגרה ללא טיפול מתאים.



מים כלואים מתחת לרצפה מזיקים למבנה, כתוצאה מכך עלולה הרטיבות להביא לירידה בערכו.


כמו כן, עשויים המים להגיע לאזורים יבשים ולפגוע בתשתיות השונות, שיכולות לכלול בין היתר את מערכות החשמל.


נוסף על כך, עלולה הרטיבות והמים העומדים לגרום להתפתחות של חיידקים ועובש, אשר עלולים לפגוע בבריאותם של הנמצאים בבית. כמובן שרטיבות עלולה לפגוע גם בתכולה.

 

 

השינויים שחלו בתחום הייבוש התת רצפתי במהלך השנים

 

שיטות ייבוש תת רצפתי

 

 

עד לפני לא מעט שנים היה צורך לפרק את הרצפה כדי לטפל בבעיות של רטיבות. בשנים אלו העבודה הייתה קשה מאוד ופגעה בשגרה של בני בית, שלא היו יכולים להימצא במקום בזמן בו העובדים טיפלו בבעיה. כמו כן, העבודה הייתה יקרה וגרמה לפגיעה בסביבה.

 


במקרים אלו היה צריך להזמין שרברב. בעל המקצוע היה בוחן את המצב וקובע איזה צינור, אשר נמצא מתחת לרצפה גורם לנזילה. לאחר מכן, היה צריך להזמין שיפוצניק. בעל המקצוע היה מוציא את האריחים כדי לחשוף את הצינורות ואת מקור הפיצוץ.

 


בהמשך, היה צריך להתקין את הצינור ולהמתין עד שהחול יתייבש. ההמתנה הייתה נמשכת מספר ימים. לחלופין היה ניתן להזמין חול חדש ולאחר מכן רצף לצורך תיקון הרצפה.


אפשר להבין שכל התהליך הזה פגע בדיירי הבית במישורים שונים.

 

לשמחת רבים, חלו שינויים רבים בתחום זה, והיום אפשר לשאוב מים ולשקם מבנים שניזוקו בצורה יעילה, מהירה יותר, ידידותית יותר לסביבה ופחות יקרה. באמצעות הפתרון לא נגרמת לבני הבית גם תחושה של חוסר נעימות.

 

השיטה היעילה מתבצעת באמצעות מכשירים ייעודיים, אותם ניתן להחדיר לריצוף. בצורה זו לא צריך לפרק את הריצוף - כל שיש לעשות זה להחדיר צינורות לרצפה ולהשתמש במשאבות לשאיבת לחות כדי לייבש את הרטיבות.

 

 

חשיבות הבדיקה הראשונית - ייבוש תת רצפתי המלצות

 

 

לפני שמתחילים לבצע את עבודת הייבוש התת רצפתי, יש להבין מהו מקור הבעיה - כלומר - היכן נמצאת הלחות.

 

לשם כך ניתן להשתמש במכשירים מתקדמים שאינם פוגעים בריצוף, כמו למשל: מכשיר שמבצע "הדמיה תרמית". מכשיר זה מצוייד בחיישנים אלקטרומגנטיים אשר מאתרים לחות שנמצאת מתחת לריצוף.

 


הבדיקה מתבצעת באופן נקודתי באזורים נסתרים ונעשים קידוחים קטנטנים במרצפות בודדות. הקידוחים כה קטנים עד כי לא ניתן לראות אותם.


לאחר מיפוי של האזורים הרטובים אפשר לדעת מהם אחוזי הלחות מתחת לריצפה.

 

כמו כן, נלקחות דגימות של הסומסום או החול שנמצאים מתחת לרצפה. את הדגימות הללו מודדים במעבדה שהוסמכה בהתאם לתקנים. עם קבלת התוצאות של הבדיקה ניתן להחליט כיצד לטפל במצב.


ניתן גם להשתמש במלצמה טרמית לאיתור נזילות.

 

 

כיצד ניתן לייבש חול שנמצא מתחת לריצוף?

 

 

חול שנרטב ונמצא מתחת לריצוף עלול לפגוע במבנה. במצב זה העובש מגיע במהירות ויוצר את נזקיו. במקרה זה אפשר למנוע את הנזקים באמצעות שימוש במכונה אשר מייבשת את החול שנמצא מתחת לריצוף. המכונה מאפשרת כניסה מתחת לריצוף בלי לגרום הרס, כאשר אפשר לטפל בלחות על ידי שימוש בייבשן שמייבש את החול.

 

חשוב מאוד לשים לב למצבו של הריצוף, ובמידה שעולה חשד לכך שנגרם נזק כתוצאה מכניסה של מים מתחת לריצוף, יש לפנות במהירות אל חברה המתמחה בתחום ומשתמשת במכשירים ייעודיים מתקדמים לייבוש הרטיבות, ללא גרימת נזק.
 

 

מכונה לייבוש רצפה - שכירת מכונה מחברה מקצועית

 

 

במקרה שמתגלה רטיבות מתחת לרצפה, עומדת בפני בני הבית אפשרות לשכור מכונה ייעודית לייבוש תת רצפתי עבור מרצפות שספגו נזקי מים כתוצאה מסתימה במערכת של הביוב, הצפת ביוב או תקלה בצנרת. המכונה הייעודית מייבשת את הרצפה והמצע ומונעת מנזקי המים להחריף.

 

עדיף לשכור את שרותיה של חברה מקצועית לייבוש תת רצפתי ורטיבות בקירות, מאשר להשכיר מכונה ולנסות לבצע ייבוש באופן עצמאי, בדרך כלל חברות לאיתור נזילות במצלמה תרמית מחזיקים במכונות ייבוש תת רצפתי.

 

ישנם מקרים רבים שנמצאה רטיבות תת רצפתית בבדיקות בדק בית לדירות חדשות מקבלן, לפעמים מדובר על ליקוי, שלא ניתן לדעת עליו אלא אם הזמנתם בדיקת ליקויי בניה.

 

 

ייבוש סומסום וייבוש חול מתחת לריצוף

 

 

סומסום הוא חצץ דק, וכשהוא נרטב הוא יוצר נזקים בריצוף. נזקים אלו עלולים להיות בלתי הפיכים.


עבודת ייבוש הסומסום עשויה להימשך מספר ימים. יחד עם זאת, במידה שהייבוש מתבצע באמצעות מכונה מתקדמת, אין צורך לפנות את הדיירים. כמו כן, העבודה אינה מבזבזת הרבה חשמל והיא שקטה יחסית.

 

גם חול שצבר מים ונמצא מתחת למרצפות עלול לגרום נזקים שאינם הפיכים. במקרה זה עשוי תהליך הייבוש להימשך זמן רב יותר מאשר במקרה שיש צורך לייבש סומסום. תהליך הייבוש של חול עשוי להימשך מספר שבועות. גם במקרה זה ניתן להשתמש במכשירים מתקדמים, למנוע צריכת חשמל גבוהה ואין צורך לפנות את בני הבית.
 

 

מצע חול לעומת מצע סומסום - יתרונותיו של הסומסום

 

 

מכיוון שחסר בארץ חול ובעקבות שינויים שחלו בתקנים והמעבר משימוש במצע חול למצע שומשום, ישנם מבנים רבים בהם נעשה שימוש בשומשום. לשימוש בחומר זה יש יתרונות שונים, ביניהם הכמות הרבה של השומשום הקיימת בישראל.


בנוסף, כריית החול מזיקה לסביבה.


נוסף על כך, הסומסום הינו חומר שקל יותר לייבש באמצעות המכונות המתקדמות.

 

 

שיטות מתקדמות לייבוש תת רצפתי

 

 

כשבוחנים את האפשרויות הקיימות בימינו לייבוש רצפות לאחר הצפות, ניתן לראות שעומדים בפני בני הבית פתרונות שונים, ביניהם יש לכלול כמובן את הייבשנים שהוזכרו.

 

השימוש בייבשנים מאפשר האצה של הייבוש. כדאי להשתמש בשיטה זו כאשר יש צורך בייבוש של חלקים שונים במבנה וייבוש תכולה, שיכולה לכלול למשל: ריפודים, קירות גבס ושטיחים.


את היבשנים ממקמים בחלל, אותו יש לסגור, והם סופחים את האדים של המים. כתוצאה מכך האוויר הופך להיות יבש יותר והמים מתאדים.

 

בנוסף, ניתן לייבש את הרטיבות באמצעות מכשירים מקצועיים אשר דורשים פירוק של המרצפות, בצורה זו ניתן לפתוח פתח לאידוי ולייבש את החול שנמצא מתחת לריצוף על ידי לוחות תרמיים וייבשנים.


כמו כן, ניתן לייבש את הרטיבות באמצעות מפזרי חום, מפוחים אקסיאלים ומפוחים רדיאליים, אשר יונקים ומכניסים אוויר לאזור אותו יש לייבש.

 

 

שיטות מתקדמות לייבוש תת רצפתי - מניעת סכסוכים ותביעות

 

 

לצד כל היתרונות שצוינו, יש לייבוש רצפתי אשר נעשה באמצעות מכשירים מתקדמים יתרון נוסף, יתרון זה הוא - מניעת תביעות.

 

לפני המצאת המכונות היעודיות לייבוש תת רצפתי, הוגשו תביעות רבות שעסקו בנזקי מים אל בתי המשפט. השימוש במכשירים המתקדמים הפך את העבודה לפשוטה יותר ופחות יקרה, כך שקל יותר לבני הבית לטפל בנזילות.

 

חשוב לזכור שלמים יש יכולת לפגוע קשות במבנה, בבריאות של הדיירים, בתכולה ולגרום לנזקים נוספים, ובשל הנזקים השונים והטיפול בנזקים אלו היה על הדיירים לשלם סכומים גבוהים.

 

 

חשיבות הטיפול המהיר - פניה אל חברה המתמחה בייבוש תת רצפתי

 

 

במקרה שיודעים או סבורים שישנה רטיבות מתחת למרצפות, חשוב מאוד לטפל ברטיבות בהקדם, זאת כדי למנוע נזקים קשים עוד יותר.

 

ייבוש תת רצפתי מהווה חלק אינטגרלי מפעולת שיקום נזקי מים והצפות, נזקי שריפות ורטיבות אשר מקורה בבעיות אינסטלציה, 

 


היום, ישנן שיטות חדישות ויעילות אשר מאפשרות לבני הבית לטפל בנזילות במהירות וללא נזקים.

 

חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום ומשתמשת במכונות מתקדמות, לרבות מצלמה תרמית, שבאמצעותה ניתן לאתר את מקור הנזילה ללא גרימת נזק, יכולה לטפל ברטיבות בצורה הטובה ביותר ולאפשר לדיירים לשוב אל השגרה, כל זאת, ללא צורך לצאת מהבית, בלי לייצר לכלוך ולפגוע בסביבה, בלי לגרום לרעשים חזקים וללא הוצאות כבדות.

 

 

מחירון ייבוש תת רצפתי

 

ייבוש רטיבות תת רצפתית בדירה 2-4 חדרים

3,500-4,500 ש"ח 

 

ייבוש רטיבות תת רצפתית בבית קרקע 5-7 חדרים

5,000-7,500 ש"ח

 

ייבוש רטיבות תת רצפתית בחדר

2,500-2,700 ש"ח

 

טיפול בעובש

45-70 ש"ח למטר רבוע

 

*** ייבוש תת רצפתי לכל 10 מ"ר נוספים בסביבות 1,000 ש"ח

 

 

ייעוץ והצעת מחיר לשירותי ייבוש תת רצפתי, ללא עלות וללא התחייבות!

 

חוסכים לך זמן וכסף!


באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש חברות ייבוש תת רצפתי, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר, עד 3 חברות לאיתור נזילות וייבוש תת רצפתי יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.