×


תפריט נגישות

מחירון טפט לדלת

כמה עולה טפט לדלת ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון טפט לדלת כניסה מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות המשווקות טפט לדלת בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לטפט לדלת מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה טפט לדלת?

מחירון טפטים לדלתות

סוג טפט לדלת, מידות וטווחי מחירים
      
טפטים לדלתות בבית פרטי
גודל סטנדרטי  
350-1,200 ש"ח
      
טפט לדלת במשרד
גודל סטנדרטי 
350-1,200 ש"ח
      
טפט לדלת פנים
גודל סטנדרטי  
350-1,200 ש"ח
      
טפט מעוצב לדלת כניסה
גודל סטנדרטי 
350-1,200 ש"ח
      
טפט לדלת רב בריח
(מחיר לצד אחד של הדלת)
גודל סטנדרטי 
350-380 ש"ח
      
טפט לדלת עץ
גודל סטנדרטי  
450-700 ש"ח
      
טפט לדלת פלדת
(מחיר לצד אחד של הדלת)
גודל סטנדרטי 
350-380 ש"ח
      
טפט לדלת מטבח
גודל סטנדרטי 
350-1,200 ש"ח
      
טפט לדלת ארון
מחיר למטר 
15-18 ש"ח
      
טפט לדלת זכוכית
גודל סטנדרטי  
350-1,200 ש"ח
      
טפט לדלת חיצונית
גודל סטנדרטי
350-1,200 ש"ח
      
טפט לדלת תלת מימד
גודל סטנדרטי  
450-1,500 ש"ח
      
מדבקות לדלתות
2.05 מטר לגובה
100-250 ש"ח

ט.ל.ח

 

איך לבחור טפט לדלת בעידן האינטרנט?

מעוניינים לשדרג את דלת הכניסה לבית וליהנות מעיצוב חדש ויוקרתי במחיר זול? האם דלת הכניסה לבית מתקלפת או שצבעיה דהו בגלל קרינת השמש והלחות? מחפשים מידע על עיצוב דלתות יוקרתי במחיר זול ומשתלם? ובכן, כדאי לכם לדעת כי ניתן לעצב מחדש את דלתות הכניסה לבתים ולמשרדים ואת דלתות הפנים באמצעות הדבקת טפט לדלת כניסה או התקנת טפט לדלתות פנים. במקום להחליף את הדלת היקרה ניתן להתקין ציפוי לדלת כניסה המיוצר מחומר ויניל (PVC) איכותי ועמיד וציפוי למינציה כנגד שריטות. כך ניתן ליהנות מעיצוב אישי לדלת ויש שפע דוגמאות, טקסטורות, צבעים וגדלים מהם ניתן לבחור כאשר יש גם אפשרות לפנות לחברות המציעות הדפסת טפט לפי עיצוב אישי לכל סוגי דלתות הבית והעסק. על מנת שהציפוי יאריך ימים מומלץ לפנות רק לשירות של חברה להתקנת דלתות המתמחה בציפוי הדלתות בטפט אשר שולחת מתקין טפטים לדלתות מוכשר ומנוסה בעל ניסיון עשיר שיבצע את העבודה לשביעות רצונכם המלאה.


טרנד חדש ומתקדם

טפט לדלת כניסה ו/או טפט לדלת פנים נחשבים לטרנד חדש ומוביל בתחום עיצוב הפנים והם מאפשרים ללקוחות פרטיים ועסקיים לתקן פגמים כמו דהיית צבע של דלת כניסה לבית או למשרד ותיקוני דלת כניסה מתקלפת. ניתן להיעזר באינטרנט על מנת לקרוא מידע על טפטים מעוצבים לדלתות משרד ודירות וטפטים לדלתות הכניסה בהן יש להקפיד על איכות הטפט והתקנה מקצועית מאחר והדלת חשופה בפני פגעי מזג האוויר, קרני השמש, האבק, הלחות והגשם. כדאי לדעת כי כאשר מחפשים באינטרנט טפטים לדלת כניסה ניתן למצוא מבחר עיצובים ואיכויות אך חשוב להזמין טפט בהתאם לסוג הדלת כגון טפט לדלת פלדלת הנחשבת לפופולארית בישראל או טפט לדלת רב בריח. לכל לדלת יש מידות מעט שונות ובזמן התקנת ציפוי טפט פלדלת או רב בריח נהוג לחתוך את הטפט בהתאם למידות המדויקות של הדלת על מנת לקבל תוצאה מרשימה.


חברה להתקנת דלתות

כאשר מחפשים באינטרנט טפט לדלת כניסה או טפט לדלת חדר שינה, טפטים לדלת שירותים או טפט לחדר ילדים חשוב לקרוא אודות החברה וניסיונה בתחום ומומלץ לקרוא על איכות הטפטים, וזאת עוד לפני שמעיינים בגלריית התמונות ומתרשמים מהעיצובים המרהיבים. חיפוש קצר באחד ממנועי החיפוש כמו גוגל או כל מנוע חיפוש אחר יגלה בפניכם חברות רבות העוסקות בתחום ולכן חשוב לסנן בין התוצאות וכדאי להיעזר בשירותי האינדקס המקצועי על מנת לאתר חברה מומלצת להתקנת טפט לדלת כניסה או להתקנת טפטים לדלת מקלחת וכדומה. באמצעות האתר תוכלו לקבל המלצות על חברות איכותיות המשווקות טפטים בשלל עיצובים וגדלים לכל סוגי הדלתות וכדאי לדעת כי ניתן לחפש גם ביטוי כמו מדבקה לדלת כניסה אך יש להבדיל בין מדבקות רגילות לעיצוב לבין ציפוי דלת פלדה או דלת עץ/ אלומיניום או פלסטיק באמצעות טפטים לדלת כניסה הנחשבים לעמידים ולאיכותיים יותר לאורך זמן. חברה מקצועית להתקנת דלתות מציעה מגוון אפשרויות לתיקון פגמים כמו דהיית צבע של דלת כניסה או דלת פנים או בעיות כמו דלת כניסה מתקלפת. כיום, הטרנד המוביל בענף הוא ציפוי דלת פלדה או דלת מכל חומר גלם אחר באמצעות התקנת טפט מעוצב ואיכותי.


עיצוב ושמירה על הדלת

לטפטים לדלתות כניסה ודלתות פנים יש כמה יתרונות בהשוואה לשיטות אחרות של שיפוץ הדלת. היתרון המרכזי הוא של העיצובים המרשימים והמרהיבים והאפשרות לשדרג את מראה ועיצוב דלת הכניסה לבית או למשרד או עיצוב דלת הפנים במהירות ובנוחות באמצעות טפטים. לטפטים יתרונות נוספים כמו עלות, נוחות ההתקנה, עמידות גבוהה בפני קרינה, לחות ואבק והטפטים לדלת כניסה מהווים שכבת בידוד נוספת התורמת ליעילות אנרגטית, כלומר, שמירה על הטמפרטורה בבית כך שבקיץ החום אינו חודר מבעד לבית בעוד שבחורף החום אינו בורח מהבית החוצה. לכן, חשוב לוודא מראש מהי איכות החומר שהחברה מציעה ובאינטרנט קל להשוות בין החברות ואיכויות הטפטים שכל אחת מציעה. כאשר אתם מתכננים להתקין טפטים לדלת כניסה חשוב לוודא כי הטפט מיוצר מחומר PVC איכותי העמיד בפני קרינת UV, עמיד בפני מים וכי הטפט מצופה בשכבה מגינה כנגד שריטות.


טפט וינוריט נמצא בשימוש עשרות שנים

טפט וינוריט נמצא בשימוש יצרני הדלתות מזה עשרות שנים וניתן לבחור מתוך מבחר גדול של דוגמאות ובמקום להחליף את כל הדלת ניתן להחליף רק את הציפוי של הדלת, לרוב דלתות פלדה, ובמחיר נמוך בהשוואה למחיר הקנייה של דלת חדשה והתקנתה, נהנים ממראה חדש ומרשים והציפוי לדלת מחזיק מעמד לאורך שנים. כדאי לדעת כי ציפוי טפט לדלת פנים ציפוי טפט פלדלת העומדת בחדר המדרגות יחזיקו מעמד לזמן ארוך יותר בהשוואה לטפט של דלת כניסה החשופה לקרני השמש, לגשם ולקרינה. יש בשוק מגוון איכויות ולכן מומלץ לקרוא באתר המלצות של גולשים אשר החליפו טפט לדלת כניסה או טפט לדלת פנים מהחברות המופיעות באתר. כמו כן, כדאי לחפש באינטרנט מתקין טפטים לדלתות מומלץ וכך תיהנו מעבודה מקצועית ויעילה ללא בועות אוויר או התקנה לא נכונה שעלולה לגרום לדהיית הצבע בתוך מספר חודשים בגלל איכות חומר ירודה או התקנה לא מקצועית.


השוואת מחירים באינטרנט

אנו חיים בעידן האינטרנט אשר מאפשר לנו בלחיצת כפתור קלה לבצע סקר שוק מקיף ולהשוות מחירים ללא צורך בשיחות טלפון, סיבוב בין אולמות התצוגה ובזבוז זמן יקר. באמצעות אינדקס בעלי מקצוע ניתן לאתר בקלות את כל החברות העוסקות בנושא, לסנן בין התוצאות לפי קטגוריות כמו טפטים לדלת חדר שינה, טפטים לדלת כניסה, טפטים לחדר מקלחת, טפטים מעוצבים לדלתות משרד ודירות וכדומה. באינדקס המקצועי ניתן למלא טופס קצר עם פרטים אישיים ולשלוח לחברות מומלצות בקשה להצעת מחיר בהתאם לסוג הדלת שלכם ומידותיה. בתוך זמן קצר ההצעות זורמות לתיבת המייל שלכם ואתם יכולים לקבל החלטה נכונה ואחראית, להוזיל עלויות ובעיקר לשדרג את עיצוב הבית או המשרד בעלות נמוכה, ללא צורך ברכישת דלת חדשה ויקרה.


מחיר משתלם

רבים תוהים כמה עולה טפט לדלת וכדאי לדעת כי טווח המחירים בשוק רחב ומשתנה בהתאם לאיכות הטפט, גודל, מיקום, סוג הדלת והעיצוב. ככל שחומר הגלם ממנו מיוצר הטפט איכותי יותר כל המחיר עולה אך אתם נהנים מעמידות גבוהה וממראה מרשים ויוקרתי לאורך זמן.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על טפטים לדלת ולהבין את טווחי המחירים לפי סוגי הטפטים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.