×


תפריט נגישות

מחירון טכנאי ג'קוזי

מחפש לדעת כמה עולה שירותי טכנאי ג'קוזי? מחיר להתקנת ג'קוזי? תיקון ג'קוזי? המלצות על טכנאי ג'קוזי.

 

כמה עולה טכנאי ג'קוזי?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון טכנאי ג'קוזי מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : הכל על ג'קוזי, קנייה, תיקון ואחזקה.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של טכנאי ג'קוזי מומלצים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר לשירותי טכנאי ג'קוזי, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש טכנאי ג'קוזי, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 טכנאי ג'קוזי מומלצי גולשי אתר כמה עולה ואתרי שירות 10 יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי שירותי טכנאי ג'קוזי

מחירון מומלץ

מחירון טכנאי ג'קוזי עודכן בתאריך 18.11.23

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים

 

ביקור טכנאי ג'קוזי – 250-350 ש"ח

תיקון ג'קוזי קל – 450-800 ש"ח (תלוי רכיב שהתקלקל)

תיקון ג'קוזי מורכב – 1,500-10,000 ש"ח (היתכן בניה מחודשת)

 


תקלות ג'קוזי נפוצות

תיקון נזילה קלה – 600-1,500 ש"ח

תיקון נזילה מורכבת – 1,500-8,500 ש"ח

החלפת גופי חימום – 1,300-2,500 ש"ח

החלפת טרמוסטט – 450-850 ש"ח

החלפת מנועים – 1,400-4,500 ש"ח

החלפת ג'טים – 180-450 ש"ח

החלפת צנרת יבשה – 600-2,500 ש"ח

החלפת פנס תאורה – 250-450 ש"ח

החלפת חיישני זרימה – 350-550 ש"ח

 

עלות התקנת ג'קוזי

התקנת ג'קוזי מובנה לחצר גינה – 1,200-1,500 ש"ח

התקנת ג'קוזי מובנה לבית פרטי – 700-1,000 ש"ח

 

 

הכל על ג'קוזי, קנייה, תיקון ואחזקה


לא מעט אנשים נהנים משהות בג'קוזי ואם בעבר היה ניתן למצוא ג'קוזי איכותי רק בבתי ספא, מלונות, צימרים (הרי אין על צימר רומנטי עם ג'קוזי) או בריכות ומכוני כושר.

היום ניתן ליהנות ממגוון סוגים של ג'קוזי בין סוגי הג'קוזי קיימים:

ג'קוזי לגינה, ג'קוזי לגינה עם קצה נעלם, ג'קוזי לבית, ג'קוזי לחצר, אמבטיה ג'קוזי, בריכות עיסוי, ג'קוזי פינתי, ג'קוזי יוקרתי לגינה, ג'קוזי לגג, ג'קוזי למרפסת, מערכות ספא וג'קוזי ניידים, ג'קוזי מקצועי לספא, ג'קוזי מתנפח, מיני ג'קוזי 3-5 אנשים, ג'קוזי בגודל בינוי 5-6 אנשים, ג'קוזי משפחתי 6-8 אנשים, ג'קוזי עם מערכת מולטימדיה הכולל מערכת סאונד משוכלל, מסך LCD ותאורת אווירה בצבעים שונים ועוד.

מכיוון שיש מגוון מותגי ג'קוזי בישראל יכול כל אחד למצוא דגמי ג'קוזי שמתאימים לצרכיו ולטעמו האישי.

 

מה היתרונות וחסרונות של שימוש בג'קוזי?

 

אם מצאתם את עצמכם שואלים למה לקנות ג'קוזי לבית? וודאי תופתעו לגלות כי יש לג'קוזי יתרונות רפואיים ונפשיים רבים: ראשית, השימוש בג'קוזי מונע הזדקנות ומסוגל להאריך את משך החיים (במידה ותשהו בג'קוזי פעם בשבוע אתם יכולים להאט את תהליך ההזדקנות בצורה ניכרת- בכ- 20%).

נוסף על כך, יסייע הג'קוזי בשיפור השינה- אם אתם אנשים שמתקשים להירדם ומעוניינים לשפר את השינה מומלץ עבורכם להיכנס לג'קוזי לפני השינה. המים החמים ירגיעו וישחררו את גופכם- דבר אשר יסייע לכם בתהליך ההרדמות וישפר את שנתכם.

כמו כן מסייעת השהייה בג'קוזי בשחרור דלקות מפרקים משום שהג'קוזי מטפל בדלקות על ידי העלאת טמפרטורת הגוף.

העלאת טמפרטורת הגוף גורמת להרחבת כלי הדם- דבר אשר מפחית כאבים, משפר את יכולת התנועה ומפחית נפיחות. הפחתת הכאבים הינה כה משמעותית עד כי פיזיותראפיסטים רבים ממליצים על השימוש בג'קוזי.

באמצעות המים החמים מצליח הגוף להתאושש מפציעות והגברת הזרימה של האנדורפינים מפיגה כאבים ומעלה את מצב הרוח.

מעבר לזאת הג'קוזי מסייע בשחרור שרירים ולכן מומלץ לטבול בו לאחר יום עמוס ומתוח או לאחר אימון גופני.

שיפור זרימת הדם גורם לחמצן להגיע מהר יותר אל חלקי הגוף השונים.

בצורה זו משוחררות חומצות החלב אשר הצטברו בשריר במהלך האימון. מעבר לזאת מכיל הג'קוזי אפקט מסאג' אשר חוסך מהמשתמש הליכה למעסה פרטי שגובה סכומי כסף גבוהים.

יתרון נוסף של השימוש בג'קוזי הוא שהוא מסייע בתהליך ההרזיה משום שהוא משפר את קצב חילוף החומרים.

לפי מחקר שפורסם בנושא, מדמה השהייה בג'קוזי פעילות גופנית- משתתפי המחקר שהו בג'קוזי במשך חצי שעה בכל יום, 6 ימים במהלך השבוע וירדו כשני ק"ג במהלך שלושה שבועות (לא נעשה שום שינוי בצריכת מזונם או בביצוע הפעילות הגופנית).

 

ג'קוזי - תקלות נפוצות ופתרונות

 

כמו לכל מכשיר, גם לג'קוזי יש תקלות נפוצות.

להלן מספר תקלות נפוצות של ג'קוזי והפתרונות שלהן:

כשהג'קוזי גורם לקצר במערכת - במידה והג'קוזי גורם לקצר עשויה להיות בעיה בגוף החימום או לחילופין, עשויה להיות נזילה במערכת. במידה ומדובר על תקלה בגוף החימום ניתן להחליפו ואז מערכת הג'קוזי תפסיק לקצר.

במקרה ומקור הבעיה הינו מערכת החשמל, או באחד מהמנועים של הג'קוזי יש לפנות אל טכנאי ג'קוזי מנוסה. הטכנאי יחליף את המנוע והבעיה תיפתר.

כשהג'קוזי מפסיק לפעול - במקרים אלו עלולים המנוע או הלחצן להיתקע ולכן יש להחליף את הלחצן שנתקע או את המנוע הבעייתי.

כשלחץ המים חלש - המקור לבעיית לחץ המים עלול להיות סתימה של ג'טים (הסתימה עשויה להיגרם בשל אבנית ולכלוך)- במקרה של סתימה יש לנקות את הג'קוזי באופן שוטף.

כמו כן, עשויה הסיבה להיות הפסקה במנוע אחד- במצב זה יש צורך לתקנו או להחליפו.

נוסף על כך, עשויה הסיבה להיות סתימה של פלטרים- במצב זה צריך לשחרר את הסתימות ולנקות את הפילטרים.

זורמים מים דרך הווסת או הווסתים כאשר הג'קוזי פועל - התקלה עשויה להיות תוצאה של ג'טים מפורקים או סתימת הצנרת של המערכת בקו המים ועל כן יש להחליף את הג'טים או לשחרר את הסתימה.

כאשר מפעילים את הג'קוזי יש רעש אטום משום שהמנוע והג'קוזי אינם פועלים - במקרה שכזה צריך ללחוץ על כפתור ההפעלה שנית על מנת להפסיק את הרעש.

כמו כן יש להעביר את המפסק אשר נמצא מחוץ לחדר האמבטיה למצב כיבוי.

במידה והמנוע התקלקל צריך להחליפו או לתקנו.

כאשר יוצאים מים מלוכלכים ויש ריח לא נעים - במקרה זה צריך לשטוף את המערכת באמצעות חומר חיטוי ולוודא כי המים יהיו נקיים בשימוש הבא.

כמובן שישנן עוד מגוון תקלות אשר עשויות להתרחש אך באמצעות קבלת שירותי אחזקה ותיקון ג'קוזי לספא וצימרים או פנייה אל בעלי מקצוע אשר מתמחים בביצוע תיקון בריכות ספא, תיקון ג'קוזי דגם ספא ג'ט, תיקון ג'קוזי מתוצרת Coastspas ויכולים לבצע מגוון טיפולים, כמו למשל: החלפת כרטיס בקרה אלקטרוני, תיקון קצר חשמלי בג'קוזי, התקנת מסנני חול לניקוי המים, תיקון ג'קוזי מסוג דולפין, תיקון ג'קוזי במסגרת אחריות יצרן, תיקון מערכת חימום אלקטרונית, החלפת גופי חימום בג'קוזי, החלפת מפסק פניאומטי וממסר חשמלי, תיקון ג'טים, החלפת ג'טים בג'קוזי, תיקון מערכת סינון, החלפת משאבה לג'קוזי, תיקון משאבת מים בג'קוזי, תקלות בווסת אוויר, תקלה במשאבת ג'קוזי, תיקון ג'קוזי דולף וכן תיקון נזילות מים בג'קוזי, חיטוי ג'קוזי ללא כימיקלים, החלפת מסננים בג'קוזי, אספקת כיסויים לג'קוזי, אביזרים לג'קוזי, חלקי חילוף לג'קוזי וכו'- תוכלו לפתור כל בעיה, לקבל המלצות לתחזוקת הג'קוזי (כמו למשל החלפת מים במערכת אחת לשבוע, שימוש באקונומיקה ללא סבון ועוד) וליהנות מהג'קוזי שלכם למשך שנים רבות.

 

אז איך לבחור את הג'קוזי? איזה ג'קוזי מתאים לי?


אם אתם מעוניינים לרכוש ג'קוזי יהיה עליכם לבחון מספר פרמטרים חשובים, אחד מהם יהיה מיקום הג'קוזי והמטרה של השימוש. כדי לקבל את ההחלטה יהיה עליכם לבדוק איפה אתם רוצים להניח את הג'קוזי. לאחר מכן יהיה עליכם להחליט איזה גודל ג'קוזי דרוש לכם - האם אתם רוצים שישתמשו בו שני אנשים, ארבעה אנשים, חמישה אנשים וכו'. לאחר מכן יהיה עליכם להחליט מהי המטרה של הג'קוזי - האם אתם רוכשים אותו לצורך עיסוי, ביצוע תרגילים וכו'. חשוב שתדעו כי ההבדל בעלויות האחזקה של הג'קוזי מושפע ממערכות החימום, צורת הבידוד וגודל המשאבות הרבה יותר מגודלו של הג'קוזי.

אם אתם מעוניינים לבחור בג'קוזי נפוץ ופופולארי תוכלו לבחור ג'קוזי זוגי או ג'קוזי אשר מתאים לשלושה אנשים - ג'קוזי בגדלים אלו הינו פופולארי בקרב זוגות אשר מעוניינים באווירה רומנטית. במידה ואתם מעוניינים לבצע תרגילי שחייה ולקבל עיסוי הידרותרפי, תוכלו לרכוש ג'קוזי אשר כולל מערכת שחייה בניגוד לזרם. בנוגע לצורת הג'קוזי - תוכלו לרכוש מערכות עגולות, בצורת משולש או מלבן.

 

איך למצוא ג'קוזי מתאים וטכנאי מקצועי?


אם אתם מעוניינים למצוא ג'קוזי איכותי וכן טכנאי ג'קוזי מומלץ תוכלו לפנות אל חברים, מכרים או בני משפחה ולבקש מהם להמליץ לכם על מערכות ג'קוזי שונות ועל טכנאי ג'קוזי מומלצים. במידה והחברים ובני המשפחה לא יכירו בעל מקצוע מנוסה ולא משתמשים בג'קוזי בעצמם - הם יוכלו לשאול את סביבתם הקרובה וסביר להניח שהם ימצאו מענה.

דרך נוספת למציאת המערכת המבוקשת ובעל המקצוע המתאים תוכל להתבצע באמצעות כניסה לפורומים שונים אשר עוסקים בתחום קניית ג'קוזי מקצועי. בפורומים תוכלו לקבל שפע המלצות של גולשים והם יוכלו להזהיר אתכם מפני קנייה שגויה או מפני בעל מקצוע שאינו יעיל ומקצועי. כמו כן יוכלו הגולשים לספק לכם מידע על התקנת ג'קוזי המלצות, תיקון ג'קוזי המלצות, יוכלו לענות לכם על השאלה: האם מותר לאישה בהריון להיכנס לג'קוזי? (למרות שמומלץ לשאול רופא) ועוד.

מעבר לזאת תוכלו להיעזר בפייסבוק - תוכלו להיכנס לקבוצות שונות אשר עוסקות בתחום ולבקש המלצות מחברים באמצעות כתיבת שאלה על "הוול" הפרטי שלכם.

דרך נוספת תהיה לבצע סריקה מקיפה באתרים שונים באינטרנט - לכל חברה שמכבדת את עצמה יהיה אתר אשר מסביר על סוגי הג'קוזי שהיא מספקת ועל שירותיה הנוספים. באתרים השונים תוכלו לקרוא על עובדי המקצוע, על ניסיונם המקצועי, על סוגי הג'קוזי הפופולאריים, תוכלו לבדוק האם החברה מספקת אחריות מלאה, אילו גדלי ג'קוזי יש לה להציע, היכן היא ממוקמת, מהם המחירים של מערכות הספא השונות ותוכלו לעיין בגלריית התמונות שבאתר ולבחון את סוגי המערכות הקיימות. כמו כן תוכלו לקרוא המלצות של לקוחות החברה. אם תרצו לקבל אומדן על מחירי הג'קוזי תוכלו לבדוק כמה עולה ג'קוזי? או האם עלויות תפעול ג'קוזי יקרות? על ידי הקלדת המשפטים: ג'קוזי השוואת מחירים, כמה עולה להפעיל ג'קוזי? ותגלו שעלות להפעלה יומית עומדת על כ- 4 שקלים בלבד.

לאחר קבלת מלא האינפורמציה תוכלו לצאת אל הדרך ולרכוש את הג'קוזי המתאים.

 

הבהרה


מחירי תיקון ג'קוזי משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מטכנאי ג'קוזי מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר וטכנאים מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

 

הצעת מחיר עבור טכנאי ג´קוזי

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.