×


תפריט נגישות

מחירון טיפולי אקסס בארס

כמה עולה טיפולי אקסס בארס ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון טיפולי אקסס בארס מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מטפלי אקסס בארס בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לטיפולי אקסס בארס מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כל מה שצריך לדעת על שיטת הטיפול אקסס בארס

למרות שאנו חיים בתקופה רגועה באופן יחסי לתקופות אחרות בהיסטוריה, גם לתקופתנו יש מגרעות- קצב החיים המהיר והלחוץ שמאפיין את העידן המודרני- התחרותיות, הצורך להספיק לבצע כמה שיותר משימות במהלך 24 שעות היממה, שגרת העבודה אשר כוללת 9 שעות בממוצע, הדאגה למשפחה, הלימודים, ביצוע מטלות שגרתיות יחד עם האיומים מבחוץ, המצב הכלכלי ואפילו החום שמאפיין את מדינת ישראל ועוד גורמים נוספים שמקשים על חיינו גורמים לאנשים רבים להשקיע מאמצים רבים כדי לעמוד בקצב החיים המסחרר- דבר שמוביל לבעיות בריאותיות, לחצים נפשיים, כעסים, חרדות וקושי לקבל מצבים שונים.

כדי להקל על חיינו התפתחו מגוון שיטות שמטרתן לבצע ריפוי באמצעות התודעה, להרגיע, לכוון, למקד ולסייע לאדם לקיים חיים טובים יותר. אקסס בארס היא אחת השיטות שהתפתחו כדי לענות על המטרה הזו ולסייע לאדם לקבל את רגשותיו ולשחרר אמונות שמקשות על חייו.


מה זה אקסס בארס?

במה מטפלים? מה מרגישים לאחר טיפול אקסס בארס?

את שיטת אקסס בארס פיתח גארי אגלס בארצות הברית במהלך שנות ה-90 . השיטה מתבצעת על ידי מגע עדין ב- 32 נקודות בראש כאשר מטרת המגע היא להמריץ את הנקודות אשר נוגעות במגוון תחומים- בגוף, בצורך בשליטה, בכסף, בהתבגרות, בשלווה, בעצב ועוד ולגרום למטופל לשחרר דעות, רגשות שליליים, מחשבות ואמונות שאינם חיוניים ומקדמים אותו- כאשר המטרה היא לסייע למטופל להגיע למטרותיו ולבצע שינויים בתחום שהוא רוצה לשנות, לשחרר את החוקים, המגבלות והאמונות שהשתרשו בו ולפתוח צוהר לרעיונות ואפשרויות. התהליך מסייע מאוד בהתמודדות עם לחצים, הפרעות קשב מסוגים שונים, בעיות משקל, בעיות שינה, מערכות יחסים, מפתח את המודעות, מסייע בקבלת החלטות, דחיינות, עשייה, קשיים בגיל ההתבגרות, חרדת בחינות, בעיות למידה, כאבים, חסימה יצירתית וכו', באמצעותו ניתן להשקיט את הדיבור הפנימי והמחשבות המטרידות שחוזרות על עצמן, להתמקד, להרפות, להתבונן, להתמלא במרץ ולהצליח לקבל החלטות ולבצע שינויים.


איך מתבצע טיפול באקסס בארס?

האם הטיפול מתאים לכולם?

הטיפול אשר נמשך כ- 50-90 דקות מתבצע בשכיבה על מיטה או על מזרון ובלבוש. במהלך הטיפול נוגע המטפל ב- 32 הנקודות שנמצאות בראש. כל מגע בנקודה נמשך כמה דקות. המגע בכמה נקודות יחדיו משפר את הפעולה של הניקוי.

מומלץ לבצע כ- 8-10 טיפולים. לאחר הטיפול יחוש המטופל תחושה של שחרור והתחדשות. הטיפול מתאים למגוון מצבים ולכל הגילאים- מתינוקות עד לאנשים מבוגרים, לאנשים שסובלים ממחלות, לנשים בהריון ולמטופלים שמקבלים טיפולים נוספים.


טיפולי אקסס בארס יתרונות וחסרונות

כפי שצוין- השיטה מסייעת למגוון אנשים לבצע שינוי ניכר בתחומים רבים. בין התחומים הללו ניתן לשפר תהליכי גוף אנרגטיים, לטפל בבעיות מתח, לטפל בחרדה, לטפל בבעיות השמנה, להשתחרר מדפוסים ואמונות, ליהנות מתחושת חופש, לטפל בהפרעת קשב וריכוז, לטפל בכאבים, לטפל בעייפות, להתמודד עם רגשות, לשפר את הזוגיות, לבצע שינוי בקריירה או לשפר הקריירה ועוד.

יחד עם היתרונות הרבים של השיטה יכול הטיפול לגרום למעט כאבי ראש, תחושת עייפות, התעוררות של רגשות שונים, העלאת זיכרונות וכו'. גם אם מופיעות תופעות לוואי אין כל מניעה לנהוג כרגיל.


מי מוסמך לטפל בשיטת הטיפול אקסס בארס?

אנשים שמעוניינים להפוך למטפלים או עוסקים בטיפול בתחום אחר צריכים לסיים קורס מטפלים באקסס בארס. לימודי שיטת בארס יסייעו להם לשפר את עבודתם גם בתחום הטיפול הנוכחי שלהם. הקורס מתאים גם להורים שמעוניינים לסייע לילדיהם הקטנים או המתבגרים להתמקד, לשפר את התודעה, לקחת אחריות על מעשיהם ולהגיע לשקט נפשי. כמו כן, מתאים הקורס לאנשי חינוך שמעוניינים לשפר את גישתם ועבודתם.


מה לומדים במסגרת סדנה ללימוד טיפול באקסס בארס?

במהלך הסדנה מכירים המשתתפים את גישת האקסס בארס. בהמשך הם לומדים על 32 הנקודות, על המשמעות האנרגטית שלהן ובאילו מצבים הן יכולות לסייע למטופל. לאחר מכן לומדים המשתתפים על מערכת היחסים של המטופל והמטפל ואיך ניתן לשפר את התקשורת ביניהם ולסייע למטופל לבצע את השינויים שברצונו לבצע.

סדנת אקסס בארס הינה סדנה מרוכזת שנמשכת כמה ימים. במהלך הלימודים מקשיבים המשתתפים להרצאות, לומדים על מיקום 32 הנקודות, עוברים הדרכות ומתנסים בטיפול תחת פיקוח של המדריכים. נושאי הלימוד מקנים למשתתפים ידע בטכניקות הרפיה, טיפולים בקשיי שינה, טיפול בילדים, הפסקה של מחשבות חוזרות ונשנות, קבלת החלטות, שיפור מיומנות החשיבה, התמודדות עם דחיינות, טיפול בחרדת בחינות, טיפול בהפרעות קשב, הגברת המודעות הנפשית והגופנית, שחרור חסימות בתחומים שונים- ביניהם חסימה יצירתית, שיפור תקשורת ועוד.

כל אדם שמעוניין ללמוד אקסס בארס יכול להירשם לקורס שכן אין תנאי קבלה. עם סיום קורס אקסס בארס בישראל מקבלים המשתתפים תעודת גמר. התעודה מוענקת מטעם מוסד הלימודים והארגון האמריקאי לטיפולים בגישת בארס. לאחר מכן יכולים המסיימים להתחיל לטפל.


מעוניינים להתחיל טיפול באקסס בארס?

אם אתם מעוניינים לקבל טיפול לפי שיטת אקסס בארס חשוב שתבחרו מטפל מקצועי שעבר הכשרה מסודרת, מחזיק בתעודת גמר מטעם מוסד הלימודים והארגון האמריקאי לטיפולים בגישת בארס וצבר ניסיון נרחב. מעבר לידע, למגע העדין ולניסיונו של המטפל עליו להיות אדם נעים שאוהב אנשים, יודע להקשיב למטופל ללא ביקורת ומאמין ביכולת של המטופלים. למרות שאנשים רבים מבצעים את הטיפולים לא כולם מכירים את שיטת האקסס בארס, במידה ואתם מכירים חברים, קולגות, קרובי משפחה או מכרים שעברו את הטיפול- מומלץ לפנות אליהם ולבקש חוות דעת על מטפל מומלץ לאקסס בארס.

הסובבים יוכלו להמליץ על מטפלים שמבצעים את הטיפול באזור בו אתם מתגוררים או קרוב למקום עבודתכם ולחסוך לכם זמן נסיעות. כמו כן, תוכלו לערוך חיפוש באינטרנט ולהקליד את המשפטים- " אקסס בארס המלצות", "מטפלים מומלצים לאקסס בארס", "מטפלת מוסמכת לשיטת אקסס בארס" ועוד.

כאשר תבחנו את האתרים השונים בדקו האם המטפל עבר את ההכשרה הנחוצה ומחזיק בתעודה של מטפל באקסס בארס, בדקו כמה שנים הוא עוסק בתחום ובאילו מקרים הוא טיפל, בדקו היכן הוא מקבל את המטופלים, האם מופיעות חוות דעת באתר (זכרו לקחת את חוות הדעת בעירבון מוגבל משום שאף מטפל לא יעלה חוות דעת שלילית) ועוד.

אם תרצו לקבל חוות דעת נוספות תוכלו לחפש פורומים שעוסקים בטיפול אקסס בארס.

הגולשים יוכלו להמליץ לכם על מטפלים טובים ומסורים שסייעו להם, לספר לכם האם השיטה עזרה להם, לספר לכם כמה טיפולים הם ביצעו והאם היו להם תופעות לוואי, לענות לכם על השאלה: "כמה עולה טיפול אקסס בארס?" ועוד.

במידה ותרצו להשוות בין מחירי הטיפולים תוכלו להקליד את המשפטים : "אקסס בארס השוואת מחירים" או " עלות טיפולי אקסס בארס מחירים" בשורת החיפוש. כמו כן, תוכלו לצור קשר עם כמה מוסדות לימוד על ידי השארת פרטים באתר ולקבל מידע בנוגע למחיר.


מעוניינים ללמוד לטפל בשיטת אקסס בארס?

שיטת אקסס בארס מתאימה למגוון אנשים- ביניהם מטפלים שמעוניינים לשפר את הידע שלהם ולשלב את השיטה עם שיטות טיפול אחרות, הורים שמעוניינים לסייע לילדיהם לממש את היכולות שלהם ולגדול להיות אנשים אחראיים ושמחים, אנשי חינוך שמעוניינים להכיר את התחום ולסייע לילדים להשתפר במגוון תחומים או בני נוער שמעוניינים להתמודד עם מצבים שונים.

במידה ותרצו ללמוד את התחום ולהפוך למטפלים מומלץ עבורכם לבחון כמה מוסדות לימוד ולבחור במוסד בעל המלצות אשר מעביר את הקורס בשעות שנוחות לכם וממוקם במקום נגיש ונוח להגעה. תוכלו לקבל מענה לשאלה: "כמה עולה ללמוד אקסס בארס?" על ידי הקלדת המשפטים: "עלות קורס אקסס בארס" או "מחיר סדנת אקסס בארס" בשורת החיפוש אך נוכל לחסוך לכם את החיפושים ולגלות לכם שהקורס עולה 1150 ₪.

בני נוער בגילאי 14-16 יכולים לבצע את הקורס בחינם ובני נוער בגילאי 16-18 משלמים חצי מחיר. במידה והמשתתף מעוניין לחזור על הקורס עליו לשלם חצי מהמחיר.

שיהיה לכם בהצלחה ושתתמלאו בשקט, שלווה ויכולת לקבל ולשנות!

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא טיפולי אקסס בארס ולהבין את טווחי המחירים לפי סוגי הטיפולים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.