×


תפריט נגישות

מחירון טיולי סוסים

כמה עולה טיולי סוסים ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון טיולי סוסים מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות המספקות טיולי סוסים בישראל, טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לטיולי סוסים מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה טיולי רכיבה על סוסים?

טיולי רכיבה על סוסים בדרום
- 100-300 ש"ח (מחיר ליחיד)

טיולי רכיבה על סוסים בצפון 
- 100-300 ש"ח (מחיר ליחיד)

טיולי רכיבה על סוסים בהרי ירושלים
- 100-300 ש"ח (מחיר ליחיד)

ט.ל.ח

 

טיולי רכיבה על סוסים

עד לא כל כך מזמן, האמת, הסוס היה כלי הרכב היחיד והמוביל של האדם. הוא היה האופנוע (כשרכבו עליו) לנוסע אחד או שניים, המכונית (כשמשך את העגלה) ואפילו הטרקטור והמחרשה (בעזרתו חרשו את השדות). עד היום מנועי המכוניות נמדדות במה שנקרא "כוח סוס". נשאלת השאלה, מה עלה בגורלה של החיה השימושית בהיסטוריה מאז ההתקדמות הטכנולוגית.


כבר מזמן לא עדרים

עוד לפני המצאת הרכב העדרים היפים של סוסי הפרא, במדינות בהם היו כאלה, התדלדלו ונעלמו. הסיבה? כמו רב בעלי החיים הנכחדים, גם סוסי הפרא החלו להעלם "תודות" לבני האדם. צמצום שטחי מחיה ובעיקר מצוד אחרי הסוסים היפים והגאים העלימו אותם מהעולם. הרבעת הסוסים הפכה לתורה של ממש וכיום ניתן למצוא שלל גזעי סוסים מדהימים ויפיפיים- אבל מבויתים לחלוטין.


הנוסטלגיה

בזיכרון הקולקטיבי של האדם יש משהו רומנטי מאד בנוגע לסוסים (ולרכיבה עליהם לעבר השקיעה, כמובן). זו הסיבה שלעיתים טיולי סוסים עוברים דרך החופים והים ומשמשים לא אחת פלטפורמה להצעות נישואין וחגיגות רומנטיות. טיולי סוסים הינה גם דרך תיירותית המאפשרת לפעמים לגשת ולבקר במקומות בהם לא יוכלו להיכנס רכבים וכמו רכיבת הגמל במדבר, רכיבת הסוס יכולה להיות חוויה בפני עצמה- ללא קשר למקום הרכיבה.


טיפול

שימוש נפוץ נוסף בסוסים וחוות סוסים הינו השימוש בטיפול. בשונה מרב טיולי סוסים, בעת רכיבה טיפולית לרב לא עוזבים את מתחם החווה. ילדים עם כל מיני מוגבלויות, פיזיות, שכליות ורגשיות, למדים איך לטפל בסוס ולרכב עליו: מה שמפתח את היכולות הנפשיות שלהם (יכולות היקשרות, טיפול, אחריות וכו') והיכולות הפיזיות. שכן אל תטעו, רכיבה על סוסים הינה ספורט לכל דבר המפעיל קבוצה לא קטנה של שרירים ומעייפת בה במידה.


תחרויות עולמיות

ואם כבר נגענו ברכיבה על סוסים כספורט, מובן שסוסים מובחרים משתתפים בתחרויות ספורט. הסוס מתחרה בשני סוגים של רכיבה: מרוצי סוסים, בהם מנצח הסוס המהיר ביותר ורכיבה אומנותית. זהו סוג ספורט אלגנטי למדי, הכולל בעצמו פרזנטציות שלרב נראות כמו ריקוד וקפיצה מעל משוכות. אין ספק שמדובר בספורט הנאה לעין ולא רק יפה על הנייר.


טיפים עבור טיולי רכיבה על סוסים

תופעת מסיבות הסיום של התיכונים עברה כבר מזמן לליגה אחרת: לא עוד רמקול עם מוזיקה מוקלטת בפינה הרחוקה של אולם הספורט אלא אולם של ממש, הכולל את כל מה שניתן למצוא בחתונה או בר מצווה ממוצעת. באם מתחשק לכם לעשות מסיבת סיום קצת שונה ועם טעם אחר לגמרי- להלן הצעה למסיבה מקורית במיוחד.


לעבר השקיעה

אין ספק כי אחד הסממנים של מסיבת הסיום הינה הרומנטיות: בד"כ הם מגיעים זוגות זוגות, גם אלה שיוצאים כבר זמן מה וגם כאלה שזהו הדייט הראשון שלהם ממלאים את אולמות רחבת הריקודים לקראת הסלואו הראשון של הערב. למה לא להגיע לשם בדרך הרומנטית ביותר שאפשר ועוד לשלב כמה תנוחות מעולות למצלמה וטיול מרתק בלוקיישנים טובים לפני המסיבה עצמה? אם טרם הבנתם, הכוונה היא אל טיולי רכיבה על סוסים. טיולי סוסים לקבוצות הוא דבר נהוג ביותר ואין שום סיבה שלא תעשו אותו טרם הכניסה אל אולם החגיגה. אחרי הכל אין דבר רומנטי יותר מאשר טיולי סוסים לזוגות.


על המצלמה

כמו בכל אירוע, גם במסיבת הסיום, הצלם הוא האיש החשוב ביותר. לכן, אם ברצון הצעירים להצטלם בעת טיולי רכיבה על סוסים שלפני מסיבת הסיום, כדאי לבחור מקום רכיבה "שמצטלם טוב", כך למשל פופולאריים במיוחד טיולי רכיבה על סוסים בחוף הים. אבל אין בעיה למצוא גם מקומות אטרקטיביים לרכיבה ללא ים ממש בכל הארץ, באזורים יפים במיוחד. כך למשל אפשר למצוא טיולי רכיבה על סוסים בצפון, רכיבה על סוסים באזור השרון, רכיבה על סוסים בדרום, רכיבה על סוסים באזור המרכז, רכיבה על סוסים באזור השפלה.


על פחד וגודל

אין ספק כי מדובר על אחת הכניסות המושקעות ביותר שאפשר לדמיין אל אולם מסיבת הסיום, אך לא מדובר על משהו שמתאים לכולם. אולם ללמוד לרכב הוא עניין של דקות (על הסוסים המאולפים וטובי המזג שמספקים בד"כ חברות הטיולים על סוסים), כיוון שאלה אותם סוסים שמשמשים בד"כ ללימודי רכיבה על סוסים לילדים, אך ייתכן ויהיו לכם בעיות לשכנע את כל חברי הכיתה להשתתף. במקרה כזה, ייתכן ותעדיפו את האופציה הבנאלית והקלאסית יותר של הלימוזינה.

 

לרכב אל השקיעה

ייתכן וזה קרה באחת וייתכן וזחל אליך זמן מה ורק עכשיו שמת לב לזה. אבל הינה היא- זו שאיתה תרצה לקום כל בוקר מעתה ועד עולם. אם ילדיך ואשתך לעתיד. הרגע הזה, בו אתה מבין את העובדה הזו, הוא הרגע המרגש והמלחיץ ביותר בחייך. שכן מעתה, אתה עסוק- באובססיביות כמעט- בניסיון למצוא את המקום המושלם כדי להציע לה את ההצעה שתשנה את חיי שניכם לנצח.


הקיטשי והנצחי

ההבדל המרכזי בין להיות קיטשי לבין להיות רומנטי טמון בעיקר בבחורה ובכוונה. כמעט כל מחווה רומנטית הינה בהכרח קיטשית, אבל העובדה היא שזה עדיין עובד. באם בחירת לבך אוהבת בעלי חיים ולא מפחדת לעלות על גב סוס- הרי שאין דבר רומנטי יותר מאשר לצאת אל טיולי סוסים ובסופו לגלות שיש גם הפתעה נהדרת ושאלה גורלית. איך לעשות את זה? פשוט למדי. קודם כל, אם הבנת שהיא האחת במהלך החורף, דחה את ההצעה אל הקיץ. טיולי סוסים בחורף אולם אפשריים ואף מרתקים ביופיים- אך אין ספק כי הקור עלול לפגום בהתלהבות והגשם יבטל כליל את תוכניתך.


שלב שתיים

עכשיו כל שנותר לך הוא לבחור חברה העוסקת במתן שירות טיולי סוסים ולהזמין את הטיול. הקפד על חברה אמינה וטובה, על סוסים מאולפים היטב ועדיף גם שהמקום לא יהיה רחוק מדי בשבילך. טיולי סוסים במרכז אולם לא נפוצים מאד, אך עדיין קיימים ואם תחליט שבא לך בכל זאת על מקום רחוק יותר מביתך כגון טיולי סוסים בצפון, טיולי סוסים בדרום, טיולי סוסים בירושלים, , טיולי סוסים ברמת הגולן או כל מקום שהנסיעה ממנו תהיה ארוכה משעה- כדאי שתאריך את הטיול הנחמד הזה ותשכור גם צימרים, כדי להשאיר את האווירה רומנטית וחלומית ולא להתמודד עם פקקי חזור ושעות ארוכות בכביש.


הנוף

חשוב מאין כמוהו בעת השכרת טיולי סוסים רומנטיים לבחור נוף לא פחות ממדהים. אחרי הכל, מהי רכיבה על סוסים ללא שקיעה רומנטית על חוף הים או מבט על עיר עתיקה כגון בעת טיולי סוסים באזור ירושלים. דע לך כי בעולם טיולי סוסים מחירים מושפעים גם מהמסלול ואורכו.

 

רכיבה על סוסים לחתונה

השימוש ברכיבה על סוס בחתונות בא כמובן מן העבר, הלא רחוק כל כך, בו לא היו מכוניות. אז יצא הזוג הצעיר מהחתונה אל ביתו, כאשר החתונה לא התנהלה בביתם מראש, אל ביתם על גבו של הסוס. מובן שלחתן ולכלה מגיע הטוב מכל ולכן, היה צורך בסוס היפה והממושמע ביותר שרק אפשר היה למצוא בכל האזור. כיום השימוש בסוסים אינו נפוץ בעיר, בעיקר בגלל שמדובר בחיה גדולה שהמעבר שלה מסורבל כמהה. שלא לדבר על כך שרבות מן הכלות חוששות לעלות על גב הסוס בשמלה המגבילה את התנועתיות. עם זאת, לאלה הבוחרות להשתמש בשירותיה של המונית הראשונה בהיסטוריה מצפה חוויה מרגשת ורומנטית למדי.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא טיולי סוסים ולהבין את טווחי המחירים לרכיבה על סוסים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.