×


תפריט נגישות

מחירון טיולי טרקטורונים

כמה עולה טיולי טרקטורונים ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון טיולי טרקטורונים מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות המספקות טיולי טרקטורונים, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לטיולי טרקטורונים מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה טיולי טרקטורונים ?

טיול טרקטורונים ליחיד
עד שעה וחצי - 160-200 ₪

טיול טרקטורונים לזוג
עד שעה וחצי - 350-400 ₪

טיול טרקטורונים למשפחה
עד שעה וחצי - 350-500 ₪

ט.ל.ח

 

למה דווקא טיולי טרקטורונים?

הכלי הקטן והשובב הזה תופס תאוצה, בעבר הוא היה רק נחלתם של בני המושבים אך כיום כולנו יכולים ליהנות מרכיבה על הכלי הקסום הזה בחברות המספקות שירות של טיולי טרקטורונים. האם צריך רישיון מיוחד? מי יכול לרכב עליו? איפה אפשר לנסוע וכמה זה עולה, כל מה שאתם צריכים לדעת על טיולי טרקטורונים.

אין כמו טיולים בחיק הטבע, אך לעיתים כדי ליהנות מטיול איכותי לא מספיק רק תרמיל ומקל. לפעמים יש צורך באטרקציה מעניינת ואיכותית שתאפשר לנו למקסם את חוויות הטיול ולהפוך אותן לבלתי נשכחות.

טרקטורון הוא כלי ארבע גלגלי, נמוך, המסוגל להגיע למהירות של עשרות קמ"ש, אך בארץ המהירות המותרת היא 40 קמ"ש. בניגוד לטרקטור בו נוהגים על הגה, את הטרקטורון מניעים באמצעות כידון של אופנוע. על טרקטורון יכולים לרכב עד שני אנשים.


טיולי טרקטורונים - למי זה מתאים?

היופי באטרקציות כמו טיולי טרקטורונים הוא שניתן לשלב אותם כמעט בכל טיול, בין אם מדובר בטיול משפחות, טיול זוגות, טיול קבוצות ועוד. טיולי טרקטורונים מתאימים לכל הגילאים. כל מי שעבר את גיל שש עשרה, בין אם הוא בעל רישיון נהיגה ובין אם הוא מעולם לא ישב על ההגה יוכל לשבת ליד הכידון ופשוט לתת גז.

בכדי לנהוג בטרקטורון אין צורך בניסיון קודם. ההסתגלות לכלי היא מאוד פשוטה ובתוך מספר דקות תהפכו לנהגי טרקטורון מקצוענים. כמובן שזה לא אומר שלא תצטרכו לנקוט בכללי הזהירות והבטיחות. רוב החברות המציעות טיולי טרקטורונים יצמידו אליכם מדריך.


יש כללי זהירות?

בוודאי! עם כל הכיף שבדבר חשוב לזכור כי הטרקטורון הוא כלי רכב לכל דבר. חשוב להקפיד על כללי זהירות ובטיחות. גודלו של הטרקטורון והעובדה כי הוא כלי פתוח מאפשרת נסיעה מהנה וחוויתית, אך יחד עם זאת חשוב לזכור כי מדובר בנסיעה שחייבת להיעשות בזהירות.


לכן יש להקפיד על מספר כללים:

1. קשת אחורית: החוק הישראלי מחייב את כל בעלי הטרקטורונים להתקין קשת אחורית למניעת התהפכות. במידה ואינכם רואים קשת שכזו, אתם פשוט לא עולים על הטרקטורון.

2. ביגוד מתאים: רכיבה על טרקטורון מחייבת לבישת בגדים ארוכים ונעלים סגורות. למה? כי במהלך הנסיעה תתפתו לנסוע בשדות בין הצמחים ואז אתם חשופים לשריטות וחבלות (בעיקר מהקוצים).

3. מים, מים ועוד פעם מים: למרות שאתם לא הולכים ברגל, הנסיעה על הטרקטורון והאדרנלין הזורם בדם מאמצים את הגוף לא פחות. חשוב מאוד להקפיד על שתיית נוזלים.

4. לעולם לא נוסעים לבד: גם אם היה לכם טרקטורון משלכם וגם אם גדלתם במושב ואתם נוסעים על טרקטורונים מגיל 0 חשוב לזכור כי נסיעה על טרקטורונים בשטח (ובמיוחד בשטח שאינכם מכירים) היא מסוכנת. חשוב להסתייע במדריך שמכיר את השטח.

5. להישמע להוראות המדריך: בטיול כמו בכל טיול, המדריך הוא המנוסה. הוא זה שמכיר את השטח והוא זה שידע לכוון אתכם בצורה הטובה ביותר. חוץ מזה הוא יקח אתכם למקומות שלא ראיתם ואם תהיו נחמדים הוא גם ילמד אתכם כמה טריקים. שווה להקשיב לו.


איפה יש טיולי טרקטורונים?

טיולי טרקטורונים תוכלו למצוא בכל הארץ. לא משנה היכן תבחרו לטייל תמיד תוכלו לשלב אטרקציה נחמדה של טיולי טרקטורונים. השאלה היא איזה נוף בא לכם לראות. אם אתם בקטע של שדות ושטחים פתוחים סעו לשרון. אם אתם יותר בקטע של הרים ונופים ירוקים סעו להרי ירושלים. אם בא לכם נוף הררי ומדברי תוכלו למצוא אותו במדבר יהודה. אם אתם יותר בקטע של מים חפשו טיולי טרקטורונים ברמת הגולן.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא טיולי טרקטורונים ולהבין את טווחי המחירים לפי סוג הטיול.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.

 

מחירון תיירות ונופש