×


תפריט נגישות

מחירון טיולים מאורגנים

כמה עולה טיולים מאורגנים ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון טיולים מאורגנים מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות המספקות טיולים מאורגנים על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לטיולים מאורגנים מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

מחירון טיולים מאורגנים   

טיול מאורגן לקבוצות לחו"ל
-  15,000-30,000 ש"ח (מחיר ליחיד)
    
טיול מאורגן לקבוצות בארץ
-  3,000-5,000 ש"ח (מחיר ליחיד)

טיולים מאורגנים למרוקו
-  6,000-9,000 ש"ח (מחיר ליחיד לשבוע)

 

טיולים מאורגנים - בעד ונגד

ישנן הרבה השלכות להחלטה שלכם לקחת טיול מאורגן. אתם תהיו עם קבוצה אחת, לטוב ולרע, לרב אומר הדבר: ישראלים. המסע שלכם, המתחיל בנתב"ג, נמשך בטיסה, במלון ועד לסיורים וטיולים מודרכים שקבעתם יחד- יכול להיות סיוט גדול או חלום שמתגשם. הכל כמובן תלוי באם ידעתם נכונה למה אתם נכנסים.


ישראלים

תודו בזה, חברים. רובנו מדברים אנגלית בחו"ל לא רק בגלל המניע הביטחוני. הישראלי הממוצע אינו תייר נחשק. לעיתים הוא קולני, לעיתים ברברי ממש אבל תמיד, תמיד, גורם לך להוריד את הראש ולדבר שפה אחרת. האומנם? ישנם כמובן תיירים ישראלים אחרים, אבל מטבע הדברים- שומעים את המרעישים. דעו לכם שהרשמה לסיבוב של טיולים מאורגנים אומר שלא תוכלו להתחבא ולכל יהיה ברור שאתם עם קבוצת הישראלים. לכן, מומלץ לקחת טיולים מאורגנים רק עם אתם באים עם קבוצה גדולה מראש- קולגות מהעבודה למשל. אנשים שאתם יודעים מי הם ותיהנו מחברתם.


הכח שבקבוצה

אבל גם אם אינכם מכירים את האנשים שסביבכם, ישנו יתרון גדול בנסיעה של טיולים מאורגנים עם קבוצת ישראלים- המודעות. אם כולכם ישראלים תוכלו לדרוש אבטחה ממארגני הטיול ובכך להיות רגועים שעניינים ביטחוניים לא יהפכו את החופשה שלכם לסיוט ממנו תתקשו לחזור. לא מדובר בדבר של מה בכך, לאור האירועים האחרונים בבולגריה. היום כבר ברור שאין מדינה בטוחה לישראלים ועלינו לדאוג לאבטחה משלנו.


צרת רבים

נניח שהשיקול הביטחוני (משום מה) לא מעניין אתכם. בקבוצה גדולה של אנשים שאתם לא מכירים, עדיין תוכלו למצוא כמה אנשים שסובלים מהתנהגותם הברברית של חלק מהקבוצה, כמוכם. כך תוכלו להכיר חברים חדשים ולא לבלות את הטיול כולו לבדכם. בסופו של יום, חברה טובה הרי זה תמיד נחמד וחברה טובה שיש לכם משהו משותף (כמו מסלולי הטיול והמבוכה מהקולניות של השאר) היא טובה אפילו יותר.


חסרון או יתרון

לשאלה האם כדאי לנסוע עם קבוצה של ישראלים למקום כלשהו בעולם יש רק תשובה אחת: תלוי בכם. אבל מניסיון אפשר לאומר, שיש אנשים שידעו תמיד איך לחייך ויש כאלה שימצאו תמיד ממה להתעצב.


טיפים עבור טיול מאורגן - יאללה לדרך

בימים עברו, נשים היו קבוצה קרובה וידידותית מאד- המספקות תמיכה כמעט בלתי נדלית בכל אחת ואחת מהן. כיום הדבר שונה. בעולם האינדיווידואלי בו אנו חיים, מתקיימת בעיה קשה של זרות ונשים שבעבר היו תומכות, היום אינן. למחסור קבוצת תמיכה עבור האישה יש סכנות הרות גורל: מחקרים מראים כי בריאותה רופפת יותר, עצביה מרוטים יותר וחייה של האישה קצרים יותר בעקבות כך. שלא לדבר על העובדה שאחת מכל 10 נשים תחווה דיכאון שלאחר הלידה..


לא משפחה, חברים

באם יצא מזלכם ונולדתם למשפחה לא קרובה, עליכם למצוא את התמיכה שלכם בכוחות עצמכם, בחוץ. אבל, בד"כ בגיל בו אנחנו מבינות כי עלינו למצוא חברות, כבר אין מסגרות המקלות על התהליך. למה לא ליצור מסגרת כזו, ועוד ליהנות ממה כל הדרך? כיום מתקיימים בכמה וכמה מקומו טיולי העצמה, מדובר על טיול מאורגן לנשים בלבד אל שלל יעדים. המטרה של אותו טיול מאורגן היא להכיר את הבנות עמן יצאתן לטיול ולחפש חווית תמיכה ואולי גם חברות לעתיד. מובן שכמו בכל טיול מאורגן, בדרך נהנים גם מנופים, זיכרונות וחוויות.


פה או שם

רבים מאותם טיולים מאורגנים לקבוצות נשים מוצאים את יעדם בחו"ל. טיולים מאורגנים בחו"ל הם בד"כ, אך לא תמיד- טיולי קונספט. טיול מאורגן לסין, טיול מאורגן לקרואטיה וסלובניה, טיול מאורגן לדרום אמריקה, טיול מאורגן להודו או לנפאל יכול להיות טיול לאזורים טעוני הטיפוח ועזרה בבתי יתומים או באזורי אסון. התקווה היא שנשים אשר תורמות לאחרים יתקרבו גם זו אל זו ויגלו את המתנה הגדולה שבנתינה. בחלק מהמקרים אפשר למצוא טיולי שורשים, לדוגמא טיול מאורגן למרוקו לקבוצת נשים יוצאות מרוקו. פעמים אחרות מדובר על נושא משותף, למשל טיול מאורגן לאיטליה בעניין קולינריה או טיול מאורגן לברלין בעקבות ההיסטוריה היהודית.


שומרי מסורת

כמו גם בעת טיולים מאורגנים למשפחות, יודעים שומרי המצוות והמסורת כי קל יותר למצוא טיולים מאורגנים לשומרי מסורת בעת חיפוש טיולים מאורגנים בארץ ולא בחו"ל. טיול מאורגן לשוויץ עם אוכל כשר בד"כ יצא יקר מאד ומוגבל יחסית, בעוד טיול מאורגן לחרמון יכול להיות מעניין יותר בהרבה פחות תקציב. עם זאת, יעדים מסוימים כגון טיול מאורגן לארה"ב למשל, יכולים לעבור בקרב קהילות יהודיות ולפתור את הבעיה.


טיולים בצפון - החינוך ברגליים

כל שנה מתמודדים במדינת ישראל עם איבוד ערכי הציונות, כל שנה מתגייסים פחות ופחות בני נוער והאלימות גואה. נשאלת השאלה איפה טעינו? מה אפשר לעשות אחרת כדי להחדיר את ערכי האנושיות וערכי הציונות בדור הצעיר מבלי להיות "המורה" ובעל הסמכות- מבלי להטיף. מחקרים מראים כי ילדים למדים טוב יותר אצל מורים שהם מחבבים, מה שהפך חלק לא מבוטל מהמורים למגוחכים- בניסיון להתחבב על הילדים. אז להיות "חברים" שלהם זו לא הדרך, נכון?


הפוגה מהשגרה

נכון שביום יום על המורה להיות קודם כל מורה, אבל ישנן הפוגות במהלך השנה בהם יכול המורה להראות צד יותר "חברי" ובכך לנסות ולשמור על הסמכותיות שלו מחד וליצור קשר אישי ומעמיק יותר עם הילדים מאידך- כדי לעודד לימוד והפנמה גדולים יותר של הערכים אותם הוא מנסה להעביר. אחת ההפוגות הללו הינו הטיול השנתי, כך בעת טיולים בצפון יכול הנוער שלנו ליהנות מנופים, משיחה טובה עם המורה ומכמה תכנים שיעודדו את המעורבות שלו בארץ ישראל.


תעשו מה שאני אומר

המורה, כמו כל "הורה" לעת מצוא, הוא קודם כל דוגמה אישית. ידוע זה מכבר שילדים עושים מה שאנחנו עושים, לא מה שאנחנו אומרים להם לעשות. לכן, כדי להעשיר טיולים בצפון לא מיותר יהיה להציע משחקי חברה בהשתתפות המורה. דוגמא יפה לכך היא משחק כדורגל בין נבחרת של מורים לתלמידים בוגרים. למרות מה שנדמה לכם- יש המון דברים ללמוד מהתנהגות האדם במשחק: היכולת שלו להתחרות באופן הוגן, מידת האלימות בה הוא פועל, משחק לשם הנאה או ניצחון וכמובן התמודדות עם כשלון והפסד.


העקיף שבעקיף

לצערנו, בחיי רבים מאתנו, מגיע הזמן שבו שוקלים לרדת מהארץ. המצב הכלכלי הקשה, המציאות הביטחונית הרעועה והרב גוניות התרבותית המורכבת, מחווירה לעומת השדות הירוקים של התרבויות האחרות בעולם. או אז תראו אם החינוך שלכם לציונות וערכים, דרך אותם טיולים בצפון, עשה את שלו. הזיכרונות הללו מהנופים המדהימים, עם חוויות של העצמה ולמידה והתחברות אליכם, הדור הבוגר, אלה יהיו שיכריעו את הכף אם לגדל פה דור נוסף או לא.


טיולים מאורגנים לנשים בלבד

חלק לא מבוטל מאתנו הנשים לא יודע אפילו עד כמה חסימת הדרכים של הסביבה עבורנו אימתנית. לכולנו חלומות גדולים על משכורות טובות וקריירה משמעותית עד שמתחתנים, והיחס אלינו משתנה בפעם הראשונה. עכשיו, בראיון עבודה, במקום לשאול אותך על האג'נדה שלך ישאלו כמה זמן את נשואה ומתי את מתכננת ילדים- לא, לא. אני לא צוחקת. את חורקת בשיניים וממשיכה הלאה, עד שאת באמת בהריון ואז, בהרבה מאד מהמקרים ימצאו דרך להפטר ממך או לאמלל לך את החיים עם פרצופים ומטלות- כאילו את צריכה לבקש סליחה על היותך אישה ואם לעתיד.


חזרה למציאות

מסתיימת לה חופשת הלידה ואת חוזרת לעבודה, במקרה הטוב בו יש לך עבודה כמובן. עכשיו, כמעט בכל המקומות לא יתנו לך להתקדם, לא באמת, עד אשר "שלב הילדים" יהיה מאחורייך. אחרי שתיים שלוש מעגלים כאלה של לידה-ילד-עיקוב התקדמות בעבודה, את כבר בעצמך מתחילה להאמין שאולי לא מגיע לך, אולי הגבר שעובד לצידך כמחצית מהזמן שאת עובדת היה ראוי יותר לקידום הזה או לתוספת שכר ההיא והמשפט השנוא עלי מכל "אני לא יכולה" מתחיל להיות שגור בפיך.


מאם לבתה

ואז משהו קורה. משהו ששובר את התנועה של הגלגל המשומן היטב הזה, בדרך כלל- זו הבת שלך. היא מסתכלת עליך בעיניים גדולות ולפעמים זה מספיק. את מבינה שאת חייבת שינוי, לטובתה, כדי שהיא תדע שאפשר אחרת. לא חסרים קורסים להעצמה נשית, אבל מסע כומתה אמיתי בטבע יכול להיות יעיל יותר, שהרי הזיכרון שלנו בנוי בעיקר על תחושות ופחות על מילים. טיולים מאורגנים לנשים בלבד אינו תופעה נדירה בימינו. מדובר על טיול בחיק הטבע, המשלב סדנא להעצמה והרבה מאד אחווה נשית.


לאן נוסעים?

האמת היא שזה לא ממש משנה אבל דעו שישנם טיולים מאורגנים לנשים למספר יעדים בארץ ובחו"ל. נהוג לטוס למדינות בעלות צרכים גבוהים משלנו, מדינות עניות יותר, דוגמת תאילנד או משהו באפריקה. טיולים מאורגנים לנשים בארץ יהיו גם הם לאזורים הקשים יותר- דוגמת מדבר הנגב. בהתמודדות עם קשיי הטבע לומדות הנשים על עצמן דבר או שניים.


טיולים אקזוטיים למזרח הרחוק

נכון, טרנד טיול התרמילים למזרח הרחוק כבר לא נפוץ כמו שהיה. אבל הוא עדיין פופולארי למדי. לכל המעוניינים בפרספקטיבה אחרת על העולם, על החיים ועל כל מה שנמצא ממש כאן מתחת לאף- כדאי לשקול לקחת כמה חודשים הפסקה מהעולם ולנסוע לאחד מאותם טיולים אקזוטיים במזרח הרחוק.


אמא אדמה

אחד העקרונות היפים ביותר שלומדים בטיולים למזרח הרחוק הוא ההתחשבות וההתחברות חזרה אל הטבע ואל הטבעי. גישה לא קונוונציונאלית זו עבורנו, היא היא שהופכת את המסע שלנו מטיול רגיל לאחד מאותם טיולים אקזוטיים מדוברים- כאן למדים שכל מה שאכיל אוכלים, שלא זורקים שאריות (כי פשוט אין אותם, שכן בד"כ האוכלוסייה במזרח הרחוק אינה עשירה במיוחד) ושהחי הסובב אותנו גם הוא ראוי לכבוד והוכרה- אפילו אם נהפך לטרף שלנו.


הייצור והכסף

רק במערב העולם סובב סביב כסף. ברב מדינות המזרח הרחוק, אותן מדינות שהנן יעדים למסעות של טיולים אקזוטיים, החיים הם עניים למדי אצל חלקים גדולים מהאוכלוסייה ואנשים לרב רעבים יותר מאשר במדינות אחרות. דווקא בגלל זה מדהים למצוא שם רוחניות גבוהה, אושר ושמחה גדולים בקרב אותם אנשים פשוטים. החוזרים מטיולים במזרח הרחוק מספרים כי כל מהות הקיום שלהם השתנתה בעקבות מה שראו: היכולת המופלאה להסתפק במועט ולראות בכך ברכה. במערב לעומת זאת, אנחנו נוהגים להביט בשכן שיש לו ולהרגיש מקופחים, במקום להעריך את שיש לנו.


ביחד מול לבד

עוד הבדל מהותי בין המזרח למערב הוא הדגש על האינדיווידואליות וגם זהו לקח שאפשר ללמוד במסע. במערב האינדיווידואליות מקודשת ממש- ההצלחות הן שלך בלבד אבל גם הכישלונות הן באשמתך הבלעדית. היתרון ברור לכל מי שחי פה- כל אדם רשאי לבטא את עצמו ואת הייחודיות שלו בשלל הדרכים שיבחר. החיסרון הוא תופעת לוואי כואבת בשם בדידות. שלא כמו במזרח, בו נהוג לחיות חיי קהילה, במשפחות רב דוריות לעיתים ועם מערכות תמיכה רבות, לא נדיר למצוא משפחה גרעינית בודדה של שלושה אנשים- אבא, אמא וילד - בעולמנו. תחושת התלישות וחוסר השייכות גורמת להרבה צער וכאב והיא גם מנבאה בריאות נפשית ופיזית ירודה.

 

10 טיפים טיולים מאורגנים

לא רוצים לשבור את הראש בלתכנן טיול? מפחדים להיות במקום זר לבד? חבר'ס טובים הם אלה שעושים לכם את הטיול?! אז טיול מאורגן הוא בשבילכם! טיולים מאורגנים כבר ממזמן כבשו את תעשיית התיירות! היום רבים מהישראלים מעדיפים לא לשבור את הראש בתכנונים ופשוט לצעוד לסוכנות הנסיעות הקרובה ולהזמין להם טיול מסודר! מאורגן! ממצה! וחוויתי! שלא יישכחו לעולם! אז למה אתם מחכים?! לא יודעים מאיפה להתחיל?! הינה 10 טיפים שיענו לכם על כל השאלות שאי פעם רציתם לדעת על טיולים מאורגנים!

1. איך תבחרו יעד? - 7 יבשות, 192 מדינות (לפי משרד החוץ האמריקני) והמון המון אופציות לטיולים! אז מה עושים? איך בוחרים יעד? ובכן הינה 4 קווים מנחים לבחירת יעד:

עניין - ראשית כל חשוב שיהיה לכם עניין לנסוע ליעד שאתם חושבים עליו, פרסו את כל היעדים שמעניינים אתכם, ששמעתם עליהם ושהמליצו לכם עליהם והמשיכו משם. אם היעד עונה על כל הקריטריונים אבל אין לכם רצון לנסוע לשם, אין טעם לכל הטיול!

אקלים - חשוב שתבדקו את האקלים במקום שאיליו תיסעו ותיסעו בתקופה נוחה, לדוגמא: אם תרצו לנסוע לתאילנד חשוב שתזכרו שאצלם הקיץ מתממש כשאצלנו חורף ולכן התקופות הכי טובות לנסוע לתאילנד הם דווקא מנובמבר עד תחילת אפריל!

בטחון - חשוב שתבדקו על היעד האם הוא בטחוני! אפילו אם ברשותכם דרכון זר חשוב שתבררו האם לטייל שם, אפילו במאורגן, הוא בטיחותי גם מבחינה לאומית (חשש לפיגועים) וגם מבחינה פרטית (אחוז פשיעה גבוהה). לדוגמא: קייפטאון שבאפריקה הינה יעד אטרקטיבי במיוחד אך אחוז הפשיעה שם גבוהה מאד.

בריאות -  ארץ אחרת משמע סביבה אחרת ובסביבות שונות ישנן מחלות שונות שאולי לא נתקלנו בהן בארץ! ולכן חשוב שתבדקו קודם כל עם גורמים במשרד הבריאות (אפילו אם החברה המארגנת אמרה שהכל בסדר) שהיעד הינו כשיר לטיול! למשל באפריקה נגיף האבולה המסוכן עדיין קיים ועדיף להימנע ממקומות מסוימים בארץ זו. בנוסף חשוב שתבדקו איזה חיסונים צריך לעשות לפני שאתם הולכים ליעד עם רופא המשפחה! אל תשאירו הכל לרגע האחרון ישנם חיסונים אשר צריכים להתבצע כמה חודשים לפני!.

2. תקציב - בטיול מאורגן קל מאד להיצמד לתקציב מפני שהכל כבר מאורגן ומסודר עבורכם והמחיר נקבע מראש! אפילו ניתן להשוות מחירים (טיפ 9)! אך חשוב לזכור שיש לכם גם בזבוזים אחרים בטיול כגון: שופינג, אוכל וכו' ולכן חשוב שתקבעו תקציב מראש, לפני שאתם מתחילים את החיפוש! תקציב שיכלול הכל יוכל לעזור לכם להישאר מפוקסים ולא להיסחף ולרכוש טיול שתשלמו עליו אח"כ בתשלומים וחס וחלילה תתחרטו עליו!

3. טיול מתאים לכם - כל טיול לכל יעד הוא טיול חוויתי וכיפי אבל הכל תלוי בעניי המתבונן! ולכן חשוב שכשאתם בוחרים טיול שהוא יתאים לכם ולמי שמצטרף אליכם מכל הבחינות האפשריות אז ריכזנו לכם 5 טיפים שיעזרו לכם למדוד עד כמה הטיול המאורגן המוצע לכם מתאים לכם:

מטרת הטיול - מה המטרה שלכם ביציאה לטיול? לספוג תרבות או בטן גב על החוף? לחגוג ברת מצווה או לנוח מימים של עבודה אינטנסיבית? או אולי אפילו הכל ביחד?! חשוב שתתאימו את הטיול המאורגן למטרה שלכם! הסתכלו על התוכנית בעיון ועשו תחקיר מקיף (טיפ 4) והחליטו האם הוא מממש את המטרות שלכם. בנוסף, יש חברות טילים שדווקא מציעות טיולים מותאמים למטרות מסוימות כמו טיולים לגיל הזהב או טיולי ברבת מצווה שפוטרים אתכם מכל התייחסות לסוגיה זו.

חופשי חופשי או מאורגן עד הסוף? אופי - מה האופי שלכם? האם אתם רוצים מסגרת אך לטייל מידי פעם לבד או שאתם להיות קרובים למדריך בכל שעות הטיול? לכל טיול מאורגן יש תכנית אחרת והלך רוח אחר ולכן חשוב שתשבו עם עצמכם ותחשבו באיזה מצב תיהנו הכי הרבה!, לדוגמא: אם נפשכם רוצה הרבה חופש אך מסגרת מסודרת כדאי שתחשבו על שיט תענוגות שבד"כ מציעה עצירות בכל יעד וארוחות מסודרות אך ללא תכנית טיול מסודרת לכל יום ולכל יעד, אך אם תרצו טיול מאורגן שכל יום מובנה ומלא כדאי שתלכו לחברת טיולים שתציע לכם טיול מאורגן ומסודר עד הפרט האחרון!

בריאות ומאמץ גופני - חשוב שתזכרו מי יוצא אתכם לטיול או מה המגבלות שלכם, למשל: אם היוצאים לטיול הם בגילאי הזהב חשוב שתבררו האם בטיול כלולה הליכה מרובה, שהיה במקומות בחוץ לאורך זמן שבהם תהיה חשיפה לקור או לחום לאורך זמן וכדומה. סעיף זה לא רק חל על גילאי הזהב אלא גם על אלו החולים במחלות מסוימות כגון אסתמה או ילדים שכידוע אינם יכולים לספוג מאמץ גופני כמו מבוגרים - שימו דגש על התאמת הטיול לצרכים הפיזיים של כל נוסע כי אף אחד לא רוצה להגיע עד היעד שתבחרו ולהישאר במלון!

מגוון אטרקציות - חשוב שתבררו בתוכנית הטיול אילו אטרקציות מופיעות והאם הן מעניינות את כולם ומתאימות לכולם, למשל: מוזאונים יכולים לשעמם בקלות ילדים ואטרקציות מים יכולות מאד לעניין אותם אך במקביל להוות סבל צרוף למבוגרים האחראיים.

דת - בד"כ אם אתם שומרים מסורת וכדומה החברת טיולים תציע לכם פתרונות או טיולים מיוחדים עבורכם, שימו דגש על ההגבלות שחלים עליכם בעקבות הדת ודאגו שהם ישולבו בטיול באופן שלא יפגום בהנאה שלכם, לדוגמא: ישנו פתרון שתמיד מוצע לשומרי כשרות בטיולים מאורגנים וזה לקנות אוכל מבית חב"ד הקרוב ופשוט לקחת אותו אתכם אך חשוב שתבררו עוד בארץ האם זה לא יהיה מאמץ כביר בשבילכם לבצע את הפתרון למשל יציאה מהלו"ז לכמה שעות רק כדי ללכת לבית חב"ד רחוק!.

4. תחקיר מקיף על הטיול והיעד טרם הנסיעה - אחרי סעיפים 2 ו3 כבר יש לכם המון חומר על הטיול והיעד אך סעיף זה הוא בשביל לומר לכם שהתחקיר לא נגמר! חשוב שתעברו על התוכנית ותחפשו בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר על כל אטרקציה ומסלול שתעברו. יכול להיות שחלק כן ידברו אליכם וחלק לא וכך תוכלו למקסם את הטיול שלכם עד הסוף! למשל אם לא תרצו לבצע אטרקציה אחת תוכלו לברר מה יש באזור וללכת לאטרקציה אחרת ולהיפגש עם הקבוצה אח"כ, הכל אפשרי!

5. ביטוח לטיול - ביטוח בריאות לטיול בחו"ל הוא ממש בגדר חובה ואין לוותר עליו! ישנן חברות ביטוח בשפע וקופות החולים גם מציעות ביטוחי טיולים למיניהם אז אין תירוצים! אפילו מרוב ההיצע של החברות ניתן להשוות מחירים ולחסוך הרבה כסף! - זכרו, הכל יכול לקרות ו"לי זה לא ייקרה" זו אמרה שכדאי שתשאירו בארץ!

איך לבחור חברת טיולים? טיפים 6-9:

6. המלצות - המלצות מתחלקות לשני סוגים: המלצות על טיול והמלצות על החברה עצמה. לגבי המלצות על הטיול חשוב שלפני שאתם מבקשים המלצות על הטיול תעברו קודם על הסעיפים הקודמים, רק כך תוכלו באמת לקחת את ההמלצה לצומת ליבכם ולהפיק ממנה את המקסימום. המלצות על הטיול הן חשובות ביותר בעיקר בגלל שהאנשים האלה חוו מה שאתם עומדים לחוות ויכולים לתת לכם חוות דעת אמינה לגבי איכות המקומות, למשל: ישנם אטרקציות שהחברה תמליץ לכם עליהן ותדחוף אותן אך בפועל הן לא מה שתיארו והיה ניתן לוותר עליהן, בנוסף יש כ"כ הרבה אטרקציות שהמלצה טובה גם תוכל לסנן אותן ביעילות!.

לגבי המלצות על החברה, אין לסגור עם חברת טיולים בלעדיהן! המלצות על החברה יכולים לתת לכם מידע מדויק על מה בדיוק תקבלו בפועל עבור הכסף שאתם משלמים - מה שמבטחים לא תמיד מקיימים וחברה שקיימה ועברו דרכיה לקוחות מרוצים זו חברה שתרצו להשקיע בה את כספכם ושתתן לכם את הטיול שתמיד חלמתם עליו בלי תקלות!

7. מדריכים מקצועיים - לצערנו יש לא מעט מדריכים שעובדים בחברות טיולים שאינם בעלי ההכשרה המתאימה או הניסיון המתאים ביעד הספציפי ששלחו אותם אליו, ובקיצור שאינם מקצועיים! חשוב שתבררו לפני מי ידריך אתכם, שתקבלו המלצות עליו ותבררו כל פרט ופרט עליו כמו: כמה שנים עובד במקצוע? האם הוא מדריך טיולים ליעד שלכם באופן קבוע? האם הוא בעל ההכשרה המתאימה כולל הכשרת עזרה ראשונה? וכל מה שתרצו לתהות.. מדריך הוא מנהיג הקבוצה והוא האדם שתרצו לפנות אליו בכל מקרה של תקלה או שאלה על היעד. מדריך שאינו מקצועי ומעניין יכול להרוס טיול שלם!

8. שירות ומקצועיות - שירות ומקצועיות מצד סוכני הנסיעות המדריכים וכל הגורמים שיטפלו בטיול שלכם הוא קריטי. תקלות בחו"ל בסביבה לא מוכרת ומלחיצה זהו משהו שיכול לקרות לכל אחד ואתם בייחוד שבחרתם בטיול מאורגן צריכים לדעת שיש על מי לסמוך, לכן באמצעות המלצות או ביקורות באינטרנט תוכלו לברר את רמת השירות שניתנה ללקוחות לשעברקיימים ולבחור את החברה שתסיר דאגה מליבכם בכל תקלה שאולי תתרחש.

בנוסף, חשוב שתבררו שמלבד זה שהחברה היא אחראית, שהחברה תיתן לכם את השירות שמגיע לכם ושתרצו לקבל, כמו למשל: שלא תצטרכו לחשוב על הסעות כמו הסעות משדה התעופה למלון או מהמלון למקומות מפגש מסוימים ושהכל מסודר ע"י החברה ולא תצטרכו ליצור קשר עם מוניות ולהתעסק עם סידור הסעות.

9. השוואת מחירים - סוכנויות נסיעות וחברות למיניהן שמספקות טיולים מאורגנים יש בשפע! ולכן השוואת מחירים פה היא קריטית! יש הנחות, מבצעים והפרשי מחירים שיכולים לחסוך לכם המון המון כסף ולכן חשוב שלא תוותרו על טיפ זה ותשקיעו בחיפוש הצעת המחיר המשתלמת ביותר!

10. טיפים למהלך הטיול - ישנם טיפים קטנים שחשוב שתדעו שרלוונטיים לכל טיול ויכולים להקל עליכם מאד! הינה 3 שיעזרו לכם לעבור את הטיול הכי טוב שאפשר!:

ערכת עזרה ראשונה ותרופות - אל תסתמכו על המדריך שיהיה לו את הכל בתיק הקטן שלו ובאמצע טיול ללכת למרפאה בשביל כמה תחבושות זה דבר שיכול לגרום לכם להפסיד אטרקציות חשובות ולכן קחו את כל התרופות שלכם במסודר וערכת עזרה ראשונה מוכנה מראש, לכל צרה!

גיבוי תמונות וסרטונים - לא קרה לא פעם ולא פעמיים שאנשים איבדו פלאפונים ועליהם סרטונים ותמונות מהטיול בטיול עצמו! אין דבר יותר מבאס מלאבד את התמונות והסרטונים שמתעדים את החוויות המדהימות שתעברו בטיול ולכן! חשוב שאם בכל זאת אתם מצלמים מהטלפון ולא מהמצלמה שתשתמשו באפליקציות שמגבות את התמונות שלכם והסרטונים או שתעבירו אותם לענן מתוך הפלאפון שתמיד תוכלו לגשת אליו מהמחשב או מהפלאפון כמו: Google Drive או Dropbox שאמינים ביותר וקלים לשימוש.

טיפ למדריך - כדי להימנע מאי נעימות ולסיים את הטיול בהערכה לעבודתו הרבה והמושקעת של המדריך (בהנחה והכל הלך חלק ואתם הייתם מרוצים) חשוב לצ'פר את המדריך ולתת לו טיפ! נהוג לתת עבור כל יום בין 10-20 שקלים לכל נוסע. בנוסף חשוב שתתאמו בין כולכם כמה כל אחד נותן ושכולכם תתנו את אותו סכום, שוב כדי להימנע מאי נעימות!.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא טיולים מאורגנים ולהבין את טווחי המחירים לפי סוג הטיול.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.

 

מחירון תיירות ונופש