×


תפריט נגישות

מחירון חלוקת פליירים

כמה עולה חלוקת פליירים ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון חלוקת פליירים מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך טיפים בשם: "טיפים עבור חלוקת פליירים - העיקר שיראו אותך"

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות להפצת פליירים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה: כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחלוקת פליירים מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה חלוקת פליירים?

טווחי מחירים ללא הדפסה

חלוקת 5,000 פלייירים - 500-700  ש"ח

חלוקת 10,000 פלייירים - 1,200-1,500  ש"ח

חלוקת 15,000 פלייירים - 1,800-2,200  ש"ח

מחירון הדפסת פליירים

הערה למחירים: הפצה רבוייה בבתי מגורים וביניינים בלבד.

מחירון עודכן בתאריך 18.09.19

ט.ל.ח
 

טיפים עבור חלוקת פליירים - העיקר שיראו אותך

שנת 2017. ישיבה. הדיון הוא על השקעות הפרסום בחברה שלך. כידוע - פרסום הינה הוצאה הכרחית לא פחות מציוד בסיסי לעבודה, אבל מה בדיוק משלל סוגי הפרסום עליך לבחור. אינך יכול לוותר על הפרסום ברשתות החברתיות באינטרנט, כולם שם - חייבים להודות, אבל מה ההתעקשות הזו להמשיך ולדבוק בשיטת חלוקת פליירים  אתה שואל את עצמך. בכל מקרה אבד הקלח על הדואר כבר מזמן וכולנו מסתובבים רב הזמן עם מכשירים אלקטרוניים שהופכים את הפרסום הדיגיטלי לחשוב ביותר, לא? אז זהו, שלא.


שלא אבד עליו הקלח

כמה פעמים מצאת את עצמך נזקק לשירותי הדברות או טייק אווי ופנית אל המקרר- לכיוון המגנטים שתלויים שם, לחפש שם את הפתרון. כמה פעמים התפתית בעצמך מפרסום בעלון על מחירי סופר נמוכים ביותר בשבוע הקרוב? אין ספור, ללא ספק.

העולם שלנו, טכנולוגי ככל שיהיה, עדיין חי ונושם חלוקת פליירים והזנחת שוק פרסומי זה הינו מחדל עסקי לא קטן. בעוד שברב המקרים הפנייה הישירה אל אנשים באמצעות טלפונים או מסרוני טקסט אל הנייד שלהם נתפסת כפלישה מעיקה לפרטיות, שעלולה אף להזיק לך במקום להועיל- שרשור העלון אל תוך תיבת הדואר לא נחשבת לכה פולשנית והשם שלך הופך להיות מוכר יותר.


לעשות את זה נכון

הבעיה העיקרית בעניין חלוקת פליירים הינה המרחק שעובר מן העסק שלך ועד הלקוח. השרשרת מתחילה בעסק, בפרסומאי שלך שמחליט על עיצוב העלון, פונה לאחר מכן אל דפוס להפקת העלון ואז אל חברות לחלוקת פליירים, אל הדוורים של החברות הללו ורק אז אל תאי הדואר של הלקוחות שלך.

שרשרת אנושית ארוכה כזו מועדת לטעויות רבות. לכן, בכל הקשור בעריכת הפצת פליירים, בין אם מדובר על חלוקת פליירים לתיבות דואר, חלוקת פליירים על דלתות, חלוקת פליירים על רכבים, חלוקת פליירים למשרדים או הפצת פליירים לחנויות חשוב לעשות עסקים מול מקצוענים ממדרגה ראשונה.


הברירות הקיימות

באופן כללי ישנה תמיד האפשרות לפנות אל משרדי דואר ישראל, המאפשרים גם הם שירותי חלוקת פליירים בראשון לציון, חלוקת פליירים בנתניה, חלוקת פליירים בחולון, חלוקת פליירים בהרצליה, חלוקת פליירים ברמת גן, חלוקת פליירים בתל אביב כמו גם ביוקנעם, באר שבע, אילת ואפילו חלק מהישובים שמחוץ לקו הירוק.

עם זאת, זמן החלוקה והכיסוי של החברה איטיים למדי, שכן מדובר על חלוקה רגילה- שנעשית ע"י הדוורים היומיומיים של הדואר ובשעות הקבועות שלהם. אופציה זו צריכה להתאים לך אם תחליט להפיץ עלונים ופליירים בישובים מרוחקים בהם אין אלטרנטיבות אחרות.


פרטי איכותי

כמו ברב הדברים בישראל, עדיף לפנות אל הפרטי. אם בעיר בה אתה רוצה לפרסם את העסק שלך יש חברת הפצה פרטית, כדאי שתבדוק את היכולות שלה. לרב, חברת הפצת עלונים יכולה להיות בעלת הבנה רבה על התפלגויות אוכלוסייה באיזור ואף לאזור לך באיתור ופילוח אוכלוסיית המטרה שלך ולכסות במהירות- לפעמים תוך שעות בלבד- את השטח של הפרסום, בין אם מדובר על חלוקת פליירים לעסקים או לבתים פרטיים.

בחלק מחברות חלוקת עלונים כאלה ישנן אפילו אופציה של הדפסת עלונים, עיצוב פליירים וגם הדפסת פליירים בתוך שירות כולל של חברה להפצת פליירים מבלי שתצטרך לפנות אל דפוס או מעצב מיוחד לצורך העניין. מובן שהשירות הזה יעלה לך בנוסף.


על הדלת או בדואר

ישנן יתרונות וחסרונות לשתי שיטות החלוקה של הדואר הלא ממוין- על דלתות הלקוחות הפוטנציאליים שלך או בתיבות הדואר שלך. ככלל, חשוב שתדע כי בין אם איזור היעד שלך הוא חלוקת פליירים במרכז או הפצת עלונים בפריפריה- שיטת הדיוור אל תיבות הדואר תהיה יקרה פחות ומהירה יותר- פשוט בגלל הנוחות של החלוקה. לעומת זאת, החלוקה מדלת אל דלת הינה חלוקה אישית יותר ומחייבת התייחסות.

לכן, לרב מניבה תוצאות חיוביות יותר, גם אם במעט. בחלק מהמקרים, עדיף ללכת על חלוקה מדלת אל דלת כאשר מדובר על מגנטים או עלונים מושקעים במיוחד המפרסמים אירוע מיוחד וחד פעמי או הנחה גדולה ובשאר הזמן להסתפק בחלוקה בתאי הדואר. הגיוון יוכל לעזור לך להגיע אל כל אוכלוסיית היעד שלך ולכסות את כל האפשרויות, אך כמובן שיעלה לך. בחירה נכונה של עיצוב העלון, אוכלוסיית יעד החלוקה וחברת הפצה- יחזירו לך את ההשקעה הזו במהרה.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על חלוקת פליירים ולהבין את טווחי המחירים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.