×


תפריט נגישות

מחירון חימום תת רצפתי

כמה עולה חימום תת רצפתי ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון חימום תת רצפתי מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך טיפים בשם : "מדריך עבור חימום רצפתי".

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות המספקות שירותי חימום תת רצפתי בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

כמה עולה חימום תת רצפתי?

חימום תת רצפתי חשמלי

התקנת מערכת חימום תת רצפתי חשמלי
170 - 115 ש"ח למ"ר

הפעלת מערכת חימום תת רצפתי חשמלי
1,700 - 1,300 ש"ח לחודש
* מחיר ממוצע שנע בין 6-8 שעות ביום

בקר שליטה על ויסות חום חימום רצפתי
400 - 300 ש"ח

חימום תת רצפתי על בסיס מים

התקנת מערכת חימום תת רצפתי מים
24,000 - 18,000 ש"ח למ"ר

הפעלת מערכת חימום תת רצפתי מים
700 - 400 ש"ח לחודש
* מחיר ממוצע שנע בין 6-8 שעות ביום

**מחירון עודכן בתאריך 10.09.19

ט.ל.ח

 

מדריך עבור חימום תת רצפתי

אולם מדינת ישראל לא נחשבת למדינה המתמודדת עם חורפים קשים, אך החורפים בישראל מותירים את התושבים לא אחת בבעיה להתחמם. למה? מאותה סיבה שקשה לאירופאים להתכונן להתקפות של 40 מעלות חום- הם פשוט אינם רגילים. החורף הישראלי לרב הינו לא יותר מכמה ימים של טפטוף, אך לאחרונה הטמפרטורות בחורף צונחות עד מאד והישראלים סובלים מחורף של ממש. אז איך תכינו את הבית שלכם לחורף?


חמים ברגליים

נכון, יש שלל מכשירים המיועדים להסקת הבית בחורף, אבל תודו שפינוק אמיתי הינו חימום רצפתי. נכון הדבר שרק במקומות מסוימים בישראל יש שימוש לחימום מסוים זה, אבל מדובר על דרך מעולה להעלות את הטמפרטורה בבית.

בעצם מדובר על גופי חימום הטמונים מתחת למרצפות הרצפה שבבית, שפולטים חום המחמם את הבית כולו. מערכות חימום רצפתי מתוחכמות היום כל כך שאפשר אפילו להדליק חלק מסוים בחדר בלבד ולא את הבית כולו- כך למשל תוכלו לשים את מזרן הפעילות של התינוק על משטח חמים.


יתרונות

היתרונות הגדולים ביותר של מערכות חימום רצפתי הן חוסר הקיום של החסרונות של המערכות חימום האחרות: תנורים מייבשים את האוויר והופכים את החדר לחנוק עד מאד. מזגן על חום עושה לרב כאבי ראש וגם משב הרוח שלו לא נעים- שלא נדבר על פיזור בעייתי משהו של החום בחדר, הבא ממוקד אחד ויחיד. חימום רצפתי לעומתם לא נותן משבי רוח ולא מייבש את האוויר. היות והוא מחכה את הפעולה הטבעית של חימום האדמה עבורנו, לרב גם אין כאבי ראש מהחימום וכמובן שהפיזור הוא אחיד בכל הבית.


חסרונות

מדובר במערכות לא זולות למדי, על אף שמחירן כבר נוח יותר מבעבר. מבחינת צריכת החשמל, חימום בחורף הוא יקר בכל מקרה- כך שאין הבדל ממשי בשימוש במערכת זו או במערכות אחרות- זאת בעיקר בגלל שאפשר לחמם לפחות מעלות (בגלל הפיזור האחיד) כאשר מדובר בחימום תת רצפתי. ישנן מערכות אולם שאחוזי הקרינה שהן פולטות גבוהות מעל המותר ויכולות לסכן את הילדים והחיות הקטנות שבביתכם, שכן הם קרובים יותר אל הרצפה. לכן, לבדוק טוב מי הספק והמבצע. 

 

*** מחירי חימום תת רצפתי משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מחברות מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר וחברות מובילות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.