×


תפריט נגישות

מחירון חוג שירה בציבור

 

כמה עולה חוג שירה בציבור ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג שירה בציבור מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגי שירה בציבור בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוגי שירה בציבור מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

טווחי מחירים עבור חוגי שירה בציבור

 

חוג שירה בציבור למבוגרים - 150-250 ש"ח לחודש

ט.ל.ח

 

טיפים עבור ערבי שירה בציבור

 

שעות בין הערביים נעימות יורדות מהחלון החיצוני והם מתאספים להם. מתרגשים, מקשקשים בניהם כמו בני 16 נרגשים, הם חולשים על הכיסאות וממתינים להפעלה. בינתיים, עיניים מאופרות מעפעפות לכיוון כובעים מרשימים וחיוכים מרחפים באוויר כמו היו פרפרים. מי שלא מכיר חוגים למבוגרים, בני הדור השלישי, המרוכזים סביב ריקודי הורה או שירה בציבור יכול בקלות לחשוב שמדובר בערב פנויים פנויות, ובעצם, זה סוג של ערב כזה בהחלט.

 

לא טוב היות האדם לבדו

 

בפנסיה- מתחילים החיים, אומרים רבים מבני הגיל השלישי, ואכן, מבוגרים בני 70-80 נזכרים בזמנים ההם, עם האנשים היחידים שיבינו: בני גילם. חוגים למבוגרים בני גילם, מאפשרים מפגש חם ומתורבת, המזכיר במשהו את יכולות שירה בציבור של פעם, כשאנשים עוד נטו לאחד קולות במקום לפלג בדעות. גם רומנים לא מעטים צומחים כאן בין כל אותה שירה בציבור. האלמן פוגש את הגרושה, האלמנה את חברה הוותיק מהתיכון שאבדה הקשר עמו- והפרפרים שוב באוויר, אחרי הכל- אין גיל לאהבה. וגם מחיר אין. רומן בגיל השלישי מרגש לא פחות מזה שבגיל ההתבגרות, ללא מחויבות הילדים שעל הראש או מחיר רגשי שעליהם לשלם במקרה ותהיה חתונה- אתם חופשיים באמת.

 

לא רק כמו פעם

 

לא כל המבוגרים אוהבים להתרפק על העבר, וקיימים גם חוגים למבוגרים שיותר מעשירים את חכמינו מאשר מזכירים להם נשכחות. כך למשל אפשר למצוא קורסים או סדנאות על כמעט כל נושא שרק מתחשק לכם, ייעודי לאוכלוסיית הגיל שלכם וכמובן- עם מחיר אטרקטיבי. אפשר למצוא קורסים או סדנאות אינפורמטיביים נטו- דהיינו הרצאות- בנושאים מגוונים, מהיסטוריה ועד מיסטיקה- בה תוכלו לבלות עם בני או בנות גילכם. אגב, מתקיימים גם קורסים או סדנאות לפי מגדר- למי שמתחשק למצוא קבוצת נשים או גברים בלבד, למשל.

 

ושוב אהבה

 

אך מי שמעוניין ביחס בני המין השני דווקא, לא צריך ללכת סחור סחור. הפעלות פנויים פנויות לגיל השלישי מתקיימות במספר רב של ערים ברחבי הארץ ועוזרות לרומנטיקה לפרוח, גם בגיל השלישי. בין הפעלות אלה אפשר למצוא ערבי שירה, ריקודים, בינגו ומה לא. העיקר- למצוא את האחד התורן. אך אין ספק כי הפעלות מהנות גם אם מצאתם אותו.

 

כמה עולה להירשם לחוג שירה בציבור?

 

מחירו של החוג נקבע על פי מספר פרמטרים:

● גודל הקבוצה: ככל שהקבוצה גדולה יותר, כך מחיר החוג קטן יותר.

● חוג במתנ"ס יוזיל משמעותית את העלויות שכן חלק מהן יהיו מסובסדות


צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוגי שירה בציבור ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.