×


תפריט נגישות

מחירון חוג קראטה

 

כמה עולה חוג קראטה ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג קראטה מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגים לקראטה בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוגי קראטה מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה להירשם לחוג קראטה?

 

חוג קראטה לילדים - 100-150 ש"ח

חוג קראטה למבוגרים - 100-200 ש"ח

ט.ל.ח

 

חוג קראטה

 

לעיתים קרובות, הורים מדברים על ילדיהם כמי שצריכים לפתח את הביטחון העצמי ואת הדימוי העצמי שלהם. "הלוואי והוא היה יודע לעמוד על שלו קצת יותר, הלוואי שהוא היה מרגיש קצת יותר נוח עם עצמו"- אנחנו שומעים אותם אומרים. במקרה כזה, כדאי לשלוח לשקול את הילד/ה ללמוד אמנות לחימה כלשהי. הדבר יכול להיות יעיל במצבים רבים (חוץ מהרווח החינוכי האפשרי)- הן בסיטואציה אלימה בבית הספר, בה ילדים אחרים ידעו שהילדים שלכם יודעים קראטה ושלא כדאי להתעסק איתם, והן במצב בו הם חלילה יצטרכו להגן על עצמם במצב חירום.

 

משמעות המילה קראטה היא 'יד ריקה'. מדובר באמנות לחימה שנוסדה ביפן, על ידי עירוב של כמה אומנויות לחימה קיימות. כיום, מדובר בתחום פורח, שיש בו סגנונות לחימה רבים אפשריים ומתקיימות תחרויות שלו בכל רחבי העולם. כמו כן ההתקדמות נמדדת לפי רמת החגורה אליה מגיעים: החגורה הלבנה היא החגורה למתחילים הנמצאים ברמה הנמוכה ביותר. אחר כך, בסדר עולה: חגורה לבנה, חגורה לבנה-צהובה, חגורה צהובה-כתומה, חגורה כתומה, חגורה ירוקה, חגורה כחולה, חגורה חומה וכמובן, החגורה הנחשקת ביותר- חגורה שחורה.

 

קראטה לילדים

 

ילדים נהנים מאוד ללמוד קראטה. השילוב של פעילות ספורטיבית יחד עם משחק שיש בו אתגר ותחרותיות, יוצרים אצלם רצון להתקדם ולהשתפר עד כמה שהם יכולים. אמנם מדובר במאמץ גם מצדם של ההורים- צריך להסיע את הילדים לחוג, לקנות להם בגדים מתאימים, לדאוג שהם יגיעו בזמן ולא יאחרו- אך המאמץ הזה משתלם ומתגמל. התחושה שילדיכם פורחים בתחום חדש היא מרגשת ומשמחת מאוד.

 

בחירת חוג קראטה

 

ילדים רבים לומדים בחוג של אמנות לחימה. ולכן ודאי תוכלו לנסות לברר עם הורים אחרים לאן מומלץ לרשום את ילדיכם. חשוב לנסות לחשוב על שני תחומים עיקרים: ראשית- החוג עצמו. האם החוג מתקיים במקום נעים ונחמד? האם המדריך הוא בעל גישה חינוכית,אחראי וחביב? כמו כן, חשוב לבדוק האם לילד/ה יהיו חברים וחברות בחוג זה. האם מדובר בחוג שיש בו יש ילדים נוספים שהם מכירים, כן שהם יהנו לא רק מהספורט עצמו אלא גם מהחברה?

 

טיפים חוג קארטה - ללכת מכות

 

אולי המוכרת והמדוברת ביותר מבין כל סוגי אומנויות הלחימה הנה הקראטה. קצבית, יציבה, בעלת יתרונות ספורטיביים רבים- היא ללא ספק אומנות שאי אפשר להישאר אדיש אליה. וודאי אם אתה רק מתחיל לחפש את תחומי העניין שלך בספורט. ילדים רבים נוהרים אחרי חוג קראטה ולכם ההורים לא נשאר אלא לכווץ כתפיים ולהסכים. אבל רגע לפני שתסכימו, קחו רגע לשמוע על היתרונות הרבים של החוג.

 

ניקיון עבודה

 

חוג קראטה הינו חוג וותיק בהיצע החוגים הקיימים בארץ, לכן גם אפשר להתגאות במספר לא מבוטל של מאמנים מיומנים, מקצועיים ובעלי ניסיון שיש לנו בתחום. למה זה חשוב? מסיבות רבות. מאמן טוב של חוג קראטה לא רק יאמן את הילד שלכם בבטחה, אלא ישמור על בטחונו גם מחוץ לעין- כאשר הוא יהיה לבד ברחוב עם היכולות החדשות שילמד בחוג. לימוד קראטה ע"י מאמן טוב כולל גם הסברים והכרה של התורה שמאחורי אומנות הלחימה- המטיפה להגנה ולא התקפה.

 

נפצעים פחות או יותר

 

חוג קראטה לילדים לא מסוכן יותר מכדורסל או כדורגל מבחינת פציעות, שתדעו לכם. למען האמת- הוא בד"כ מסוכן פחות. זאת בגלל מעורבות אינטנסיבית יותר של המאמן במתרחש. בעוד בחוג כדורסל המאמן צופה מהצד בזמן שקבוצת השחקנים משחקת, הדרכת המדריך בקורסי קראטה מעורבת מאד וצמודה. קראטה טיפס במעלה היצע החוגים לא רק בעולם הילדים חוג קראטה לבוגרים, חוג קראטה לנשים וגברים מכל הגילאים הם כבר נחלת הכלל- מה שאומר מבחינתכם מחירים סבירים והיצע גדול מבחינת מכונים ומיקומים.

 

עוד על כסף

 

שלא כמו חוג קראטה מחירים של חוגים מסוימים כוללים גם ציוד מסובך ויקר. כאשר מדובר על קראטה- עלות החומרים הנלווים, במקרה הזה רק חגורה וחלוק, הם סבירים עד מאד ונשמרים לאורך זמן. עוד סיבה להעדיף את החוג על חוגי סייף למשל, הדורשים ציוד יוקר ורב. גם הסיפוק מהחוג יכול להיות גדול יותר, כיוון שיש אפשרות לתחרויות בין בתי ספר שונים ברמה העירונית, מחוזית וארצית ואף בינלאומית- למצטיינים- דבר שאין בכל אומנות לחימה. ככלל, אם הילד שלכם בחר ללמוד קראטה, זו בחירה מעולה גם בשבילכם.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על חוג קראטה ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.