×


תפריט נגישות

מחירון חוג קפוארה

 

כמה עולה חוג קפוארה ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג קפוארה מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגים לקפוארה בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוג קפוארה מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

טווחי מחירים עבור חוג קפוארה

 

חוג קפוארה לילדים - 100-150 ש"ח

חוג קפוארה למבוגרים - 100-200 ש"ח

ט.ל.ח

 

טיפים עבור חוג קפוארה

 

אחד הסטיקרים החמודים ביותר שתפגשו בהם אומר "פעם קראו לי חנון, היום הם קוראים לי בוס". נכון, העולם שלנו בנוי עבור אלה שיודעים לשבת וללמוד. התוצאה היא שרבים מאותם ילדים שאינם בנויים לישיבה פרונטאלית של קורסים עיוניים מוצאים את עצמם מחוץ לכיתה, מחוץ לעניין ומחוץ לחברה. הם אכזבה תמידית למורים ולהורים, הם לא מצליחים לעולם לרצות ועד לא מזמן הם גם נקראו פשוט טיפשים.

 

בעיות ריכוז

 

עם ההתפתחות האחרונה בעולם האבחון והטיפול, נהיה ברור כי בעיות קשב וריכוז, המונעות מילדים לשבת בפורמט הרגיל של קורסים פרונטאליים- מוציאות את הילדים ההיפראקטיביים מהמסגרת, למרות שהאינטליגנציה שלהם דווקא גבוהה למדי. הפתרון היה רטלין או קורסים קצרים יותר, אבל אין מענה של ממש לבעיית לימודי הילדים והנוער ההיפראקטיבי. במקום, כל ילד שלא יושב באופן שמרצה את המורה שלו במהלך לימודי בית הספר, מקבל המלצה לאבחון וריטלין ואחוזי נוטלי הריטלין בארץ מרקיעים שחקים.

 

פתרונות אחרים

 

ילדים היפראקטיביים טובים למדי בעבודה מוחשית, כזו שמרגישים ולא רק מדברים עליה. לימודי תיאוריה אולם לא מדברים אליהם, אך את המעשי הם עושים מעולה. פתרון נפלא היה יכול להיות התאמה של מערכת לימוד אל ההיפראקטיביים במקום לנסות להתאימם הם אל הקיים. למשל הקמת סדנאות בהן הלימודים הפרונטאליים מועטים והלימודים המעשיים רבים או סדנאות המאפשרות לילד להסתובב תוך כדי הלימוד מבלי שיעירו לו, יכולים לעזור בהשתלבותו במערכות לימוד. אבל זול הרי יותר לדחוף לילדים תרופות מאשר לשנות את המערכת ולהתאים סדנאות לפי מידה.

 

להורה המודאג

 

אז מה בכל זאת יכול לעשות ההורה המודאג שאינו מעוניין בבידוד ילדו מחד, או בסימומו מאידך? מחקרים מראים כי הספורט מרגיע ומפקס את ההיפראקטיביים. כך שהרשמות אל הפעלות ספורט נוסח חוג אומנויות לחימה יכולה לעזור לילד שלכם להתפקס. מומלץ ביותר חוג קפוארה על הפעלות אומנויות לחימה אחרים. למה חוג קפוארה? מעבר לעובדה כי קפוארה משתמשת בתנועות הגוף, בדומה אל אומנויות לחימה אחרות, היא גם צמודה באופן הדוק אל מוזיקה והרי גם הפעלות מוזיקה מראות שיפור בריכוז והירגעות אצל הילדים.

 

כמה עולה להירשם לחוג קפוארה?

 

מחירו של החוג נע בין עשרות למאות שקלים לשיעור והוא נקבע על פי מספר פרמטרים:

● מקצועיות החוג: ככל שרמת החוג גבוהה ומקצועית יותר, כך מחיר החוג עולה.

● גודל הקבוצה: ככל שהקבוצה גדולה יותר, כך מחיר החוג קטן יותר. אימון בקבוצות גדולות תורם להגדלת המעגל החברתי של הילד, כך שכדאי לקחת זאת בחשבון ללא קשר למחיר.

● גיל הקבוצה: עם הגיל המחיר עולה.

● חוג במתנ"ס יוזיל משמעותית את העלויות שכן חלק מהן יהיו מסובסדות.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על חוג קפוארה ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.