×


תפריט נגישות

מחירון חוג צי קונג

 

כמה עולה חוג צ'י קונג ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג צ'י קונג מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגי צ'י קונג בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוג צ'י קונג מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה חוג צ'י קונג?

 

מחיר קורס צ'י קונג נע בין עשרות שקלים לשיעור בודד או מאות שקלים לתרגול חודשי. ניתן להוזיל את המחיר על ידי התחייבות מראש לתקופה ארוכה יותר.

כמה עולה להירשם לחוג צי' קונג? (מחיר לחודש)

חוג צי' קונג - 150-300 ש"ח

ט.ל.ח

 

לימודי צ'י קונג

 

אופן התנועה שלנו יכול להשפיע עלינו מבחינה פסיכולוגית. הסינים מאמינים שאם נניע את הגוף ברצף של תנועות בסדר ספציפי, כך נוכל להשיג שקט ורגיעה ולהביא את הגוף והנפש למצב חזק יותר. כך פותחה אומנות הצ'י קונג. מדובר על משהו שהוא בין ריקוד למדיטציה המאפשר לגוף להפעיל מרכזי אנרגיה שונים ולהגיע למקום שליו ושלם יותר. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על לימודי צ'י קונג.

 

לימוד צ'י קונג – מה לומדים שם בכלל?

 

על פי האמונה הסינית הרווחת, צ'י היא אנרגית החיים. משמעות המילה קונג היא למעשה שליטה. אגב, יש כאלה הנוטים לכנות בטעות את המושג צ'י גונג. משמעות צמד המילים צ'י קונג היא למעשה שליטה באנרגיית החיים. בגוף יש מספר נקודות צ'י הנמצאות במוקדים שונים בגוף, תנועה באופנים שונים וברצף מסויים מייצרת אנרגיה ורוגע, ומכניסה את הגוף למצב של ריכוז ופעילות אפקטיבית יותר.

 

כל כמה זמן מומלץ לתרגל?

 

חוג צ'י קונג מועבר בתדירות של פעם עד פעמיים בשבוע. ניתן לתרגל באופן עצמאי על בסיס יום יומי. מדובר על דרך לשמור על אורך חיים בריא ורגוע. ניתן ללמוד מן הסינים שהם אנשים רגועים יותר, שמחים יותר ומדויקים יותר. אין ספק שהם כאלה הודות לאורך החיים הבריא שלהם, שחלק גדול ממנו מבוסס על לימודי צ'י קונג.

 

תרגול צ'י קונג מקנה למתרגל ערכים של שמירה על איפוק, עמידה באתגרים, עבודה בשיתוף פעולה, דיוק, עמידה בזמנים, עמידה בהצבת מטרות, פיתוח כושר ריכוז ועוד. כל זאת בנוסף ליתרונות הבאים לידי ביטוי מבחינה נפשית כמו יכולת שמירה על ריכוז, תגובה ביתר איפוק, קבלת הזולת, קבלת העצמי , וסיגול אורך חיים רגוע ואופטימי יותר.

 

למי מתאים לתרגל צ'י קונג?

 

תרגול צ'י קונג מתאים לכל מי שמעוניין להכיר מקרוב את התרבות הסינית, ומעוניין לקחת הפסקה מאורח החיים הלחוץ והעמוס ולהתמקד במשהו שיעשה טוב לגוף שלנו.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוג צ'י קונג ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.