×


תפריט נגישות

מחירון חוג נינגיטסו

 

כמה עולה חוג נינג'יטסו ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג נינג'יטסו מעודכן לשנת 2020.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגים לנינג'יטסו בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוג נינג'יטסו מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה להירשם לחוג נינג'יטסו?

 

חוג נינג'יטסו לילדים - 100-150 ש"ח

חוג נינג'יטסו למבוגרים - 100-200 ש"ח

ט.ל.ח

 

טיפים עבור חוגי נינג'יטסו  - להגשים חלום ילדות

 

מי מאתנו לא חלם להיות נינג'ה? לוחם מסתורי, המסתתר בצללים, מעניש את הרעים ועוזר לטובים? אבל נינג'יטסו היא לא רק תחפושת בפורים, אלא תורה מרתקת ומקיפה ביותר של אומנות לחימה, הכוללת בעצמה עולם שלם החל מרפואה ועד להסוואה. משהו שלא תוכל ללמוד בשום אומנות לחימה אחרת. לכן, גם אם אתה כבר לא בן עשרה, אין שום סיבה שלא תתחיל מהיום את מה שרצית לעשות במשך עשור או שניים אחורה ותרשם אל חוג נינג'יטסו.

 

גדולים וקטנים

 

לדים נרשמים אל חוג נינג'יטסו לילדים משלל סיבות: מהרצון להגן על עצמם, ללמוד משהו חדש ומלהיב או כחלק מהמשא ומתן עם ההורים על חוגי ספורט. מבוגרים, למרות שאולי נדמה לנו שלא, נרשמים גם הם מסיבות דומות למדי: להרגע, להשקיע במשהו, בעצמכם, ללמוד דבר או שניים על החיים ולשמור על אורך חיים בריא יותר עם פעילות גופנית והנאה ממנה. לימוד נינג'יטסו במסגרת חוג נינג'יטסו יכולים לאפשר לך גם לפגוש אנשים שאוהבים את מה שאתה אוהב ולגרום לך להכיר חברים חדשים בגיל שבו הדבר הוא כבר לא כל כך מובן מאליו.

 

לא רק אתה

 

חוג נינג'יטסו לבוגרים מתחלק לשני סוגים: חוג נינג'יטסו לנשים ולגברים. כאשר מדברים על חוג נינג'יטסו מחירים לא שונים מאלה של אומנויות לחימה אחרים- אך הרווח הוא ללא ספק אחר לגמרי. בעוד אומנויות לחימה אחרות מתרכזות בעיקר בגלוי ובגופני- בתוך חוג נינג'יטסו למדים תורה שרובה ככולה עוסקת בלחימת גרילה, צללים וכל מה שנסתר. האומנות היפנית העתיקה משלימה לאומנויות העומדות במרכז, ע"י היותה מערכת תומכת ומשלימה של הצד הנסתר של הלחימה.

 

קבוע וידוע

 

אומנויות לחימה רבות, בעיקר היפניות והסיניות, ידועות מראש. כל תנוחה, כל ג'סטה- מובילה למקום ידוע ולתנוחה ידועה. את התנוחות האלה, אלפים במספר, למדים בהתמדה ואימון מתמשך במשך שנים. זו גם הסיבה כי יש רמות ידועות מראש של מיומנות הנינג'טסו- בדומה לחוג הקראטה. המיומנות נקבעת ע"י היכרות עם הפוזיציות השונות, המיומנות של עשייתן ודברים נוספים. כדי להיות מומחה יהיה עליך להשקיע שנים רבות, אך אף פעם לא מאוחר להתחיל.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על חוג נינג'יטסו ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.