×


תפריט נגישות

מחירון חוג נטורופתיה

 

כמה עולה חוג נטורופתיה ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון נטורופתיה מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגי נטורופתיה בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוג נטורופתיה מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה להירשם לחוג נטורופתיה?

 

*מחיר לחודש

חוג נטורופתיה - 150-300 ש"ח

ט.ל.ח

 

טיפים עבור חוגי נטורופתיה: בריא במידה

 

אנשים רבים, רבים הרבה יותר ממה שנדמה לנו, מעדיפים שלא לבקר אצל הרופא הקונוונציונאלי בעת בעיה מינורית. איכשהו, אווירת המחלה השוררת בקופות החולים, היחס המדמה פס יצור של הרופא- בגלל מגבלות השעה שלרשותו ואפילו התרופות- גורמות ליותר ויותר אנשים לחזור אל שיטות "סבתא" הישנות והטובות. אז מה ידעו הסבתות שאנחנו לא יודעים היום? הם ידעו שהבריאות נמצאת בטבע. סביבנו. ויש מה ללמוד ממנו.

 

צעד אחד קדימה

 

אבל מה על אלו מבנינו שלא סובלים ללכת לרופא ועם זאת, לא הייתה להם סבתא ברוכת שיטות רפואיות טבעיות עתיקות? מה על אלה, שרוצים לדעת קצת יותר מאשר ריפוי הנזלת ע"י תה חם? היום, בעידן המידע הבלתי נגמר, אין שום סיבה שלא להעשיר את הידע שלך ע"י לימודי נטורופתיה. מומלץ למצוא קורס לימודי נטורופתיה ולא ללמוד לימודי נטורופתיה באופן עצמאי דרך רשת האינטרנט למשל, מהסיבה הפשוטה שמדובר עדיין על רפואה וכדאי שהמידע שיגיע אליכם יהיה כבר מוברר ומסונן, וכמובן עדכני ואמין.

 

נטורו - מה?

 

אז מהי נטורופתיה בכלל, אתם שואלים? המילה נטורופתיה באה מהמילה האנגלית טבעי. הנטורופתיה הינה שיטה הוליסטית לרפואה, המאמינה בשילוב של צמחי מרפא, רפואה משלימה ועוד חוכמות מן הטבע- כחלק מהדרך אל הבריאות. לימודי נטורופתיה יכולים, ממש כמו לימודי רפואה משלימה אחרת, להיות מקיפים וארוכי שנים- אך אפשר גם להתעניין רק בתחום המעניין אתכם, לדוגמא: לקחת קורס תזונה נטורופתיה או קורסי צמחי מרפא. בכל מקרה, יהיו הבדלים בין קורסים המאפשרים לכם לטפל (ויכללו תעודות ולרב ניסיון קליני) לבין קורסים לשימוש עצמי.

 

עולם גדול

 

כמעט ואין היום אנשים שלא מודעים ליכולותיה וסגולותיה של הרפואה הטבעית. זו גם הסיבה לפופולאריות הרבה של לימודי רפואה משלימה בכלל ולימודי קורס נטורופתיה בפרט. עולם הנטורופתיה הוא עשיר ורחב, כך שלעיתים חוג נטורופתיה בסיסי- המכיר לכם רק את התשתיות להמשך הלימודים ישאיר אתכם עם יותר שאלות מתשובות. אך חוג זה גם אמור לתת לכם תובנה באשר לכיוון המשך לימודכם. כך למשל הם יכולים להפנות אתכם דווקא אל לימודי הומיאופתיה, קורס צמחי מרפא או שיטות מגע כאלה ואחרות.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוג נטורופתיה ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.