×


תפריט נגישות

מחירון חוג כדורעף

 

מה עולה חוג כדורעף ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג כדורעף מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגי כדורעף בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוג כדורעף מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה להירשם לחוג כדורעף?

 

מחירו של החוג נע בין עשרות למאות שקלים לשיעור והוא נקבע על פי מספר פרמטרים:

מקצועיות החוג: ככל שרמת החוג גבוהה ומקצועית יותר, כך מחיר החוג עולה. ישנם חוגי כדורעף המתאמנים לקראת תחרויות ארציות.

גודל הקבוצה: ככל שהקבוצה גדולה יותר, כך מחיר החוג קטן יותר. אימון בקבוצות גדולות תורם להגדלת המעגל החברתי של הילד, כך שכדאי לקחת זאת בחשבון ללא קשר למחיר.

גיל הקבוצה: עם הגיל המחיר עולה.

חוג במתנ"ס יוזיל משמעותית את העלויות שכן חלק מהן יהיו מסובסדות.

 

טווחי מחירים

 

חוג כדורעף ילדים - 150-230 ש"ח לחודש

חוג כדורעף למבוגרים - 200-250 ש"ח לחודש

ט.ל.ח

 

ילדות של אבא

 

הבנות שלך לא כאן, אז אפשר לדבר בפתיחות. נכון, אתה אבא של המאה העשרים ואחת, מודע לחלוטין ליכולות של הילדות ויודע כי אין באמת דבר שהבת שלך לא יכולה לו, בדיוק כמו הבנים. אבל בינך לבין עצמך, אתה גם לא ממש רוצה להודות בזה- שתעדיף שהיא תעסוק בפעילות קצת פחות אגרסיבית מכדורגל, אומנות לחימה או דומיו. יכול מאד להיות שמדובר בדחף שוביניסטי עתיק, אבל גם יכול להיות שאתה מכיר את הבת הקטנה שלך- ואינך חש בטחון לשלוח אותה אל חוג בעל מגע קשה מדי.

 

קטנטנות

 

בואו נודה בזה, אם הבת שלך החליטה שמושא נפשה ללמוד כדורגל או כדורסל- כל התכנונים שלך לא יעזרו. אם תעמיד אותה בפני עובדה שמדובר על "חוגים לבנים" תעמוד בניגוד למה שאתה מאמין וגם תעשה לה עוול. אבל אם לא זה המצב והבת שלך לא ממש יודעת לאן מועדות פניה- ייתכן שהפשרה שלך צריכה להיות חוג כדורעף. אגרסיבי הרבה פחות מכדורסל או כדורגל, וכולל הרבה פחות מגע בין השחקנים- עדיין מדובר על משחק כדור פופולארי בעל אופציות התקדמות רבות, תחרויות ושלל יתרונות שיש לספורט ולחוגי ספורט בגילאים הצעירים להציע.

 

גם בפנים וגם בחוץ

 

חוג כדורעף הוא אחד מאותם חוגים נדירים שלא חייבים לסגור את הילדה שלך בתוך אולם בלבד. חוג כדורעף חופים הינה אופציה נהדרת לשחק את המשחק המהנה על חוף ים, באווירה של חופש. ככל ספורט קבוצתי מדובר על לימוד שייכות לקבוצה, החיונית בגילאי הילדות וההתבגרות לערך העצמי, על עבודת צוות והוצאת אנרגיה שהינה חיובית גם כן בגיל הזה. בנוסף, מדובר על ספורט בעל מוניטין לא קטן בענף הנשים- מה שיאפשר לבת שלך לשאוף למעלה עם המבט כלפי כוכבות כדורעף נשים מרשימות.

 

לא רק ילדים

 

חוג כדורעף הוא ספורט נהדר לא רק לנרשמים בגיל צעיר אל חוג כדורעף לילדים או חוג כדורעף לנערים. גם בגילאים מאוחרים יותר אפשר למצוא קבוצות משחק- כולל חוג כדורעף נשים. עבור חוג כדורעף מחירים שונים בהתאם למכון ולסוג הקבוצה- למשל, מתקיימים הבדלים בין חוג בוגרים לחוג צעירים.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוג כדורעף ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.