×


תפריט נגישות

מחירון חוג כדוריד

 

כמה עולה חוג כדוריד ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג כדוריד מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגי כדוריד בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוג כדוריד מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה להירשם לחוג כדוריד?

 

מחירו של החוג נע בין עשרות למאות שקלים לשיעור והוא נקבע על פי מספר פרמטרים:

● מקצועיות החוג: ככל שרמת החוג גבוהה ומקצועית יותר, כך מחיר החוג עולה. ישנם חוגי כדוריד המתאמנים לקראת תחרויות ארציות.

● גודל הקבוצה: ככל שהקבוצה גדולה יותר, כך מחיר החוג קטן יותר. אימון בקבוצות גדולות תורם להגדלת המעגל החברתי של הילד, כך שכדאי לקחת זאת בחשבון ללא קשר למחיר.

● גיל הקבוצה: עם הגיל המחיר עולה.

● חוג במתנ"ס יוזיל משמעותית את העלויות שכן חלק מהן יהיו מסובסדות.

 

טווחי מחירים

 

חוג כדוריד לילדים - 100-200 ש"ח לחודש

חוג כדוריד למבוגרים - 100-250 ש"ח לחודש

ט.ל.ח

 

מהו כדוריד?

 

אם תשאלו את הישראלי/ת הממוצע/ת על כדור רגל, סביר להניח שתקבלו תשובה לא רעה בגלל, שתכלול הסברים על קרנות, פנדלים, כרטיסים אדומים וכרטיסים צהובים. אותו דבר נכון גם לגבי כדור סל- כאן תשמעו על שלשות, דריבלים ופאוולים. ודאי ייזרקו גם כמה שמות של שחקני עבר גדולים או של כוכבים נוכחיים. אך ישנו תחום ספורטיבי ענף שיש בו מעט משני התחומים הללו, אך למרות זאת אנו יודעים עליו מעט מאוד. מדובר במשחק כדור יד.

 

המשחק

 

רובנו, אמנם, נדע להגיד שמדובר במשחק עם כדור שמוסרים ביד לשחקנים מהקבוצה שלנו, ומנסים למנוע משחקני הקבוצה היריבה לגעת בו, אך ספק אם הרבה מעבר לכך. כדור יד הוא אכן שילוב בין משחק הכדור רגל למשחק הכדור סל. הדימיון לכדור רגל טמון בעובדה כי משני צידי המגרש ישנם שני שערים, ומטרתה של כל אחת מן הקבוצות היא להכניס את הכדור לשער הקבוצה היריבה. הדמיון לכדורסל הוא בעובדה כי הכדור נזרק אך ורק בעזרת הידיים.

 

השחקנים

 

במשחק כדור יד משתתפות שתי קבוצות. בכל קבוצה ישנם שבעה שחקנים- שוער, ושישה שחקני שדה (הם יכולים לנוע ולהחליף בעמדותיהם על המגרש באופן חופשי). בניגוד למשחק הכדור רגל בו יש שלושה חילופים בלבד בין שחקני שדה לשחקני ספסל, בתחום זה ניתן לעשות כמה חילופים שרוצים. השחקנים מתפרשים על פני מגרש באורך 40 מטרים וברוחב של 20 מטרים (פחות מחצי מגרש כדור רגל סטנדרטי). פעם היה נהוג לשחר כדור יד במגרש כדור רגל.

 

ילדים רבים רוצים להרשם לחוגי כדור יד. על אף שלא מדובר בספורט פופולארי מאוד בארץ, ישנן מסגרות רבות המאפשרות לעסוק בתחום זה. מומלץ לבדוק במתנ"סים ובמרכזים שונים האם הם מציעים חוגים שיכולים להתאים לכם ולילדיכם, הן מבחינת עלות והן מבחינת איכות. תוכלו למצוא מקומות למקצועיים ומקומות לחובבנים- תלוי ברצונם ובשאיפותיהם של הילדים שלכם. כמו כל המשחקים הקבוצתיים האחרים, גם המשחק הזה מפתח יכולות טובות של עבודה בצוות. בנוסף, פעילות ספורטיבית מסוג זה יכולה לתרום לשיפורו של הביטחון העצמי, ולפיתוח שרירי ידיים.

 

לימודים וספורט

 

וודאי ידעת שלהתעמלות והוצאת אנרגיה יש השפעה חיובית על המשקל שלך, אבל האם ידעת כי לספורט והוצאת אנרגיה קבועה יש השפעות חיוביות על יכולות הריכוז שלך? על יכולות הזיכרון ופתירת הבעיות שלך? בעצם, אם תשקיע בפעילות גופנית, אתה ואשתך ובעיקר הילד שלך, יש סיכוי שתהפכו כל אחד טוב יותר בתחומו. גם בלימודים וגם בעבודה. ספורט עוזר גם למנוע מגוון רחב של מחלות- ממחלות זקנה והשמנה ועד הפרעות נפשיות שונות, כל זה- ולא תקדיש לעצמך שעתיים בשבוע כדי להתאמן?

 

כל המשפחה

 

לעיתים קרובות למדי הורים מחליטים שעליהם לעסוק בספורט "בוגר" כגון הרשמה אל חדר כושר או פילאטיס. אבל, האמת היא, שאם כל המשפחה שלך תרשם לאותו סוג של משחק- תוכלו ליצור אחווה מיוחדת במינה וליהנות גם ממחנה משותף וגם מזמן איכות נהדר בזמנכם הפרטי. כל שנותר עכשיו הוא לבחור את החוג. מומלץ ללכת לכיוון של משחק קבוצתי כגון חוג כדוריד. שחקן כדוריד נוטה לתאונות הרבה פחות ממקבילו המשחק כדורסל וכדורגל, לכן, זהו ספורט בטיחותי עבור כל בני המשפחה.

 

יחד ולחוד

 

מצד אחד, קבוצות הגיל השונות יפזרו אתכם בסוגים שונים של חוגים- מאפשרים לכם בכך למצוא כל אחד את הנישה שלו ואת המקום שלו להתבלט. כיום קיימים מגוון רחב של חוגים לגילאים ומאפיינים שונים חוג כדוריד לילדים, חוג כדוריד לנערים, חוג כדוריד לבנות, חוג כדוריד לנשים, חוג כדוריד לגברים ואפילו לגיל הזהב. מצד שני, בגלל שכולכם משחקים את אותו המשחק, הקשר בניכם יתחזק שהרי כולכם מתעניינים באותו הדבר- וגם ימי השבת שלכם יכולים להיראות הרבה יותר פעילים- באימונים בלתי רשמיים בין כל חברי המשפחה.

 

לכל המשפחה

 

בדרך כלל, עבור חוגי כדוריד מחירים דומים למדי לכל קבוצות הגיל ולרב מדובר על מחירים שיצאו משתלמים עוד יותר אם נרשמים באותו המכון לכמה קבוצות גיל- כיוון שייתכן ותהיו זכאים להנחה. לעובדה שסבא, אמא, אבא ושני הילדים משני המינים מוצאים את עצמם בחוג ספורט קבוצתי יש גם מסר ברור מאד שמחזקת את עבודת הצוות, האחווה, נאמנות לקבוצה והתמדה.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוג כדוריד ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.