×


תפריט נגישות

מחירון חוג טניס שדה

 

כמה עולה חוג טניס שדה?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג טניס שדה מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגי טניס שדה בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוג טניס שדה מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה להירשם לחוג טניס שדה?

 

מחירו של החוג נע בין עשרות למאות שקלים לשיעור והוא נקבע על פי מספר פרמטרים:

מקצועיות החוג: ככל שרמת החוג גבוהה ומקצועית יותר, כך מחיר החוג עולה. ישנם חוגים טניס שדה המתאמנים לקראת תחרויות ארציות ואף עולמיות.

גודל הקבוצה: ככל שהקבוצה גדולה יותר, כך מחיר החוג קטן יותר. אימון בקבוצות גדולות תורם להגדלת המעגל החברתי של הילד, כך שכדאי לקחת זאת בחשבון ללא קשר למחיר.

גיל הקבוצה: עם הגיל המחיר עולה.

חוג במתנ"ס יוזיל משמעותית את העלויות שכן חלק מהן יהיו מסובסדות.

 

טווחי מחירים

 

חוג טניס שדה לילדים - 150-230 ש"ח לחודש

חוג טניס שדה למבוגרים - 150-230 ש"ח לחודש

ט.ל.ח

 

חוג טניס שדה

 

משחק הטניס הוא משחק פופולארי מאוד בכל רחבי העולם. שורשיו של המשחק באירופה, לפני קרוב לשבע מאות שנה, אז נהגו לשחק בכדור משחק הדומה לטניס, אך בעזרת הידיים וללא שימוש במחבטים כפי שנהוג כיום. עם השנים התפתח המשחק, ולאט לאט הפך דומה יותר לטניס שאנו מכירים מהטורנירים בטלוויזיה.

 

למה משחקים טניס?

 

רבים מגיעים לעסוק בתחום של טניס מתוך רצון להפוך למקצוענים בתחום. הם משקיעים אנרגיות וזמן רב, בדרך כלל מגיל ילדות, בכדי להפוך לטובים יותר ולנצח בתחרויות נחשבות. תוכלו למצוא אותם מתאמנים יום אחר יום במגרשים, מקפידים על שגרה קבועה ונוקשה. לעומתם, ישנם מי שפונים למשחק זה מתוך רצון להינות, להשתחרר ולפתח תחביב חדש ומהנה. לרוב מדובר באנשים שמשחקים פעם או פעמיים בשבוע לכל היותר.

 

אנשים מבוגרים מתחילים, לפעמים, להבין בשלב מאוחר יחסית את חשיבותה של פעילות גופנית. לעיתים אלו אנשים שעבדו באופן אינטנסיבי במשך כל חייהם, וכאשר הם יוצאים לפנסיה, או מתפנים ולו במעט מעומס העבודה, הם מתחילים להשקיע בגופם. פתאום הם מבשלים לעצמם, יוצאים לרוץ בבוקר, מקפידים על שעות שינה סדירות, ולעיתים גם מתחילים לשחק טניס... אותם אנשים יעידו שהדבר עשה להם נפלאות- זמן התגובה שלהם השתפר, ידיהם התחזקו, והם נכנסו לכושר, אך עשו זאת בצורה מהנה ולא מתישה מדי.

 

טניס לילדים

 

לא רק מבוגרים נמשכים למשחק המרגיע והנעים הזה. נוכל למצוא במרכזים ללימוד טניס גם ילדים רבים, שבאו ללמוד מעט מן המסורת העתיקה של משחק הטניס, להפעיל את גופם ולהעביר את הזמן בשמש, בחוץ, ולא מול המחשב. הורים רבים יספרו שלאחר שילדיהם החלו להתאמן בתחום הזה, הם פיתחו מספר יכולות חשובות: סבלנות רבה יותר, בטחון עצמי גבוה יותר, וכמובן כישורים גופניים טובים בהרבה משהיו להם פעם.

 

בין שאתם מבוגרים ובין שאתם צעירים, מומלץ מאוד להתנסות בתחום זה, לפחות פעם או פעמיים... ייתכן שלא תהפכו לאלופי הארץ, ואפילו לא תתקרבו לכך, אך אין שום ספק שאחרי כמה אימונים תרגישו טוב יותר- ערניים יותר, חזקים יותר, ובריאים יותר.

 

טיפים עבור חוג טניס שדה

 

כהורה, אתה רוצה לתפוס מה שיותר ציפורים במכה. אתה רוצה למצוא לילד שלך את החוג שילמד אותו הכי הרבה, ייתן לו הכי הרבה אפשרויות, יקדם אותו מה שיותר. מראש, החלטת שתרשום את ילדך לחוג ספורט כלשהו- אבל איזה? משחק פופולארי כגון כדורגל או כדורסל? משהו מזיק פחות כגון שחייה? אולי גלישת רוח או לימודי טניס? האפשרויות נראות אין סופיות. בחלק מהמקרים, הילדים עושים לך את החיים הקלים ומביאים דעה- אבל מה אם לילד שלך אין העדפה? מה עם ההחלטה ברובה נופלת על כתפיך? להלן כמה נימוקים למה כדאי שתעדיף חוג טניס על חוגי ספורט אחרים.

 

מהקל אל הכבד

 

כאשר מדברים על חוג טניס, הכוונה היא בדרך כלל אל חוג טניס שדה- כזה המשחקים במגרשים משלושה סוגים: חימר, דשא ופרקט (של אולם). בדיוק כמו רב מקצועות הספורט האחרים, גם כאן הילד שלך ילמד "דברי בסיס" כגון אחריות, עמידה בלוח זמנים, למידת נחישות, ערך עצמי, התמודדות עם ניצחון וכשלון ועוד כהנה וכהנה. מובן, שמדובר בספורט לכל דבר, המאמץ שרירים, מגביר סיבולת לב ריאה וככלל מאריך את החיים ואת איכותם וממכר את הילד שלך, מגיל צעיר, למשחק שהוא גם מהנה וגם בריא.

 

המשך הדרך

 

לעיתים קורה כי התשוקה של הילד שלנו בחוג שנרשם אליו בגיל 6 ממשיכה הלאה. כאשר מדובר על חוג טניס יש בהחלט לאן להתקדם. ילד הרשום אל חוג טניס לילדים יכול להמשיך אל חוג טניס לנערים ואפילו חוג טניס למבוגרים בהתאם לרמת המשחק שלו והיכולות שלו. שלא כמו חלק ממקצועות הספורט- זהו משחק הנהוג לשחק בגילאים הבוגרים ולכן, מדובר על תחביב לשנים ארוכות- מה שיכול בהחלט להוות שיקול מבחינתך. בנוסף, הלומדים בתוך אקדמיה לטניס מוצאים את עצמם לא מעט בתחרויות מחוזיות, ארציות ולעיתים אפילו עולמיות- בהתאם ליכולות שלהם.

 

גם וגם

 

בנוגע אל חוג טניס מחירים שונים, בהתאם אל מקום הלימוד- כך שגם כאן אין הבדל משמעותי בין החוגים האחרים אל חוגי הטניס. אך היתרון הגדול ביותר של חוג הטניס הוא היות המשחק הן משחק אישי והן צוותי (לשחק לבד או בזוגות) ובהתאם ללמד אחריות אישית או עבודת צוות.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוג טניס שדה ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.