×


תפריט נגישות

מחירון חוג טאי צי

 

כמה עולה חוג טאי צ'י ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג טאי צ'י מעודכן לשנת 2020.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגי טאי צ'י בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוג טאי צ'י מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה להירשם לחוג טאי צ'י?

 

(מחיר לחודש)

מחיר חוג טאי צ'י נע בין עשרות שקלים לשיעור בודד למאות שקלים בחודש.

חוג טאי צ'י - 150-300 ש"ח

ט.ל.ח

 

טיפים עבור חוג טאי צ'י

 

אם אתם מחפשים אומנות לחימה שתוכל לסגל לכם כלים שילמדו אתכם לשמור על איזון ולהכיר את הגוף שלכם טוב יותר, יתכן כי לימודי טאי צ'י הם בדיוק מה שאתם מחפשים. לא מדובר רק על התעמלות אלא על דרך חיים שתלמד אתכם לנהוג באיפוק ובכבוד לזולת. לא תמיד צריך לקפוץ בראש, לתקוף ולהגיד את המילה האחרונה. אפשר להיות חכמים יותר ועדין להשיג את המטרות שלנו.

 

הנה כל מה שרציתם לדעת על לימודי טאי צ'י

 

לימודי טאי צ'י – למה זה טוב ?

טאי צ'י היא אומנות לחימה שפותחה ביפן לפני מאות שנים. מטרתה של שיטת לחימה זו היתה לאפשר התגוננות לפיתוח ייצר ההישרדות. עם השנים התגלה כי היפנים הם אנשים בריאים יותר, גמישים יותר ובעיקר שמחים ואופטימיים יותר. אחת הסיבות לכך היא אורח החיים שלהם. הוכח כי מי שמתרגל טאי צ'י הוא אדם רגוע ואופטימי יותר. כך שטאי צ'י היא הרבה מעבר מעוד אומנות לחימה, מדובר על אורח חיים שמטרתו לשמור על הגוף ובעיקר על הנפש.

 

קורס טאי צ'י – למי זה מתאים?

 

קורס טאי צ'י מתאים לכל אחד, ניתן למצוא קבוצות שונות לגילאים שונים.

 

חוג טאי צ'י לילדים: בקרב הילדים הוכח כי תרגול טאי צ'י יעיל במיוחד עבור ילדים עם קשיי התנהגות, מופנמים או היפראקטיביים. תרגול טאי צ'י מסייע בהתמודדות עם בעיות של קשב וריכוז. הקורס מותאם לכלל הילדים ומקנה כלים של יציבה נכונה, כוח סיבולת, איפוק, דיוק, עמידה ביעדים ועוד

 

חוג טאי צ'י למבוגרים: גם המבוגרים ימצאו באומנות הטאי צ'י הרבה מעבר לפיתוח יכולות לחימה. מדובר בקורס מצוין למי שמעוניין להיכנס לכושר ובמקביל לרפא את הנפש ולהגיע לרמות ריכוז גבוהות.

 

מה עושים בסדנאות טאי צ'י?

 

קורס טאי צ'י לא חייב להימשך לאורך זמן. סדנאות טאי צ'י יוכלו לתת לכם מושג על אומנות לחימה זו בכדי לסגל לכם כלים שישפרו את חייכם בצורה משמעותית. מומלץ לחפש סדנאות אלו גם אם אינכם רוצים להתחייב לקורס הארוך.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוג טאי צ'י ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.