×


תפריט נגישות

מחירון חוג התעמלות קרקע

 

כמה עולה חוג התעמלות קרקע?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג התעמלות קרקע מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגי התעמלות קרקע בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוג התעמלות קרקע מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה להירשם לחוג התעמלות קרקע?

 

100-200 ש"ח לחודש

ט.ל.ח

 

טיפים עבור חוגי התעמלות קרקע

 

להתבגר בחן

גיל ההתבגרות הוא גיל מעבר קשה- הרגליים והידיים מתארכות, מגושמות מופיעה כמו משום מקום וילדים מתחילים להחליק, ליפול, להיתקל בדברים שטרם נתקלו בהם קודם לכן. הגוף משתנה גם מבחינת הסממנים המיניים שלו: ניצני שדיים וקבלת הווסת אצל הבנות, העמקת הקול וצמיחת שיער הפנים אצל הבנים. אין ספק כי זוהי תקופה טעונה ומבלבלת, זאת לפני שדיברנו על השפעות ההורמונים על מצבי רוח, עליות וירידות במשקל, המודעות החברתית הגוברת לחברת השווים ועוד ועוד.

 

לעבודה

 

אז מה לכל זה ולחוגי ספורט אתם שואלים? הרבה. יותר ממה שתתארו לעצמכם. חוג התעמלות קרקע או חוג ספורט אחר, מועדף על הילד שלכם (כדי שיעשה זאת בהנאה ולא מתוך הכרח) יכול להוריד באופן דרסטי את התופעות הקשות של גיל המעבר ולהעביר את התקופה הלא פשוטה הזו במהירות וקלות גדולה יותר. איך? פשוט מאד. במהלך חוג התעמלות קרקע, כמו במהלך פעילות גופנית מאומצת אחרת, משתחררים בגוף חומרים רבים המאזנים את ההשפעות העודפות של ההורמונים, מרגיעים את הנוער ומעניקים לו תחושת שליטה על גופו. מובן שהשליטה הפיזית על הגוף משתפרת גם היא- בעקבות אימון ושימוש נכון יותר ביציבה ושרירים.

 

מתי מתחילים?

 

בתור הורים, אל תתפלאו כי דווקא הילדים שלכם, אשר היו באותו חוג התעמלות קרקע לילדים מאז כיתה א' לפתע מגלים חוסר חשק לזוז מהמיטה ולא רוצים להניע את עצמם, מוותרים על החוג ועל פעילות גופנית בכלל. השינויים ההורמונאליים עושים את רב בני העשרה עייפים יותר וגם הביצועים אליהם היו רגילים כבר לא בהישג ידם- דבר שמתסכל אותם. עם זאת, חוג התעמלות קרקע לבוגרים החל מכיתה ח' (תחילת גיל ההתבגרות בערך) הם חיוניים אפילו יותר מאשר אלה של הילדים הקטנים.

 

על מראה והנאה

 

הדרך הטובה ביותר לשכנע את הנוער לחזור אל פעילות גופנית לאחר השוק הראשוני של גיל ההתבגרות היא התייחסות אל התעמלות מכשירי קרקע או חוג ספורט אחר שתחליטו עליו כאל מקפצה מבחינת המראה של הילד. לרב, לפעילות גופנית סדירה יש יתרונות בהורדת משקל, עיצוב הגוף ואפילו העלמת פצעי בגרות- דברים שידברו אליהם יותר בתקופה חברתית זו של חייהם.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוג התעמלות קרקע ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.