×


תפריט נגישות

מחירון חוג התעמלות נשים

 

כמה עולה חוג התעמלות נשים ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג התעמלות נשים מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגי התעמלות לנשים בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוג התעמלות לנשים מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה להירשם לחוג התעמלות נשים?

 

150-280 ש"ח לחודש

ט.ל.ח

 

חוג התעמלות נשים - פני התמורה

 

גוף האישה הוא מלאכת מחשבת, נפלאה ומורכבת. הוא עובר שינוים על שינוים, לאורך כל חיי האישה ומסתגל נפלא לדברים רבים ומדהימים: גיל ההתבגרות, הריון, גיל הפוריות והבלות שונים אלה מאלה מבחינת התחושה, התפקודים הפיזיולוגיים וכמובן הצרכים שלהם. לא תמיד מדובר על מסע קל וחלק ולעיתים מזומנות ישנם קשיים הורמונאליים, בעלי השפעות שונות ומשונות על הבריאות הנפשית והפיזית. למרות השוני בין שלב לשלב ובין גיל לגיל, התעמלות נשים יכולה להקל את המעברים ולעגל את הפינות בכל שלב. התעמלות נשים מותאמת גיל, כמובן.

 

גיל ההתבגרות

 

אולם לא נחשבת ממש לסוג של התעמלות נשים, אבל גם התעמלות של בנות עשרה אמורה להיות בעלת אוריינטציה נשית. בנות המקבלות מחזור בפעם הראשונה יפיקו תועלת רבה מפעילות גופנית סדירה, הארכת שרירים וחיזוק שרירי החזה והגב התחתון- המאפשרים גם עמידה זקופה לנוכח המשקל הנוסף של ניצני השד הגדלים. יש הטוענים כי התעמלות מקטינה את תופעת המחזור השונות- כאבים, מצבי רוח משתנים, עייפות ועוד. שלא לדבר על כך שבגיל ההתבגרות מתקיים עיסוק מאסיבי בערך עצמי ואין דבר שמועיל לערך עצמי של נערה בת עשרה כמו השקעה בתהליכי חיטוב ועיצוב הגוף וראיית תוצאות בכיוון.

 

טרום אמהות

 

הוג להתייחס אל השלב הבא בנשיות כאל שלב ההריון, על אף שבין הנערות לאם יש גם שלב נוסף של נשיות- הזקוק גם הוא להתייחסות. התעמלות גופנית לנשים בשלב טרום האימהות יכולה לעזור רבות. בעידן בו האדם עובד או לומד כ-12 שעות ביממה, ואת רובה בישיבה, פעילות גופנית סדירה יכולה למזער סיכון של שלל מחלות ולהאריך את הבריאות. גם התעמלות לנשים בהריון ידועה בתור בריאה ומועילה הן לעובר והן לאם. יולדת פעילה גופנית עוברת את הלידה בקלות יותר גדולה מזו שלא, וגם את ההיריון היא מעבירה בד"כ עם פחות משקל גוף- משמע בקלילות שאין ליולדת שאינה פעילה.

 

גם זהב

 

התעמלות נשים מבוגרות מאפשרת לאישה בגיל השלישי לשמר או לשפר את בריאותה. גם נשים הסובלות ממחלות או מפחדות מפעילות "אגרסיבית" יכולות למצוא לעצמן דרכים להתעמל, למשל התעמלות נשים במים הידועה כמסוכנת פחות. לסוגים שונים של חוגי התעמלות נשים מחירים שונים, כמובן.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוג התעמלות נשים ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.