×


תפריט נגישות

מחירון חוג התעמלות מים

 

כמה עולה חוג התעמלות מים?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג התעמלות מים מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגי התעמלות מים בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוג התעמלות מים מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה להירשם לחוג התעמלות מים?

 

100-200 ש"ח לחודש

ט.ל.ח

 

טיפים עבור התעמלות במים

 

מים חיים

פסיכולוגים טוענים כי השהות במים עוזרת לאדם לחוש מוגן, כיוון שהיא מזכירה לתת מודע שלו את המוגנות של השהייה ברחם. בין אם זו הסיבה לכך שהרב המכריע של בני האדם אוהב מים או לא, אין אפשרות להתכחש ליתרונות הגדולים של מים בכל מה שנוגע אל שיקום, טיפול ועזרה בהתפתחות. התעמלות במים טובה בכל גיל ומתאימה לתינוקות מגיל 4 חודשים ועד סוף החיים. מובן כי השונות הרבה של הגילאים נותנת מקום להתמחויות שונות של כל גיל וכל מצב. אבל במהות, התעמלות במים של בני 4, 44 ו94 לא שונה בהרבה- אולי רק מבחינת גודל המאמץ.

 

נשים, זקנים וטף

 

נתחיל בעובדה הפשוטה כי התעמלות במים הינה ההתעמלות עם סיכוני הפציעות הנמוכים ביותר, מכל סוגי ההתעמלות והספורט. מרגע ירידת האדם אל המים, כוח הכבידה כבר אינו מטריד אותו ומגן בכך על המפרקים, עצמות ואיברים מוחלשים בגופו ממשקל או מאמץ. לכן, טיפולים במים מתאימים לעיתים גם לנכים המוגבלים ביותר. גם אוכלוסיות "רגישות" אחרות יכולות ליהנות כיום מקורסי מים שונים- התעמלות במים לנשים בהריון, התעמלות במים לתינוקות, התעמלות במים לגיל הזהב וכאמור גם התעמלות משמרת בריאות עבור נכים ומוגבלים.

 

לא רק טיפולים

 

אולם מספר לא מבוטל של אנשים מגיעים אל המים בעתות מצוקה ומחפשים את המומחיות של מדריכי בריכות טיפוליות, אך כיום אנשים רבים מבינים שאין שום צורך להיפצע או לסבול כדי ליהנות מפעילות גופנית מהנה, מאתגרת ומעולה זו. התעמלות אירובית במים למשל, עובדת על כל השרירים האפשריים בגוף- רק מעצם התנגדות המים אל התנועה- בעוד בפעילות אירובית רגילה לא כך הדבר. לסיכום התעמלות במים למבוגרים, ילדים, נשים ובני הגיל השלישי היא לרב יעילה יותר ובטוחה יותר מאשר סוגי התעמלות אחרות.

 

על כסף ואהבה

 

בשוק כיום קיימים מספר רב מאד של חוגי התעמלות. המודעות לבריאות והרצון לשינוי בתוך קבוצה עושים את חוגי ההתעמלות לפופולאריים ביותר. עבור חוג התעמלות במים מחירים משתנים- לעיתים תמצאו חוגים זולים ממנו בפעילות "על הקרקע" ולעיתים חוגים יקרים ממנו. אך לאוהבי המים- אין כלל שאלה. בנוסף, ההבדל של המחירים לא כזה משמעותי ממילא.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוג התעמלות מים ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.