×


תפריט נגישות

מחירון חוג התעמלות לגיל הרך

 

כמה עולה חוג התעמלות לגיל הרך ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג התעמלות לגיל הרך מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגי התעמלות לגיל הרך בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוג התעמלות לגיל הרך מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה להירשם לחוג התעמלות לגיל הרך?

 

100-200 ש"ח לחודש

ט.ל.ח

 

טיפים חוגי התעמלות לגיל הרך

 

תאכל ילד שלי, תאכל

אין אמא מאושרת מאשר אמו של אותו תינוק שאוכל טוב. הלחיים הוורדרדות והנפוחות, הזרועות השמנמנות וקפלי השומן בעלי חן מיוחד, חן ששמור לתינוקות שמנמנים בלבד ואינו משתווה לשום חן אחר. הסיבות לכך מובנות- ילד שמנמן מוגדר ילד "בריא", המטפס במהירות בסולמות המשקל והגובה, משמע מתפתח למופת. אבל למשקל גבוה יש גם צד בעל קושי- תינוקות שמנמנים ניידים פחות מאלה הרזים, הם אולי מקנים לאמם נחת עם אכילה משביעת רצון, אך לעיתים קרובות למדי הם עוברים שלבי התפתחות מוטוריים לאט יותר מתינוקות אחרים.

 

אפשר לעזור

 

גם אם הילד של השכנה התהפך כבר בגיל שלושה חודשים, אין לך מה להילחץ. ישנו טווח גילאים רחב בו אמור הילד לצעוד אל תוך התפתחות חדשה. אם ישנה אבנורמליות כלשהי, אחות טיפת החלב שלך תתריע בפניך ותמליץ לך שלל טיפולים. לעיתים, תצטרכי פיזיותרפיה עבור הילד, ופעמים אחרות התעמלות לגיל הרך בחוגים מתמחים יכולה להשיג את אותן התוצאות ועם כיף גדול יותר. התעמלות לגיל הרך אינה תחליף לפיזיותרפיה בכל המקרים, כמובן, ויש להתייעץ עם אחות טיפת חלב אם חוג כזה יספק את הצרכים של הילד שלך או לא.

 

לא רק תינוקות

 

גם בגילאים מאוחרים טיפה, לקראת גיל 2-3, יתכן מצב בו הילד שלך שמנמן ולא פעיל גופנית. בשלב הזה, יש לכך גם השלכות חברתיות מבני כיתתו בגן, המשפיעות על הערכת העצמי שלו. התעמלות לגיל הרך לגילאים אלה יכולה לתת פתרון טוב להזזת הגוף, אבל גם מסגרת חברתית אלטרנטיבית בה ימצא חברים בעלי עניין משותף. חוגים אלה שונים במהות ובמבנה מאותו חוג התעמלות לתינוקות וכוללים הרבה יותר מלל, סיפור, הפעלה ומשחק הוראות. בעוד שבתוך חוג התעמלות לתינוקות ההורה הוא חלק פעיל מהפעילות, בעת חוגים לגלאי השנתיים ומעלה ההורה בד"כ אינו משתתף.

 

מה לבחור?

 

ספורט לגיל הרך מגוון היום מאד וכדאי לתת לילד שלך למצוא את הנישה שלו ולהתחבר אל החוג שעושה לו הכי טוב. בהיצע חוגים לגיל הרך אפשר למצוא התעמלות קרקע לגיל הרך, תנועה לגיל הרך, יוגה לגיל הרך ועוד. לרב חוגי התעמלות לגיל הרך מחירים דומים.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוג התעמלות לגיל הרך ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.