×


תפריט נגישות

מחירון חוג התעמלות בהריון

 

כמה עולה חוג התעמלות בהריון ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג התעמלות בהריון מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגי התעמלות בהריון בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוג התעמלות בהריון מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה להירשם לחוג התעמלות בהריון?

 

100-200 ש"ח לחודש

ט.ל.ח

 

טיפים עבור התעמלות בהריון

 

להקל על הדרך

היריון הינה אחת התקופות הנפלאות ביותר בחייה של האישה. אבל זו גם תקופה רווית מתחים פיזיים (ולעיתים נפשיים), חוסר נוחות בגופך שלך וכמובן תקופה מאתגרת מבחינת כל החושים. עם המודרניזציה ישנן לא מעט דרכים להקל על סבל האישה: תרופות למיניהן לצרבות, הקאות ובחילות, טיפולים נגד דליות ברגליים וטחורים ועוד. אבל המציאות היא, שהדבר שיעזור לך לעבור את ההיריון בקלות היה שם מאז ומעולם וכולל רק שלושה דברים בסיסיים: שינה טובה (עד כמה שניתן, לפחות מבחינת כמות השעות), אוכל טוב (או ויטמינים במרשם, להשלמת התזונה היומית) וכמובן- פעילות גופנית.

 

גם אם לא

 

בואו נודה בזה- מעט מאד נשים נרשמות אל חוגי התעמלות בהריון אם אינן היו מראש מאלה שמתעמלים. אבל, גם נשים כאלה קיימות. חשוב להקפיד בעת הרשמות אל התעמלות בהריון ללא עבר של פעילות גופנית, שלא להעמיס על הגוף יותר מדי בבת אחת. כמו כל מתאמן עליך להתחיל רמות קושי נמוכות ולעלות באופן הדרגתי, אך בזהירות גדולה יותר מאשר מתעמל ממוצע. התעמלות בהריון מודרכת ע"י מדריך או מדריכה מומחים במצבך ויודעים בדיוק מהם הדברים שמותרים או אסורים לך- התעמלות לא נכונה עלולה לסכן את העובר ואותך, בעוד התעמלות נכונה תביא לתוצאות מעולות.

 

למה לי?

 

אז למה להירשם אל התעמלות לנשים בהריון? לכאורה כל מה שמתחשק לך לעשות בהיריון זה לנוח ועם העבודה גם ככה יש מעט מאד זמן עבור כך. לחשוב על ספורט בזמן עייפות נראה בלתי אפשרי. אבל פעילות ספורט בהריון שנעשית באופן רציף דווקא תהפוך אותך לעייפה פחות ותעזור לך לישון טוב יותר. פעילויות ספציפיות כגון יוגה להריון, פילאטיס להריון ועוד יכולים גם לעזור לך להזרים את הדם- מה שיעזור במניעת דליות ברגליים, לחזק את שרירי הגב- מה שיעלים את כאבי הגב ועוד ועוד. התעמלות להיריון ולידה מסוגים שונים יכולה אפילו לעזור לך להתכונן טוב יותר אל הלידה. ישנה גם אפשרות של התעמלות במים לנשים בהריון שהיא בטיחותית במיוחד ויכולה לעזור במיוחד לבעלות משקל גוף גדול. לחוגי התעמלות בהריון מחירים מגוונים, בהתאם למכון ולחוג עצמו.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוג התעמלות בהריון ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.