×


תפריט נגישות

מחירון חוג התעמלות אירובי

 

כמה עולה חוג התעמלות אירובי ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג התעמלות אירובי מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגי התעמלות אירובי בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוג התעמלות אירובי מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה להירשם לחוג התעמלות אירובי?

 

100-200 ש"ח לחודש

ט.ל.ח

 

טיפים עבור התעמלות אירובי - בת אדם

 

את זוכרת את אותו רגע בלידה, שאחריו שום דבר לא היה אותו הדבר יותר. רגע אחד היית אישה ולאחריו- כבר אמא. לא משנה כמה שנים עברו מאז, כמה ילדים נוספו למשפחתך- אסור לך לשכוח שבתוך ההמולה הזו, בתוך החוויה האימהית הנהדרת, מסתתרת גם אישה, בת אדם, שצריכה גם היא תשומת לב והשקעה. הרשמה אל התעמלות אירובית תעשה יותר מאשר חיטוב ועיצוב הגוף שלך, היא גם תראה לילדיך כי השקעה בעצמי היא חשובה ומקובלת, תחסן את נפשך נגד דיכאונות ומצבי חרדה ותחזק את יחסיך עם בן הזוג- שיקבל בת זוג מלאת חיים ונחשקת.

 

תעשו מה שאני עושה

 

בתור אמא, פעילות גופנית שלך ילדיך חשובה לך. אבל ילדים, כידוע, לא עושים את מה שאנחנו אומרים להם לעשות, הם עושים את מה שאנחנו עושים. לכן, הרשמות אל חוג התעמלות אירובית מעביר מסר ברור וחשוב לילדיך: הספורט הוא חלק מהחיים, חלק מהשגרה וחלק מההוויה המשפחתית שלכם. גם ערכים של התמדה, ריכוז, השקעת הזמן בעצמי ועוד רבים וטובים באים לידי ביטוי כאשר ילדיך יודעים שאת משתתפת באופן שוטף בחוג התעמלות אירובית. התעמלות ספורט ותנועה טובה וחשובה בכל גיל ושלב בחיים: התעמלות אירובית בהריון, התעמלות אירובית במים בגיל השלישי וגם אימון אירובי לנשים בכל שלבי הביניים.

 

להקפיץ את הלב

 

השגרה יכולה להיות שוחקת- עבודה, כלים, כביסה, לאסוף ילדים מהגן. לעיתים מזומנות נשים מרגישות צורך להיות כמו כל יכולות. המתח והמאמץ הפיזי הכרוך בכך הוא בלתי יאמן- וגם כאן כאשר מדובר על חוג אירובי יש יתרונות רבים. פעילות ספורטיבית מורידה רמות חרדה ודיכאון בגוף, שומרת על אנרגיית הגוף לאורך זמן ומאפשרת לך לישון, לאכול ולהתנהל טוב יותר במהלך היום. התעמלות לנשים בכלל היא חשובה לאן ערוך, כמובן, אבל שיעורי אירובי הם גם שיעורים כפיים וממריצים, מה שגורם לך לרצות לחזור בהנאה מרובה אל השיעורים ולא להשתעמם בהרמת משקולות בחדר כושר. אגב, עבור חוג התעמלות אירובית מחירים דומים למדי למקבילות המקפיצות פחות, דוגמת מנוי לחדר כושר או בריכת שחייה.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוג התעמלות אירובי ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.