×


תפריט נגישות

מחירון חוג גלישת רוח

 

כמה עולה חוג גלישת רוח ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג גלישת רוח מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגי גלישת רוח בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוג גלישת רוח מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

 

כמה עולה חוג גלישת רוח?

 

מחיר חוג גלישת רוח נע בין עשרות למאות שקלים לשיעור. המחיר כולל בדרך כלל שימוש בציוד גלישה וחליפת צלילה, וכולל לימודים תיאורטיים על מקצועות הים לצד לימודים מעשיים. בדרך כלל לאחר מספר שיעורים בודדים ניתן לצאת אל הים לבד ולהתחיל לנסות לתפוס גלים.

 

טווחי מחירים

 

חוג גלישת רוח לילדים - 100-150 ש"ח

חוג גלישת רוח למבוגרים - 100-250 ש"ח

ט.ל.ח

 

חוג גלישת רוח

 

אין דבר יותר מגניב מחבורת צעירים עם שיער גולש שמגיעה אל הים בשעות הבוקר המוקדמות על מנת לנצל את הגלים ולגלוש במהירות על הגלים. נכון, ניתן ללמוד את רזי הגלישה באופן עצמאי, אך אם אתם רוצים לדעת איך עושים את זה נכון תצטרכו להיעזר בחוג גלישת רוח מקצועי. חוג גלישת רוח הוא בדרך כלל אבן הדרך הראשונה שעושים גולשים אל עבר הקריירה החדשה שלהם. אז הנה כל מה שרציתם לדעת על גלישת רוח ולא העזתם לשאול.

 

לימודי גלישת רוח – למה צריך את זה בכלל?

 

קורס גלישת רוח מיועד למי שרוצה להרגיש את חווית גלישת הגלים. קיימות מספר רמות של גלישת רוח החל משיעורי גלישה למתחילים, חסרי ניסיון בתחום ועד למקצוענים של ממש שרוצים להכיר דרכים חדשות לשוט על פני המים ולרכב על הגלים.

 

אין דבר המשתווה לרכיבה על גל במהירות הרוח. מי שניסה כבר יודע כי מדובר על חוויה יוצאת דופן ומיוחדת במיוחד. כדאי מאוד לנסות!

 

למי מתאימים לימודי גלישת רוח?

 

כיוון שמדובר בתחום רב גוני המתאים לכל הרמות, ניתן למצוא חוג גלישת רוח לילדים. הילדים של היום אוהבים להתנסות ולהכיר את הכל, והם לא בוחלים גם במקצועות הים. אך בהחלט לא מדובר על תחום ילדותי. חוג גלישת רוח למבוגרים הופך להיות יותר נפוץ בשנים האחרונות ובעיקר הנשים לא נשארות חייבות, ניתן למצוא קבוצות חוג גלישת רוח לנשים, למרות שלא מדובר בספורט המחייב הפרדה מגדרים וישנן גם קבוצות מעורבות.

 

בימי הקיץ ישנן קייטנת גלישת רוח לילדים, לרווחת ההורים העסוקים המחפשים פעילות העשרה לילדים בימי החופש. במהלך ימות השנה קיים מועדון גלישת רוח המהווה בית לחובבי הגלישה שעבורם הים הוא לחם הנפש.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוג גלישת רוח ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.