×


תפריט נגישות

מחירון חוג גודו

 

כמה עולה חוג ג'ודו ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג ג'ודו מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגים לג'ודו בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוגי ג'ודו מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

 

טווחי מחירים עבור חוג ג'ודו

 

חוג ג'ודו לילדים - 100-150 ש"ח

חוג ג'ודו למבוגרים - 100-200 ש"ח

ט.ל.ח

 

כיצד ג'ודו התפתח?

 

העולם שסביבנו נראה לנו לעיתים פשוט, אך למעשה הוא מסובך ומלא שכבות ורבדים שאנו לא תמיד מודעים אליהם. מדהים להסתכל על תחומים שונים בחיים שלנו, ולחשוב כמה הם מובנים מאליהם בשבילנו אך כמה שינויים הם עברו עד שהתייצבו והתעצבו לכדי מה שהם כיום. קחו לדוגמא, את אמנות הלחימה היפנית, ג'ודו. סביר להניח שרובכם יגידו שהיא נוצרה ביפן העתיקה ומאז השתמרה ולא שונתה, אפילו לא במעט. אלא שמאחורי אמנות לחימה זו, או יותר נכון, מאחורי הצורה המודרנית שלה, עומד סיפור מרתק.

 

השנה היא 1945. מלחמת העולם השנייה. יפן מתבצרת ולא נכנעת עד שארצות הברית מטילה עליה שתי פצצות אטום, שגורמות להרס ולמוות בכמויות בלתי נתפסות. אחרי שמנהיג יפן, הקיסר (שהיה לו מעמד של אל עד אותו רגע), נאלץ להיכנע ולהודות שמדינתו הפסידה, מתחיל תהליך בו יפן, שהייתה לאורך אלפי שנים מדינה סגורה ולא נגישה כלל לעולם המערבי, נפתחת אליו. לתהליך זה היו השלכות שונות על חייהם של היפנים.

 

אומנויות לחימה ביפן

 

כחלק מתהליך ההיפתחות, אדם בשם ג'יגורו קאנו, מורה ומחנך, מחליט לקחת את אומנויות הלחימה היפניות המסורתיות ולהתאים אותן למערב. על אף שיש באמנויות אלו פוטנציאל גדול למצוא חן בעיני המערביים, הוא מבין, אין שום סיכוי שאמריקאים ובריטים יאמצו קרב מגע שבו המטרה היא לפצוע או אפילו להרוג את היריב. כך הוא ממציא את אומנות הלחימה הידועה לנו כיום בשם ג'ודו.

 

ג'ודו כיום

 

כיום, ג'ודו הוא תחום ספורט פופולארי ברחבי העולם כולו. קאנו הוציא את האלמנטים האלימים מתוכו כליל, כך שאנו יכולים לשלוח את הילדים לחוג ג'ודו כיום מבלי לחשוש שהם יחזרו מדממים או עם יד שבורה (לא יותר מבכל תחום ספורטיבי שיש בו סיכון זה או אחר, מכל מקום). עם זאת מעניין לדעת שמה שנראה לנו כיום כתחרות נחמדה לצפות בה בטלוויזיה או כספורט שיכול לעזור לילדים שלנו להיכנס לכושר וללמוד להגן על עצמם, היה עד לפני שנים לא רבות כל כך דבר שונה בתכלית, עם מטרות וסגנון אחרים לגמרי.

 

טיפים עבור חוג ג'ודו

 

בעידן השפע בו אנו חיים, אחת המשימות הקשות ביותר ללמד את עצמנו היא לאומר את המילים: "די", "מספיק" ו"לא". כך נוצר המצב בו אנשים רבים מפתחים משחקי שנאה והתחמקות ארוכים עם המשקל ומגבירים את הסיכונים הבריאותיים והנפשיים הכרוכים בהשמנת יתר. חשבתם שמדובר על בעיה של נשים בלבד? חשבו שוב.

 

סטייק או סלט

 

רבים מהגברים הנכנסים למשטר של תזונה דיאטטית חשים פחות גברים ממה שהם. הפתרון פשוט כמובן: אכול מעט ועשה הרבה. אין שום צורך לאכול עשבים בלבד מעכשיו ועד עולם: אלה להקפיד על הוצאת אנרגיה באמצעות ספורט. חשוב לבחור תחום ספורט שיעניין אותך, כדי תתמיד בו וכיום לא חסרים קורסים, סדנאות שונות וגם לימודי מיומנויות ספורט חדשות החל מטניס ועד שחייה. למעוניינים לעשות משהו אחר, מעניין באמת, אף פעם לא מאוחר לבדוק קורסים של אומנויות לחימה דוגמת ג'ודו.

 

אולימפיאדה

 

גם אם לא תהיה אריק זאבי ותביא את המדליה הבאה, התעסקות בעולם אומנויות לחימה בכלל והתעסקות בלימוד ג'ודו בפרט יכולים לעזור לך להשיג את מבוקשך: הוצאת אנרגיה והרזייה בדרך מהנה ולימודית. שלא נדבר גם על עיצוב גוף אותו תקבל על הדרך, בגלל הפעלת השרירים השונים כחלק מאימוני ג'ודו אלה. בשיעורים עצמם תוכל לחוות הפעלות שיחזקו את השרירים השונים של הגוף שלך, אימונים המאפשרים התקדמות בדברים בסיסיים כמו יציבה וגם הפעלות שמחזקות דברים שלכאורה לא קשורים ישירות לפעילות גופנית: למשל ריכוז וקשב.

 

להתאים לכל אחד

 

קורסים של אומנויות לחימה נפתחים לגילאים שונים ואפשר למצוא אותם כמעט בכל הערים בארץ, כך שלא תצטרך לנסוע רחוק מדי עבור לימודי סדנאות אלה. בגלל הביקוש הרב, לימודי הלחימה מתקיימים גם בכל הרמות- לעיתים בנפרד, לעיתים יחד- תלוי במכון ובסוג הלחימה הנלמדת. כך שלא תתקשה למצוא סדנאות המתאימות לך בול, גם אם אתה גדול מאד במימדים וחש לא נעים במיוחד עם תנועות גופך בתחילה. הפעלות הסדנא מותאמות לשלב בו אתה נמצא מבחינת ההתפתחות והלימוד שלך, כך שלא אמורה להיות בעיה. בתחילה הרמה קלה והיא עולה ככל שאתה מתקדם ומשתפשף ביכולות החדשות. העיקר: לא לוותר על ההתחלה.

 

כמה עולה להירשם לחוג ג'ודו?

 

מחירו של החוג נע בין עשרות למאות שקלים לשיעור והוא נקבע על פי מספר פרמטרים:

● מקצועיות החוג: ככל שרמת החוג גבוהה ומקצועית יותר, כך מחיר החוג עולה.

● גודל הקבוצה: ככל שהקבוצה גדולה יותר, כך מחיר החוג קטן יותר. אימון בקבוצות גדולות תורם להגדלת המעגל החברתי של הילד, כך שכדאי לקחת זאת בחשבון ללא קשר למחיר.

● גיל הקבוצה: עם הגיל המחיר עולה.

● חוג במתנ"ס יוזיל משמעותית את העלויות שכן חלק מהן יהיו מסובסדות.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על חוג ג'ודו ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.