×


תפריט נגישות

מחירון חוג אתלטיקה

 

כמה עולה חוג אתלטיקה ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג אתלטיקה מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגי אתלטיקה בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוג אתלטיקה מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

מה המחיר של חוג אתלטיקה ואיך ניתן להוזיל אותו?

 

מחיר חוג אתלטיקה קלה נקבע על פי מספר פרמטרים:

חוג במתנ"ס יהיה זול בהרבה מחוג פרטי. לעיתים המתנ"ס יהיה בטוח יותר ויכלול כיתות מתאימות לילדים או למבוגרים. לכן שווה לברר

קורס מקצועי עולה יותר: אם אתם מעוניינים להתאמן לקראת תחרויות ארציות ובינלאומיות דעו שהחוגים יהיו יקרים יותר. אם אתם מתאמנים בשביל הכיף תוכלו להסתפק בחוגים פחות מקצועיים

גודל הקבוצה: ככל שהקבוצה קטנה יותר המחיר יהיה גבוה יותר. אם כי הכלל הזה לא מדויק ולעיתים תוכלו למצוא קבוצות קטנות הגובות מחיר זהה לקבוצה גדולה.

 

טווחי מחירים

 

חוג אתלטיקה לילדים - 100-150 ש"ח

חוג אתלטיקה למבוגרים - 100-200 ש"ח

ט.ל.ח

 

טיפים עבור חוג אתלטיקה

 

בכל פעם שאתם רואים ספורטאים באולימפיאדה בתרגילים מסובכים על מקבילים, חמור קורה או התעמלות קרקע, תזכרו שהם החלו את דרכם בתור ילדים, אפילו בני שנתיים או שלוש. עכשיו תסתכלו על הילד הקטן שלכם וחשבו על היכולת שלכם לפתוח לו את הדלת אל עבר קריירה בתחום הספורט. חוג אתלטיקה קלה לילדים הוא אחת מאבני הדרך הראשוניות בדרכו של כל ספורטאי מצליח. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על סלילת הקריירה המקצועית של ילדיכם בתחום האתלטיקה.

 

חוג אתלטיקה קלה לילדים - למי זה מתאים?

 

אם ילדיכם אוהב לקפוץ ולרוץ ולבצע פעלולים, יכול להיות ששווה לפתח את הכישרון הזה. כישרון למיומנות אתלטיקה קלה מתגלה כבר בגילאים צעירים מאוד. מדריך מיומן ידע לזהות את הכישרון לאחר שיעור אחד או שניים.

 

חוג אתלטיקה קלה לנוער - לא מאוחר מדי?

 

בהחלט לא, אף פעם לא מאוחר ללמוד. עם הרבה רצון ניתן יהיה לרכוש את יכולת האתלטיקה הקלה. נכון, זה לא יהיה פשוט, אך אין דבר העומד בפני הרצון! מומלץ מאוד לנסות ולא לתת לחלום הזה לחלוף.

 

חוג אתלטיקה לנשים - יש דבר כזה?

 

גם נשים בגילאים מבוגרים יותר יכולות ללמוד תרגילי אתלטיקה קלה. עם המודעות לספורט גברה ההיענות לחוגי אתלטיקה המיועדים לנשים. גם כאן ניתן ללמוד את התורה מהתחלה. חשוב לבחור במדריך מקצועי ומיומן שידע להנחות לבצע את התנועות הנכונות. תרגול אתלטיקה לנשים מסגל כלים של יציבה נכונה ותורם רבות במניעת בריחת סידן.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוג אתלטיקה ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.