×


תפריט נגישות

מחירון חוג אקרובטיקה

 

כמה עולה חוג אקרובטיקה ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג אקרובטיקה מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגי אקרובטיקה בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוג אקרובטיקה מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה להשתתף בחוג אקרובטיקה?

 

מחיר חוג אקרובטיקה נע בין עשרות למאות שקלים לכל שיעור. ישנם שיעורים המתקיימים פעם בשבוע וככל שעולים ברמה יש להגדיל את תדירות השיעורים.

טווחי מחירים

חוג אקרובטיקה לילדים - 100-150 ש"ח

חוג אקרובטיקה למבוגרים - 100-200 ש"ח

ט.ל.ח

 

טיפים עבור חוג אקרובטיקה

 

אקרובטיקה היא כישרון הנרכש בעיקר בגיל הילדות. היכולת לבצע פעלולים בצורה פנומנלית מחייבת משמעת ואימונים קשים מגיל מאוד קטן, אפילו מגיל שנתיים או שלוש. גם הילד שלכם יכול להיות אחד מהפעלולנים המובילים כשיגדל, אם רק תתנו לו את ההזדמנות לפתח את היכולות הללו בגיל המתאים לכך.

 

חוג אקרובטיקה לילדים היה בעבר נדיר מאוד וכמעט ולא היה ניתן למצוא חוגים כאלה. כיום, ניתן למצוא חוג אקטרובטיקה כמעט בכל עיר. הנה כל מה שרציתם לדעת על סלילת הקריירה המקצועית של הילד שלכם, למרות שהוא עדין לא יודע לכתוב או לקרוא.

 

חוג אקרובטיקה לילדים - למה זה כדאי?

 

האקרובטיקה מסגלת לילדים מספר כלים מגיל צעיר מאוד, כלים שילכו איתו הלאה עד לסוף החיים גם אם הוא לא יחליט להמשיך את הקריירה הפעלולנית. חוג אקרובטיקה לילדים תורם ממספר בחינות:

 

פיתוח מיומנויות מוטוריות: החוג מקנה לילד כלים המפתחים את השרירים את מהירות התגובה ובכך מאפשרים פיתוח מוטוריקה עדינה וגסה כאחד.

פיתוח יכולת ריכוז והבנה: בכדי לחזור על התרגילים נכון יש צורך למלא אחר הוראות המדריך. מחקרים הוכיחו כי תרגול אחר הוראות מדריך ולא משנה באיזה תחום, מקנה יכולת למידה והבנה ולכן כדאי לחשוף את הילדים לתרגול כלשהו כבר מגיל צעיר.

אימון שרירי הגוף: אימון שרירים בשלב ההתפתחות מקנה שרירים ארוכים וחזקים במיוחד. חשוב שהאימון יתבצע לצד מדריך המנוסה בהדרכת ילדים.

תרגול ליציבה נכונה: תרגול ספורט מגיל צעיר מקנה הרגלי יציבה נכונה לילד כבר מגיל צעיר. מה שישפיע מאוד על ההתפתחות שלו בעתיד.

 

שיעורי אקרובטיקה, מה בכלל לומדים שם?

 

אקרובטיקה היא עולם ומלואו והיא כוללת בחובה קשת רחבה של תרגילים. את התוצאות תוכלו לראות החל מפעלולים של קוסמים, שחקני קרקס וכלה בפעלולנים המופיעים בסרטי פעולה. אין ספק כי מי שיתמיד בכך יזכה בקריירה מרתקת ומגוונת במיוחד.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוג אקרובטיקה ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.