×


תפריט נגישות

מחירון חוג אגרוף

 

כמה עולה חוג אגרוף ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוג אגרוף מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגים לאגרוף בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוגי אגרוף מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

טווחי מחירים עבור חוג איגרוף

 

חוג איגרוף לילדים - 100-250 ש"ח (לחודש)

חוג איגרוף למבוגרים - 100-300 ש"ח (לחודש)

ט.ל.ח

 

מאמן אגרוף מקצועי

 

כדי להיות מצטיינים בדבר מסוים, דרושים לנו כמה דברים. אנו זקוקים לכישרון בסיסי כלשהו בתחום, אנו צריכים לתרגל אותו באופן קבוע ואולי אפילו ימיומי, אנחנו זקוקים ללא מעט כוח רצון, וכמובן אנחנו צריכים מאמן. מאמן, מורה או מנטור טוב שיוביל אותנו בשבילי התחום החדש בו בחרנו ויעזור לנו למצות את היכולות הקיימות בנו. רבים מאיתנו מתעניינים במוזיקה ומתחילים לנגן בגיל צעיר. אחרים הולכים לכיוון של פעילות גופנית כלשהי: כדורגל, כדורסל, גולף, אגרוף או היאבקות. בכל בחירה שנעשה, חשוב לקבל הכוונה ועזרה, לפחות כאשר אנו בתחילת הדרך.

 

בחירת תחום ספורטיבי

 

לעיתים מתעורר בנו החשק להפעיל את גופנו ולהיכנס לכושר טוב יותר משאנו מצויים בו כיום. נמאס לנו שכל עלייה במדרגות מסתיימת בהתנשפות ארוכה, נמאס לנו מלטפס על המשקל ולגלות שעלינו עוד שניים או שלושה קילו- הגיע הזמן להתחיל להתעמל. אבל כאן צצה לנו שאלה נוספת- באיזה תחום עליכם לבחור? האם אתם מחפשים ספורט שיעזור לכם לפתח את שרירי הידיים? או אולי מעניין אתכם דווקא משחק קבוצתי בו תוכלו להכיר חברים חדשים ולעבוד על יכולותיכם לעבוד בצוות?

 

עבור מי שרוצים לפתח שרירים, לחזק את בטחונם העצמי ולהתנסות בתחום שיש בו הרבה מן האלמנט של מאבק פיזי, מומלץ לנסות ללמוד אגרוף. רבים רואים בספורט זה אכזרי ואלים, אולם אחרים טוענים שמדובר בפעילות חיובית ולגיטימית לכל דבר. כבר באלף השני לפני הספירה נהוג היה לקיים תחרויות בהן המשתתפים נאבקו זה בזה בעזרת אגרופיהם. על אף שלעיתים נראה שמדובר בתחום פשוט ולא מתוחכם, למען האמת יש טכניקות רבות להתאגרף, וחשוב מאוד שאם אתם רוצים ללמוד אותו, תבחרו לכם מורה טוב.

 

איך לבחור מאמן אגרוף ?

 

כאשר תבחרו מורה שיילמד אתכם אגרוף (או מאמן, בשלב מאוחר יותר של התקדמות מקצועית) חשוב שתבדקו היטב מה אתם מחפשים ומה מתאים לכם. האם אתם מחפשים את האדם המקצועי והטוב ביותר, או אולי דווקא חשוב לכם שזה יהיה טיפוס רגוע ונעים שלא ילחיץ אתכם יותר מדי וייתן לכם להתקדם בקצב שלכם?

 

טיפים עבור חוג איגרוף

 

חוגים לילדים הם דרך מצויינת ללמד למשמעת, מחוייבות אישית, חינוך והרחבת אופקים. חוג איגרוף הוא גם דרך מצויינת לשחרר אגרסיות ומתחים, לשמור על כושר ולפתח סיבולת לב ריאה וגם לפתח דרכים להתגוננות עצמית במידת הצורך. בשנים האחרונות חוג איגרוף הפך פופולארי לא רק בקרב ילדים, אלא גם בקרב מבוגרים. ותתפלאו לשמוע, לא מעט קבוצות חוג אגרוף לנשים צצות כמו פטריות לאחר הגשם. אז הנה כמה פרטים על התופעה שכבר מכה מדינה שלמה.

 

חוג אגרוף, למה זה כדאי?

 

אחת הדרכים לפתח משמעת עצמית לאימון גופני היא על ידי חוג איגרוף. החוג יעיל מכמה בחינות:

● פיתוח משמעת עצמית לאימונים
● פיתוח קשר עם חברים, האימונים מתקיימים בדרך כלל בזוגות
● פיתוח כלים להגנה עצמית
● שיפור סיבולת כוח ולב ריאה - שכן מדובר באימון הדורש הפעלת שרירים באופן אירובי ואנאירובי.

 

יש חוג איגרוף לבנות?

 

בשנים האחרונות ספורט האיגרוף הופך ליותר ויותר פופולארי בקרב בנות. הסיבה היא בעיקר הגנה עצמית אבל לא רק. מדובר בחוויה מעשירה ומהנה במיוחד.

 

מה ההבדל בין קלאסי לתיאלנדי ואיך בוחרים בין השניים?

 

למען האמת מדובר בשתי שיטות אימון שונות לחלוטין. האיגרוף התיאלנדי מבוסס על תנועות מסורתיות ועל כלים וטקטיקות מהירות שנרכשו וגובשו במסורת עתיקת יומין.

 

לעומת זאת איגרוף קלאסי מתבסס על שיטות לחימה מודרניות יותר שגובשו על ידי ספורטאים ומאמני איגרוף במהלך המאה הקודמת ולמעשה מתפתחות עד היום.

 

שתי השיטות מעשירות ומעניינות כדאי לנסות את שתיהן ולבחור איזו שיטה מעניינת אתכם יותר.

 

כמה עולה להירשם לחוג איגרוף?

 

מחיר חוג איגרוף נע בין עשרות למאות שקלים לשיעור. המחירים נקבעים על פי כמה פרמטרים:

1. גודל הקבוצה: בדרך כלל קבוצה קטנה יותר תעלה יותר מקבוצה גדולה.

2. הכשרת המדריך: ככל שהמדריך מקצועי יותר החוג יעלה יותר.

3. רמת הקורס: ככל שהרמה גבוהה יותר כך המחיר גבוה יותר.

4. חוג פרטי או מתנ"ס: החוגים הפרטיים יקרים יותר מהחוגים במתנ"סים המסופסדים באופן חלקי. לכן אם יש מתנ"ס בסביבת המגורים שלכם שווה לברר על חוג איגרוף המתקיים שם.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על חוג אגרוף ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.