×


תפריט נגישות

מחירון חוגי בית

 

כמה עולה חוגי בית ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוגי בית מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגי בית בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוגי בית מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה חוג בית ?

 

חוג שירה בציבור

150-230 ש"ח לחודש

כלכלת המשפחה

150-230 ש"ח למפגש

חוגי העשרה למבוגרים

150-230 ש"ח לחודש

סדנאות צחוק

150-250 ש"ח למפגש

סקסולוגיה

150-250 ש"ח למפגש

חוג בישול

150-250 ש"ח לחודש

הרצאות

100-300 ש"ח לאדם

סדנאות

100-250 ש"ח לאדם

חוגי בית לנשים

100-250 ש"ח לאדם

הפעלות חברתיות

100-250 ש"ח לאדם

מספרי סיפורים

100-250 ש"ח לאדם

אימון אישי

150-250 ש"ח למפגש

חוגי בית פוליטיים

חינם בתקופת בחירות

ט.ל.ח

 

מדריך עבור חוגי בית

 

זהו טבע הדברים: הילדים גדלים, מתחתנים, מביאים ילדים משלהם ואיכשהו חיים את חייהם. בין אם את נותרת לבדך בשלב זה של חייך ובין אם יש לך את בן זוגך- פתאום את מוצאת את עצמך עם אין ספור שעות ספייר- בהם אין לך למי לבשל או לכבס. נכון, יש סיכוי סביר שתרגישי דכדוך- אל חשש, זה טבעי. אבל זהו גם זמן לעשות דברים וללמוד דברים שתמיד רצית ומעולם לא היה לך הזמן לכך, ע"י חוגי בית. האמיני לי, זהו בדיוק הזמן עבור הרשמות לכמה חוגי בית טובים.

 

מה לומדים

 

חוגי בית לא מוגבלים בגיל ויכולים לכלול אנשים צעירים או מבוגרים ממך, כך שקודם כל- את תכירי אנשים נוספים וזהו בונוס מעולה. מתקיימים חוגי בית לנשים בלבד, לזוגות או חוגי בית לגברים בלבד, כך שגם תוכלי להחליט מיהו קהל היעד של ההיכרות שלך. ישנן שלל אופציות של חוגים לבית עבורך לבחור מתוכן, לדוגמא: חוגי בית למכירת תכשיטים או חוגי בית מכירות כללי, מלאכה שונה כגון תפירה או בישול וספורט למינהו הכולל גם ריקוד.

 

את עצמך

 

רבות מהנשים המבוגרות יכולות בעצמן ללמד דברים רבים את הדור הצעיר, כיום ישנה אפשרות של ארגון חוגי בית בעצמך או בעזרת עסק לארגון חוגי בית, כדוגמת ויצו חוגי בית. ישנם כמובן גם מארגני חוגי בית אחרים שישמחו לשלב אותך במערך שלהם ולהכניס אותך אל תוך רשימת חוגי בית שהם מייצגים. ישנם אפילו אתרים בעלי פורום חוגי בית או רשימה של חוגי בית וירטואלית בה תוכלי לפרסם חוגים לבית אותם את מעבירה.

 

מה נעשה?

 

כדי להעביר חוגי בית למבוגרים לא צריך הרבה. אפילו אם את לא טובה במלאכה מסוימת אותה תוכלי ללמד- אבל נותנת הרצאות טובות, תוכלי לסייר בין חוגי בית ולתת הרצאות או לחילופין להקים חוג בית ולהזמין מרצים לחוגי בית אל החוג שלך. בעולם המבוגרים של חוגי בית, הרצאות מעניינות בנושאים מגוונים פופולאריות למדי, אפילו אם הן לא מועברות ע"י סטנדאפיסט. חשוב לבחור הרצאות לחוגי בית שהן הרצאות מעניינות או המועברות ע"י מרצה לחוגי בית מרתק, המעביר הרצאות העשרה איכותיות.

 

לקטנים

 

אשר מדובר על חוגי בית לילדים, כדאי לוותר על מרצים לחוגי בית וללכת על משהו אקטיבי יותר. בגיל הנעורים אולי אפשר לנסות הידברות, חוגי בית בנושאי דו קיום, אבל טרם כך תתרכזי במציאת אטרקציה לחוגי בית הדומות אל אטרקציות לאירועים. חשוב שהחוגים יהיו שונים מאותם חוגי בית ספר שהילדים רגילים אליהם, ומעניינים יותר ומאתגרים יותר, אם את מעוניינת למשוך קהל צעיר אחר הצהריים. אגב, בנות צעירות מתעניינות היום גם בחוגים "של מבוגרים" כגון חוגי בית למכירת בגדים או אפילו חוגי בית מיסטיקה, קבלה ותורות הנסתר.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוגי בית ולהבין את טווחי המחירים לפי החוג הרצוי לכם.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.