×


תפריט נגישות

מחירון השכרת ציוד לאירועים

כמה עולה השכרת ציוד לאירועים ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון השכרת ציוד לאירועים מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות להשכרת ציוד לאירועים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

כמה עולה ציוד לאירועים ?

עלות אוהלים לאירועים 
  
השכרת אוהל לאירוע
עד 50 איש 1,000-1,500 ש"ח
  
השכרת אוהל לאירוע
עד 100 איש 1,500-2,500 ש"ח
  
השכרת אוהל לאירוע
עד 45 מ"ר
1,400-2,100 ש"ח
  
השכרת אוהל לאירוע
100-130 מ"ר
3,000-5,200 ש"ח
  
השכרת אוהל לאירוע
300 מ"ר
10,000-14,000 ש"ח
  
השכרת רשת הצללה
20-30 ש"ח (למ"ר)
  
ברזנט נגד גשם
10-60 ש"ח (למ"ר)
  
ברזנט לגדר
10-25 ש"ח (למ"ר)

 

השכרת מקרנים

השכרת מקרן נייד - 50-70 ש"ח

השכרת מקרן נייד HD לשטח - 350-380 ש"ח

השכרת מקרן מקצועי - 300-800 ש"ח

 

במות לאירועים

במה לחופה

מחיר - 2,000-5,000 ש"ח

מחיר לפי מ"ר - 220-350 ש"ח

עיצוב חופה - 1,000-1,500 ש"ח

במות למופעים

מחיר לפי מ"ר לבמה קטנה - 120-180 ש"ח

מחיר לפי מ"ר  לבמה גדולה - 80-130 ש"ח

במות עגולות

מחיר לפי מ"ר לבמה עגולה קטנה - 120-220 ש"ח

מחיר לפי מ"ר  לבמה עגולה גדולה - 100-170 ש"ח
  
ט.ל.ח

 

מדריך ציוד והפקת אירועים

החלטתם על אירוע, מזל טוב. מיד מתחילים הלבטים: האם לעשות את האירוע בתוך אולם סגור, כמו כולם, או שאולי דווקא בתוך גן. מצד אחד מדובר על הוצאה יקרה יותר, מצד שני תמיד רציתם להתחתן תחת כיפת השמיים. מצד שני, אולי בכלל עדיף לעשות אירוע בטבע? להרכיב את כולו לבד מאפס ולהתחתן באזור בו אתם מעוניינים, מבלי שכבלים וקירות של אולם אירועים יקשו עליכם לחוות את עצמכם אחרת?


איך עושים?

מדריך ציוד והפקת אירועים זה נועד כדי לסקור בפניכם את האופציות של הציוד הקיים עבור המחליטים לחגוג את האירוע שלהם בטבע. מראש יאמר כי מדובר על הפקה לא פשוטה, כזו הדורשת מיומנויות הרכבה, ריצות רבות וכסף לא קטן בכלל. עם זאת, מדובר על חוויה שאין שנייה לה. כל מה שצריך הוא מפיק אירועים טוב וציוד מעולה כדי שהאירוע שלכם יזרום חלק. אם בכל זאת החלטתם לדאוג לאירוע שלכם לבד לגמרי, מומלץ שתשכירו שירותים של חברה המומחית באירועי חוץ, כזו שיכולה להאיר את עינכם כאשר אתם שוכחים משהו וגם מומחית בציוד והקמתו בשטח.


קודם כל מקום

להיות בחוץ, בתוך יער או על חוף הים, זה טוב ויפה- אך כדאי בכל זאת למצוא לעצמכם פינה מקורה. כך תוכלו להיות בטוחים שאינם בסכנה אם ירד גשם או רוחות חזקות יתחילו לנשוב. יהיה גם קל יותר להרכיב ציוד מסוים בתוך מקורות מקורים מאשר בחוץ. לתנאי שטח אוהלים לאירועים נותנים איזור מקורה מספק בד"כ. כדאי שהמילה אוהל לא תבלבל אתכם- שכן ישנם אוהלי ענק לאירועים, המאפשרים להכניס את רב או כל האירוע את מתחת לשטח המקורה. במקרה כזה, מדובר על מקום דמוי אולם לכל דבר, המאפשר לרב השכרת מקרנים, עיצוב תאורה וגם עיצוב חופה כמיטב המסורת של האולמות.


בסיסי ביותר

הפקת אירועים בטבע דורשת גם דברים להם לא הייתם דואגים באופן כללי- למשל דאגה למזגנים ניידים, גנראטורים עבור חשמל וכמובן שירותים ניידים. אלה דברים שאסור לשכוח מהסיבה הפשוטה שאינם קיימים ברב המתחמים הטבעיים. בנוסף, עליכם להוציא את האישורים הרלוונטיים מהעירייה כדי להקים אוהל ברב המקומות בהם ניתן הדבר לעשות- כדי שלא תסיימו את הערב עם קנס לא חביב במקום עם חיוך גדול של סיפוק. הפקת אירועים בחוף הים אינה מורכבת יותר מזו שלצד הריסות היסטוריות או בתוך יערות- אך יש צורך במיומנויות שונות עבור כל אחד- לכן כדאי שתשכירו חברה שעשתה חתונות בדיוק כמו שאתם מתכננים.


לשאול ולהשכיל

מדריך ציוד והפקת אירועים מקצועי יוכל לעזור לכם בכל מה שקשור בהקמת האירוע: השכרת ציוד הגברה, הקמת במות לאירועים וגם לייעץ לכם בכל הנוגע אל השכרת ציוד לאירועים מחירים, איכויות וספקים. בד"כ מדריך הפקה כזה עשה כבר אירוע או שניים ומומחה בביצוע הפקת חתונה, הפקת חינה, הפקת אירועי חברות ,הפקת אירועים עסקיים ועוד. לסוגים שונים של הפקת אירועים מחירים שונים, הנעים בהתאם לסוג האירוע, טיבו, מספר המוזמנים וסוג הציוד הנדרש עבורו. מפיק אירועים טוב ידע את ההבדלים ויגבה מכם גם סכומים שונים על שירותיו במקרים שונים- בהתאם לכמות העבודה שיהיה לו לעשות. ככלל, אירועים גדולים יותר, הם גם אירועים יקרים יותר ומורכבים יותר עבור מפיק האירועים.


אטרקציות ואוכל

למרות ההשקעה הרבה במקום, אל תשכחו כי עליכם לדאוג גם לאוכל. חברות קייטרינג רבות ישמחו לרצות אתכם ולהפיק לאירוע שלכם ארוחת מלכים- גם אם מדובר על אירוע בטבע. חשוב שתעבדו עם חברת קייטרינג גדולה, כזו שיכולה לאפשר לעצמה להביא ציוד קירור וחימום ולהשאיל לכם אותו עד סוף האירוע. אחרי הכל, לא תוכלו למצוא מקררים בטבע או להבעיר אש בשטח הפתוח כדי לחמם אוכל. גם אטרקציות הוא משהו שיש להתחשב בו. עצם העובדה שמדובר על אירוע בטבע לא אומר שאנשים יהיו מבודרים באופן אוטומטי.


כל השאר

יש סיכוי סביר שאת רב המרץ שלכם תשקיעו בחתונה עצמה ובארגון המקום, עם זאת אל תשכחו להשקיע גם בדברים האחרים. דברים זוטרים כמו קישוט רכב לחתונה יכולים לעשות הבדל גדול מבחינת הפרזנטציה- וכמובן אסור לשכוח את שירותי הצלם שידאג לכם גם למבחר אלבומים מעוצבים וגם להפקת קליפ חתונה.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על השכרת ציוד לאירועים ולהבין את טווחי המחירים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.