×


תפריט נגישות

מחירון השכרת יאכטה

 

כמה עולה השכרת יאכטה?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון השכרת יאכטה מעודכן לשנת 2020.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות המספקות שירותי השכרת יאכטה בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

כמה עולה להשכיר יאכטה?

 

השכרת יאכטה לאירועים

 


השכרת יאכטות לאירועים קטנים
1,500-1,800 ₪

 

מסיבה על יאכטה כולל על האש ואבובים
3,500-4,500 ₪

 

מסיבת רווקים על יאכטה כולל אטרקציות
3,500-4,500 ₪

 

מסיבת רווקות על יאכטה כולל אטרקציות
3,500-4,500 ₪

 

הפקת יום הולדת על יאכטה
3,000-4,000 ₪

 

הפלגת דייג כולל ציוד
2,000-2,500 ₪

 

השכרת יאכטות לאירועים גדולים
2,000-5,000 ₪

 

הפלגה ביאכטה באמצע השבוע
600-1,600 ₪

 

הפלגה ביאכטה בסוף שבוע
800-1,600 ₪

 

השכרת יאכטות להפלגה רומנטית זוגית
750-850 ₪ לשעת הפלגה

 

השכרת יאכטה על פי מספר מפליגים


טווחי מחירים עד 3 שעות הפלגה

 

השכרת יאכטה עד 2 מפליגים

800-1,000 ₪

 

השכרת יאכטה עד 4 מפליגים

1,200-1,400 ₪

 

השכרת יאכטה עד 6 מפליגים

1,200-1,600 ₪

 

השכרת יאכטה עד 8 מפליגים

1,200-1,800 ₪

 

השכרת יאכטה עד 10 מפליגים

1,200-2,000 ₪

 

השכרת יאכטה עד 15 מפליגים

1,500-2,200 ₪

 

השכרת יאכטה עד 25 מפליגים

2,200-2,400 ₪

 

השכרת יאכטה עד 40 מפליגים

3,000-3,200 ₪

 

השכרת יאכטה עד 40 מפליגים

3,000-3,200 ₪

 

השכרת יאכטה עד 50 מפליגים

5,000-6,000 ₪

 

השכרת יאכטה להפלגה לחו"ל


*מחיר מבוסס על פי חישוב של 4,000 ש"ח ליום הפלגה

 

שיט ביאכטה לחופשה משפחתית בקפריסין
18,000-21,000 ₪

 

שיט ביאכטה לחופשה משפחתית ביון
20,000-25,000 ₪

 

שיט ביאכטה לחופשה משפחתית בתורכיה
22,000-28,000 ₪

 

ט.ל.ח

 

 

השכרת יאכטות – איך בוחרים יאכטה מתאימה?


יאכטה כבר מזמן אינה מתקשרת להפלגות נופש בלבד, שבה נהנים המשתתפים מצוות המארגן הפלגות מקצועיות לנופש בן שבוע הכולל הפלגות בעולם. השכרת יאכטות היא טרנד הולך ומתפתח, לכל מטרה ולכל כמות אורחים. יאכטות למסיבות מכל סוג שהוא הפכו לבילוי מועדף בקרב כל מי שמיצו את הבילוי הסטנדרטי ומחפשים ריגושים חדשים. קיימים שלושה סוגים של יאכטות, המציעות הפלגות למספר אנשים שונה:

 

יאכטה מפרשית – עד 14 אנשים, קטאמרן – עד 23 אנשים, יאכטה מנועית – עד 180 אנשים. הבחירה בסוג היאכטה תלויה באופי האירוע ובמספר המשתתפים בו.

 

השכרת יאכטה להפלגה רומנטית:


דמיינו לעצמכם הפלגה בים פתוח, ארוחה טובה, אווירה מדהימה – הרקע הקסום ביותר להצעת נישואים, או להפתעה מדהימה לבן הזוג. זו אינה הפלגת נופש ארוכה, אלא בריחה של כמה שעות לעולם מלא בריזה וקסם – הבילוי הרומנטי המושלם לכל מי שמחפש הפלגה זוגית.

 

השכרת יאכטה למסיבות ואירועים


השכרת יאכטה למסיבת רווקות, יאכטה למסיבת רווקים, השכרת יאכטה ליום הולדת:

 

לכל מי שמאס במסיבת רווקים סטנדרטית, הכוללת מועדון או וילה, אלכוהול ובשר, השכרת יאכטה למסיבות רווקים ורווקות היא הפתרון המושלם. החברים הקרובים יחד על יאכטה מפוארת, משתזפים ונהנים ממרחב לריקודים ומבילוי באווירה שאין דומה לה. יאכטות לאירועים וחגיגות מסוג זה, באווירה צעירה ומשוחררת יעניקו לכם ולחברים הקרובים חוויה שתיזכר לשנים ארוכות.

 

השכרת יאכטה להפלגה משפחתית, השכרת יאכטה לבר מצווה, יאכטה לחתונה:

 

זה יהיה האירוע שכל המשפחה תדבר עליו עוד זמן רב. אירועים משפחתיים מכל סוג שהוא, על יאכטה באווירה ים תיכונית קסומה הם הדבר הבא. יאכטה לחתונה יכולה לכלול גם הופעת אמנים או כל פעילות בידורית אחרת, לאירוע נדיר ולחוויה מדהימה בעוצמתה.

השכרת יאכטה לאירועים עסקיים, השכרת יאכטה לימי כיף / גיבוש:

 

יאכטות לאירועים הן הדרך הטובה ביותר להפתיע את צוות העובדים או את האורחים העסקיים מחו"ל. יום שלם של הפלגה בים פתוח, ארוחת צהריים משובחת ושפע של זמן לסגור עסקאות או לגבש את צוות העובדים.

 

יאכטות להשטה עצמית – צ'רטרים


סקיפרים המחזיקים ברישיון שיט, וחברים ב-מועדון יאכטות יכולים לשכור יאכטות להשטה עצמית, אם לצורך קיום אירוע, ואם להנאה מן השיט עצמו. גם מי שאינו חבר מועדון יאכטות יכול למצוא חברות המשכירות יאכטות להשטה עצמית. השטה עצמית בקבוצה, הנקראת גם פלוטילה היא טיול מקסים של כמה יאכטות שאותן משיטים סקיפרים המאורגנים על ידי מדריך מוביל באזורים שונים בעולם. הפלוטילה היא חוויה ייחודית של הנאה משיט ללא עיסוק במנהלות.

 

השכרת יאכטות באילת


רוצים להפליג עם חברים באילת או לעשות טיול רומנטי ללב ים באילת? השכרת יאכטות באילת הפתרון המושלם עבורכם. ניתן להפליג לאזור שוניות האלמוגים ואף לצלול באמצעות שנורקלים או ציוד צלילה מקצועי. עוד ניתן להשכיר יאכטת מפרשים וליהנות מתנאי הרוח המדהימים שיש בים האדום באילת לכל אורך ימות השנה. אז למה אתם מחכים, השאירו את פרטיכם באתר וחברות השכרת יאכטות באילת יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת להפלגה שלכם.

 

השכרת יאכטות בתל אביב


האפשרויות להשכרת יאכטות בתל אביב וליהנות מהפלגה בים התיכון הן רבות ומגוונות הכול תלוי לפי אופי הטיול שאתם מעוניינים לבצע. הפלגת משפחות בשבת, מסיבות רווקים, הפלגות רומנטיות, הפלגה במפרש הן רק חלק מהאפשרויות הרבות שיש להציע במרינה בתל אביב.

 

החלטתם להשכיר יאכטה בתל אביב?

 

רשמו את פרטיכם באתר וחברות מובילות בתחום השכרת יאכטות בתל אביב יחזרו אליכם עם הצעות מחיר אטרקטיביות עבור ההפלגה שלכם.

 

השכרת יאכטות בהרצליה


השכרת יאכטות יוקרתיות בליווי סקיפר מקצועי במרינה הרצלייה הינה מגוונת מאוד ותלויה מאוד בסוג ההפלגה אותה אתם מעוניינים לבצע. ניתן להפליג בהפלגות קצרות לקפריסין, יוון, תורכיה עם יאכטה מפוארת הכוללת את מיטב הפינוקים שיש ליאכטה להציע. כמו כן, ניתן לבצע הפלגות לאורך חופה של מדינת ישראל ולראות את הנופים המרהיבים של המדינה מהצד של הים.

 

החלטתם להפליג ממרינה הרצלייה?

 

רשמו את פרטיכם באתר וחברות להשכרת יאכטות בהרצלייה יחזרו אליכם עם פרטי ההפלגה הרצויה לכם.

 

השכרת יאכטה לאירוע - יאכטה ליום הולדת, יאכטה למסיבת רווקים


כל אוהב ים חולם על השיט בים הפתוח, כאשר השמש מחממת את פניו והרוח מבדרת את שערו. כמובן, רובנו חולמים על השיט ביאכטה מפוארת, שכן אנו יודעים (בין אם מסרטים, תכניות טלוויזיה או שמועות) שהשיט ביאכטה הינו מפנק במיוחד. אך מדובר בתענוג יקר למדי, ורובנו איננו יכולים להרשות לעצמנו לרכוש יאכטה. אך אין זו סיבה לוותר על החלום, שכן לכך נועדה האפשרות של השכרת יאכטות. באמצעות השכרת יאכטה, תוכל גם אתה לצאת לסוגים שונים של הפלגות אשר תענקנה לך חוויות בלתי נשכחות. הפלגה הינה תענוג שאין דומה לו, כפי שיכול לדווח כל חובב שיט, ואנשים רבים בוחרים בהפלגה כצורת נופש. הפלגות נופש הינן פופולאריות ביותר, באמצעות השכרת יאכטה תוכל גם אתה לקחת את משפחתך, בת זוגך או חבריך ולצאת להפלגת נופש מפנקת. כמובן, הפלגה בים הפתוח יכולה להיות רעיון נהדר לא רק לנופשים, אלא גם אם ברצונך לדוג, להתבודד, ליצור אווירה רומנטית או לערוך אירוע מיוחד. גם אם אינכם בעלי רשיון שיט, תוכלו לבחור באפשרות של הפלגות מקצועיות המאפשרות לכם להפליג באופן עצמאי בליוויו של מדריך, או להשכיר יאכטות להשטה עצמית. לכן, גם אם הדבר נראה לכם כמו חלום רחוק, גם אתם יכולים להיות סקיפרים ולהגשים חלום. הפלגות בעולם יכולות לספק לכם הרפתקה בלתי נשכחת, ורבים טוענים שזוהי הדרך הטובה ביותר לטייל ולחוות מקומות שונים ברחבי העולם. לכן, השכרת יאכטה מיועדת לאנשים הנהנים מן התענוגות שמציעים לנו החיים ורוצים להפיק מהם את המירב.

 

אם אתם רוצים להפוך את האירוע שלכם ליוצא דופן ומהנה במיוחד, ייתכן והשכרת יאכטה הינה הפתרון עבורכם. אנשים רבים מגלים כי השכרת יאכטה למסיבות רווקים, ואפילו השכרת יאכטה למסיבות רווקות הינה דרך מצויינת להפתיע את החתן או הכלה ולהפוך את הערב לחגיגה פרועה ומיוחדת. כמובן, ניתן גם לבצע השכרת יאכטה ליום הולדת, יאכטה לחתונה, יאכטה לבר מצווה, יאכטות לימי כיף גיבוש יאכטות למסיבות ויאכטות לאירועים מכל הסוגים, ובכך להעניק לעצמכם או לאהובים עליכם חוויה שוברת שגרה. השכרת יאכטה להפלגה רומנטית יכולה להיות רעיון מצויין גם להצעת נישואין, שכן הים מהווה תפאורה רומנטית ביותר. השכרת יאכטה להפלגה משפחתית הינה אפשרות נהדרת עבור משפחות המעוניינות בנופש מקרב ומאחד, אשר יסב הנאה לצעירים ולמבוגרים כאחד.

 

מועדונים ופלוטילות


חובבי הפלגות רבים מעוניינים להרגיש כי הם נמצאים בחברה טובה, בה ניתן לעסוק בשיט בצוותא. באמצעות פלוטילה, יכולות מספר יאכטות להפליג בצוותא כאשר בקרבת מקום נמצאים מדריך וטכנאי. לשיטה זו יש יתרונות רבים, כאשר אחד מהם הינו תחושת החברותא והאחידות. כמובן, חובבי יאכטות יכולים להצטרף לסוגים שונים של מועדון יאכטות, ולהחליף טיפים, עצות וחוויות עם חובבים אחרים.

 

טיפים עבור יאכטות להשכרה


בטלפון לא בוחרים יאכטות להשכרה. לכו אל המרינה, בחנו את היאכטה היטב ותגיעו להחלטה.

 

חשוב לבדוק את השירותים של היאכטה. זו אינדיקציה מעולה לבדוק עד כמה שומרים על הניקיון של היאכטה. שימו לב גם לריח.

 

בררו האם זו יאכטה מסחרית בעלת רישיון וביטוח עבור כל מי שיהיה עליה.

 

מומלץ להביא בגדים ארוכים עמכם. בערב יכול להיות די קריר לא משנה מה העונה. בנוסף לכך הפלגה מהירה, הרוח יכולה להיות די חזקה.

 

יאכטות להשכרה – כדאי לדעת


ישנה סטיגמה שעל היאכטה אסור לאכול, כמובן שזו שטות. הביאו עמכם אוכל או תבדקו האם עם השכרת היאכטה יש גם ארוחה.

 

יאכטות להשכרה עבור מסיבות הפתעה זו חוויה מאוד מומלצת. גם אם מישהו מצליח לנחש שעושים בשבילו מסיבת הפתעה, הוא בחיים לא יחשוב שהיא על יאכטה.

 

אם אתם עושים אירוע על היאכטה בררו מה האופציות לגבי מוזיקה.

 

הפלגה ביאכטה - חמישה כוכבי ים


אתם צריכים חופשה. אבל באמת צריכים חופשה. עבדתם קשה כבר חודשים ארוכים, הילדים משגעים אתכם על בסיס יומי ובין התשלומים, לעבודה, לניהול הבית- לא נשאר לכם זמן לזוגיות שלכם או לעצמכם. אפשר כמובן לרכוש חבילת נופש לחו"ל או לארץ, אבל בנינו המחירים בשמיים וממש לא בא לכם להיות תקועים עם רבבות אנשים בבריכה אחת, אפילו במלון הטוב ביותר שיש. לצערכם, אתם חייבים לצאת בעונה- כי הילדים בחופשה גם ככה. אז מה עושים?

 

פרטיות בכחול הגדול


אין דבר פרטי יותר מהים. הענק הכחול יכול להשכיח מכם את כל הצרות שלכם, תמיד. גם לאלה מכם שסובלים ממחלת ים באופן תמידי ומפחדים מנופש על הגלים- יש כיום פתרונות יעילים ולא יקרים. כך תוכלו לקחת גלולה קטנה בתחילת היום ולשכוח מהבחילות. הים מציע לנו כמה אפשרויות נופש- מהיוקרתי ועד הפשוט, אבל תודו שאין על הים.

 

רק ביקור


אפשר כמובן למצוא לא מעט פרטיות בים, גם בעונה העמוסה ביותר, כך למשל- אם תחליטו לעשות סיור או שייט ימי באזור מסוים תוכלו ליהנות מנופים מדהימים ושקט נפלא. הבעיה העיקרית של הסיורים האלה- שהם נגמרים. כך שאם תחליטו על הפלגה ביאכטה למועד קצר- תשלמו לא מעט ותהנו עוד יותר, אבל מובטח לכם כי ההנאה תגמר מהר מדי. לאלו מכם שאוהבים ים ללא קשר לבדידות אפשר כמובן לעשות דברים אחרים: אופנועי ים, בננות ומה לא. הים הרי הוא כיף בלתי נגמר.

 

מלון חמישה כוכבים


אם החלטתם על הפלגה ביאכטה לזמן ארוך יותר, ישנה גם אפשרות כזו. היאכטה מאובזרת בד"כ כמלון לכל דבר ולרב הפינוקים יכולים אפילו להיות הרבה מעבר למלון רגיל. יאכטות באות בגדלים שונים כך שאם אין הפרוטה מצויה בכיסכם לשלם על הפלגה ביאכטה פרטית לשיוט ימי של כמה ימים, תוכלו תמיד להתחלק עם זוג או שניים נוספים. בהרבה מקרים, בעיקר אם מדובר על חברים שלכם, זה אפילו מעשיר את החוויה. אישית, לא הייתי ממליצה על נופש כזה לזוגות עם ילדים - הם יכולים להיעשות חסרי סבלנות ולמרר לכם את הנופש, שלא לדבר על התאונות האפשריות.

 

טיפים עבור יאכטות להשכרה - פינוק וזמן


אחד מכל שני זוגות שמתחתנים יתגרשו- אומרת הסטטיסטיקה, וכולם מתפללים להיות אותו זוג שנשאר ביחד. אבל אם נשאל את הזוגות ששרדו והגיעו אל חתונת הכסף שלהם- מה גרם להם להישאר יחד, רובם יגידו "עבודה קשה". עכשיו, משהגעתם אל חתונת הכסף שלכם, אפשר לחגוג את העבודה הקשה הזו במסיבה יוקרתית ומפנקת, על גבי יאכטות להשכרה למסיבות המתנדנדת על גלים מרגיעים בלב הים הכחול.

 

בית מלון צף


אז מה זה יאכטה בעצם? מדובר על ספינת תענוגות אישית, בעלת כל הפינוקים האפשריים, הנהנית גם מנוף נהדר מכל 360 המעלות שסביבה. לאוהבי ים מכל הסוגים אין תחליף לבילוי על יאכטות להשכרה למסיבות מכל סוג שהוא ועבור כל אירוע. החל מחגיגות על יאכטות להשכרה לימי הולדת, דרך יאכטות להשכרה למסיבות רווקים ועד חתונות כסף אינטימיות. עם זאת, מדובר על מאורע לאוהבי ים ופינוק מיוחדים, שכן השכרת יאכטות אינה הזולה מבין כל אפשרויות החגיגה של אירועים.

 

המסיבה והטיול


היופי שבחגיגה על יאכטות להשכרה היא היכולת התמידית להפוך אותו לטיול. יאכטות להשכרה לטיול משפחות יכולות לשמש למסיבה ובסיומה, אפשר לתת גז ולשוט אל השקיעה- וליהנות גם מחופשה קצרה. אין ספק כי בעת חגיגת חתונת הכסף שלכם, מדובר על סיומת רומנטית בהחלט, שהינה רק תחילה של ים, שמש, שמיים זרועי כוכבים וכמובן- אתם שניכם.

 

על הכסף


כאמור, לא מדובר על אירוע מהזולים בשוק האירועים- עם זאת, לסוגים שונים של יאכטות להשכרה מחירים שונים ואפשר למצוא כלי שיט מדהים זה גם במחירים שיתאימו לכיסכם. אחרי הכל, מדובר על אירוע חד פעמי בחיים- אבל באמת חד פעמי. אם אינכם מבינים בשיט מומלץ שתשכירו גם שירותים של סקיפר- אז תוכלו להיות חופשיים להפליג אחרי האירוע המיוחד.

 

האורחים


אם בחרתם לחגוג את האירוע שלכם בלב ים על ספינת תענוגות כמו היאכטה, כדאי שתבחרו בקפידה את האורחים שלכם. לא מדובר על מקום שיכול להכיל מאות של אורחים, אלא חוג קטן ומצומצם יחסית של מוזמנים קרובים, שיהפכו את האירוע שלכם לאינטימי. מובן שישנן גם יאכטות ענק שמכילות אנשים במאות, אבל מחיר השכרתן גבוה בהתאם.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא השכרת יאכטה ולהבין את טווחי המחירים לפי סוגי האפשרויות.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.