×


תפריט נגישות

מחירון הצעת נישואין

כמה עולה שירותים עבור הצעת נישואין ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון עבור הצעות נישואין מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילים להצעות נישואין בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לשירותי הצעות נישואין מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

מחירון הצעת נישואין

סוג שירות עבור הצעת נישואין מחיר

עלות טיולי סוסים 
  
טיול סוסים רומנטי לזוג
הכולל ארוחה בשטח
1,200-1,400 ש"ח
  
טיול סוסים רומנטי לזוג
ללא ארוחה
90-130 ש"ח (מחיר לרוכב)
  
עלות צניחה חופשית
1,200-1,400 ש"ח
  
  
עלות טיסה רומנטית 
  
טיסה רומנטית כולל ארוחה
ופינוקים נוספים
2,800-3,000 ש"ח
  
טיסה רומנטית בשמי הארץ
500-700 ש"ח
  
  
עלות צימר רומנטי 
  
צימר רומנטי באמצע השבוע
700-1,000 ש"ח (מחיר ליום)
  
צימר רומנטי בסוף שבוע
1,500-3,000 ש"ח

  
עלות הפלגה ביאכטה 
  
הפלגה ביאכטה כולל ארוחה רומנטית
1,500-2,000 ש"ח
  
הפלגה ביאכטה ללא ארוחה
800-1,600 ש"ח
  
  
עלות טיסה בכדור פורח 
  
טיסה רומנטית בכדור פורח בצפון
500-800 ש"ח (מחיר ליחיד)
  
טיסה רומנטית בכדור פורח בדרום
400-800 ש"ח (מחיר ליחיד)
  
מסעדות רומנטיות 150-500 ש"ח
(מחיר לסועד)
  
שף פרטי
1,000-2,000 ש"ח
  
ספא רומנטי
200-300 ש"ח (מחיר ליחיד)
  
כתובת אש
500-800 ש"ח
  
הצעת נישואין מתחת למים
500-1,000 ש"ח

ט.ל.ח

 

מדריך הצעת נישואין - פעם אחת בחיים

כולנו מכירים את הסטטיסטיקה. נכון, יש סיכוי של 50% שתצטרך לעשות את זה שוב- אבל לרגע, רק לרגע קסום אחד של רומנטיקה בוא נצא מנקודת ההנחה שאותה הצעת נישואין שאתה מתחנן בשביל המיוחדת שלך, תהיה אחת ויחידה לכל חייך. אם אכן כך הדבר, הרי שביצוע הצעת נישואין מושקעת מראה משהו גם למיועדת שלך על הרצון והיכולת שלך להשקיע ולהרשים וייתכן מאד שערב מופלא, מושקע ורומנטי יהיה אחד הגורמים המכריעים בהחלטתה לאומר לך את אותו "כן!" מיוחל.


צידה לדרך

אז איך עושים את זה? לכאורה, בעולמנו המהיר כבר נעשה הכל ושום דבר לא יכול להפתיע אותנו. אך במציאות, דווקא הדברים הרומנטיים ביותר, הקלאסיים, הם שמפתיעים. הצעת נישואין מושקעת, המתרחשת על שמיכת פיקניק מקסימה, מלווה ביין, גבינות ולחמים כפריים טריים- בסיום מסלול טיולי סוסים לאורך חוף הים, בשעת הדמדומים- תמיס לבבות מהר  יותר מאשר פרסום על שלט חוצות של השאלה הנצחית. הכי חשוב שתהיה מסורתי במחשבה, גם אם מתקדם ומודרני בבחירת הבילוי. תשכח במכוון את הפלאפון שלך, עדיף גם שתעלים את שלה- אם מתאפשר הדבר. הימנע מלהביא אפילו מצלמה והתרכז ברגע ובחוויה. ואם מתחשק לך מוזיקה, הגדל ראש ודאג לדיסק- אל תסתמך על הרדיו ובטח שלא על המוזיקה בפלאפון שלך. .


חשבתי עליך

אחרי הכל, הכל עניין של השקעה. השקעה, אגב, לא תמיד אקוויוולנטית לכסף. נכון שפינוקים מדהימים כמו טיסה רומנטית בשמי הארץ או הפלגה ביאכטה יוקרתית הם דרך נפלאה להציע לחצי השני שלך את היד והלב, אבל גם כתובת אש בסיום מסלול הליכה, על חוף הים למנגינת רחש הגלים ובשילוב עם שמיכת כוכבים בוהקים הפרוסה מעל ראשיכם, יכולה לסגור את העסקה המיוחלת לשביעות רצונך. הכל עניין של השקעת זמן, מחשבה ואנרגיה. למרות הנאמר, חשוב שלא להגזים. אל תנסה להספיק את הכל ביחד. ערב המתחיל בטיול סוסים, ממשיך במסע טרקטורונים, עובר דרך ביקור ביקב ועד לכתובת אש בלילה- עלול להוביל אותך לעייפות יתר ומצב רוח ירוד ומותש. תזכור את מה שהנשים יודעות טוב מאד: דברים טובים באים באריזות קטנות.


גם לי וגם לך

להציע נישואין למישהי זהו אירוע מיוחד לא רק בגלל שמדובר על אחת ההצעות המכריעות של חייך. בשונה מאירועים אחרים, הפעם- בת זוגך לא אמורה להיות מעורבת בהחלטות. היא לא יודעת איך תציע לה, מה תארגן בערב המיוחד או אפילו איזו טבעת תבחר עבורה. כאן מתחילה בעיתיות קלה. כולנו הרי חולמים על בילוי מיוחד ויחיד במינו- אבל חוסר ההתייעצות יכול להוביל גם למקומות קצת פחות חיוביים. לכן, מומלץ מאד לבדוק מהן נטיות הלב של בחירת לבך טרם המאורע- לא רק כדי לחסוך לעצמך את המבוכה שבסירוב- אלא כדי לגשש את השטח ולהכין הפתעה שתהנה ממנה.


משחק מקדים

הגישוש המקדים מומלץ לעשות בעדינות- אחרת ההפתעה תיהרס לגמרי, רובה ככולה צריכה להיעשות דרך הסתכלות ולא דרך שאלות. הבט למשל, על התכשיטים שאוהבת אשתך לעתיד ובחר טבעת אירוסין תואמת את טעמה. מומלץ גם לסחוב טבעת אחת מהמלאי שלה, כדי להתאים את הגודל לאצבעותיה. בנוסף, הכר אותה והתאם לה גם את מעמד הצעת הנישואין. אין טעם לנסות להיות מקורי ולהציע לה הצעת נישואין מתחת למים אם מדובר על בחורה שאינה יודעת לשחות או לא אוהבת מים. במקרה כזה, גם אם כל חייך חלמת שתציע את ההצעה מתחת למים- הצלחה גדולה לא תהיה שם.


ללכת על בטוח

אם אינך בטוח באשר ליכולות התעוזה של זוגתך, אם תהיה למשל פתוחה מספיק לעשות צניחה חופשית או טיסת כדור פורח כדי שתוכל להציע לה נישואין במקומות בלתי שגרתיים ומדהימים אלה, כדאי שתלך על בטוח. צימר רומנטי לסוף שבוע ארוך ועצל, בכל עונות השנה אגב, הוא בהחלט בחירה מעולה שלעולם לא מאכזבת, ספא רומנטי המשלב יופי, רוגע, טיפולים לגוף ולנשמה שמרככים את הגברת שלך לקראת ההצעה המרגשת וגם ארוחת גורמה, באחת מאותן מסעדות רומנטיות יוקרתיות יכולה לבוא בחשבון, מובן שאפשר גם לשלב בין כולם, או ללכת על כיוון אחר לגמרי כגון הזמנת  שף פרטי שיפנק אתכם במטעמי גורמה מדהימים לבחירתכם, בכל מקום שתבחרו- כולל ביתכם.


טיפים עבור הפלגה ביאכטה - כחול מעורב כחול

לאנשים שאוהבים ים ורוח אין תחליף לשייט. האין זה המקום המושלם להחליט את ההחלטות הגדולות של החיים שלך? ואם אפשר לעשות את זה על גבי יאכטה מפוארת, המפנקת בכל טוב וחוצה את הים בנחישות אל עבר הרוח והכחול של הים והשמיים- אז בכלל משובח. דייט על הגלים הוא זמן מושלם להיות הדייט המכריע ולשאול את אם כל השאלות: "התהיי לי לאישה?"


אווירה רומנטית

מבחינת התפאורה, אתה מסודר: הפלגה ביאכטה מטבעה דואגת לך לסביבה אולטימטיבית להצעה רומנטית: ים, שמש, רוח קלילה, שמיים כחולים. גם התפאורה הפנימית היא מהמשובחות שאפשר למצוא שהרי הפלגה ביאכטה שווה בהרבה מקרים לשהייה במלון חמישה כוכבים מבחינת יוקרתיות האירוח. לפי פרמטרים אלה, גם אם מעולם לא עזבתם את הנמל- הרי שהסביבה של היאכטה דואגת לך לאווירה המושלמת עבור שאלת השאלות.


לשדרג את המשודרג

עכשיו, אם כבר שכרת הפלגה ביאכטה, קח את זה עד הסוף. הפלגה פרטית יאכטה יכולה להיעשות במסלולים שונים וכל אוהב ים יודע כי מסלולים שונים יכולים להביא את האדם למצב רוח שונה, ממש בדומה לסיור רגלי על האדמה. לכן גם סיור יאכטה ליום הולדת יהיה שונה בתכלית מאשר שייט רומנטי והרי לשם אתה מכוון. היות ומדובר גם על כלי שייט יחסית יציב, לא צריכה להיות בעיה להזמין אפילו שף שיבשל לכם ארוחת גורמה או להזמין קייטרינג- למקרה שאינך מבין הבשלנים ולצאת אל הפלגה רומנטית על בטן מלאה.


הרגע המכריע

דאג לכל הדברים הקטנים: וודא כי מזג האוויר טוב, כי המסלול שלכם מטיב איתכם, כי יש איתך ערכת עזרה ראשונה על כל מקרה- הכוללת בין השאר כדורים נגד בחילות- וסע לכבוש את היעד. הפלגה ביאכטה לזוג יכולה להיות מושלמת אם תעלה את השאלה ברגע המושלם. שעות בין הערביים ידועות כשעות רומנטיות במיוחד ושעת השקיעה עצמה הינה השעה האולטימטיבית להקפיץ את הטבעת. אחרי שהיא תסכים, אתה תברח את היום שחשבת על יאכטה להשכרה.


טיפים עבור ספא רומנטי - בילוי לשניים

רק בגלל שהחלטת שאתה רוצה להתמסד ולהציע לה להיות שם איתך לנצח, לא אומר שאתה צריך לשכוח את עצמך. הדרך המושלמת להתנהלות בעולם הזוגיות בכלל ובעולם הנישואין בפרט היא לזכור לפנק את עצמך ולא רק את הצד השני. האופטימאלי- הוא כמובן לפנק את שניכם. אז למה לא להתחיל במסורת המקסימה הזו כבר מעכשיו, מהרגע הראשון של השלב הבא- הצעת הנישואין?


ללכת ולחזור

נכון, גם אתה תהנה מארוחה במסעדה רומנטית, מסיור על יאכטה יפיפייה או טיול סוסים שיהיה מאורגן רק בשביל שניכם. אבל אין הרי פינוק גדול יותר מחוויה זוגית של טיפולי ספא רומנטי. ריחות ושמנים, עיסוים ומוזיקה רכה, תאורה מותאמת וצחות של ניקיון- כל אלה יכולים להפוך את הבילוי שלכם יחד למושלם. ארוחת בוקר מפנקת, אחרי עיסוי וטיפול בוץ טוב ואין סיכוי שיש בחורה בעולם שתחליט לסרב לך.


בין ספא לספא

ההגדרה של ספא רומנטי אינה הגדרה לשם ההגדרה בלבד. ספא רומנטי שונה במהותו מספא רגיל, על אף שכל ספא הוא כמובן מרגיע, נקי ובעל טיפולים. עם זאת, הדגש בביקור ספא רומנטי הוא על הזוגיות, על הרומנטיות ועל הפינוקים שמקרבים, מחדדים את החושים ומעוררים את התשוקה זה לזו. לעיתים, ניתן למצוא בתוך ספא רגיל טיפולים ספציפיים המיועדים לזוגות, אך גם אז כדאי לבדוק האם נמצא בסביבה שלכם- היכן שלא תהיו- ספא שכולו על טהרת הרומנטיקה.


איפה להיות?

ספא רומנטי זוגי אינו המצאה נדירה כל כך וכיום אפשר למצוא ספא רומנטי בצפון, ספא רומנטי בדרום, ספא רומנטי בירושלים וכמובן ספא רומנטי במרכז, כולל ספא רומנטי בתל אביב. ספא רומנטי זוגי ורומנטי בעצם מאפשר את כל הטיפולים שאתם מכירים מספא רגיל רק באווירה אחרת: למשל, בחדר העיסויים תמצאו שתי מיטות ו-2 מטפלים שימתינו כדי לפנק אתכם. הג'קוזי יהיה גדול יותר כדי להכיל זוג, בתוך ספא לזוגות ועוד. בנוסף, קיימים פינוקים בתוך ספא לאוהבים שאין אותם בספא רגיל: קערות של פירות וגביעי יין, מוזיקה רומנטית ושאר נגיעות קטנות ומקסימות שיעשו לכם את הערב למושלם. עכשיו נשאר לך רק לדאוג לטבעת.

 

טיפים לבחירת מסעדה רומנטית

כשאתה מתכוון להציע לה לחלוק את החיים והתשוקות שלך עד סוף חייך- אתה נמצא באזור בלתי מוכר לך. אחרי הכל, כמה בטוח שלא תהיה שמדובר על שאלה פורמאלית בלבד, עדיין יקונן בלבך הספק שמא בחירת לבך תחליט לאומר "לא." דע לך, שבדיוק כמו בעניין החתונה עצמה- גם את הצעת הנישואין הזו דמיינה בחירת לבך עוד מגיל ילדות ויש לה ציפיות באשר לערב המיוחד הזה. אם אתה לא בטוח ביכולות שלך להפתיע ולייצר בילוי ייחודי ומקורי- כדאי שתיצמד אל הקלאסיקות שמניבות תשובה חיובית פעם אחר פעם, כבר דורות רבים.


על אוכל והסכמים

נטען כי אפילו בתנ"ך כל ברית חשובה נחתמת בארוחה. לכן, לא מפתיע כי הצעת נישואין בתוך מסעדות רומנטיות הינה הדרך המקובלת ביותר לחגוג את האירוע המיוחד והרגיש הזה. מסעדות רומנטיות מתאימות הרי לכולם- לא משנה אם אתה גבוה, נמוך, אוהב הרפתקאות ואתגרים או מעדיף טיולים ארוכים בטבע- אין אדם שלא ייהנה מארוחה טובה בתוך אווירה מרהיבה ורומנטית של מסעדה איכותית.


מסעדה או מסעדה

ההבדל העיקרי בין מסעדות רומנטיות לבין מסעדות יוקרה אחרות הינו ההתחשבות בפרטיות. מסעדה רומנטית אינה חייבת להיות מסעדה יוקרתית מאד, אבל בהחלט לא מדובר על מזללה- כי הרי אין שום דבר רומנטי במזון מהיר. בנוסף, בעת ביקור בכל מסעדה רומנטית, לא משנה אם מדובר במסעדה מאותן מסעדות רומנטיות בתל אביב, מסעדות רומנטיות בראשון לציון, מסעדות רומנטיות בהרצלייה, מסעדות רומנטיות בירושלים, מסעדות רומנטיות בצפון, מסעדות רומנטיות בשרון, מסעדות רומנטיות בנווה צדק או מקום אחר בארץ- תמצא תאורה ידידותית לרומנטיקן, שולחנות בעלי מרווחים אלה מאלה כדי לתת מעט פרטיות ועיצוב עוצר נשימה.


לכולם כולם

עוד דבר מאפיין מסעדה רומנטית הינה ההתאמה. ישנן מסעדות רומנטיות כשרות, מסעדות גורמה או אוכל "ביתי" ואתני- ממרוקאי מסורתי ועד יפני מודרני, מסעדות יוקרתיות מאד או מסעדות המיועדות לכיסם של בני מעמד הביניים וכו'. בתוך כמעט כל מסעדה תוכל למצוא גם מנות צמחוניות שיאפשרו גם לזוגות שאינם אוכלי בשר ליהנות ממגוון טעמים. האווירה כבר שם, עכשיו- רק נשאר להגיע.


טיפים עבור הזמנת שף פרטי

נכון, לא תמיד תוכל לפנק אותה בכל מה שתרצה או בכל מה שהיא תרצה. לא תמיד תוכל פשוט לשלוף את הארנק ולשלם על הדברים היוקרתיים והמרשימים שמגיעים לה או לך. אבל בדיוק כמו בדייט ראשון, בו תשקיע ממיטב כספך כדי להרשים בחורה- אתה יודע- שגם בפגישה הגורלית הזו, בה תציע לה לחלוק את חייך ועתידך ולהיום אם ילדך ואשתך, אתה חייב להשקיע.


ללכת עד הסוף

נכון, תמיד אפשר ללכת למסעדה. אבל למה ללכת, אם אפשר להזמין את המסעדה אליך? התחל בלהזמין לימוזינה לביתה, כזו שתאסוף אותה ברב הוד והדר ותביא אותה אל הבית שלך. שם, תשקיע בתפאורה- נרות ריחניים, אולי עלי ורדים פזורים על המיטה ומוזיקה רכה וכמובן- שף פרטי ברב הוד והדר ולבוש מקצועי מלא. שף פרטי שיענה לכל גחמה שלכם, יבשל את התפריט האישי לכם וייתן לכם לטעום מטעמים המותאמים בדיוק בשבילכם. מה יכול להיות יותר מפנק מזה? אגב, אתה יכול לנשום לרווחה- כדי להזמין שף פרטי- אין צורך להיות מיליונר. לרב הזמנות שף פרטי מחיר שפוי בהחלט.


לא בבית

הכל טוב ויפה, אתה אומר, אבל אנחנו גרים ביחד. איך תפתיע אותה בצורה כזו? אל חשש. שף עד הבית הוא לא רק עד הבית. אפשר גם להזמין אותו לצימר שתשכור או להתפנק על שירותיו של שף פרטי בטבע- שיסעיד אתכם בחיק הטבע. אגב, במקרה כזה, יחד עם שף אישי תגיע גם התפאורה עצמה- מה שיעלה לך קצת יותר- אבל תודה שגם מרשים יותר. אין כלל ספק כי ארוחת גורמה מדהימה המבושלת ביד אומן של שף פרטי לזוג תעלה את סיכויך להרשים אותה ולהשקיט בה לבטים- אם היו כאלה- ולהסכים, באופן חד משמעי ולא מהוסס, להצעתך.


עוד על השפים

הזמנת שפים פרטיים הינה דבר נהוג למדי בתור פינוק לאירוע מיוחד ואמיתי. שף פרטי לאירועים אישיים גם לא חייב להיות לזוג בלבד או אפילו לקבוצה מצומצמת של אנשים. כך שאם מצאתם שף טוב, כזה העונה על דרישותיכם (למשל שף פרטי כשר) שמרו את המספר שלו. אולי תצטרכו גם שף פרטי למסיבת רווקות או שף פרטי לימי הולדת בהמשך הדרך.


טיפים טיסה רומנטית: כך תציע לה להיות שלך

כבר חודשים שאתה קם מיוזע בלילה, מתלבט כמו שלא התלבטת בחיים שלך ולמרות שכבר החלטת שתעשה את זה, עדיין אין לך מושג איך להציע לה. איך לגרום לאחת והיחידה להרגיש שזהו זה, שמדובר בדבר האמיתי, שאתה אוהב ומאמין שמדובר בעסקה לכל החיים. הדרך פשוטה יקירי: ללכת בגדול.


שלושה שלבים

קודם כל עליך להכיר את בת זוגך, שכן ההצעה הבאה - של הצעת נישואין בשלושה שלבים- לא תתאים לכמה סוגים של בחורות: אלה שפוחדות מגבהים, אלה שלא אוהבות שמפתיעים אותם ואלה שבכלל לא בקטע רומנטי. עכשיו, אם זוגתך לעתיד לא נמנית עם שלושת הסוגים האלה, אתן לך דרך להפיל אותה בשלושה צעדים פשוטים- פשוטים אבל לא זולים ולכן, כדאי שתתחיל לחסוך מעכשיו.


הטבעת

קודם כל, תשקיע בטבעת. לא חשוב באמת שהטבעת תהיה יקרה, כמו שתיראה יקרה. חוץ מזה- לכל בחורה יש טעם שונה בתכשיטים- זאת אוהבת עדין ודק, זאת עם עיטורים וההיא דווקא עם אבנים גדולות. כדאי שתשקיע את הזמן להכיר את הטעם של אשתך לעתיד (או שתשריין את החברה הכי טובה שלה למשימה) ותקנה לה טבעת יפיפייה. כדי שתתאים לה, חשוב שתסחב טבעת מהשידה שלה- כי יש טבעות שאי אפשר להרחיב אותן בלי להזיק להן, אז חבל שתקלקל.


המקום

כדאי מאד שתחשוב על המקום שבו אתה מציע לה ואיך אתה מתכוון להגיע לשם. למשל טיסה רומנטית בשמי הארץ ונחיתה לפיקניק מקסים באמצע שום-מקום יכולה להיות נהדרת ויש מספיק חברות שנותנות את השירות הזה. ההמלצה החמה על טיסה רומנטית נובעת בעיקר מהעובדה שהטיסה גורמת להצפה רגשית, כך שיהיה לה קשה מאד לסרב לך. מובן שיש אלטרנטיבות כגון רכיבה על סוסים, אבל בנינו- מה משתווה לחוויות טיסה רומנטית אמיתית?


המשפט

תעשה טובה ותשקיע זמן ומחשבה במה שאתה אומר כשאתה מציע לה. הקלאסי של "האם תהיי אישתי" עובד טוב יותר עם הסבר קצר והדגשה עד כמה אתה אוהב, עד כמה היא חשובה ועד כמה כל זה נכון. רק אל תכתוב מגילות בניסיון לכלול את כל החיים שלכם יחד- פשוט, מרגש וקולע בבקשה.

 

טיפים עבור הזמנת צניחה חופשית

עד שפגשת אותה מעולם לא חשבת שתתחתן. מעולם לא חשבת שתמצא את האחת שתרצה לקום לצידה כל בוקר, להביט בפניה ערב אחרי ערב וליהנות מהמחשבה שיש שם מישהו שתמיד תמיד איתך. עד שפגשת אותה לא חשבת שאפשר לאהוב מישהו כל כך שתרצה עוד ממנו, שתרצה להביא עמה ילדים. אבל הנה, זה קרה. והתחושה היא תחושה של צניחה חופשית- התרגשות וחששות ועולם שלם של בלתי נודע. האין דבר מתאים יותר להצעת הנישואין שלך עבורה מאשר צניחה חופשית אמיתית?


על פחד והתרגשות

חשוב לציין כבר על ההתחלה כי צניחה חופשית אינה בשביל כולם. מדובר על חוויה אינטנסיבית ומיוחדת במינה, שאינה מתאימה לכל אדם ולא כל אחד יסכים לעבור אותה. עם כל החשש הכרוך, חשוב לציין שמדובר על ספורט דווקא בטיחותי למדי- מפעילי צניחה חופשית במרכז, צניחה חופשית בצפון ובדרום משתמשים במיטב הציוד והמומחים להפעלתו ושומרים על בטיחות הצונחים שלהם בכיליון עיניים. כל עוד תבחרו במפעיל צניחה חופשית איכותי, לא צריכה להיות לכם בעיה אמיתית, פרט לפחד הראשוני כמובן.


על התעלות הרוח

אם החלטת ללכת על הדרך הלא שגרתית ולהדהים אותה עוד טרם ההצעה, אין ספק כי צניחה חופשית זוגית יכולה לענות על הצרכים שלך. לצנוח בכל מקום בארץ נפלא עד מאד- אחרי הכל- היכולת לרחף מטשטשת את כל הדברים שידעת או חשבת שידעת על הנאה בשחקים. אבל אם כבר צונחים, אז עשו זאת באזור יפיפה ממש. כיום אפשר למצוא שלל הצעות לרכישת צניחה חופשית שדה תימן, צניחה חופשית מצדה במחירים סבירים לגמרי. אגב, בנוגע אל צניחה חופשית מחירים פחות מושפעים ממיקום הצניחה בארץ ויותר מטיב המפעיל וניסיון המדריכים.


על ההתרגשות

אפשר שתציע לה רגע לפני הקפיצה, בדרך סמלית. (רק עדיף בלי הטבעת, שלא תאבד בקפיצה). אפשר בדיוק סיומה ואפשר שתעשה זאת במהלך פיקניק מפנק אליו תנחתו, ממש כך מהשמיים. איך שלא תבחר לשאול את השאלה, אם הבחורה הרפתקנית כמוך- היא תדע להעריך את המחווה ויהיה לכם סיפור נפלא לספר לילדים בבוא היום.

 

ללמוד לעוף

אנשים לא מעטים חולמים לעוף, כמה טוב שבעידן שלנו זה אפילו אפשרי. אז לא, אולי זה לא אומר שתעופף עם נוצות ונפנופי ידיים- אבל אין ספק שהאדם כבש את השמיים. השמיים הם לא ממש הגבול יותר ולכל המעוניין בתעופה יש שלל אופציות: טיסת מטוס, מסוק, כדור פורח ואפילו צניחה חופשית שמאפשרת לחוש ממש כמו ציפור. העיקר- שתעופו.


הגשמת החלום

למרות הרצון והחשק הרב, אין ספק שמדובר בחוויה שמפחידה את רובנו. אחרי הכל, זה מנוגד לחוקי הטבע- אדם בשמיים. בדיוק כמו קפיצת בנג'י, פעמים רבות מאד, צניחה חופשית משפיעה על אנשים כקטליזאטור לדברים טובים, להיפתחות לעולם ופיתוח אומץ לב. אגב, לא מדובר על חוויה לגיל מסוים בכלל. כיום, בגלל הצמידות למדריך רחיפה, יכולים לצנוח כולם: מגיל עשרה ועד אין סוף. אנשים בפנסיה וילדים בחטיבת הביניים.


חוויה אימתנית

לתעופה בכלל, אבל לתעופה ללא חוצצי זכוכית בפרט, יש השפעה קיצונית על הרגש האנושי. צניחה חופשית, בהיותה ממש תעופה, הינה בעלת ההשפעה הרבה ביותר. גם אחרי אלפי צניחות, רב האנשים עדיין מתרגשים עד דמעות לפעמים, מהחוויה העוצמתית. לכן, אפשר שלאחר צניחה זה זמן מעולה להצהרות רגשיות: איחולים ליום נישואין, תודה לבבית או אפילו הצעת נישואין רומנטית. הסיכוי שיגידו לכם לא הוא קטן יותר. קחו רק בחשבון שהאדם מושפע מאד רגשית ולכן עלול להתחרט מאוחר יותר.


למעלה למעלה

אז מה בעצם הופך את החוויה של צניחה חופשית לאימתנית ושונה כל כך מכל שאר צורות התעופה? קודם כל, מדובר על החשיפה המרבית ביותר לרוח, לגובה ולסכנות שבשמיים. אחרי הכל- אתה פשוט קופץ, בגפך וללא מגני מתכת וזכוכית כמו במסוק, ללא קרקע יציבה כמו בכדור פורח- מתוך מטוס ואל הלא נודע. הנפילה מגובה רב כל כך היא משכרת, המהירות מדהימה- בעצם יש תחושה כאילו משהו נורא ונפלא קורה. גם הדהיה האיטית מטה במצנח יש בה מין הנפלא, והיא משלימה את התחושה- כמו ליטוף מרגיע אחרי הטירוף של הנפילה. אין ספק שמדובר על חוויה של פעם בחיים, בעיקר בפעם הראשונה שאתם מנסים אותה.


טיפים עבור הצעת נישואים מתחת למים:

תמיד הייתם זוג קצת אחר, מקורי ומעניין יותר. החיים נראים לכם מתוקים יותר כאשר חושבים מחוץ לקופסא ויוצאים מהשגרה. לכן, דווקא עכשיו, כשהחלטת לשאול אותה האם תהיה שם בשבילך תמיד- האם תינשא לך- כדאי שתישארו נאמנים למקוריות ותעוזה הכללית ששוררת במערכת היחסים שלכם. במקום לבחור במסעדה רומנטית ממוצעת, לכו על מה שאף אחד לא יכול להתחרות בו: הצעת נישואין מתחת למים.


אהבה בבועות

נתחיל ונאמר שלא מדובר על אנשים הפוחדים ממים, או כאלה שאינם יודעים לשחות. אחרי הכל, מדובר על צלילה ושהיה מתחת למים. אבל גם לא מדובר על אטרקציה שאפשרית רק לתותחי צלילה. הצעת נישואין מתחת למים אפשרית וכדאית לכל זוג מקורי שלא אוהב שגרה, שלא אוהב ללכת עם הזרם ואוהב ליצור זיכרונות וחוויות חד פעמיות. אגב, מבין כל סוגי הצעות הנישואין- הצעת נישואין מתחת למים הינה המפתיעה ביותר ואינה דורשת הסתרה. כיוון שמי יאמין כי בעת צלילה למעמקים ישלפו מולו טבעת ושאלה?


אז איך עושים?

הצעת הגשה אחת לבקשה מיוחדת זו מתחת למים נראית בערך כך. הזמן את חברתך לחיים לצלילה. קנה מראש טבעת שאתה יודע שתמצא חן בעיניה, עם אבן יקרה ונוצצת. הכנס את הטבעת בתוך קונכייה ריקה נפתחת, כזו של פנינה שנפתחת כמו קופסא והסלק אותה בתוך מקום מסתור בחליפת הצלילה מבלי שזוגתך תראה. צלול אל מתחת למים- עם מדריך אם זו לכם פעמים ראשונות של צלילה ובלעדיו אם אתם מספיק מנוסים.


קח את הזמן

אל תקפיץ את השאלה ממש על ההתחלה. תן לזמן לעשות את אותה הצעת נישואין מקורית למיוחדת עוד יותר ובלתי צפויה לחלוטין. חפש מראש איזור צלילה בעל נוף יפה במיוחד- אך מבודד כמהה- שתהיה לכם מידת מה של פרטיות. מצא קרקעית אפשרית וסמן ליקירתך לרדת איתך אליה. רד על ברך אחת ושלוף את הקונכייה. אולם את הצווחה שלה בתוך מסכת הצלילה לא תשמע, אבל אין ספק כי הצעת נישואין בצלילה היא מתכון בטוח להצלחה. יחסית להצלחה, כאשר מדברים על הצעת נישואין מתחת למים מחירים סבירים בהחלט.

רובם המכריע של בני האדם מרגיש בנוח במים, גם מלוחים. פסיכולוגים מכל המינים והסוגים יטענו שמדובר בסוג של אינסטינקט המשך, בגלל תחילת החיים שלנו ברחם: שם הרי היינו מוקפים מים מאז ומעולם. בין אם זו הסיבה ובין אם לא, ידוע שמים מרגיעים את הגוף והנפש ולשהייה במים ישנן סגולות רבות- לא רק פסיכולוגיות. עכשיו נשאלת השאלה, מה כבר אפשר לעשות במים.


לא אמבט

לצורך העניין לא נדבר על כל מה שאפשר לעשות בתוך אמבט מים מלאכותי- החל מאמבטיית בועות בבית ועד לספא של ממש עם מלחים, שמנים, בועות ג'קוזי ומסאז'ים למיניהם. אגב, גם לטבע יש ספא משלו. מעיינות חמים ומעיינות גופרית, בריכות בוץ טבעיות ומעיינות מינרלים יכולים להיות דוגמא מדהימה ליכולות הנפלאות של המים להחדיר חומרים חיוניים לגופנו. אפילו ביקור בים המלח יכול להעלות משמעותית את הבריאות של העור וכלל הגוף שלכם.


ממש למטה

פעם, לו רצית בבילוי מתחת למים היו בפניך אופציות מעטות בלבד. אולי אפילו אפשר לאומר שהייתה בפניך אופציה אחת בלבד: הצלילה. אין ספק שלראות את הדגים במרחק נגיעה יכול להיות מדהים, אפילו אם לא מדובר בעומק רב וביצורים מגוונים ממש. באילת למשל, ישנה השונית המפורסמת, שאפילו אין צורך לצלול בה לעומק רב כדי לגלות את יופייה.


אומנות שם למטה

כיום הבילויים מתחת למים השתדרגו באופן חד. לא מזמן למשל, נחנך מוזיאון תת ימי אמיתי. התמונות כולן צולמו בתוך ספינה טרופה בלב ים וגם נתלו בה. כך שלמעוניינים לצפות ביצירות האומנות המצולמות יש ציוד צלילה והם יורדים למצולות. אין ספק שלא מדובר על בילוי זול, בעיקר אם כוללים את הקורסים של הדרכות השחייה, אבל למעוניינים בחוויה של פעם בחיים מתחת למים, זה בהחלט אופציה ראויה.


צלילה בשניים

דרך מדהימה להפוך את המצולות לחלק מהחיים שלכם לתמיד היא הצעת נישואין מתחת למים. למרות מה שאתם חושבים לא מדובר על משהו מסורבל בכלל. קורס צלילה למתחילים לא עולה יותר מדי, כך שאין צורך בניסיון קודם. במהלך הקורס עצמו תוכל לשלוף לוח מחיק עם השאלה- ממש כמו בפרסומת.


טיפים עבור כדור פורח:

ישנן מעט מאד חוויות בחיי האדם שהינן חוויות חד פעמיות. חוויות אלה הן חוויות ייחודיות מאד, מיוחדות מאד וכאלה שאין שניה להן. באופן לא מפתיע- רב החוויות המיוחדות האלה קשורות איכשהו אל אנשים נוספים. אולי מבין הראשונות שבהן- הינה הצעת הנישואין. אם החלטת שהגיע הזמן, שמצאת את האחת והיחידה ורצונך להתמסד, הגיע הזמן להשקיע מחשבה איך תשאל את השאלה הגורלית. אל תשכח, מדובר על חוויה חד פעמית לא רק עבור הבחורה שלך, אלא גם עבורך.


בשמיים ובארץ

אין גבול לאהבה, כך תרצה לספר לנכדים שלך ביום מן הימים. זו גם הסיבה שכדאי לחשוב על הצעה מרתקת הפורצת את גבולות הרגיל והמוכר לכם. הצעה במהלך טיסת כדור פורח יכולה לענות על צורך זה שלכם לעשות משהו שונה וייחודי, שאינכם מורגלים בו בבילויים הרגילים שלכם. הנישואין הן סוג של פריצת גבולות וכך צריכה להרגיש גם הצעת הנישואין שלך- טיסת כדור פורח מאפשרת לך לפרוץ את גבולות האדמה ולהגיע למחוזות מדהימים של כחול, רוח ולבן של עננים- שאין דרך שתרגישו אותם אחרת. ממש ככה, מלטפים את פניכם באופן חשוף ואמיתי, מבלי סיכוך של זגוגיות חלון מטוס או מסוק.


לבד או יחד

אחד הלבטים הגדולים בהצעות נישואין רבות הינו הקהל. האם להציע את ההצעה לבד, כשרק שניכם נמצאים בבילוי, או להסתכן בסירוב פומבי ולהזמין את המשפחה- להוסיף לחגיגיות האירוע. בעת הצעה על כדור פורח אפשר לשלב את שני המצבים. במהלך טיסה בכדור פורח בשמי הארץ, ישנה אפשרות לעשות הצעה אישית ואינטימית. אחר כך, בסיום טיול בכדור פורח להגיע אל מקום מפגש בו תחכה המשפחה כולה לשמוע את החדשות הטובות.


רישיון טיס

על אף שמדובר על הצעה מקורית ומקסימה, לא מדובר על אחת ההצעות היקרות. אם כבר ההפך. לטיסת כדור פורח מחיר משתנה בהתאם לטיב הטיסה- טיול שונה מריחוף סתמי, למשל. גם אזורים שונים יכולים להיות שונים בניהם מבחינת מחיר, אך החדשות הטובות הן שאפשר למצוא שירותי השכרת כדור פורח בכל הארץ- כדור פורח בצפון, כדור פורח במרכז, כדור פורח בדרום ובעצם כמעט בכל מקום בארץ.

היום עם הטכנולוגיות המתקדמות, עם המהירויות המדהימות, נשאלת השאלה- המהותית אם תרצו- למה קיימת עדיין התעניינות והענות גדולה (יחסית) לאותו כלי טייס פשוט, מגושם, אך מקסים- הכדור הפורח. לשאלה זו אין תשובה פשוטה וחד משמעית, אולי משהו שקשור בנוסטלגיה או במגע הישיר עם השמיים. להלן כמה דוגמאות לשימושים נרחבים במכונת הרחיפה העתיקה.


מקום טוב להתחיל

הטיסה מעוררת בנו רגשות עמוקים ומדהימים, אגב, לא ממש משנה אם מדובר במטוס או מסוק. אבל אין ספק שרחיפה בתוך כדור פורח שונה מהאחרים לאין שעור. בעת הרחיפה העדינה מהירויות גבוהות לא תשיג, אבל רב הבחורות בכלל לא בעניין של מהירויות ממילא. היכולת לגעת באוויר, בעננים אם תרצה, היא משהו יוצא דופן באמת ולכן - אין ספק שהצעת נישואין בגובה כזה תעזור לסיכוים שלך- או לפחות תמנע ממנה לברוח.


חוויה של ממש

כדור פורח הוא מקום נהדר לחגיגות מכל מיני מינים, לדוגמא: צילום של סרט בר או בת מצווה יכול להיות מדהים במיוחד אם משלבים בו גם טיסה בכדור ולא רק סיור טרקטורונים. האמת, כשחושבים על זה, לא רבים הילדים שחווים את חווית הכדור באופן כללי ולכן, טיסה בשמיים צמודים יכולה להיות מקסימה גם כסוג של יום כיף לבר המצווה, בלי הסרט. מובן שזה קביל גם לכל יומולדת אחר, אם כי הייתי מגבילה את זה בגיל מסוים.


רגע של אתנחתא רומנטית

גם אם לא הצעת לה נישואין לפני שנים בתוך כדור פורח, מדובר על חוויה רומנטית למדי. זוגות מבוגרים, מהגיל השלישי, יכולים ליהנות מטיסה מקסימה שמתאימה אפילו לאנשים המבוגרים ביותר. בגלל שלא מדובר על מהירויות גבוהות וישנה אפשרות לווסת גם את הגובה- מדובר על אופציה רומנטית מושלמת לגיל השלישי- ומי כמוהם יודע לחגוג זוגיות?


כדאי לקחת

לא משנה מה הסיבה שנכנסתם אל תוך כדור פורח כדאי שתצטיידו בכמה דברים: קודם כל חשוב לקחת מים, הטיסה מצמיאה מאד בגלל הרוחות. בנוסף, גם ג'קט או קרדיגן לא יזיק, אפילו אם מדובר בקיץ. אחרי הכל תמיד תוכלו להסיר אותו וחבל שתבזבזו את הזמן למעלה בצמרמורות.


טיפים עבור טיסה רומנטית - אהבה בשמיים

מעט מאד מקומות מרתקים את האדם כמו השמיים. הזדמנות נפלאה להכיר את השמיים מקרוב ולהכניס אותם לעד לפנתיאון הזיכרונות שלך- הינה הצעת נישואין באוויר. במהירות, נחישות וחן חוצה המטוס או המסוק את התכול האינסופי בדרך אל יעד בלתי נודה- תחתכם תראו שפע גדול של אדמה: יערות, הרים, נהרות ואגמים, הפרוסים את יופיים ומכשפים את החושים. אז יהיה זה הזמן המושלם להוציא את הקופסא הקטנה ולשאול את השאלה האלמותית. אחרי הכל, האם יש סיום טוב יותר עבור טיסה רומנטית מזה?


איך נעשה?

ישנן כמה אופציות של טיסה רומנטית בשמי הארץ. אופציות אלה נחלקות בניהן ע"פ שני קריטריונים: סוג כלי הטייס ומסלול הטיסה. שתי קטגוריות אלה קשורות זו בזו שכן לא כל כלי טייס מסוגל לסגנון וסוג טיסה המאפשר מסלול מסוים. לדוגמא: טיסה רומנטית במסוק שונה למדי מטיסה במטוס או טיסה רומנטית בכדור פורח. מסלולים שאפשר לעשות במסוק או מטוס אי אפשר לעיתים לצלוח על כדור פורח, גבהים שאפשר להגיע אליהם בטיסת מטוס שונים מאלה של טיסת מסוק וגם המחירים, כמובן, שונים.


מסוק, כדור או מטוס

ההבדלים בין כלי התעופה באים לידי ביטוי לא רק במחיר. על אף שלכל טיסה רומנטית מחיר שונה כמובן, עיקר ההבדל הוא בנוחות ובחוויה. כדור פורח טס לאט יותר והחוויה בו היא חשופה יותר. אפשר כמעט לגעת בעננים עם הידיים ולחוש את הרוח על הפנים. מסוק ומטוס מוגנים יותר מרוחות ונוסעים במהירויות וגבהים גדולים יותר- מה שמאפשר פירואטים וראייה מרחבית, אך לא חווית מגע עם השמיים.


על נוחות ופחד גבהים

חשוב לציין כי טיסה רומנטית זוגית תהיה מהנה אך ורק בתנאי שאף אחד מבני הזוג לא סובל מפחדי טיסה או פחד גבהים חריף. הצעת נישואין אינה הזמן לנסות לגרום לאדם להתגבר על פחדיו, לכן, אם ידוע לכם על פחדים כאלה אצל המיועדת לכם- וותרו על השמיים לטובת אופציות אחרות של הצעת נישואין. אחרת, אפשר להפתיע את המיועדת ולטעון כי הטיסה הוזמנה על תקן טיסה רומנטית ליום הולדת ולהפתיע אותה רק במהלך הטיסה.


טיפים עבור כתובת אש:

עבר זמן רב עד שמצאת אותה, את האחת והיחידה. והנה היא עומדת לידך ואתה מתמוגג. אתה מביט בה ורואה את כל מה שרצית לראות באישה, באם ילדיך לעתיד ומבין, אחת ולתמיד- שאסור לך לתת לה ללכת. אתה חייב להתחתן איתה. באם אתם אנשי טבע, כאלה שאוהבים ללכת והרבה, לטייל ולסייר ברחבי הארץ ולחוש את האדמה שסביבכם חובקת אתכם- הרי שהצעת נישואין פומפוזית ויוקרתית תגרע מן המאורע המקודש ולא תוסיף עליו. במקום, לכו עם הלב.


משמעות

ישנה טענה כי גברים זוכרים פחות מהנשים את כל החשוב לזוגיות- את תאריכי ימי ההולדת, האירועים המיוחדים וכל מה שבאמת חשוב. כאן יהיה הזמן הטוב ביותר להוכיח שאין כך הדבר. מצא את המקום המיוחד שלכם- אולי מקום בו פגשת בה לראשונה, המקום בו התנשקתם לראשונה או המקום בו טיילתם לראשונה כזוג- כל מקום יפה, פתוח ובעל משמעות עבורכם יכול לעבוד נהדר.


טבעי ועם אפקטים

נכון, אתם זוג של טבע ורוצים להישאר ארציים. אבל ארצי מדי ופשוט מדי חוטא מעט לאירוע כל כך גרנדיוזי. אחרי הכל, חייבים לזכור אותו לדורות. לכן, אפשר להוסיף עזרים ויזואליים מרשימים שמשתלבים עם הקונספט הטבעי. למשל כתובת אש לאירועים. בסיום מסלול של טיול טבע "שגרתי" לכם, הכולל את כל הטוב שהטבע יכול להציע- אפשר להגיע למקום בו ניתן להקים כתובת אש ולראות את גילוי האהבה שלך באותיות ענק בוערות. כתובת אש הינה דרך נפלאה לשלב את האש- יסוד טבעי וחם- בתוך ההחלטה הגדולה שלכם ולהישאר קרוב לטבע ככל האפשר.


רומנטי, לא נדוש

לעיתים יש נטייה להימנע מהנדוש בכל עניין הצעות הנישואין. כאן המקום להגיד שאין נדוש כאשר מדובר על רומנטי. ואין ספק כי כתובת אש להצעת נישואין הינה דבר רומנטי. אחרי הכל, מה שנכתב בלהט האש- כמו כתובת אש- מדגיש את הרגש פי כמה. משלל האפקטים האפשריים והעזרים להצעות נישואין, מדובר על אחד המרשימים ביותר, אך לא אחד היקרים. לעמודי כתובת אש מחירים סבירים בהחלט, וכמובן ניידות מרבית- חשוב רק לזכור שצריך לבדוק כי המקום בו מיועדת לעמוד הכתובת מאושר לכך מבחינה בטיחותית.


אלה הנשואים מבנינו מבינים שכדי להצליח בנישואין צריך לא רק אהבה ואולי אפילו לא בעיקר. הרבה מזל, התמדה וגם זיכרונות טובים. את הזיכרונות האלה מתחילים עוד בתקופת ה"ביחד" שלפני, אבל ברור שהשיא הינם אירועים מיוחדים: ימי הולדת, חופשות, ימים של חגיגה וכמובן- ההצעה ההיא, האחת והיחידה. במורד הדרך נתקלים במהמורות רבות, אל תחשבו שתהיו שונים מאחרים והכל ילך לכם בקלות. לכן, כדאי לך יקירי להשקיע מאד בהצעת הנישואין שלך- כדי לחרוט זיכרון זה עמוק עמוק בתודעה הזוגית שלכם.


אבן דרך

נכון שישנן שלל דרכים להציע נישואין. כדי להיות מקורי תצטרך להתאמץ מאד שכן, רב הסיכויים שמה שלא תחשוב עליו- הוא כבר נעשה. לכן, אמליץ להתרכז במשמעות ולא במקוריות. מה זאת אומרת? פשוט מאד- ניחנו בארץ יפיפייה בעלת גוונים רבים של נופים, אפשר בקלות רבה מאד לבחור מקום בעל משמעות עבורכם כזוג או עבור אחד מכם: מקום בו גדלנו, מקום בו הכרנו, מקום בו הגענו להישג משמעותי או כל מקום שיש לו חשיבות עבורכם יכול לעשות את ההצעה למעניינת ופרטית יותר.


תחנה מרכזית תל אביב

אבל מה קורה אם הכרת אותה בהמתנה לאוטובוס בתחנה המרכזית בתל אביב? הרי לא תרצה שהיום המיוחד שלך יתחיל במקום כזה- צפוף אנשים, אפוף עשן אוטובוסים ומה לא? יש אופציה נוספת כמובן. תורות רבות מדברות על שילוב של האלמנטים בתוך החיים שלנו- ואיזו הזדמנות נהדרת זו להכניס קצת טבע וחי אל היחסים בנינו. גם אם אתם לא מטיילים גדולים, אפשר למצוא מסלול קל עבורכם ולהגיע לנחל או אגם יפיפיה ולסיים בהכרזה של כתובת אש.


העולם הקוסמי

נאמר כי ישנם ארבע אלמנטים בעולם: אוויר, אדמה, מים ואש. אין ספק כי טיול לאורך נחל מכניס את שלושת הראשונים אל תוך היום המיוחד שלכם. כדי להשלים את החוויה, תוכלו להציב כתובת אש (במקום מותר לכך כמובן) עם ההצעה. אין דבר מרגש יותר מאשר מילות אהבה בוערות, באמת בוערות, אחרי מאמץ גופני. כתובת אש היא בהחלט אחד מאותם זיכרונות שלא תשכחו, אף אחד משניכם, הרבה מאד זמן.


טיפים עבור צימר רומנטי

צימר רומנטי צריך שיהיה בו מיטה זוגית (ישנם צימרים עם מיטה בצורת לב, כריות בצורת לב וכדומה), ג'קוזי, סאונה ועוד המון פינוקים רומנטיים

כאשר אתם מחפשים צימר רומנטי אל תשכחו לבדוק האם גם יש לו נוף רומנטי.

בדקו אילו אטרקציות תיירותיות יש בסביבת הצימר. גם אם מדובר בצימר מרוחק ומוסתר אי שם בצפון, בעלי הצימר צריכים לדאוג שבקרבת מקום יהיו אטרקציות כאלה ואחרות.

אחד המצבים הקשים ביותר בהם תעמוד בחייך הוא חוסר הוודאות ביחס לתשובה שלה, התשובה לאותה שאלה שתשפיע על כל עתידך. במצבים רבים, אתה כבר יודע את נטיית הלב של זוגתך והשאלה, הצפויה מראש יש לאומר, "האם תינשאי לי?" אינה אלא שאלה פורמלית. אבל במקרים מסוימים לא כך הדבר ונטיות לב האחת והיחידה שלך אינם ברורים לך. בכל זאת, החלטת לקפוץ ראש ולהציע לה. במצבים כאלה, חשוב פי כמה להשקיע מחשבה בהגשת ההצעה.

 

הנאה ושאלה

כל ילד יודע שעליו לבקש דברים מהוריו רק כשהם במצב רוח טוב. לכן, עדיפות עליונה עבורך לפנק את בחירת לבך טרם ההצעה. ומה יכול להיות מפנק יותר מאשר ביקור בתוך צימר רומנטי במדינתנו היפה. זה יכול להיות צימר מקסים שביקרתם בו כבר פעם, בעיקר אם תאריך הביקור הקודם היה משמעותי (החופשה הראשונה שלכם, יום ההולדת שלה או אירוע בלתי נשכח אחר) או צימר חדש לגמרי שטרם יצא לכם להכיר. בעת בחירת צימר רומנטי חשוב לזכור שלא כל מה שתראו באינטרנט אכן נראה כך במציאות- לכן, כדאי להסתמך על המלצות, ביקורות ושאר כלים שהרשת מעמידה עבורנו- לפני שסוגרים עסקאות מקוונות.


איפה?

לשאלה היכן כדאי להזמין צימר רומנטי יש תשובה עונתית. ככלל, עדיף להתרחק מהקור- על אף שאין זו המלצה גורפת (למשל צימר רומנטי בירושלים בעת ירידת שלג נדירה, היא אווירה מושלמת להצעה שלך) כדאי להזמין צימרים בדרום בימי החורף, ולחפש צימר רומנטי בצפון בעת ימי הקיץ. צימר רומנטי במרכז וסביבתו, החל מהשכרת צימר רומנטי בראש פינה ועד לליבו של המרכז- גמיש יותר מבחינת מזג האוויר. מבחינת צימר רומנטי מחירים גם הם מושפעים מאד מעונות וחופשות, אז קחו זאת בחשבון.


עוד על אווירה

צימר בפני עצמו זה הנאה, אך אין סיבה שלא תשקיע עוד. קודם כל התפאורה החיצונית- נוף הצימר- חייב להיות מדהים. צימרים רומנטיים במיוחד צופים על יערות, פלגים ואגמים, הרים ושדות. גם צימר רומנטי על הים יוצר את האווירה הנכונה. גם התפאורה הפנימית של הצימר צריכה יחס: נרות, קטורות, יין משובח ופרחים יעשו את העבודה.


צימרים רומנטים – כדאי לדעת

ערכו השוואת מחירים עם מלונות אשר נמצאים באותו איזור בו אתם רוצים להשכיר צימר רומנטי עם חדרים באותה האיכות. לרוב תגלו שהשכרת צימר רומנטי זה הרבה יותר זול.

מומלץ לבדוק אילו אטרקציות יש בתוך הצימר עצמו. האם יש בר משקאות? מסכי טלוויזיה? שולחן סנוקר? וכדומה.

ישנם בעלי צימרים שבנו כמה צימרים בסמוך אחד לשני, ו/או גרים ממש ליד הצימר. בדקו כמה פרטיות תהיה לכם בצימר הרומנטי שלכם.

 

טיפים עבור ירח דבש

מומלץ לטוס לירח דבש כשבוע עד חודש אחרי החתונה. זוגות רבים דוחים את הירח דבש ולבסוף שוכחים ממנו ומאבדים מהתחושה של לטוס כזוג צעיר ונשוי אל ירח דבש

לא תמיד ניתן לנסוע אל חופשה ארוכה, לרוב ישנם התחייבויות כמו לימודים ועבודה. אל תרגישו שאתם מחויבים לחופשה ארוכה, גם שבוע של ירח דבש זה מצוין.

חפשו יעדים לעשות בהם ירח דבש שיתאימו לאופי שלכם. ההמלצה הכללית היא להתפנק ולהירגע איפשהו, אך אם אתם זוג שאוהב לטייל ולראות מקומות זה גם מצוין, העיקר להתאים את הטיול אליכם.

ארגון ירח דבש מבחינה כלכלית זה כמו ארגון חתונה, את הדאגות הכספיות תשאירו לאחר שתחזרו.


ירח דבש – כדאי לדעת

מומלץ להתארגן על הירח דבש מראש עוד כחודש לפני החתונה. לא כדאי להשאיר את זה לרגע האחרון.

כדאי לארגן את חופשת ירח הדבש היטב. לאן טסים? מתי בדיוק? ומהו התקציב?

הרבה יותר קל להתארגן לירח דבש, אך לפעמים מרוב הכנות לחתונה שוכחים את ההכנות לטיול. אל תשכחו להצטייד בביגוד מתאים וכמובן לבדוק שהדרכונים בתוקף.


טיפים עבור טבעות נישואין - מחויבות על האצבע

אין טבעת בעלת משמעות רבה יותר מאשר טבעת נישואין. משמעותה כמו כפולה ומכפולת מזו של אחותה הקטנה מאגף טבעות אירוסין והיא גם בעלת משמעות שונה. טבעת אירוסין מבטיחה תקווה לקיום הבטחה ואילו טבעת הנישואין הינה קיום ההבטחה עצמה. זהו. עכשיו אנחנו נשואים, היא אומרת. רב האנשים, אם לא כולם, חושבים שיישארו נשואים עד סוף חייהם לאותו האדם. המשמעות של זה, היא להסתובב עם אותו תכשיט יחיד- טבעת נישואין שקנית בשנות הנעורים שלך- לשנים רבות מאד.


לחשוב קדימה

בגלל שמדובר על נישואין ארוכי טווח (מי יתן) בניכם לבין התכשיט- כדאי שתיקחו את זה בחשבון. נכון, אי אפשר לדעת אם תעלו או תרדו באופן דרסטי במשקל. אבל בהחלט אפשר לדעת כי טבעות מודרניות מדי, עם עיצובים מסוימים לא יתאימו לשמש לכם טבעת נישואין בגילאים המאוחרים יותר. לא חסר כמובן טבעות נישואין מעוצבות אבל לאחרונה רואים דווקא אצל הצעירים טרנד של חזרה לטבעת המקורית, אותו עיגול מתכת יקרה פשוט, בדיוק מסיבות אלה. אפשר כמובן להפוך כל זוג טבעות נישואין מיוחדות עם הקדשה פנימית שלא כולם רואים או חריטה חיצונית מרשימה.


יקר וטוב

כאשר מדובר על טבעת נישואין מחיר חשוב לרובנו פחות, אחרי הכל- כמו שאמרנו- מדובר גם על נישואין לתכשיט לשנים ארוכות מאד ולכן כדאי שיהיה איכותי. חשוב, גם לאלה מאיתנו שמנסים לחסוך על הטבעת, לא לוותר על מתכת יקרה. מתכות זולות נוטות להשאיר סימנים וצבעים על היד עם השנים- דבר שלא רק אינו אסטטי אלא אינו בריא.


שלי או שלך

ככלל טבעת נישואין לגבר היא פרקטית יותר מאשר טבעת נישואין לאישה, ולכן כדאי לבדוק אותן בשבע עיניים. למשל: טבעות עם עומק בפנים שומרות לחות (למשל מים של שטיפת כלים) ועלולות לעשות גירויים ולהוות מקור צמיחה לפטרת ושלל מזיקים אחרים. טבעות נישואים אחרות רחבות מדי יכולות להפריע בעת התנפחות האצבעות בקיץ (תהליך טבעי אצל כולם) או בהריונות. ולא לשכוח כי הטבעת שלכם צריכה להיות גם טבעת נישואין כשרה אם ברצונכן בחתונה כדת משה וישראל.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על הצעת נישואין ולהבין את טווחי המחירים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.