×


תפריט נגישות

מחירון הפעלות לימי גיבוש

 

כמה עולה הפעלות לימי גיבוש ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון הפעלות לימי גיבוש מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי ימי גיבוש בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר להפעלות לימי גיבוש מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

טיפים עבור הזמנת הפעלות לימי גיבוש

 

מחקרים על מבני הסטונ-האדג' בסקוטלנד מראים כי מקצבים קבועים ואחידים של קבוצה גדולה מכניסים את המח שלנו למצבים דמויי מדיטציה- מצבים בהם המח שלנו משנה את סוג תדרי הגלים שלו והופך נינוח יותר ושלוו יותר. באופן מפתיע, לא מדובר רק על מעגל מתופפים המתופף מקצבים עדינים ומונוטוניים- כל עוד מדובר על קבוצת מעגל תופים המתופפת בקצב אחיד- הרי שמצב מדיטטיבי זה מושג. מצב זה ההופך אותנו מאושרים יותר, שלווים יותר ושמחים יותר בחלקנו הוא מצב אידיאלי לחברות, החלטת החלטות, למידה והתחדשות אנרגיות ממערך של התנהלות יום יומית מלחיצה ומאסיבית. היכולת של היחיד להיות חלק הרמוני משלם אחד ועם זאת, להרגיש בעל ייחוד וחשיבות בתוכו הינה יכולת מעצימה וזו בדיוק היכולת המושגת במעגלים מסוג זה. האין זה האדם שהיית רוצה שיעבוד בשבילך?

 

ילדים גדולים

 

פסיכולוגים מכל גווני הקשת מסכימים היום כי לילדות ולתחושות הילדות שלנו השפעות כבירות עלינו, זו גם הסיבה כי להסכמה הרווחת בקרב אנשי הנפש כי צחוק, השתטות ומחשקים בריאים לנפש יותר מכל התרופות הידועות לאדם. גם אנשי העסקים עלו על התובנה הזו זה זמן רב, זו גם הסיבה שרבים מהם משקיעים בעובדים שלהם לא רק במשכורות, תנאי העסקה נוחים ותנאים סוציאליים- אלא גם בחיזוק הקשרים החברתיים התוך צוותיים ומפגשי משפחות העובדים- כדרך להגדיל את הלויאליות לחברה. ארגונים וחברות בונות ימי גיבוש לעובדים למען מטרות אלה והם פונות אל שלל מספקי סדנאות לקבוצות המתמחות בעריכת ימי כיף למשרד מכל מיני סוגים.

 

הערך המוסף

 

עצם העובדה שמשרד מסוים מעוניין לערוך יום גיבוש לצוות לא אומרת חלילה שעליו להתפשר רק על אווירה נעימה. משחקי חברה מסוגים שונים טומנים בחובם שלל לקחים ומסרים גלויים, נסתרים ואפילו תת הכרתיים- שהופכים אותן סדנאות לארגונים גם למדרבנות תפוקה וקרבה בין אנשי הצוות השונים. סדנאות אלה, שלעיתים מוצגות כסדנאות או מפגשי יום כיף לעובדים אל העובדים עצמם- מצליחים להביא ערך מוסף וגם הנאה צרופה, הידועה כמקרבת בין אנשים. הצעה לפעילות כזו עבור יום גיבוש וכיף לעובדים המשלבת את היתרונות הרבים עליהם דובר יכולה להיות סדנת תיפוף ריקוד ושירה הכוללת הפעלות למבוגרים כגון לימוד מקצבים ונגינה יחד מוסיקת עולם.

 

מה לי ולמוזיקה

 

כל ילד יודע שלא צריך להיות מוזיקאי מוכשר בשביל להשתעשע עם תוף, אבל אנחנו המבוגרים נוטים לשכוח זאת. את היכולת להסתכן, להתנסות, לצחוק מעצמנו ועם עצמנו למדים מחדש דרך סדנאות תיפוף המועברות ע"י להקת מתופפים מקצועית. החוויה ההומוריסטית גורמת לקבוצה לחוש אחד בתוך מעגלי מתופפים ולהגיע לאותו מצב מדיטטיבי מהולל שאנו כה חפצים בו. אין ספק כי התחושה האינטנסיבית של קבוצה ומטרה מעודדת מאד את הרוח בעתות משבריות של החברה (בעת תוכנית הבראה למשל) וגם בעת עתות שמחה תקופתיות (כגון נוכחות בתוך סדנאות לימי הולדת של מי מהחברה).

 

הפנייה אל התת הכרה

 

השימוש בתת טקסט או במסרים תת מודעים בעולם שלנו הוא רחב למדי- גם באופן אינטואיטיבי וגם באופן אקטיבי. כך נטען שאנחנו משאירים רושם ראשוני תוך 8 שניות ראשונות, סוגרים עסקאות הרות גורל תוך 30 שניות ראשונות ומשתמשים בתורות שונות ומשונות כדי למכור ולפרסם מוצרים באופן סבלימינאלי. אין סיבה שאת הידוע לנו על התת מודע לא ננצל גם לטובתנו: אדם שמרגיש שייכות ונאמנות למקומו, לא רק בעל תפוקה גדולה יותר למעסיקיו, אלא גם מאושר יותר בחלקו ומרגיש טוב יותר עם מקומו בעולם ובמקום עבודתו. היכולת של מעגלי תופים המועברת ע"י מתופפים לאירועים להגיע אל נקודות תת הכרתיות אלה ע"י גיבוש סביב מוזיקה- הבסיס לכל תרבות- גבוהה במיוחד ביחס להצעות האחרות הקיימות בשוק והרווח מתחלק שווה בשווה בין המעסיקים למועסקים.

 

כדאי זה מונח יחסי

 

עכשיו משדיברנו על כל היתרונות החשובים של מעגלי תופים לאירועים של גיבוש חברתי ועידוד התפוקה ושביעות הרצון של העובדים- אולי כדאי שנחזור רגע לעניינים "פרקטיים" של תעסוקה כגון כסף. אחרי הכל, אטרקציות לאירוע חברה הוא גם ואולי בעיקר הוצאה כלכלית. למחפשים אטרקציה ליום גיבוש יש אפשרויות רבות, אך מעגל מתופפים במרכז בהחלט ייתן לכם תמורה גדולה יותר עבור הכסף שלכם. מעגל מתופפים מקצועי, המנוהל נכון- יכול לתת בידכם כלי אמיתי לקידום מאסיבי של מטרות האירוע, בעוד לאטרקציות מעל מתופפים מחיר סביר בהחלט.

 

גיבוש עובדים, למען מטרה משותפת

 

פסיכולוגים הוכיחו זה מכבר כי כדי להביא שני גורמים לעבוד יחד- יש צורך לקרב בניהם, ובמידת האפשר, להפריד בינם לבין האחרים. חברות גדולות משתמשות בחלקים מאידיאולוגיה זו כדי לגרום לעובדיהם להיות מועילים, נאמנים ונותני תפוקה גדולה יותר מאשר אחרים. הם מעוררים בעובדיהם נאמנות ע"י ארגון של ערבי גיבוש עובדים הכוללים לעיתים ארוחות, שתייה חריפה ורגילה, סרטים ובילוים מסוגים שונים ומשונים יחד עם עידוד של זלזול ושנאה בחברות המתחרות על השוק.

 

ערבים מוצלחים

 

כדי לעשות ערב גיבוש עובדים עובדים מוצלח, לא צריך הרבה. צריך רק לתת את האפשרות להגיע אליו- לדוגמא: במקומות עבודה בהם עובדים משמרות, ערבי גיבוש מוצלחים יותר אם מבטלים את המשמרת וכל הצוות הולך לגיבוש- כיוון שאם חלקים נשארים כדי להחזיק את המערכת יכולים לצמוח רגשות מרד בקבוצה. אם מדובר במקום שעובד בוקר למשל, ערב גיבוש עד מאוחר יגרום לאיחורים למחרת בבוקר- דבר שיש להתייחס אליו בסלחנות.

 

להתאים במידה

 

עוד דבר שכדאי לעשות בעת בחירת ערב גיבוש עובדים הוא להתאים את הערב לאוכלוסייה הספציפית של העבודה. כל עובד ייהנה מביקור במתחם ויאייפי של סינמה-סיטי למשל, אבל עובדות עם ילדים- לדוגמא- יכולות ליהנות דווקא מאיזו הרצאה או ביקור קבוצתי בחמאם. מקום עבודה הכולל רק גברים, כמו במוסך למשל, אפשר שיהיה עם ערב גיבוש מוצלח יותר בפאב השכונתי בעת משחק חשוב וכו'. מובן שגם הגיל משנה- צעירים משירות לקוחות יעדיפו בילויים מהירים ואטרקטיביים יותר בד"כ.

 

גיבוש בסגנון אחר

 

לא תמיד מדובר על ערב גיבוש עובדים – אפשר שמדובר דווקא ביום. כדי לגבש את העובדים אפשר להיות יצירתי ולא ללכת עם הזרם. כך למשל אפשר לקחת את העובדים שלך למשחק פיינטבול, לפארק שעשועים או לקרטינג. אפשר לקחת את כולם למוזיאון או לגלריה- אבל אז צריך לדאוג שיהיה גם ארוחה במסעדה או כל מקום אחר הנותן אפשרות לדיבור ותקשורת, אחרת כל עניין הגיבוש הולך לאיבוד ומדובר בבילוי ערב נחמד ותו לא. אגב, הגיבושונים הכי מוצלחים הם כאלה שלא מלעיטים במידע מצד אחד ומשתמשים במשחקי משימות מצד שני.

 

סדנאות – עולם גדול ומגוון

 

תחום הסדנאות הינו רחב ומגוון מעין כמוהו. ישנן סדנאות לאנשים פרטיים, לזוגות, למשפחות, לילדים, לעובדים, לקבוצות אנשים בעלי רקע או תחום משותפים, ועוד. האפשרויות הן לגמרי אינסופיות.

 

סוגי סדנאות

 

גיבוש – נפוצות בעיקר במקומות עבודה, כחלק מפעילויות חברתיות עבור העובדים על מנת להעלות את המורל, לצאת מהשגרה וכמובן לגבש את העובדים וליצור חברויות.

 

העשרה – בדרך כלל בתחום מסוים. אם מדובר במקום עבודה – ייבחר תחום שיכול להביא לקידום או העשרה מקצועית עבור העובדים. יחד עם זאת זה גם יכול להיות נושא שונה מזה של העבודה, כדי לרענן את השגרה ולהביא לחשיבה שונה.

 

לזוגות קיימים אינספור סוגי סדנאות: לקראת הריון, כהכנה ללידה, סדנא בתחום זוגי ספציפי (תקשורת, מיניות עוד), הדרכת הורים ועוד מגוון עצום של רעיונות.

 

לילדים: סדנת יצירה (בחומרים ותחומים שונים: הדבקות, צביעה, טכניקות מיוחדות ועוד), סדנת משחקים מיוחדים, סדנת התנהגות בחברה, הכנה לגן, הכנה לכיתה א'.

 

מה חשוב לפני שנרשמים לסדנא?

 

הכי חשוב לוודא שהמפעיל או מעביר הסדנאות הינו מקצועי ובעל ידע וניסיון בתחומו. לדוגמא – יהיה זה חסר טעם לחלוטין להירשם לסדנא בנושא "חיזוק הזוגיות" בעוד מעביר הסדנא הינו רווק, ואינו בעל ניסיון בתחום בו הוא מעביר הדרכה לאנשים אחרים.

 

המלצות – כדאי מאד לבחור את מפעיל הסדנא על סמך המלצות ממכרים או קולגות שעברו סדנא דומה אצלו. אין כמו מילה טובה ממקור שמהימן עלינו, במקום לבחור בצורה שרירותית ולקוות שבחרנו טוב.
אם מדובר בסדנא עבור עובדים, כדאי לשאול אותם מה התחום או הפעילות המועדפים עליהם. בדרך זו מובטחת הנאתם מראש.

 

לפני התקשרות עם מפעיל סדנאות עבור ילדים, כדאי לוודא שהאחראי יודע כיצד לדבר ולגשת אל ילדים, שיש לו תקשורת טובה עם ילדים, על מנת שתושג המטרה ולילדים יהיה נוח וקל להיפתח ולהשתתף. בדרך כלל אלה המעבירים את הסדנאות לילדים יהיו בעלי השכלה אקדמאית בתחום של חינוך ילדים או חינוך הגיל הרך, ותהיינה להם תקשורת ואוריינטציה טובות עם ילדים. חשוב ביותר שאנשים אלה יאהבו לעבוד עם ילדים ויאופיינו בסבלנות רבה, גם כלפי הילדים וגם כלפי הוריהם.

 

מה שתגיד, בוס

 

מעטים האנשים שיודעים זאת מחוץ למעגל העסקי אבל לנאמנות העובדים שלנו כלפינו יש חשיבות רבה. לא מדובר בגחמה בלבד שגורמת לך להרגיש כמי שמפרגנים לו וסומכים על הנהגתו- אדם בעל נאמנות עובדיו זוכה לתפוקות גדולות יותר בשוק, וביתרון משמעותי על מתחריו. הדרך הטובה ביותר להשפיע על הנאמנות של העובד שלך כלפיך, כדאי ליצור מצבים של שבירת דיסטנס- נופשים או ימי גיבוש בבאר שבע שיכללו את העובדים בלבד או עובדים ומשפחותיהם ויאפשרו להם להתחכך בך מחוץ לנוקשות ההיררכית של המשרד.

 

רווח גדול

 

מעסיקים רבים מבינים את היתרונות הגדולים שבעריכת ימי גיבוש באופן תקופתי ורציף. העובדים מרגישים שמשקיעים בהם, מפתחים אינטראקציות חיוביות יותר בינם לבין עצמם וכמובן מקבלים הפוגה ממתח העבודה ומתרעננים. אפשר להוסיף עוד תוכן ענייני אל ימי גיבוש ולהפוך אותם יעילים עוד יותר עבור החברה שלך. עם זאת, חשוב להבין כי גיבוש עובדי לא צריכה להפוך להשתלמות. סדנאות גיבוש עובדים צריכות לעבוד על הפן החברתי ולא המקצועי- או לגעת בפן המקצועי מנקודה מבדרת וקלילה. אחרת יום הגיבוש יהפך למטרד ועובדך רק יתמרמרו עליו.

 

לבד או יחד

 

ישנם נימוקים רבים הם לעשות ימי כיף לעובדים הכוללים את משפחותיהם או שאינם כוללים אותם. לשני סוגי ימי גיבוש לחברות מסוגים אלה מטרות שונות: בעוד גיבוש עובדים בלבד עושה עבודה טובה למדי על שיפור עבודת צוות וגיבוש מטרה של הצוות, בילוי גיבוש עובדים לעובדים ומשפחותיהם מעצים את הנאמנות למסגרת ואת האפקט המרגיע של העבודה, מן תחושה כי "כולנו משפחה אחת, בעצם". ערב גיבוש עובדים שמובנה למשפחות צריך להיות מורכב יותר מערב לעובדים בלבד כיוון שהוא חייב לקחת בחשבון את הנשים, הבעלים והילדים של העובדים שלך- ולא רק את אלה שאתה מכיר ויודע מה יעניין אותם. למשל, ייתכן ותעדיף לעשות ערב כזה בתוך מקום לגיבוש עובדים שיכלול משחקים לילדים כגון פארק או מתחם שעשועים. לסוגים שונים של ימי גיבוש מחירים שונים.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוג הפעלות לימי גיבוש ולהבין את ההצעות הקיימות בתחום.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.