×


תפריט נגישות

מחירון הפעלות וקייטנות

 

כמה עולה הפעלות וקייטנות ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון עבור הפעלות וקייטנות מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות להפעלות וקייטנות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר להפעלות וקייטנות מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה הפעלות וקייטנות?

 

סוג הפעלה קייטנה וטווח מחיר
   
ליצנים
500-800 ש"ח
   
קוסמים
500-800 ש"ח
   
הפעלות לגיל הרך
150-250 ש"ח (עלות לחודש)
   
ג'ימבורי
500-1,000 ש"ח
       
סדנאות צחוק 
500-800 ש"ח
   
סדנאות שוקולד
150-300 ש"ח (עלות ליחיד למפגש)
   
קרקס וגא'גלינג
150-300 ש"ח (עלות ליחיד לחודש)
   
תרפייה באומנות
150-300 ש"ח (עלות למפגש)
   
חוג הישרדות
1,000-1,500 ש"ח
   
קייטנת טבע
1,000-1,500 ש"ח
   
קייטנת קייץ 
1,000-1,500 ש"ח

קייטנת כדורגל
1,200-2,500 ש"ח

קייטנת כדורסל
1,200-2,200 ש"ח

ט.ל.ח

 

טיפים עבור הפעלות לכל מטרה ואירוע

 

אנשים רבים נוהגים לחשוב שלילדים שלהם אין דיעה משלהם, שילדים אינם באמת מבינים מה הם רוצים או ממה הם נהנים, אולם זוהי טעות חמורה ובסיסית בהבנתם של ילדים. לעיתים קרובות, אנו נתקלים בילדים אשר אינם משתפים פעולה בחוג מסויים או הפעלה מסויימת, הסיבות לכך הינן רבות ושונות, במידה וילד אינו נהנה מחוג מסויים בגן, יתכן כי החוג אינו מרתק מספיק או אינו עונה על צרכיו הבסיסיים של הילד המסויים הזה. פעילות טובה לילדים, נמדדת על פי המידה בה הילדים קשובים למנחה או למעביר הפעילות, אולם תמיד ישנם ילדים יוצאי דופן, אשר פעילות מסויימת אינה מושכת אותם.

 

הפעלות מקוריות לכל אירוע

 

קיימות הפעלות וקייטנות שונות אשר מתמחות בהעברת פעילויות לילדים בדרכים יצירתיות השובות את תשומת ליבם ואת ראשם של הילדים לזמן ממושך. מגוון ההפעלות הינו רחב ומגוון, ישנן הפעלות וקייטנות אשר מתמחות בהעברת הפעלות עם בעלי חיים, ישנן הפעלות לימי הולדת, הפעלות לגיל הרך או הפעלות לילדים גדולים יותר. בעבר היה נהוג להביא ליצנים ליום הולדת, כיום ההפעלות הן כל כך מגוונות שלעיתים הילדים מעדיפים פעילות מעט יותר מקורית לחגוג איתה את יום הולדתם.

 

פעילויות לחורף לקיץ ולמה שביניהם

 

כמובן שלכל עונה בשנה ישנן פעילויות המתאימות במיוחד לה, בקיץ לדוגמא ישנן הפעלות וקייטנות אשר משלבות פעילויות לקיץ, המון משחקי מים, תחרויות ספורטיביות נושאות פרסים מרעננים, כגון: ארטיקים, קרטיבים ועוד. בחורף לעומת זאת, אחת ההפעלות המקובלות יותר, הינה מסיבות במקומות סגורים, במסיבות כאלו לילדים, כדאי להביא מפעיל למסיבות אשר יעביר לילדים הפעלה גדושת אטרקציות למסיבות כגון: תחרויות ריקודים, ערבי קריוקי ועוד.

 

כאשר מדובר באירוע שתרצו לזכור, או באירוע שתרצו שילדיכם יזכרו, כדאי להביא איש מקצוע אשר ינחה ויפעיל את המוזמנים, אם על ידי משחקי חברה, אם על ידי שירים, אם על ידי תחרויות ריקודים ואם על ידי סדנא כזו או אחרת. ישנן הפעלות הן לילדים והן לקהל המבוגר יותר, אשר תהפוכנה כל אירוע, כל קייטנה, כל שעת חוג בגן ילדים, כל יום הולדת וכל מסיבה למשהו בעל ערך מוסף, בלתי נשכח וכייפי.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על שירותי הפעלות וקייטנות ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.