×


תפריט נגישות

מחירון העברת משרדים

מחפש לדעת כמה עולה העברת משרדים?

 

כמה עולה העברת משרדים?

 

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון העברת משרדים מעודכן לשנת 2020 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "איך להעביר משרד במחיר שפוי?"

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות הובלות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

הבהרה

 

 

לצערנו הרב אף חברת הובלות שנתנה אצלנו שירות כאן באתר לא עברה את מבחן חוות הדעת של גולשים שהזמינו דרכנו שירות הובלות ולכן החלטנו בשלב זה להוריד את שירות קבל הצעת מחיר בקליק, כרגע ניתן להיעזר במחירון המומלץ ובמדריך הטיפים,  לא ציפינו ל"יצאת צדיק" ובכל זאת התאכזבנו שאנחנו לא יכולים להמליץ לכם הגולשים על בעלי מקצוע בתחום ההובלות, נותר לנו רק לאחל לכל אחד ואחת מכן בהצלחה ולקוות שהמידע באתר לפחות יעזור לכם לבחור חברת הובלות מתאימה.

 

סוגי העברת משרדים וטווחי מחירים

 

מחירון מומלץ

 

מחירון העברת משרדים עודכן בתאריך 22.11.20

ט.ל.ח

 

עלות העברת משרדים

  
   
העברת משרדים קטנים: 500-2,500 ש"ח

העברת משרדים גדולים: 1,500-5,000 ש"ח

העברת משרד (חדר אחד, בבניין עם מעלית)
1,000-2,200 ש"ח

העבר משרד (שני חדרים, בבניין עם מעלית)
1,400-2,750 ש"ח

העברת משרד (שלושה חדרים, בבניין עם מעלית)
2,000-3,800 ש"ח

אריזת חדר משרד (עד 12 קרטונים)
550-900 ש"ח

 

 

איך להעביר משרד במחיר שפוי?


מעוניינים להעביר את המשרד במחיר שפוי והוגן? מחפשים חברה מקצועית ואמינה המציעה שירת העברת משרדים במחיר נוח? אם כן, כדאי לכם להיעזר באינטרנט ובאינדקס אנשי מקצוע ועסקים תוכלו למצוא את כל המידע הנדרש לחיפוש ולאיתור חברות הובלה מומלצות, במחירים משתלמים ותוכלו לקרוא מידע חשוב כמו מהו מחירון הובלת משרדים, כיצד לבחור חברת הובלות, מה כולל שירות הובלות משרדים וכמובן שתוכלו לבצע סקר השוואת מחירים בקליק אחד מהיר.

 

מקצועיות ללא פשרות

 

כפי שאתם נוהגים לבחור חברת הובלות לפני מעבר דירה כך עליכם גם להקפיד על בחירת חברות הובלה המציעות שירות העברות משרדים.

חברות הובלה מומלצות מציעות צוות מקצועי ומיומן, ציוד מתקדם, רכבי הובלה וכמובן שירות איכותי ברמה הגבוהה ביותר הכולל אחריות וביטוח.

במשרד שלכם יש ציוד יקר ובעל ערך רב כמו ציוד מחשבים ותקשורת, ריהוט משרדי, ציוד משרדי יקר ועוד מגוון ציודים שיש להעביר למשרד החדש.

העברת המשרד דורשת תכנון קפדני מאחר ואינכם יכולים להשבית את העסק לאורך זמן ולכן חשוב לבצע זאת במהירות וביעילות מרבית כך שעבודת המשרד לא תיפגע ותוכלו להמשיך לספק ללקוחות את העבודה.

לכן, עליכם לבחור בקפידה חברת הובלות משרדים ובאתר תוכלו לקרוא על חברות הובלה מומלצות ולקבל המלצות ממקור ראשון של גולשים אשר נעזרו בשירותי חברת ההובלות.

 

משרד גדול או קטן

 

לפני שאתם ממהרים להזמין חברת הובלות עליכם לתכנן היטב את המעבר ולהחליט האם אתם יכולים להסתפק בחברת הובלות קטנות המציעה רכבי הובלה קטנים כמו טנדרים פתוחים או סגורים או שמא עליכם להעביר משרד גדול עם ציוד רב כמו מחשבים, מדפסות גדולות, ציוד מהמטבחון, כורסאות ופינות המתנה, ארונות וכונניות אחסון, ציוד משרדי וריהוט משרדי רב ועוד.

אם המשרד שלכם גדול הרי מומלץ מראש לאתר חברות המתמחות בשירות העברת משרדים גדולים, לחברות אלה יש משאיות גדולות, צוות מקצועי ומיומן וציודים נוספים הנדרשים להעברה מהירה ויעילה.

בנוסף, מומלץ להזמין את נציג השירות של חברת ההובלות על מנת שזה יבדוק מהו הציוד שיש להעביר ולהוביל, איזה ציוד נדרש להעברה מהירה ויעילה, האם יש צורך בשירות פירוק והרכבת רהיטים, האם יש דרכי גישה למשרד, האם הציוד עובר מבעד לסף הדלת ללא צורך בפירוק והרכבה מחדש במשרד החדש, האם יש מעלית בבניין וכדומה.

חברה מקצועית להובלת משרדים ממליצה על פגישה במשרד שלכם כדי לבדוק את העבודה הנדרשת ולייעץ לכם כיצד ניתן לייעל את ההעברה, לחסוך בזמנים וכמובן כיצד תוכלו לשלם פחות כסף.

 

אריזה מקצועית


עליכם לזכור כי יום המעבר הוא יום לחוץ במיוחד ולכן חשוב להיערך לקראת ההובלה בהתאם.

לרוב, מומלץ לארוז את הפרטים החשובים והיקרים בקרטונים מיוחדים לנשיאה נוחה על ידי צוות הסבלים, לעטוף בחומרי אריזה את הריהוט המשרדי היוקרתי, לארוז את הציוד המשרדי ולסמן את הקרטונים כדי למצוא את הציוד במשרד החדש בקלות ולארגן את המשרד החדש לעבודה במהירות וללא איבוד ימי עבודה מיותרים, וכמו כן כדאי לדעת כי יש חברות העברות משרדים המציעות שירות אריזה מקצועית וכך תוכלו יום לפני המעבר להמשיך לעבוד עד הרגע האחרון כאשר ברקע צוות מקצועי ומיומן אורז את המשרד עבורכם ואתם אינכם מחסירים יום עבודה.

כאמור, אריזה מקצועית חוסכת זמן ניכר, חוסכת באיבוד שעות עבודה של צוות העובדים ומאפשרת חיסכון כספי לעסק.

 

הובלות מיוחדות


על מנת להעביר משרדים קטנים ניתן לפנות לחברות המציעות הובלות קטנות אך אם המשרד שלכם עמוס בפריטים או גדול מומלץ לפנות לחברות מקצועיות וגדולות המציעות משאיות הובלה גדולות כך שתוכלו להעביר את כל המשרד באמצעות הובלה אחת ולא לשלם כפול על מספר נסיעות של משאית קטנה. כמו כן, חשוב לדעת כי חברות הובלה המתמחות בשירותי הובלות משרדים מציעות ציוד מתקדם כמו הובלות מנוף וכך ניתן לייעל את פינוי המשרד הישן ולהוביל במהירות את כל הציוד למשרד החדש.

יש מקרים בהם חובה להזמין משאית עם מנוף או מנוף ייעודי, במיוחד במקרים בהם אין גישה נוחה למשרד, אין מעלית בבניין או במקרים בהם יש קושי למצוא חניה, לדוגמה במרכזי הערים, וכך באמצעות מנוף ניתן לפנות את המשרד הישן במהירות וביעילות.

בנוסף, הובלת ציוד משרדי יקר דורשת ניסיון והובלה איכותית על מנת לשמור על הציוד יקר הערך כמו מדפסות יקרות, מכונות צילום, ציוד מחשבים יקר, ציוד תקשורת יקר ועוד.

יש משרדים בהם יש ריהוט יוקרתי במיוחד ורק צוות מיומן של חברת ההובלות מבטיח לכם העברה חלקה ללא פגיעה בריהוט היקר וכך לא תיאלצו לרכוש ציוד חדש שעלותו גבוהה וכמובן אם תזמינו חברות הובלה מומלצות ומקצועיות תיהנו מחוזה מסדור הכולל ביטוח והתחייבות לזמני עבודה.

 

זמן זה כסף


חשוב שלא להסתכן ולפנות לחברת הובלות שאינה מנוסה או ערוכה לספק שירות הובלות משרדים. יש הבדל בין העברות משרדים להובלת תכולת דירות ולכן חשוב להקפיד לפנות רק לחברות המתמחות בנושא, מציעות חוזה עבודה מפורט וגם מתחייבות ללו"ז מראש.

עליכם לזכור כי יום ההובלה והמעבר מהמשרד הישן לחדש עלול לפגוע בתפקוד המשרד ובשירות הניתן ללקוחות העסק ולכן חשוב לפנות לחברה מקצועית המציעה ייעוץ כיצד להיערך ליום הלחוץ וכיצד לבצע זאת במהירות וביעילות שמונעת מכם נזק כלכלי.

ניתן לפנות לברות המציעות שירותי אריזה מקצועית ושירותי פירוק והרכבת רהיטים וכך תוכלו לקצר זמנים ולמעשה לחסוך פגיעה בפעילות השוטפת של העסק וכך תחסכו כסף.

 

השוואת מחירים

 

בעידן האינטרנט קל למצוא ולאתר מידע על חברות הובלה מומלצות המציעות שירות העברת משרדים גדולים, בינוניים וקטנים.

אם אתם מעוניינים לדעת כמה עולה הובלת משרד תוכלו לחפש באינטרנט מחירון הובלת משרדים אך עליכם לדעת כי מחיר ההובלה נקבע לרוב רק אחרי בדיקה של נציג השירות של בחרת ההובלות. מחירון הובלות משתנה בין החברות השונות בהתאם לסוג ההובלה הנדרש, מרחק הנסיעה בין המשרד הישן לחדש, מספר אנשי הצוות שיש לשלוח להובלה, ובהתאם לשירות הנלווים כמו אריזה מקצועית יום לפני ההובלה, פירוק והרכבת רהיטים משרדיים, הובלות מנוף, מעלית, קומה ועוד. לכן, כדי לחסוך עלויות תוכלו להיעזר באתר ולערוך סקר השוואת מחירים.

באתר תוכלו למלא טופס קצר ולשלוח אותו למספר חברות הובלה המציעות העברות משרדים ובתוך זמן קצר תקבלו למייל הצעות אטרקטיביות ותוכלו לנצל את התחרות בין החברות על מנת להוזיל עלויות הובלה.

 

טיפים העברת משרדים

 

הובלות משרדים היא פעולה לכאורה פשוטה אולם כדאי שלא נקל בה ראש שכן גם פעולה פשוטה כמו הובלת משרד יכולה להסתבך ולגרום לנו מפח נפש במקרה הטוב ועד לאובדן ופגיעה ברכוש אותו צברנו בזמן עבודתנו בעמל רב עד כדי גניבת רכוש זה במקרה הרע.

בטרם נתחיל בביצוע הובלת משרד ובטרם נבחר חברת הובלות משרדים רצוי כי יינתן דגש על הנושאים הבאים:

יש לכתוב על כל ארגז שנארז לאיזה חדר שייך כך גם מוביל המשרד ידע לאן להניח ארגז זה בזמן הפריקה וגם אתם במצב שיש הרבה ארגזים בהנחה ותזדקקו לדבר מסוים תוכלו לחפש ולמצוא אותו בנקל.

פעולת הובלת משרד נמשכת יותר מיום לכן בהנחה ויש פריטים חשובים כמו מחשב שאתם נזקקים בשותף רצוי שיארז עם שאר הפריטים החשובים לכם ואשר תוכלו למצוא אותם בקלות רבה ויהיו זמינים בעת הצורך לתפעול יעיל ומהיר במעבר למשרד החדש.

פריטים יקרי ערך כמו כספת המשרד או ניירת חשובה רצוי לבצע שינוע ברכב הפרטי שלכם ולא ע"י מובילים זה לא כבד (ברוב המקרים) ויכול למנוע סיבוכים עתידיים, כבר קרו מקרים בהן הובלות נעשו ומסמכים חשובים נעלמו.

כדאי לארוז ספרים וניירת משרדית וקלסרים בקרטונים קטנים שכן משקלם רב והם יכולים להיקרע בזמן האריזה כמו גם להיפתח ע"י חברת ה- הובלות שכן משקלה רב ואינו מתאים לנשיאה.

הכינו ליום האריזה עוד לפני יום ה- הובלה כמות מספקת של קרטונים בכל מיני גדלים כמו גם דבק על מנת לסגור את הקרטונים.

כלי מטבח ופריטים אחרים שבירים דאגו לעטוף עם עיתון, כמו כן כדאי להניח פריטים שבירים אלו בקרטון בינוני ולהודיע לחברת ה- הובלות ע"י רישום שביר כי קרטון זה רצוי שיטופל בעדינות במהלך הובלה.

ריהוט משרדי רצוי שימוגן ע"י שמיכות ונייר נצמד ע"י חברת ה- הובלות,חברת הובלות מקצועית תארוז כך ריהוט משרדי מסוג זה למניעת שריטות, דאגו כי כל הריהוט המשרדי יארז בצורה הזו ואל תשתכנעו מנציגי חברת הובלות באומרם כי עוטפים רק את הצד "שיושב" על רצפת המשאית.

כדאי להשאיר מספר קרטונים פתוחים ולא צריך לסגור את כל הקרטונים בדבק, תמיד שוכחים ביום הובלת המשרד להכניס פריט זה או אחר וארגז פנוי יוכל לשרת אתכם במקרה זה.

בהנחה ויש לכם עציצים לא כדאי להשקות אותם יום לפני ש- חברת הובלות מגיעה למשרדכם מטעמים מובנים.

כדאי לדאוג לחניה ביום הובלת המשרד שכן חברת הובלות תאלץ לעבוד קשה עם החניה שלה תהיה מרוחקת מהמשרד שלכם חסמו חניה אחת תוך הסבר לשכנים יהיו תמיד שיתלוננו אולם עדיף שה- מובילים יעבדו פחות קשה וכך הסבירות להובלה תקינה תגבר.

בהובלות משרדים ובכלל בתחום הובלות נהוג להשאיר טיפ ל-מובילים דאגו להראות ל- מוביל או לנציג חברת ה- הובלות כי אתם מודעים לנוהג זה וכמובן תטפלו בעניין לשביעות רצון כל הצדדים לטובת הצלחת ה-הובלה.

לאחר מעבר משרד רצוי אם מתאפשר לעקוב עם רכבכם הפרטי אחר המוביל כבר קרו מקרים ש- מובילים או חברות הובלה "הורידו" ארגזים וחפצי ערך מהמשאית בטרם הגיעו למקום בו היו צריכים לפרוק את התכולה, זה לא מזיק ויכול לתת תחושת ביטחון שכל הציוד יקר הערך שלנו נמצא היכן שהוא צריך להימצא ולא במקום אחר כמו אצל מוביל המשרד.

 

טיפים לבחירת חברת הובלות מתאימה


תחום הובלת משרדים ובכלל תחום ה- הובלות הוא תחום פרוץ ביותר וישנם הרבה חאפרים שכן כל מה שנדרש כדי להיות מוביל או לעסוק ב- הובלות הוא השכרה או רכישת משאית וקדימה לצאת לעבודה,בזמן האחרון ובכלל ישנן תלונות רבות על כל מיני חברות הובלה בהם כאלו שסגרו מחיר ושינו אותו במהלך ההובלה, חברות הובלות שלא עמדו בלוחות הזמנים כפי שהתחייבו מול הלקוחות, חברות הובלה שעובדיהם גנבו חפצי ערך או בפעולה רשלנית פגעו באותם חפצי ערך וגרמו להשבתתם ולכן בטרם נפנה לחברת הובלות רצוי כי נשים לב לדברים הבאים וננהג בתבונה שכן סוף מעשה במחשבה תחילה.

 

מתי כדאי להזמין חברת הובלות?


בחירת חברת הובלה רצוי שתיעשה בערך חודש לפני תאריך פינוי המשרד שכן מספר גורמים יכולים לשבש את תאריך עזיבת המשרד לדוגמא בחודשי הקיץ ידוע כי הביקוש לחברת הובלה עולה ולעיתים אין מובילים פנויים לכן רצוי להזמין הובלה אפילו חודש לפני תאריך היעד ל- הובלת המשרד.

 

מספר הצעות מחיר עבור הובלות משרד


בקשו הצעת מחיר מכמה חברות הובלות ושימו לב כי הצעת המחיר אותה קיבלתם היא רלוונטית עבורכם, לא אחת אתם תחויבו בגין דברים שלא קשורים אליכם, ניתן לקבל הצעת מחיר ל- הובלה בטלפון אולם חברות הובלה רציניות ישלחו מוביל נציג אשר יעריך את תכולת המשרד, כמה שעות תיקח ה- הובלה, באיזה ציוד מיוחד יש להשתמש במקרה הצורך (לעיתים מנוף), כמה אנשי צוות יצטרכו להוביל את המשרד, האם יש צורך באנשי מקצוע מיוחדים אשר צריכים לפרק ולהרכיב ציוד מיוחד כמו למשל שולחן או ספרייה גדולה שלא עובר במפתן הדלת, לכל הדברים הללו יש משמעות למחיר הובלת המשרד ולכן בהנחה ומדובר בהובלת משרד גדול רצוי כי תתעקשו על כך שנציג חברת ה- הובלות יגיע להתרשם פיזית.

היזהרו מהצעת מחיר זולה מאוד שכן ישנן חברות הובלות אשר מסכמות עם מספר לקוחות במקביל על אותו יום על הובלת משרד אולם בסופו של יום אינן מגיעות חברות הובלות אלו לבצע את העבודה שכן ישנה עבודה משתלמת יותר אחרת.

חברות הובלות אלו בדרך כלל לא יטרחו להתקשר אולם גם עם יתקשרו ידאגו "להמציא" סיפורי אלף לילה ולילה.

דאגו להכניס סעיף להסכם עם חברת הובלות לפיו אי ביצוע מעבר דירה או הובלה בתאריך היעד תגרום לקנס כספי מקובל של 1000 ש" לדוגמא,אז תבטיחו כי אכן תבוצע ההובלה בסבירות גבוהה.

ודאו כי לחברת ה- הובלות איתה אתם רוצים לעבוד מחזיקה בכל האישורים הנדרשים כגון רישיונות וביטוח.

מחיר הובלות דירה יכול להשתנות כתוצאה מביטוח חפצי ערך יקרים דאגו לברר סוגיה זו בטרם תסגרו עם חברת ה-הובלות ברוב המקרים לחברת הובלות ביטוח סטנדרטי ולכן אם יש לכם ציוד יקר ערך או ציוד חריג כדאי להרחיב את הביטוח של חברת ה- הובלות ולכן דאגו לקבל מהם מחיר בגין ביטוח פרטני זה.

 

הסכם העברת משרד

 

לפני החתימה עם חברת ה- הובלה על הסכם הובלה כדאי לקרוא את החוזה בעיון רב ,גם את האותיות הקטנות ישנם מצבים בהם מעבר לסכום אותו התחייבה חברה הובלות לגבות, נוספים סכומי כסף לא מבוטלים בגין פריטים מיוחדים כפי שכתוב באותן אותיות קבועות כמו תוספת עבור הובלת שולחן דיונים גדול לדוגמא.

ההמלצה שלנו היא לחתום על מחיר סופי שלא ישתנה בכל מצב זה תמיד עדיף ורצוי לעמוד על כך לפני ההובלה ולא תחת לחץ ביום ההובלה ומכאן החשיבות לקביעה עם מוביל מספר ימים לפני ההובלה עצמה שכן זמן זה יגרום למוביל להיות בלחץ של סגירת חוזה ולכם תהיה אפשרות להזמין חברת הובלות אחרת עם לא יעמוד בסיכום אותו ערכתם בע"פ טרם חתימת ההסכם.

בהנחה וחתמתם הסכם או חוזה הובלה כדאי לדעת האם הצעה זו היא מחייבת או לא שכן יתכן ותקבלו הצעת מחיר לא מחייבת שתבוסס על תעריף לשעה או משקל מסוים והסיכון ברור לכל שזה בכלל לא פשוט להעריך את שני הפרמטרים האלו ולכן הצעת מחיר זו עם סכום אומנם יכולה להתברר כלא מעשית שכן החיוב בסופה של ההובלה יעלה בשיעור רב על מה שצפה ה- מוביל או חברת ה- הובלות לטובתם כמובן.

רצוי לקבל הצעת מחיר מחייבת המתבססת על מצב קיים וסגירת מחיר פיקס להובלה-חברת הובלות מקצועית תדע להעריך נכונה ולקבוע מחיר הובלה מתאים ללא הפרמטרים של משקל או זמן עבודה.

 

קבלת המלצות מחברת הובלות


קבלת המלצות על חברת הובלות או מובילים היא תמיד רצויה דרשו זאת מהמובילים וזו לא בושה!

חברת הובלות שמכבדת את עצמה ודאי מחזיקה המלצות מלקוחות,אל תתעצלו תרימו טלפון ותשאלו את הממליצים האם צוות ההובלה אמין כיצד בוצע עבודת הובלה האם הייתה לשביעות רצונם האם חברת ה-הובלות עמדה בזמנים וכדומה.